Ze hoeven maar 2x te scoren toch?quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:23 schreef maxi-mus het volgende:
Niet dat ze nog enige kans maken. (lol)
Ja en de 0 houden terwijl het totaal niet draait, ik vind dat wel.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hoeven maar 2x te scoren toch?
Ik zie dat ook niet gebeuren, maar vind dat niet een volledig kansloze uitgangspositie.
Duurt altijd wel erg lang.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:30 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wat is jullie mening over de 24 uur van Le Mans?
Ah, geen willekeur dus.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan niets met een bal, het enige wat hij probeert is een ander het voetbal onmogelijk te maken met vervelende overtredingen.
[..]
Die hadden dat ook kunnen aanvragen.
Geen sport.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:30 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Geen idee wie dat isquote:Op zondag 22 augustus 2021 12:30 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Dan zet je het geluid uitquote:Op zondag 22 augustus 2021 12:32 schreef wimderon het volgende:
Vermoeiend, permanent verontwaardigd, zingend en fluitend publiek heb ik totaal niet gemist.
Ach 11 jaar geleden (zo lang alweer, jeetje) dachten we ook dat Utrecht kansloos was.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja en de 0 houden terwijl het totaal niet draait, ik vind dat wel.
Dit eigenlijk ja, maar het zorgt er wel weer voor dat de kleine clubs wat meer strijd zullen tonen tov de topclubs, dat opportunisme wat er vaak bij die kleintjes insloop aangejaagd door het publiek was er door corona wel uit...quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:32 schreef wimderon het volgende:
Vermoeiend, permanent verontwaardigd, zingend en fluitend publiek heb ik totaal niet gemist.
Dat dacht ik toen helemaal niet!quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach 11 jaar geleden (zo lang alweer, jeetje) dachten we ook dat Utrecht kansloos was.
Totaal niet te vergelijken natuurlijk, maar als AZ ineens vroeg de 1-0 scoort is het echt niet onmogelijk allemaal. Ik zeg niet dat ik het een waarschijnlijk scenario vind, maar AZ kreeg ook in Schotland volgens mij wel wat grote kansen.
Paar jaar terug dachten we ook dat Ajax in de finale van de CL stond. Lucas Moura dacht daar anders over.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach 11 jaar geleden (zo lang alweer, jeetje) dachten we ook dat Utrecht kansloos was.
Totaal niet te vergelijken natuurlijk, maar als AZ ineens vroeg de 1-0 scoort is het echt niet onmogelijk allemaal. Ik zeg niet dat ik het een waarschijnlijk scenario vind, maar AZ kreeg ook in Schotland volgens mij wel wat grote kansen.
quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:35 schreef TweedeKlum het volgende:
Slaan is rood Hitler, anders moet je geen kaart geven.
Tel je dan ook 2x geel Scrummie of louter direct rood?quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:36 schreef Scrummie het volgende:
Ik denk dat er in deze wedstrijd een rode kaart gaat vallen!
Anno 2021 niks mis mee als je op mannen valt toch.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom heeft de doelman een knotje?
Een rode kaart is een rode kaart.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tel je dan ook 2x geel Scrummie of louter direct rood?
3x geel en dan rood zoals Harry Mens zou zeggenquote:Op zondag 22 augustus 2021 12:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tel je dan ook 2x geel Scrummie of louter direct rood?
Helder.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een rode kaart is een rode kaart.
We geven het door.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als dit een doodsaaie 0-0 wordt kan ik daar wel mee leven.
Gelukkig krijg je Vitesse - Willem 2 nogquote:Op zondag 22 augustus 2021 12:38 schreef fetX het volgende:
Ik vind het maar een vreemde wedstrijd en word als ‘neutrale kijker’ totaal niet vermaakt.
Ik ben woedend.
Okequote:Op zondag 22 augustus 2021 12:41 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik reed gisteravond via, de A58, A16 en weer A58 naar huis, het was nattig, zo nattig dat de strepen niet zichtbaar waren, dus dat werd nog meer op het gemak. Als gezin kwamen wij veilig thuis.
Ik ben hier niet neutraal.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:38 schreef fetX het volgende:
Ik vind het maar een vreemde wedstrijd en word als ‘neutrale kijker’ totaal niet vermaakt.
Ik ben woedend.
Dan zou 'ie niet spelen op zondag.quote:
Gelukkig is er het WK kinderfietsen of een onderdeel van het open Spaans kampioenschap volwassenenfietsen met slecht camerawerk.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
Dit was nog de wedstrijd waar ik enigszins naar uit keek vandaag. Wat een matige voetbaldag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |