eerder ruben schakenquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:55 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Doet me denken aan Lex Immers in Oranje.
quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Na de wedstrijd tegen Ajax staat Feyenoord weer netjes met beide beentjes op de grond.
Ze moeten al eerder tegen hullie toch?quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Na de wedstrijd tegen Ajax staat Feyenoord weer netjes met beide beentjes op de grond.
Ja maar verliezen van Ajax heeft meer impact.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze moeten al eerder tegen hullie toch?
Linssen > Memphisquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Opportunismegenot viert weer hoogtij.
Weet niet waar jij het over hebt maar verlies van Ajax is gewoon standaard ingecalculeerd hoor.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja maar verliezen van Ajax heeft meer impact.
quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet waar jij het over hebt maar verlies van Ajax is gewoon standaard ingecalculeerd hoor.
ach als dat betekent dat geen enkele tegenstander ons in de eerste zestien speelrondes met beide benen op de grond zet prima.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Simpele clubvoetballer.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Linssen > Memphis
Wel een leuke jongen voor de bank overigens. Mits er ruimte voor hem is kan je hem een keer selecteren maar het is natuurlijk niet het niveau wat je als Nederlands elftal nastreeft.
Link?quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
GurneyIsBestOke
Wat hij beweerde over Feyenoord afgelopen weekend zijn we natuurlijk niet vergeten
Die post was duidelijk met een knipoog naar mijn opmerking van afgelopen seizoen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
GurneyIsBestOke
Wat hij beweerde over Feyenoord afgelopen weekend zijn we natuurlijk niet vergeten
Vergeet niet dat we weer de bondscoach hebben die Schaken en Nelom liet debuteren in het Nederlands elftalquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Simpele clubvoetballer.
quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb de illusie dat we boven Ajax kunnen eindigen.
Als ik Ajax vandaag zie spelen twijfel ik of dit zelfs een illusie is maar ik zal mij rustig houden voordat ik weer een ‘we kunnen makkelijk boven Ajax eindigen’ post maak op basis van één potje
Ja dat wil nog niet zeggen dat het wenselijk is. Of 'leuk voor de bank'. (lol)quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vergeet niet dat we weer de bondscoach hebben die Schaken en Nelom liet debuteren in het Nederlands elftal
Door de TT dacht ik dat het het Feyenoord topic was overigens
quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
VBL / [Live Eredivisie #1418] Waar we FC Utrecht supporten
quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die post was duidelijk met een knipoog naar mijn opmerking van afgelopen seizoen.
quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die post was duidelijk met een knipoog naar mijn opmerking van afgelopen seizoen.
Dat valt me erg tegen van Pieter Blackedquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
dat VI wordt ook steeds dommer, ipv zich te onderscheiden met een beetje diepte gaan ze nog platter dan de Telegraafquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Misschien als ‘ie een leuk kleurtje in zijn haar doet dat hij er dan bij zit. Het is Babel immers ook gelukt.quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat valt me erg tegen van Pieter Blacked
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |