Vul maar wat leuks in hoorquote:
Ik vind Mike Snoei ook geen leuke toevoeging.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij luistert toch niet vrijwillig naar Boussabon en Buijs Paultjen
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vul maar wat leuks in hoor
Mijn creativiteit laat me even in de steek
Waar zit diequote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Mike Snoei ook geen leuke toevoeging.
Bij Sparta - Heracles, en zit nu vast bij het analistengilde blijkbaar. Zal wel de kutpotjes doen ipv Tsjommer ofzo.quote:
Tjaquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij Sparta - Heracles, en zit nu vast bij het analistengilde blijkbaar. Zal wel de kutpotjes doen ipv Tsjommer ofzo.
Stukje Taliban looksquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:56 schreef RipCity het volgende:
Nuttig zo’n diversiteit mocro die alles van blaadje voorleest in de studio.
Assistent trainer van Cambuur hoeft iig niet jaloers te zijn.quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:06 schreef Salina het volgende:
[..]
Assistent trainer van Cambuur hoeft iig niet jaloers te zijn.
quote:
quote:
Ik sla overquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:11 schreef Coco het volgende:
Maar goed, @:Oriente @:El-Stinho en ik zitten klaar voor Bilbo - Barca
Over Mocro's gesproken, waar is die van PSV ? voetbalt ie nog ?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:56 schreef RipCity het volgende:
Nuttig zo’n diversiteit mocro die alles van blaadje voorleest in de studio.
Macciequote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:17 schreef TLC het volgende:
[..]
Over Mocro's gesproken, waar is die van PSV ? voetbalt ie nog ?
We kijken allemaal samen met borisz vrouwenvoetbal: VBL / Champions League Vrouwen 2021/2022 #1 Met FC Twente en PSVquote:
Als het dan ook 3-1 is dan mogen ze dat.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:27 schreef TLC het volgende:
Als Cambuur in Eindhoven kan scoren dan kan Benfica het al helemaal![]()
![]()
![]()
Wie is beter?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
Groningen - Utrecht is alleraardigst.
Nou bijna, nog 6 minuten wachtenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
Fluit maar af deze kutpot. 0-0 it will be.
Wanbeleid.quote:Op zondag 22 augustus 2021 10:05 schreef Zipportal het volgende:
Die Bolle zat er gisteren niet. @:fetX
Barcolanaquote:Op zondag 22 augustus 2021 09:13 schreef Paul het volgende:
Wel jammer dat hier niemand gisteravond was, beetje barcolana kijken pff
Back in the team en dan een foto van zijn concurrent.quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
back in the team maar nog niet helemaal
kreupelen willen altijd voordansen, was echt een goeie voetballer maar dit is toch een ander vakquote:Op zondag 22 augustus 2021 11:39 schreef maxi-mus het volgende:
Gister bij Ziggy, nu bij ESPN. Ronald heeft het er maar druk mee.
Vermoeiende man.quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:52 schreef Zipportal het volgende:
@:fetx hoopt dat Ron Jans voor altijd geplastificeerd wordt.
CORRED.
Nu ik de lijst met reserves zo eens bekijk vraag ik me toch sterk af wat me bezielde toen ik zei dat ajax een sterkere bank heeft dan PSV.quote:
Snack top 10 godenquote:Op zondag 22 augustus 2021 11:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Wereldgozer las hier Jan Roos.
We missen alleen nog een goede back-up voor 6.quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nu ik de lijst met reserves zo eens bekijk vraag ik me toch sterk af wat me bezielde toen ik zei dat ajax een sterkere bank heeft dan PSV.
Ja maar PSV heeft Broema en Vertessen ofzo. (lol)quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We missen alleen nog een goede back-up voor 6.
Tagliafico geschorst natuurlijk; Pasveer, Rensch, Schuurs, Taylor, Neres, Antony
Vergeet Ryan Thomas en SuperNick niet.quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja maar PSV heeft Broema en Vertessen ofzo. (lol)
quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:57 schreef fetX het volgende:
Er zijn maar weinig trainers die iets te melden hebben he.
Ik neem alleen Neres en Antony serieus in deze lijst.quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We missen alleen nog een goede back-up voor 6.
Tagliafico geschorst natuurlijk; Pasveer, Rensch, Schuurs, Taylor, Neres, Antony
Vreemd dat die omhoog worden geschreven inderdaad. Dom dravertje Bruma is uit kliko gehaaldquote:
Rensch nietquote:Op zondag 22 augustus 2021 12:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik neem alleen Neres en Antony serieus in deze lijst.
Taylor ken ik niet goed genoeg, dus ok, voordeel van de twijfel.
Alsof Pasveer (vorig seizoen één van de beste keepers) geen prima back-up is.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vreemd dat die omhoog worden geschreven inderdaad. Dom dravertje Bruma is uit kliko gehaald
[..]
Rensch niet
quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
Waar gaat dit over, Onno Hoes? @:drizzt_dourden
Belgisch poepen?quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Er zijn mensen die juist moeten poepen als het spannend wordt![]()
Dus iedereen in de regio mag gewoon naar binnen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
In Enschede kom je alleen het stadion in als je iq lager ligt dan 80.
Elfsborg thuis zou ook een moeilijke pot worden.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:15 schreef fetX het volgende:
Dit wordt 1-3. Jullie hoeven niet meer te kijken.
Hoop voor je dat de COR mods niet meelezenquote:Op zondag 22 augustus 2021 12:15 schreef Scrummie het volgende:
Hugo de Jonge zal al weer boos zijn.
HUGO DE JONGE BREEK JE BEEN
Welverdiende like.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Elfsborg thuis zou ook een moeilijke pot worden.
2-1 dus.
Even inkomen moeten we allemaal ouwe reus.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Welverdiende like.
Eerlijk is eerlijk, ik zit er tot nu toe nog niet helemaal lekker in met mijn voorspellingen.
Rust tussen de Europese duels.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:23 schreef _UserName_ het volgende:
Waarom speelt AZ niet deze speelronde=
Hoezo?quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:20 schreef maxi-mus het volgende:
Zerroekie is een ontzettende kutvoetballer.
Hoe is dat anders voor Vitesse, PSV en Feyenoord die wel spelen?quote:
Small club.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:23 schreef _UserName_ het volgende:
Waarom speelt AZ niet deze speelronde?
Kan niets met een bal, het enige wat hij probeert is een ander het voetbal onmogelijk te maken met vervelende overtredingen.quote:
Die hadden dat ook kunnen aanvragen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:24 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hoe is dat anders voor Vitesse, PSV en Feyenoord die wel spelen?
Ze hoeven maar 2x te scoren toch?quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:23 schreef maxi-mus het volgende:
Niet dat ze nog enige kans maken. (lol)
Ja en de 0 houden terwijl het totaal niet draait, ik vind dat wel.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hoeven maar 2x te scoren toch?
Ik zie dat ook niet gebeuren, maar vind dat niet een volledig kansloze uitgangspositie.
Duurt altijd wel erg lang.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:30 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wat is jullie mening over de 24 uur van Le Mans?
Ah, geen willekeur dus.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan niets met een bal, het enige wat hij probeert is een ander het voetbal onmogelijk te maken met vervelende overtredingen.
[..]
Die hadden dat ook kunnen aanvragen.
Geen sport.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:30 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Geen idee wie dat isquote:Op zondag 22 augustus 2021 12:30 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Dan zet je het geluid uitquote:Op zondag 22 augustus 2021 12:32 schreef wimderon het volgende:
Vermoeiend, permanent verontwaardigd, zingend en fluitend publiek heb ik totaal niet gemist.
Ach 11 jaar geleden (zo lang alweer, jeetje) dachten we ook dat Utrecht kansloos was.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja en de 0 houden terwijl het totaal niet draait, ik vind dat wel.
Dit eigenlijk ja, maar het zorgt er wel weer voor dat de kleine clubs wat meer strijd zullen tonen tov de topclubs, dat opportunisme wat er vaak bij die kleintjes insloop aangejaagd door het publiek was er door corona wel uit...quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:32 schreef wimderon het volgende:
Vermoeiend, permanent verontwaardigd, zingend en fluitend publiek heb ik totaal niet gemist.
Dat dacht ik toen helemaal niet!quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach 11 jaar geleden (zo lang alweer, jeetje) dachten we ook dat Utrecht kansloos was.
Totaal niet te vergelijken natuurlijk, maar als AZ ineens vroeg de 1-0 scoort is het echt niet onmogelijk allemaal. Ik zeg niet dat ik het een waarschijnlijk scenario vind, maar AZ kreeg ook in Schotland volgens mij wel wat grote kansen.
Paar jaar terug dachten we ook dat Ajax in de finale van de CL stond. Lucas Moura dacht daar anders over.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach 11 jaar geleden (zo lang alweer, jeetje) dachten we ook dat Utrecht kansloos was.
Totaal niet te vergelijken natuurlijk, maar als AZ ineens vroeg de 1-0 scoort is het echt niet onmogelijk allemaal. Ik zeg niet dat ik het een waarschijnlijk scenario vind, maar AZ kreeg ook in Schotland volgens mij wel wat grote kansen.
quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:35 schreef TweedeKlum het volgende:
Slaan is rood Hitler, anders moet je geen kaart geven.
Tel je dan ook 2x geel Scrummie of louter direct rood?quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:36 schreef Scrummie het volgende:
Ik denk dat er in deze wedstrijd een rode kaart gaat vallen!
Anno 2021 niks mis mee als je op mannen valt toch.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom heeft de doelman een knotje?
Een rode kaart is een rode kaart.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tel je dan ook 2x geel Scrummie of louter direct rood?
3x geel en dan rood zoals Harry Mens zou zeggenquote:Op zondag 22 augustus 2021 12:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tel je dan ook 2x geel Scrummie of louter direct rood?
Helder.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een rode kaart is een rode kaart.
We geven het door.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als dit een doodsaaie 0-0 wordt kan ik daar wel mee leven.
Gelukkig krijg je Vitesse - Willem 2 nogquote:Op zondag 22 augustus 2021 12:38 schreef fetX het volgende:
Ik vind het maar een vreemde wedstrijd en word als ‘neutrale kijker’ totaal niet vermaakt.
Ik ben woedend.
Okequote:Op zondag 22 augustus 2021 12:41 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik reed gisteravond via, de A58, A16 en weer A58 naar huis, het was nattig, zo nattig dat de strepen niet zichtbaar waren, dus dat werd nog meer op het gemak. Als gezin kwamen wij veilig thuis.
Ik ben hier niet neutraal.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:38 schreef fetX het volgende:
Ik vind het maar een vreemde wedstrijd en word als ‘neutrale kijker’ totaal niet vermaakt.
Ik ben woedend.
Dan zou 'ie niet spelen op zondag.quote:
Gelukkig is er het WK kinderfietsen of een onderdeel van het open Spaans kampioenschap volwassenenfietsen met slecht camerawerk.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
Dit was nog de wedstrijd waar ik enigszins naar uit keek vandaag. Wat een matige voetbaldag.
Waarom niet?quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben hier niet neutraal.
Ik vind dat ze er niet op achteruit gegaan zijn.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:43 schreef fetX het volgende:
Ik wilde net nog zeggen dat ik Unnerstall best een goede keeper vind.
Gelukkig heb ik dat niet gedaan!
Eens.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dat ze er niet op achteruit gegaan zijn.
Ondanks dit momentje.
quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit echt een tragische pot.
Hij ook.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:45 schreef Buitendam het volgende:
Blind die een sprintduel aangaat. Dan houd ik mijn hart altijd vast.
Too soon.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:44 schreef maxi-mus het volgende:
De mogelijkheden van Ajax zijn op één hand van Koen de Kort te tellen.
Wel fijn dat je hem even uitlegt, anders had ik de 'grap' niet gesnaptquote:
Vlap heeft dat ene goede seizoen enorm profijt gehad van Sam Lammers.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dik buitenspel staan daar
Wat een domme voetballer
Plus salaris, die pissen zo even 40 miljoen door de plee.quote:
Graag gedaan. Ik ben een goed mensquote:Op zondag 22 augustus 2021 12:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel fijn dat je hem even uitlegt, anders had ik de 'grap' niet gesnapt
Ja.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:30 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik heb de illusie dat we boven Ajax kunnen eindigen.quote:
Ik die van Steek ook niet.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:50 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind die vrije trappen van Unnerstal niet geweldig
Ik vind dat je doorslaat.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb de illusie dat we boven Ajax kunnen eindigen.
Als ik Ajax vandaag zie spelen twijfel ik of dit zelfs een illusie is maar ik zal mij rustig houden voordat ik weer een ‘we kunnen makkelijk boven Ajax eindigen’ post maak
quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als ik Ajax vandaag zie spelen twijfel ik of dit zelfs een illusie is maar ik zal mij rustig houden voordat ik weer een ‘we kunnen makkelijk boven Ajax eindigen’ post maak
Zet jezelf gewoon niet zo voor schutquote:Op zondag 22 augustus 2021 12:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als ik Ajax vandaag zie spelen twijfel ik of dit zelfs een illusie is maar ik zal mij rustig houden voordat ik weer een ‘we kunnen makkelijk boven Ajax eindigen’ post maak op basis van één potje
Doordeweeks als er niemand is ja.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:52 schreef _UserName_ het volgende:
Lijkt mij een gezellige club, dat FC Twente.
Ik was dan ook sarcastischquote:Op zondag 22 augustus 2021 12:52 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Doordeweeks als er niemand is ja.
Het was op de beelden moeilijk te zien, maar als hij uit het niets bewust een optater verkoopt, dat is toch gewoon rood normaal?quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Men wil hier wel heel snel kaarten zien
Weet ik maar voor die Tukkers kunnen we niet duidelijk genoeg zijn.quote:
Een Copa America gewonnen, maar dat zie je er niet aan af.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:53 schreef LordVoldermort het volgende:
Elke lange bal is ook gevaarlijk. Hebben ze bij Ajax lopen zuipen en zonnen deze vakantie.
Nee de regels zijn aangepastquote:Op zondag 22 augustus 2021 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was op de beelden moeilijk te zien, maar als hij uit het niets bewust een optater verkoopt, dat is toch gewoon rood normaal?
Als dat niet zo was, vooruit.
Die discussie hebben we ook nog maar 10x gehad ja. Overigens vind ik het zelf prima als ze er rood voor geven (want waarom doe je zoiets) maar dan moeten ze de regels aanpassen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:53 schreef GGMM het volgende:
Overigens is dat al 2 jaar geen rood meer
Bijzonder hoe weinig mensen de regels kennen
Het zal wel een aaitje zijn geweest en dus geel. Daarvoor grijpt VAR niet in.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was op de beelden moeilijk te zien, maar als hij uit het niets bewust een optater verkoopt, dat is toch gewoon rood normaal?
Neequote:Op zondag 22 augustus 2021 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij gaat hem bewust op zijn voet staan, maar om daar nou meteen rood voor te geven is ook wat overdreven.quote:
Oh dus je mag iemand gewoon een mep verkopen tegenwoordig en dat is dan alleen geel?quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee de regels zijn aangepast
Mannelijk voetbal.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh dus je mag iemand gewoon een mep verkopen tegenwoordig en dat is dan alleen geel?
Bijzondere regel.
TR gezetquote:
Neequote:Op zondag 22 augustus 2021 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh dus je mag iemand gewoon een mep verkopen tegenwoordig en dat is dan alleen geel?
En een echte klap zonder heftige gevolgen?quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee
Een slaande beweging zonder heftige gevolgen = geel
een echte klap = rood
Nee 'je mag iemand niet gewoon een mep verkopen' maar als het niet met een bepaalde hardheid is (ja dat is wel interpretabel) is het geen rood.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bijzondere regel.
Ook op het achterhoofd? Of bedoel je dat er geen contact was geconstateerd of zo.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee
een echte klap = rood
Hangt een beetje af van de intensiteit van de actie. Als het een mep is krijg je wel rood (tenzij je iemands gezicht duwt zoals Kramer ooit deed), maar een aaitje of een licht tikje wordt nu met geel bestraft.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bijzondere regel.
Bepaald geen Sangaré.quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee
een echte klap = rood
Nee, want ik snap het verschil tussen een slaande beweging zonder heftige gevolgen en een echte klap niet echt.quote:
Dat verwacht je ook niet met Berghuis, Tadic en Haller.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ajax heeft een schrijnend gebrek aan diepgang voorin.
Dus als iemand van een brug af springt doe jij het ook?quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Was vergeten dat we daar alleen bij Sangare opletten
Met zulke vage regels krijg je dat hequote:
Zo bijzonder is het ook niet. Aanval is zo traag.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:00 schreef WaikikiWim het volgende:
Het is natuurlijk ook een kunst om met dergelijk materiaal zo matig te spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |