En terechtquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ken hem alleen als user die elke voorselectie zeurt dat er te weinig Feyenoorders bij de selectie zitten.
Wat een smerige goedkope imitatie van Shiey.quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:48 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe GIFGAS is uit.
@:onlogisch![]()
Beetje vroeg voor Til.quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het lollig, offtopic of vervelend doen in serieuze topics en forums is niet toegestaan
Ach, @:onlogisch . Die kan alleen hier nog posten.
Met al die persoonlijke aanvallen die ik te verwerken krijg zal mijn note-button overuren gaan draaienquote:Gedragspolicy
Per direct veranderen er niet echt een aantal dingen, maar zullen we strakker gaan toezien op een aantal zaken die eigenlijk al nooit mochten en die er helaas toch hier en daar zijn ingeslopen. Dat heeft vooral te maken met zaken als racistisch en discriminerend taalgebruik en persoonlijke aanvallen
Onlogisch habiboquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een smerige goedkope imitatie van Shiey.
Snel weggeklikt.
@:Boze_eend is het met mij eens.
Dat lijkt me zeer terecht.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ken hem alleen als user die elke voorselectie zeurt dat er te weinig Feyenoorders bij de selectie zitten.
Jouw gevoel voor humor is apartquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:46 schreef Buitendam het volgende:
Habibo @:onlogisch en zelfs Boezemhabibo @:GGMM
Dit is leuk
Snaartje geraakt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw gevoel voor humor is apart
Net als je kop
Jij mag shoki zijnquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:46 schreef Buitendam het volgende:
Habibo @:onlogisch en zelfs Boezemhabibo @:GGMM
Dit is leuk
Graag wil ik je erop wijzen dat dit soort opmerkingen vanaf nu een note op zullen leveren, refererend aan de policy. Ik verzoek je vriendelijk je postgedrag aan te passen zodat dit een warm bad is voor iedereen. Voor nu zie ik het door de vingers. Zie het als een waarschuwingquote:
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Graag wil ik je erop wijzen dat dit soort opmerkingen vanaf nu een note op zullen leveren, refererend aan de policy. Ik verzoek je vriendelijk je postgedrag aan te passen zodat dit een warm bad is voor iedereen. Voor nu zie ik het door de vingers. Zie het als een waarschuwing
Graag wil ik je erop wijzen dat dit soort opmerkingen vanaf nu een note op zullen leveren, refererend aan de policy. Ik verzoek je vriendelijk je postgedrag aan te passen zodat dit een warm bad is voor iedereen. Voor nu zie ik het door de vingers. Zie het als een waarschuwingquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:49 schreef Scrummie het volgende:
Jullie praten maar gewoon Nederlands. Wat een proletentaal hier.
Aldus user @Scrummie uit de achterhoek.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:49 schreef Scrummie het volgende:
Jullie praten maar gewoon Nederlands. Wat een proletentaal hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |