Vul maar wat leuks in hoorquote:
Ik vind Mike Snoei ook geen leuke toevoeging.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij luistert toch niet vrijwillig naar Boussabon en Buijs Paultjen
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vul maar wat leuks in hoor
Mijn creativiteit laat me even in de steek
Waar zit diequote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Mike Snoei ook geen leuke toevoeging.
Bij Sparta - Heracles, en zit nu vast bij het analistengilde blijkbaar. Zal wel de kutpotjes doen ipv Tsjommer ofzo.quote:
Tjaquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij Sparta - Heracles, en zit nu vast bij het analistengilde blijkbaar. Zal wel de kutpotjes doen ipv Tsjommer ofzo.
Stukje Taliban looksquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:56 schreef RipCity het volgende:
Nuttig zo’n diversiteit mocro die alles van blaadje voorleest in de studio.
Assistent trainer van Cambuur hoeft iig niet jaloers te zijn.quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:06 schreef Salina het volgende:
[..]
Assistent trainer van Cambuur hoeft iig niet jaloers te zijn.
quote:
quote:
Ik sla overquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:11 schreef Coco het volgende:
Maar goed, @:Oriente @:El-Stinho en ik zitten klaar voor Bilbo - Barca
Over Mocro's gesproken, waar is die van PSV ? voetbalt ie nog ?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:56 schreef RipCity het volgende:
Nuttig zo’n diversiteit mocro die alles van blaadje voorleest in de studio.
Macciequote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:17 schreef TLC het volgende:
[..]
Over Mocro's gesproken, waar is die van PSV ? voetbalt ie nog ?
We kijken allemaal samen met borisz vrouwenvoetbal: VBL / Champions League Vrouwen 2021/2022 #1 Met FC Twente en PSVquote:
Als het dan ook 3-1 is dan mogen ze dat.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:27 schreef TLC het volgende:
Als Cambuur in Eindhoven kan scoren dan kan Benfica het al helemaal![]()
![]()
![]()
Wie is beter?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
Groningen - Utrecht is alleraardigst.
Nou bijna, nog 6 minuten wachtenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
Fluit maar af deze kutpot. 0-0 it will be.
Wanbeleid.quote:Op zondag 22 augustus 2021 10:05 schreef Zipportal het volgende:
Die Bolle zat er gisteren niet. @:fetX
Barcolanaquote:Op zondag 22 augustus 2021 09:13 schreef Paul het volgende:
Wel jammer dat hier niemand gisteravond was, beetje barcolana kijken pff
Back in the team en dan een foto van zijn concurrent.quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
back in the team maar nog niet helemaal
kreupelen willen altijd voordansen, was echt een goeie voetballer maar dit is toch een ander vakquote:Op zondag 22 augustus 2021 11:39 schreef maxi-mus het volgende:
Gister bij Ziggy, nu bij ESPN. Ronald heeft het er maar druk mee.
Vermoeiende man.quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:52 schreef Zipportal het volgende:
@:fetx hoopt dat Ron Jans voor altijd geplastificeerd wordt.
CORRED.
Nu ik de lijst met reserves zo eens bekijk vraag ik me toch sterk af wat me bezielde toen ik zei dat ajax een sterkere bank heeft dan PSV.quote:
Snack top 10 godenquote:Op zondag 22 augustus 2021 11:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Wereldgozer las hier Jan Roos.
We missen alleen nog een goede back-up voor 6.quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nu ik de lijst met reserves zo eens bekijk vraag ik me toch sterk af wat me bezielde toen ik zei dat ajax een sterkere bank heeft dan PSV.
Ja maar PSV heeft Broema en Vertessen ofzo. (lol)quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We missen alleen nog een goede back-up voor 6.
Tagliafico geschorst natuurlijk; Pasveer, Rensch, Schuurs, Taylor, Neres, Antony
Vergeet Ryan Thomas en SuperNick niet.quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja maar PSV heeft Broema en Vertessen ofzo. (lol)
quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:57 schreef fetX het volgende:
Er zijn maar weinig trainers die iets te melden hebben he.
Ik neem alleen Neres en Antony serieus in deze lijst.quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We missen alleen nog een goede back-up voor 6.
Tagliafico geschorst natuurlijk; Pasveer, Rensch, Schuurs, Taylor, Neres, Antony
Vreemd dat die omhoog worden geschreven inderdaad. Dom dravertje Bruma is uit kliko gehaaldquote:
Rensch nietquote:Op zondag 22 augustus 2021 12:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik neem alleen Neres en Antony serieus in deze lijst.
Taylor ken ik niet goed genoeg, dus ok, voordeel van de twijfel.
Alsof Pasveer (vorig seizoen één van de beste keepers) geen prima back-up is.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vreemd dat die omhoog worden geschreven inderdaad. Dom dravertje Bruma is uit kliko gehaald
[..]
Rensch niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |