Een rode kaart is een rode kaart.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tel je dan ook 2x geel Scrummie of louter direct rood?
3x geel en dan rood zoals Harry Mens zou zeggenquote:Op zondag 22 augustus 2021 12:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tel je dan ook 2x geel Scrummie of louter direct rood?
Helder.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een rode kaart is een rode kaart.
We geven het door.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als dit een doodsaaie 0-0 wordt kan ik daar wel mee leven.
Gelukkig krijg je Vitesse - Willem 2 nogquote:Op zondag 22 augustus 2021 12:38 schreef fetX het volgende:
Ik vind het maar een vreemde wedstrijd en word als ‘neutrale kijker’ totaal niet vermaakt.
Ik ben woedend.
Okequote:Op zondag 22 augustus 2021 12:41 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik reed gisteravond via, de A58, A16 en weer A58 naar huis, het was nattig, zo nattig dat de strepen niet zichtbaar waren, dus dat werd nog meer op het gemak. Als gezin kwamen wij veilig thuis.
Ik ben hier niet neutraal.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:38 schreef fetX het volgende:
Ik vind het maar een vreemde wedstrijd en word als ‘neutrale kijker’ totaal niet vermaakt.
Ik ben woedend.
Dan zou 'ie niet spelen op zondag.quote:
Gelukkig is er het WK kinderfietsen of een onderdeel van het open Spaans kampioenschap volwassenenfietsen met slecht camerawerk.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
Dit was nog de wedstrijd waar ik enigszins naar uit keek vandaag. Wat een matige voetbaldag.
Waarom niet?quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben hier niet neutraal.
Ik vind dat ze er niet op achteruit gegaan zijn.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:43 schreef fetX het volgende:
Ik wilde net nog zeggen dat ik Unnerstall best een goede keeper vind.
Gelukkig heb ik dat niet gedaan!
Eens.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dat ze er niet op achteruit gegaan zijn.
Ondanks dit momentje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |