Doordeweeks als er niemand is ja.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:52 schreef _UserName_ het volgende:
Lijkt mij een gezellige club, dat FC Twente.
Ik was dan ook sarcastischquote:Op zondag 22 augustus 2021 12:52 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Doordeweeks als er niemand is ja.
Het was op de beelden moeilijk te zien, maar als hij uit het niets bewust een optater verkoopt, dat is toch gewoon rood normaal?quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Men wil hier wel heel snel kaarten zien
Weet ik maar voor die Tukkers kunnen we niet duidelijk genoeg zijn.quote:
Een Copa America gewonnen, maar dat zie je er niet aan af.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:53 schreef LordVoldermort het volgende:
Elke lange bal is ook gevaarlijk. Hebben ze bij Ajax lopen zuipen en zonnen deze vakantie.
Nee de regels zijn aangepastquote:Op zondag 22 augustus 2021 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was op de beelden moeilijk te zien, maar als hij uit het niets bewust een optater verkoopt, dat is toch gewoon rood normaal?
Als dat niet zo was, vooruit.
Die discussie hebben we ook nog maar 10x gehad ja. Overigens vind ik het zelf prima als ze er rood voor geven (want waarom doe je zoiets) maar dan moeten ze de regels aanpassen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:53 schreef GGMM het volgende:
Overigens is dat al 2 jaar geen rood meer
Bijzonder hoe weinig mensen de regels kennen
Het zal wel een aaitje zijn geweest en dus geel. Daarvoor grijpt VAR niet in.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was op de beelden moeilijk te zien, maar als hij uit het niets bewust een optater verkoopt, dat is toch gewoon rood normaal?
Neequote:Op zondag 22 augustus 2021 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij gaat hem bewust op zijn voet staan, maar om daar nou meteen rood voor te geven is ook wat overdreven.quote:
Oh dus je mag iemand gewoon een mep verkopen tegenwoordig en dat is dan alleen geel?quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee de regels zijn aangepast
Mannelijk voetbal.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh dus je mag iemand gewoon een mep verkopen tegenwoordig en dat is dan alleen geel?
Bijzondere regel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |