quote:Was ooit een leuk forum, maar is nu al jarenlang een verzamelplaats en slagveld van extreemrechtse users en extreemlinks antifa tuig.
Tel daarbij op dat er een kliekje crewleden is, onder leiding van Forum Admin GGMM en DJMO, die zich al ware Zonnekoningen en Zonnekoninginnen wanen, die de regels buigen zoals het hen uitkomt.
Voor het minste geringste krijg je een ban, terwijl hun trollende vriendjes de hand boven het hoofd wordt gehouden.
En de frontpage koningin? Was er maar een manier om dit aan haar te vragen!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is echt al 100 keer gepost
Ik hou niet van de zon godverdomme
Ik vind dit zo'n leuke rubriek.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:50 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe FOK Pilot review is ook uit. @:de_kraam
https://nl.trustpilot.com/review/www.fok.nl
Die wordt vast om de oren geslagen met de nieuwe policy.
Het nieuws is ook aangekomen boven de snackbar.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:10 schreef GGMM het volgende:
Leroy Fer is weg bij Feyenoord
Hier baal ik van.
Als er iemand overleden is is hij er als de kippen bij.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het nieuws is ook aangekomen boven de snackbar.
TR gezetquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als er iemand overleden is is hij er als de kippen bij.
Sadistisch zwijn.
Pseudomodden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
TR gezet
Dit lijkt me tegen de policy
Ik hou me uiteraard netjes aan de policy.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:58 schreef onlogisch het volgende:
Wanneer ik denk aan hoeveel notes ik figuren als @:coco en @:maxi-mus straks aan kan smeren
[ afbeelding ]
Feiten mogen benoemd wordenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
TR gezet
Dit lijkt me tegen de policy
Caland ?quote:
NOU NOU NOU NOU NOU NOUquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Je vieze dikke katholieke hoerenmoeder.
Mijn moeder is niet katholiek.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Je vieze dikke katholieke hoerenmoeder.
Ga weg met je racistische drekquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wist jij dat BLM voor BurnLootMurder staat?
Waarheen? Zeker Fer weg hahahahaahaquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:10 schreef GGMM het volgende:
Leroy Fer is weg bij Feyenoord
Hier baal ik van.
Zit nu bij de Taliban.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Waarheen? Zeker Fer weg hahahahaaha
In een elftal waar allemaal mensen inzitten met één been kan hij nog prima een aantal jaar mee.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zit nu bij de Taliban.
WAT ZEG JE NU ALLEMAAL WEER ZIPPORTAL?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |