Vermoeiende man.quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:52 schreef Zipportal het volgende:
@:fetx hoopt dat Ron Jans voor altijd geplastificeerd wordt.
CORRED.
Nu ik de lijst met reserves zo eens bekijk vraag ik me toch sterk af wat me bezielde toen ik zei dat ajax een sterkere bank heeft dan PSV.quote:
Snack top 10 godenquote:Op zondag 22 augustus 2021 11:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Wereldgozer las hier Jan Roos.
We missen alleen nog een goede back-up voor 6.quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nu ik de lijst met reserves zo eens bekijk vraag ik me toch sterk af wat me bezielde toen ik zei dat ajax een sterkere bank heeft dan PSV.
Ja maar PSV heeft Broema en Vertessen ofzo. (lol)quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We missen alleen nog een goede back-up voor 6.
Tagliafico geschorst natuurlijk; Pasveer, Rensch, Schuurs, Taylor, Neres, Antony
Vergeet Ryan Thomas en SuperNick niet.quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja maar PSV heeft Broema en Vertessen ofzo. (lol)
quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:57 schreef fetX het volgende:
Er zijn maar weinig trainers die iets te melden hebben he.
Ik neem alleen Neres en Antony serieus in deze lijst.quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We missen alleen nog een goede back-up voor 6.
Tagliafico geschorst natuurlijk; Pasveer, Rensch, Schuurs, Taylor, Neres, Antony
Vreemd dat die omhoog worden geschreven inderdaad. Dom dravertje Bruma is uit kliko gehaaldquote:
Rensch nietquote:Op zondag 22 augustus 2021 12:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik neem alleen Neres en Antony serieus in deze lijst.
Taylor ken ik niet goed genoeg, dus ok, voordeel van de twijfel.
Alsof Pasveer (vorig seizoen één van de beste keepers) geen prima back-up is.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vreemd dat die omhoog worden geschreven inderdaad. Dom dravertje Bruma is uit kliko gehaald
[..]
Rensch niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |