Gewoon ABN ouwe reus, tenzij ik bij mijn ouders ben.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Aldus user @:scrummie uit de achterhoek.
Graag wil ik je erop wijzen dat dit soort opmerkingen vanaf nu een note op zullen leveren, refererend aan de policy. Ik verzoek je vriendelijk je postgedrag aan te passen zodat dit een warm bad is voor iedereen. Voor nu zie ik het door de vingers. Zie het als een waarschuwingquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent vervelend aanwezig.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Graag wil ik je erop wijzen dat dit soort opmerkingen vanaf nu een note op zullen leveren, refererend aan de policy. Ik verzoek je vriendelijk je postgedrag aan te passen zodat dit een warm bad is voor iedereen. Voor nu zie ik het door de vingers. Zie het als een waarschuwing
Haha de Achterhoek lekker fokken op de accu van een tractorquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe dat nou niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ga NU het wereldwijdeweb afstruinen tot ik weet wat dat is.
Beetje je zus beffenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:50 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Haha de Achterhoek lekker fokken op de accu van een tractor
Zoek bij Kosovoquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ga NU het wereldwijdeweb afstruinen tot ik weet wat dat is.
Dat shokieert mijquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:54 schreef Buitendam het volgende:
Ik kan niet vinden wat shoki is. Achja.
Kosovo dialect voor vriendquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:54 schreef Buitendam het volgende:
Ik kan niet vinden wat shoki is. Achja.
Een welverdiende like.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:55 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Haha hierom zijn wij dus beste habibos onze humor twee handen op één buik boezemhabibo
Dit is veel leuker:quote:
quote:Shoki or Shōki may refer to:
the Japanese pronunciation of Zhong Kui, a figure in Chinese mythology, traditionally regarded as a vanquisher of ghosts and evil beings
Hopelijk ben je erg trots op jezelf.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:58 schreef onlogisch het volgende:
Op basis van de nieuwe policy al 3 notes uitkunnen delen
Kijk @Dannyquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:58 schreef onlogisch het volgende:
Wanneer ik denk aan hoeveel notes ik figuren als @:coco en @:maxi-mus straks aan kan smeren
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |