Doet me heel erg hieraan denkenquote:Op maandag 9 augustus 2021 14:47 schreef Momo het volgende:
Ik kwam net deze track tegen, #teringherrie en alles, maar wat voor een vocal skills, nog nooit zulke diepe en hoge grunts gehoord
quote:Het getal 1729 is een natuurlijk getal. Het is het tweede taxicab-getal: het kleinste natuurlijke getal dat op twee manieren kan worden geschreven als een som van twee positieve derdemachten: 1729 = 1 + 12 = 1 + 1728, maar ook 1729 = 9 + 10 = 729 + 1000.
In die hoedanigheid is het getal onderwerp van een anekdote betreffende de Indiase wiskundige Ramanujan en de Engelse wiskundige G. H. Hardy. Hardy, die het talent van de autodidact Ramanujan inzag en hem naar Engeland haalde, vertelde:
Ik herinner me dat ik hem eens opzocht in Putney toen hij ziek was. Ik was gekomen met een taxi met het nummer 1729, en ik merkte op dat het getal mij tamelijk saai leek, en dat ik hoopte dat dat geen slecht voorteken was. "Nee," zei hij, "het is een heel interessant getal; het is het kleinste getal dat op twee manieren kan worden geschreven als de som van twee derdemachten.
Vanwege deze anekdote wordt het getal ook wel Hardy-Ramanujangetal genoemd.
Omdat a + b = ( a + b ) ( a − ab + b ), volgt uit de bovengenoemde gelijkheden met a = 1 en b = 12 en a = 9 en b = 10, dat 1729 deelbaar is door beide waarden van a + b, dus door 13 en 19. Het getal is te ontbinden in priemfactoren als 1729 = 7 13 19, en heeft als delers 1, 7, 13, 19, 91, 133, 247 en 1729. Verder is 1729 het 13e 24-hoeksgetal.
https://nl.wikipedia.org/wiki/1729_(getal)
Heel interessant, maar geen idee wat ik er aan heb.quote:
Ik ook niet, maar ik vond het te interessant om niet te delen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heel interessant, maar geen idee wat ik er aan heb.
Wat een ontzettende kut situatie zeg, dikke knuffelquote:Op maandag 9 augustus 2021 14:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Tennis is ook echt heel leuk. Ik heb ergens wel spijt dat ik dat niet meer opgepakt heb, maar net niet genoeg om er weer mee te beginnen.
[..]
Ik heb een flinke waslijst aan dingen die ik er technisch gezien aan over heb gehouden, maar een deel daarvan zit me niet in de weg. Ok, het is bloedirritant dat ik me sinds het infarct altijd doodschrik van plotselinge (harde) geluiden, en ja, het is af en toe ongemakkelijk dat ik soms te maken heb met hele lichte woordvindproblemen. Maar dat maakt het leven niet zwaarder.
Wat ik er vooral aan over heb gehouden is dat ik letterlijk scheef ben gegroeid. Het infarct heeft de meeste invloed gehad op de linkerkant van m'n lichaam, je zou kunnen zeggen dat die kant wat minder ontwikkeld is. Je merkt het in de cordinatie maar ook in kracht. Daarnaast is m'n balans vrij slecht, aangezien m'n heupen scheef staan en m'n linkerbeen korter is dan de rechter. Ik kan niet een stabiele sta houding innemen zoals de meeste mensen dat kunnen, ik ben continue opzoek naar balans. Deze laatste dingen zorgen er dan ook voor dat bepaalde dingen meer energie van me vragen. Als voorbeeld, ik ben graag in de natuur, wandelen is in de basis leuk. Maar na twee kilometer krijg ik dus last van m'n balans en verhoogd energieverbruik, terwijl ik qua mindset nog wel veel verder zou willen lopen.
Met fietsen heb ik dat trouwens niet, maar ik fiets dan weer bijna nooit. Want logica.
Ik heb verder niet echt een weerstand tegen sporten, het is meer dat ik nogal geconfronteerd wordt met de dingen die wat minder werken als ik sport. En dat probeer ik te vermijden. Het is een soort puzzel om met alles om te gaan en de wervelende en sprankelende positieve persoonlijkheid te blijven die jullie kennen. Want het heeft ook allemaal een behoorlijk impact gehad op m'n zelfbeeld/zelfvertrouwen. Dat gaat nu wel redelijk goed, maar in de pubertijd was het natuurlijk een ramp. Nu komt het slechts nog in vlagen naar boven, de altijd leuke "wat als" en "waarom" vragen.
Maar het allerergste is dat ik door dat STOMME INFARCT nog steeds single ben, want dat is de schuld van alle ELLENDE in m'n leven en nu ik toch bezig ben, heeft het gewoon m'n HELE LEVEN compleet VERKLOOT.
Dit is een grap.![]()
Lang verhaal is lang.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duusss
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Het heeft ook weinig praktisch nut om te weten wie de meeste interlands voor Nederland heeft gespeeldquote:Op maandag 9 augustus 2021 15:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heel interessant, maar geen idee wat ik er aan heb.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:15 schreef AgnesGru het volgende:
Oke, tot zover mijn bizarre dag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duusss!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Het zou maar een (beslissende) vraag van een pubquiz kunnen zijn.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Het heeft ook weinig praktisch nut om te weten wie de meeste interlands voor Nederland heeft gespeeld
Dat geldt ook voor dat getal al is dat wat onwaarschijnlijkerquote:Op maandag 9 augustus 2021 16:24 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Het zou maar een (beslissende) vraag van een pubquiz kunnen zijn.
Klopt. Dat soort informatie onthoud ik dan ook niet.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Het heeft ook weinig praktisch nut om te weten wie de meeste interlands voor Nederland heeft gespeeld
Veel plezier daar! Voor extra vakantiepret: hier is net een stortbui begonnen waar jij lekker geen last van hebtquote:Op maandag 9 augustus 2021 17:04 schreef egeltje1985 het volgende:
Nou, ik had nog even een surprise sneltest op Santorini, maar inmiddels zitten we lekker op een terras met prachtig uitzicht.
Dit vraagt om bewijs.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:04 schreef egeltje1985 het volgende:
Nou, ik had nog even een surprise sneltest op Santorini, maar inmiddels zitten we lekker op een terras met prachtig uitzicht.
Gelijk heb je.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik vond het te interessant om niet te delen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap ik met zo'n naamquote:Op maandag 9 augustus 2021 17:17 schreef Arizona het volgende:
Nou, ik was wel gecharmeerd van Robert! (De Niro)
quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:09 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]Ziet er heerlijk uit trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Je bent op huwelijksreis dus dan is niets te decadentquote:Op maandag 9 augustus 2021 17:45 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Owja, da's niet het terras, maar ons priv bubbelbad. #decadent
Oke, tot zover mijn bizarre dag:Hopelijk morgen in wat rustiger vaarwaterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duusss
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Die staat sinds kort ook op Netflix.quote:Op maandag 9 augustus 2021 18:32 schreef H_T het volgende:
Bij het kijken naar wat er op tv is vanavond zag ik dat Rocketman op Spike komt, vanaf 20:30. Ik ga zelf denk ik niet kijken, maar misschien een leuke tip voor hier
Wij hangen ook nu nog wel aan je lippen hoorquote:Op maandag 9 augustus 2021 18:51 schreef Meke het volgende:
Oh jammer dat ik het hele "sporten op school"-gesprek heb gemist vanmiddag, anders had ik mooi het verhaal kunnen vertellen over hoe ik bijna ben blijven zitten op gym![]()
En @:H_T en @:Roger_Epiales kunnen uitleggen waarom je drie keer moet overspelen bij volleybal(Deze smiley is je STRAF Roger)
Het kan nog erger. O.a. Fatima Moreiro de Melo die naar Tokio vliegt. Om linea recta terug te vliegen. Op die terugweg ging ze dan sporters interviewen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 18:44 schreef Cyan9 het volgende:
Ik hoorde net op het nieuws dat de koning en koningen "even" terugkomen van hun vakantie in Griekenland om de Olympische atleten te huldigen. Super leuk voor de atleten natuurlijk, maar ik ben vast niet (hoop ik) de enige die zo'n vlucht heen en weer nou niet echt vind passen in de huidige tijd. Doe dat huldigen dan later ofzo.
Ja, ik had het gezienquote:Op maandag 9 augustus 2021 18:53 schreef Redefine het volgende:
Was misschien anderen al opgevallen. Maar ik zie net dat Once Upon a Time vanaf 1 september verdwijnt van Netflix.
Ja @Hamlapjes heeft het opgekocht voor Disneyquote:Op maandag 9 augustus 2021 18:53 schreef Redefine het volgende:
Was misschien anderen al opgevallen. Maar ik zie net dat Once Upon a Time vanaf 1 september verdwijnt van Netflix.
Ik heb iedereen daarvoor al meteen doorverwezen naar Disney+ uiteraardquote:Op maandag 9 augustus 2021 18:53 schreef Redefine het volgende:
Of Dione met haar stomme stadion filmpjesquote:Op maandag 9 augustus 2021 18:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het kan nog erger. O.a. Fatima Moreiro de Melo die naar Tokio vliegt. Om linea recta terug te vliegen. Op die terugweg ging ze dan sporters interviewen.
Bedankt voor de tip. Ik had deze gemist laatst op Net5 (en geen Netflix)quote:Op maandag 9 augustus 2021 18:32 schreef H_T het volgende:
Bij het kijken naar wat er op tv is vanavond zag ik dat Rocketman op Spike komt, vanaf 20:30. Ik ga zelf denk ik niet kijken, maar misschien een leuke tip voor hier
Wat dat betreft kan hij eigenlijk geen goed doen. Zou hij daar blijven heeft hij geen oog voor de sporters of staat hij te ver van het volk af.quote:Op maandag 9 augustus 2021 18:44 schreef Cyan9 het volgende:
Ik hoorde net op het nieuws dat de koning en koningen "even" terugkomen van hun vakantie in Griekenland om de Olympische atleten te huldigen. Super leuk voor de atleten natuurlijk, maar ik ben vast niet (hoop ik) de enige die zo'n vlucht heen en weer nou niet echt vind passen in de huidige tijd. Doe dat huldigen dan later ofzo.
Dit ja. Ik kan me wel over iedere reisbeweging druk gaan maken maar dat is vrij vermoeiend n zolang Nederland ook en masse op reis gaat, soms ook naar meerdere bestemmingen binnen 1 vakantie, vind ik niet per s dat Wim-Lex en Mxima onverantwoord bezig zijn of zo. ‘t Is niet dat we zelf niet weg kunnen en weg gaan zeg maar.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:00 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wat dat betreft kan hij eigenlijk geen goed doen. Zou hij daar blijven heeft hij geen oog voor de sporters of staat hij te ver van het volk af.
Ik heb er eerlijk gezegd niet zoveel moeite mee dat hij op en neer vliegt.
Ik zit halverwege seizoen zes, dus normaal gesproken red ik dat wel. En in het uiterste geval mis ik het zevende seizoen waar niet iedereen enthousiast over is.quote:Op maandag 9 augustus 2021 18:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, ik had het gezien![]()
Gelukkig hebben we nu tot 1 november een soort van proefperiode voor DisneyPlus![]()
Die zat daar volkomen overbodig ja. Leuk snoepreisje voor haar.quote:Op maandag 9 augustus 2021 18:57 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Of Dione met haar stomme stadion filmpjes
Wederom logica. Al zijn dit dan geen pubers meer.quote:Op maandag 9 augustus 2021 18:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het kan nog erger. O.a. Fatima Moreiro de Melo die naar Tokio vliegt. Om linea recta terug te vliegen. Op die terugweg ging ze dan sporters interviewen.
Dat ze op vakantie zijn is me om het even. Maar even op en neer vind ik onnodig.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit ja. Ik kan me wel over iedere reisbeweging druk gaan maken maar dat is vrij vermoeiend n zolang Nederland ook en masse op reis gaat, soms ook naar meerdere bestemmingen binnen 1 vakantie, vind ik niet per s dat Wim-Lex en Mxima onverantwoord bezig zijn of zo. ‘t Is niet dat we zelf niet weg kunnen en weg gaan zeg maar.
Ik voelde aan alles dat ze die dingen uit noodzaak gemaakt hadden omdat ze er bij aankomst al snel achter kwamen dat het vrij lastig ging worden om n op n interviews met de atleten te houden. Stond ze daar in nachtelijk Tokyo tegen een iPad te praten (volgens mij waren die interviews ook vooraf opgenomen en na haar vraag in gemonteerd).quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zat daar volkomen overbodig ja. Leuk snoepreisje voor haar.
Ja dat zag er echt heel raar uitquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik voelde aan alles dat ze die dingen uit noodzaak gemaakt hadden omdat ze er bij aankomst al snel achter kwamen dat het vrij lastig ging worden om n op n interviews met de atleten te houden. Stond ze daar in nachtelijk Tokyo tegen een iPad te praten (volgens mij waren die interviews ook vooraf opgenomen en na haar vraag in gemonteerd).
Ik heb het niet over de vakantie maar net als jij over de reisbeweging die je onnodig vindt, en daar heb ik zelf ook geen problemen mee, half Nederland zigzagt er nu ook op los.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat ze op vakantie zijn is me om het even. Maar even op en neer vind ik onnodig.
En dat neem ik half Nederland ook kwalijk.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de vakantie maar net als jij over de reisbeweging die je onnodig vindt, en daar heb ik zelf ook geen problemen mee, half Nederland zigzagt er nu ook op los.
Oke, tot zover mijn bizarre dag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DuusssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Willie is ook al speciaal voor de opening van het Olympic Village even op en neer gevlogen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 18:44 schreef Cyan9 het volgende:
1. Ik kwam nooit, m'n leraar dacht ik dat ik een blessure hadquote:Op maandag 9 augustus 2021 18:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij hangen ook nu nog wel aan je lippen hoor
Het zal wel aan mij liggen, maar dit irriteert me dus behoorlijk.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Willie is ook al speciaal voor de opening van het Olympic Village even op en neer gevlogen.[ twitter ]
Ik heb toch seizoen 1 t/m 6 op dvdquote:Op maandag 9 augustus 2021 18:53 schreef Redefine het volgende:
En nu?quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb toch seizoen 1 t/m 6 op dvd
Dus ik kan het altijd kijken als het ooit van een streamingdienst verdwijntquote:
Nergens voor nodig, die bal is eerder ook over het net te meppenquote:Op maandag 9 augustus 2021 18:51 schreef Meke het volgende:
Oh jammer dat ik het hele "sporten op school"-gesprek heb gemist vanmiddag, anders had ik mooi het verhaal kunnen vertellen over hoe ik bijna ben blijven zitten op gym![]()
En @:H_T en @:Roger_Epiales kunnen uitleggen waarom je drie keer moet overspelen bij volleybal(Deze smiley is je STRAF Roger)
Wij moesten voor alle onderdelen een cijfer hebben, verdeeld over de laatste twee jaar, om dan een gemiddeld eindcijfer te krijgen. Dat eindcijfer moest dan voldoende zijn om te slagen. De docente die ik had met dat saltospringen wat ik weigerde had mij daar geen 1 gegeven (waarmee ik gemiddeld nog voldoende was geweest), maar had helemaal geen cijfer ingevoerd en ik had dus geen voldoende eindcijfer.quote:Op maandag 9 augustus 2021 18:51 schreef Meke het volgende:
Laat me raden, het "moet" omdat anders die andere losers in je team gaan huilen dat ze de bal nooit krijgen.quote:En @:H_T en @:Roger_Epiales kunnen uitleggen waarom je drie keer moet overspelen bij volleybal(Deze smiley is je STRAF Roger)
Haha ja bij ons dus ook zoiets. Maar dan een heel ingewikkeld systeem met 1, 3, 5 of 7 punten? En als je dan voor bepaalde onderdelen nog geen punten had moest je naar een inhaalmiddag. Als ik daar niet heen was gegaan, was er niets aan de hand geweestquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wij moesten voor alle onderdelen een cijfer hebben, verdeeld over de laatste twee jaar, om dan een gemiddeld eindcijfer te krijgen. Dat eindcijfer moest dan voldoende zijn om te slagen. De docente die ik had met dat saltospringen wat ik weigerde had mij daar geen 1 gegeven (waarmee ik gemiddeld nog voldoende was geweest), maar had helemaal geen cijfer ingevoerd en ik had dus geen voldoende eindcijfer.
Gelukkig stopte ze dat jaar en de nieuwe docent begreep mijn bezwaren helemaal en heeft me een vijf gegeven zonder me te laten springen. Hij vond mijn bezwaren namelijk volkomen terecht, maar vond niet dat hij daar een voldoende voor kon geven en gaf me dus de hoogste onvoldoende.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, die bal is eerder ook over het net te meppenBovendien heb je dan het verrassingselement aan je zijde!
Ik verwijs jullie graag terug naar mijn veel te serieuze antwoord in post 54quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Laat me raden, het "moet" omdat anders die andere losers in je team gaan huilen dat ze de bal nooit krijgen.
Gym in de hogere klassen krijgt wel iets overbodigs inderdaad. Al kwam ik altijd wel. Maar in de 5e en 6e hadden we een leraar die erg relaxed was en ons zo min mogelijk verveelde met ringzwaaien en handstandjes enzo.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:21 schreef Meke het volgende:
[..]
1. Ik kwam nooit, m'n leraar dacht ik dat ik een blessure hadIk was ermee weggekomen als ik niet naar de inhaalmiddag kwam
Helemaal allerlei gesprekken met m'n ouders op school enzo
Maar ik denk dat m'n ouders mij ook wel snapten
Compromis was dat ik wel over mocht (naar 6 vwo), als ik dan het jaar daarna mee zou gymmen. Met een 4 vmbo klas
Maar toen werd de leraar ziek en heeft niemand er ooit meer naar gevraagd
![]()
Dus ik denk dat ze ooit nog m'n diploma komen terugeisen als ik geen vogelnestje in de ringen kan maken
![]()
Dat het verstandiger is om het zo te doen maakt het nog geen verplichtingquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:47 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Ik verwijs jullie graag terug naar mijn veel te serieuze antwoord in post 54
Sorry, momentje...quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:47 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Ik verwijs jullie graag terug naar mijn veel te serieuze antwoord in post 54
Aha, het "moet" dus omdat anders die andere losers in je team gaan huilen dat ze de bal nooit krijgen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:21 schreef Meke het volgende:
2. Normaal speel je in drien omdat niet iedere speler op het veld dezelfde rol heeftVaak vangt n van de drie verdedigers achterin de bal op, die speelt hem naar de spelverdeler die dan n van de twee aanvallers de kans geeft om te scoren
Je hebt daar hele systemen voor, de spelverdeler staat bijvoorbeeld altijd rechstvoorin. Maar je moet doordraaien, dus ga je klaarstaan, je mag dan pas rennen als de bal geraakt is
![]()
Neequote:Op maandag 9 augustus 2021 19:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat het verstandiger is om het zo te doen maakt het nog geen verplichting
Blijkbaar was ik zo'n loser, omdat ik slecht was in gymquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Sorry, momentje...
[..]
Aha, het "moet" dus omdat anders die andere losers in je team gaan huilen dat ze de bal nooit krijgen.
Slaat ook nergens op dat mensen die een bepaalde sport beoefenden altijd een 9 ofzo haalden daarop, terwijl degenen die dat niet deden een 6 of een 7 kregen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:51 schreef Meke het volgende:
[..]
NeeIk zei ook niet dat het meisje gelijk had
Dat is het kutst aan schoolgym
Van beide kanten; dat mensen die echt een sport beoefenen het ineens moeten gaan spelen met mensen die die sport niet spelen
![]()
Daarom zijn dingen als tamponhockey nog het minst erg
Ja, of paaltjesvoetbalquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Van beide kanten; dat mensen die echt een sport beoefenen het ineens moeten gaan spelen met mensen die die sport niet spelen
![]()
Ja letterlijk IEDEREEN volgens mijquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:55 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op dat mensen die een bepaalde sport beoefenden altijd een 9 ofzo haalden daarop, terwijl degenen die dat niet deden een 6 of een 7 kregen.
Schoolgym heeft mij echt trauma's bezorgd
En gewoon meerdere keren ook, dat is toch ook vreselijk om te doenquote:Op maandag 9 augustus 2021 18:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze zeiden dan altijd, ja iedereen wordt beloond voor inzet, maar als je nooit de bal krijgt of wat dan ook, kan je daar ook niets meequote:
Een goede docent geeft nog wel een redelijke score als de inzet goed is en ook een gevarieerd programma waardoor iedereen wel ergens in kan uitblinken.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:55 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op dat mensen die een bepaalde sport beoefenden altijd een 9 ofzo haalden daarop, terwijl degenen die dat niet deden een 6 of een 7 kregen.
Het was inderdaad niet leuk om met gym honkbal te doen, omdat dat mijn sport was. Behoorlijk gevaarlijk.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:51 schreef Meke het volgende:
[..]
![]()
Nee preciesquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:58 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ze zeiden dan altijd, ja iedereen wordt beloond voor inzet, maar als je nooit de bal krijgt of wat dan ook, kan je daar ook niets mee
Dat ook. Muziek vond ik dan niet zo erg, omdat we een leuke leraar hadden en ook gewoon redelijk vrij waren om te doen wat we wilden, maar bij tekenen werd je ook nog heel erg beperkt in wat je mocht tekenen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een goede docent geeft nog wel een redelijke score als de inzet goed is en ook een gevarieerd programma waardoor iedereen wel ergens in kan uitblinken.
Bij vakken als Tekenen of Muziek vond ik het veel storender dat eigenlijk 90% van de score bepaald werd door aangeboren talent en je nauwelijks iets ‘leerde’.
Ik kreeg wel redelijk cijfer voor inzet.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:58 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ze zeiden dan altijd, ja iedereen wordt beloond voor inzet, maar als je nooit de bal krijgt of wat dan ook, kan je daar ook niets mee
Dit gaat wel echt 'mis' bij de docenten. Ik vond de kunstlessen op de pabo cht heel leuk, en je leert ook superinteressante dingen. En ook echt om die ontwikkeling te stimulerenquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij vakken als Tekenen of Muziek vond ik het veel storender dat eigenlijk 90% van de score bepaald werd door aangeboren talent en je nauwelijks iets ‘leerde’.
Trampolines is n van de dingen waar ik een trauma over heb. Zeker in combinatie met de bokquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:01 schreef Redefine het volgende:
Gym vond ik zelf heel leuk. Mits we balsporten deden. Elke vorm van turnen dan weer niet. En al helemaal geen dingen met trampolines
Dit moest ik even opzoeken. Maar het blijkt ook wel Knotshockey te heten.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Als jochie van een jaar of 6,7,8 zat ik op voetbal. Het trainen was erg leuk maar wedstrijden spelen was een drama.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:55 schreef zorro28 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:06 schreef Meke het volgende:
Ik heb ook wel eens een gymleraar gehad waarbij zelfs jongens weg konden komen met de smoes 'ik ben ongesteld'
Nou ja, ikzelf dus ook.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Blijkbaar was ik zo'n loser, omdat ik slecht was in gym
Ja ik geloof ook wel dat dat soort dingen deels aan de docent liggen. En ook wel dat na 20 jaar Tekenen of Muziek geven aan kutpubers je enthousiasme er wel af is. Maar dan heb je als leerling dus vrij weinig aan het vak, als je zoals wij een jaar op een klokkenspel zit te hameren of lukraak wat strak omkaderde onderwerpen moet tekenen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit gaat wel echt 'mis' bij de docenten. Ik vond de kunstlessen op de pabo cht heel leuk, en je leert ook superinteressante dingen. En ook echt om die ontwikkeling te stimuleren![]()
Maarja dan sta je voor de klas en heb je daar allemaal geen tijd meer voor en maak je 30x dezelfde pinguin van een wc-rol
Soort van moordwapens zijn hetquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:03 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Trampolines is n van de dingen waar ik een trauma over heb. Zeker in combinatie met de bok
Iedereen is welkom op onze comfortabele zitplekkenquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:29 schreef GeorgeM het volgende:
@:Cyan9 en @:Arizona, kan ik ook lid worden van de ‘verbod-op-de-statafel-club’?
Ik haat die dingen. Ik ben lang en kan er niet op steunen. Terwijl iedereen erop hangt, steek ik weer overal bovenuit. Bovendien kan ik ook niet lang staan. Niet vanwege klachten maar ik vind het gewoon slopend.
Heftige verhalen van jullie zeg
Ik vind statafels nog wel okay, ook al ben ik lang en heb ik een hekel aan lang stilstaan. Ik moet er dan weer niet aan denken om aan een stabureau te werkenquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:29 schreef GeorgeM het volgende:
@:Cyan9 en @:Arizona, kan ik ook lid worden van de ‘verbod-op-de-statafel-club’?
Ik haat die dingen. Ik ben lang en kan er niet op steunen. Terwijl iedereen erop hangt, steek ik weer overal bovenuit. Bovendien kan ik ook niet lang staan. Niet vanwege klachten maar ik vind het gewoon slopend.
Heftige verhalen van jullie zeg
Oke, tot zover mijn bizarre dag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duusss!
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Jeujquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Iedereen is welkom op onze comfortabele zitplekken
Ik had een verstelbaar bureau. Vond het wel ideaal, die afwisseling van zitten/staan.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind statafels nog wel okay, ook al ben ik lang en heb ik een hekel aan lang stilstaan. Ik moet er dan weer niet aan denken om aan een stabureau te werken
1 meter 90quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:41 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik had een verstelbaar bureau. Vond het wel ideaal, die afwisseling van zitten/staan.
Alleen staan lijkt me ook niks.
Hoe lang ben jij?
Statafel:quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:48 schreef Strani het volgende:
Wat zijn statafels in vredesnaam? In een caf of zo bedoelen jullie?
quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:47 schreef Guanabana het volgende:
Hoi, ik ben ook team nietlangstaan (niet omdat ik lang ben), ik heb niet echt een trauma van gym maar wel van wiskunde en verder lig ik al heel de dag uitgeput en boos op bed door vaccinatie van gisteren.
Nja het is ongeveer hetzelfde als vorige keer. Niet echt ziek maar wel heel erg moe en zwak.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:51 schreef H_T het volgende:
[..]Naar dat je zo'n last hebt van de tweede prik
Heb je nog wel iets kunnen vinden dat je een beetje troost biedt?
Op bedrijfsborrels, bij verjaardagsfeesten of tuinfeesten. Bij de chique versies kan je er nog een soort tafeljurk omheen doenquote:
Ik ga voor je duimenquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nja het is ongeveer hetzelfde als vorige keer. Niet echt ziek maar wel heel erg moe en zwak.
En nee, maar morgen gaat het vast/hopelijk beter.
Statafel met human for scale:quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zonder mens for scale zie je nog niet echt of het een statafel is.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Op bedrijfsborrels, bij verjaardagsfeesten of tuinfeesten. Bij de chique versies kan je er nog een soort tafeljurk omheen doen
Wat een raar land wonen jullie in zeg...quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:52 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Op feestjes, eetgelegenheden (snackbar, viskraam of zo), dat soort dingen
Gelukkig is er sinds 1993 weinig veranderd in het basisprincipe van de statafelquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:53 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Statafel met human for scale:
[ afbeelding ]
Het is een hele revolutie vergeleken met in een kring zitten!quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:54 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Wat een raar land wonen jullie in zeg...
Haar rechterbeen is op de foto rechts waar je die links zou verwachten. Of ze moet heel nodig plassen, dat kan natuurlijk ookquote:
Ja maar dan kon je tenminste nog zitten... Ik vind het geen vooruitgang eigenijk.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is een hele revolutie vergeleken met in een kring zitten!
Ja absoluut. Bij ons deden we ook vaak hoogspringen met trampoline. Nou was ik zelf wel goed in veel sporten, maar op de een of andere manier kwam ik nooit 100% gelijk uit op de trampoline. Was altijd net iets eerder met een van mijn twee voeten, dan wordt de trampoline er niet prettiger opquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:03 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Trampolines is n van de dingen waar ik een trauma over heb. Zeker in combinatie met de bok
Zeker niet omdat als je maar met genoeg mensen om zo'n tafel gaat staan er zich dus alsnog een kring vormt.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dan kon je tenminste nog zitten... Ik vind het geen vooruitgang eigenijk.
Het neemt minder ruimte in wat soms handig kan zijn, en je mengt je iets makkelijker met een andere tafel waardoor je niet de hele avond naast die saaie tante Sjaan zit. Voor snackbars heeft het als bijkomend voordeel dat je waarschijnlijk eerder weer optyftquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dan kon je tenminste nog zitten... Ik vind het geen vooruitgang eigenijk.
Ja precies, en het blijven dezelfde saaie mensen. In het beste scenario heb je er slechts minder van rond je tafeltje.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zeker niet omdat als je maar met genoeg mensen om zo'n tafel gaat staan er zich dus alsnog een kring vormt.
Alleen zit je dan niet meer in een kring, maar sta je in een kring.
Eigenlijk is het enige voordeel aan die statafels dat je al staat en dus lekker snel van die mensen weg kan lopen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies, en het blijven dezelfde saaie mensen. In het beste scenario heb je er slechts minder van rond je tafeltje.
Het tweede lijkt mij een groter bezwaar. Soms is het gewoon cht nodig om toe te geven aan een craving. Vaak niet, soms welquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:57 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb cravings naar een magnum maar ik mag niet want #viesdik. Ook heb ik geen magnums.
In zo'n park hebben ze waarschijnlijk van die echte trampolines, niet die moordmachines die ze op school ook trampolines noemden maar wat eigenlijk gewoon springplanken zijn.quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:02 schreef H_T het volgende:
Ik ben een paar jaar terug nog voor de lol naar een trampolinepark geweestDuurde wel weer even voor ik een salto durfde
quote:
Ik 1 keer met hulp, maar in m'n eentje ga ik daar niet aan beginnen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In zo'n park hebben ze waarschijnlijk van die echte trampolines, niet die moordmachines die ze op school ook trampolines noemden maar wat eigenlijk gewoon springplanken zijn.![]()
En ik heb nog steeds nooit in mijn leven een salto gesprongen, ook niet op een echte trampoline.
Ja. Zie. Dit kan ik dus nietquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:53 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Statafel met human for scale:
[ afbeelding ]
Je kunt eraan staan.quote:
Ja ookquote:
Richard Magnum?quote:
Jaquote:Op maandag 9 augustus 2021 21:17 schreef H_T het volgende:
Ik zie de laatste tijd reclame voor een Kinder Melkschijfje en vind het niet kloppen dat die dingen rechthoekig zijn. Schijfjes zijn rond!
Ik had zo'n hekel aan de piepjestest. Die waar je zo ver mogelijk moest rennen in een bepaalde tijd was beter te doen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:18 schreef Cee het volgende:
Ik had ooit een 60-jarige oud-acrobaat als gymleraar, dat was een rare man, die kon echt salto’s maken en streng zijn, ik was er bang van maar veel leerlingen vonden hem heel tof en op zijn laatste lesdag kreeg hij van de klas een goudvis cadeau.
Verder haatte ik gym, ik durfde niks, ik kon niks, met shuttle-run testen ging ik zodra de 5,5 was gehaald hijgend naar de kant en ik heb ook al een keer huilend een rondje om het sportveld gelopen omdat ik zo moe was en het niet volhield en mijn sense of drama was z sterk dat ik van pure uitputting met mijn shirt aan de railing bleef haken en er een grote scheur in ontstond.
Mezelf letterlijk aan flarden gelopen voor een onvoldoende. Ik kon echt nks.![]()
/liefdagboek
Hij speelde Magnum, maar ook Richard in Friends. Verkering van Monica.quote:
Ah, dan snap ik waarom ik de verwijzing niet snaptequote:Op maandag 9 augustus 2021 21:23 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hij speelde Magnum, maar ook Richard in Friends. Verkering van Monica.
Adriaan van Toor?quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:18 schreef Cee het volgende:
Ik had ooit een 60-jarige oud-acrobaat als gymleraar, dat was een rare man, die kon echt salto’s maken en streng zijn, ik was er bang van maar veel leerlingen vonden hem heel tof en op zijn laatste lesdag kreeg hij van de klas een goudvis cadeau.
Verder haatte ik gym, ik durfde niks, ik kon niks, met shuttle-run testen ging ik zodra de 5,5 was gehaald hijgend naar de kant en ik heb ook al een keer huilend een rondje om het sportveld gelopen omdat ik zo moe was en het niet volhield en mijn sense of drama was z sterk dat ik van pure uitputting met mijn shirt aan de railing bleef haken en er een grote scheur in ontstond.
Mezelf letterlijk aan flarden gelopen voor een onvoldoende. Ik kon echt nks.![]()
/liefdagboek
De piepjestest was de enige test bij gym waarin ik excelleerdequote:Op maandag 9 augustus 2021 21:22 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik had zo'n hekel aan de piepjestest. Die waar je zo ver mogelijk moest rennen in een bepaalde tijd was beter te doen.
Nee dat niet, de minicoopertest wist ik wel af te leggen in die tijd.quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De piepjestest was de enige test bij gym waarin ik excelleerde![]()
Die andere is de Coopertest. Die liepen talenten als @:strani en ik binnen de 10 minuten.
Nee, het was niet Adriaantjehhh!quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:26 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Adriaan van Toor?
Maar wacht. Jij loopt toch vaak hard nu?
Heerlijk die dagboek-verhalen. Keep it up
Tommy en Alice voelen zich gepasseerd.quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat niet, de minicoopertest wist ik wel af te leggen in die tijd.
https://www.voedingscentr(...)op-de-maag-ligt.aspxquote:Op maandag 9 augustus 2021 21:22 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja![]()
En dat ze doen voor (of over?) komen dat die dingen gezond zijn
quote:“Een frisse melkcrme en heerlijke honing, tussen twee luchtige laagjes cake” [...] ‘luchtige’ laagjes cake. Dat woord vind ik nogal misleidend voor een koek die dichtgemetseld is met verzadigd vet en suiker.
Double caramel magnum is heerlijk.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:57 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb cravings naar een magnum maar ik mag niet want #viesdik. Ook heb ik geen magnums.
Is een statafel nog een statafel als er stoelen/krukken bij staan?quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:42 schreef Meke het volgende:
Ik had net een surpriseparty voor de hle SC georganiseerd, maar ik ga het wel weer afbreken hoor
[ afbeelding ]
Marathonquote:Op maandag 9 augustus 2021 21:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, het was niet Adriaantjehhh!![]()
Ja, ik loop hard nu, blijf het bizar vinden dat het me toch is gelukt om dat door te zetten en al een paar keer een halve marathon te hebben gelopen.
Hoeft niet hoor, alleen de statafelsquote:Op maandag 9 augustus 2021 21:42 schreef Meke het volgende:
Ik had net een surpriseparty voor de hle SC georganiseerd, maar ik ga het wel weer afbreken hoor
[ afbeelding ]
Hier kan ik me druk over maken. Het is gewoon misleidingquote:Op maandag 9 augustus 2021 21:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
https://www.voedingscentr(...)op-de-maag-ligt.aspx
[..]![]()
Dat hele stukje is het waard om te lezen, staan ook wat mooie voorbeelden in van visuele trucjes die in zo'n reclame zitten om te proberen de associatie met gezonde voeding te creren.
Je hebt het denk ik nodig! Om te herstellen van je prik.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:57 schreef Guanabana het volgende:
ik heb wel eens een koprol onder water gemaakt, dat telt wel als salto vind ikquote:Op maandag 9 augustus 2021 21:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In zo'n park hebben ze waarschijnlijk van die echte trampolines, niet die moordmachines die ze op school ook trampolines noemden maar wat eigenlijk gewoon springplanken zijn.![]()
En ik heb nog steeds nooit in mijn leven een salto gesprongen, ook niet op een echte trampoline.
Eensquote:Op maandag 9 augustus 2021 21:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Double caramel magnum is heerlijk.
*ploft op de bank neer.quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:42 schreef Meke het volgende:
[ afbeelding ]
Er wordt een aardige hittegolf voorspeld jaquote:Op maandag 9 augustus 2021 22:01 schreef GeorgeM het volgende:
@:Strani Reinier zegt dat het aankomend weekend in delen van Spanje 45 tot 48 graden wordt
Lekkere plaknachtenquote:Op maandag 9 augustus 2021 22:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Er wordt een aardige hittegolf voorspeld jaMaar waar ik zit zullen zulke gekke temperaturen niet gehaald worden. Wel nachttemperaturen van 26 graden.
Dat is een perfecte temperatuur! Voor overdag danquote:Op maandag 9 augustus 2021 22:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Er wordt een aardige hittegolf voorspeld jaMaar waar ik zit zullen zulke gekke temperaturen niet gehaald worden. Wel nachttemperaturen van 26 graden.
QFT.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is een perfecte temperatuur! Voor overdag dan
Van mij mag je 'm hebben voor overdag, als ik dan voor mijn nachten jullie dagtemperatuur krijg.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is een perfecte temperatuur! Voor overdag dan
Ok, deal! Ik ga nu slapen, morgen maar even de overdracht regelen!quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Van mij mag je 'm hebben voor overdag, als ik dan voor mijn nachten jullie dagtemperatuur krijg.
Akkoord. Krijg je wel de regen er bij trouwens.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Van mij mag je 'm hebben voor overdag, als ik dan voor mijn nachten jullie dagtemperatuur krijg.
Ik had het liever nog vr deze nacht geregeld maar okquote:Op maandag 9 augustus 2021 22:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ok, deal! Ik ga nu slapen, morgen maar even de overdracht regelen!
Ook prima, zolang dat ook maar 's nachts is! We kunnen het goed gebruiken hier.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Akkoord. Krijg je wel de regen er bij trouwens.
Hier vallen de buien overdag met de bijhorende temperatuur, dus dat goed moeten komen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook prima, zolang dat ook maar 's nachts is! We kunnen het goed gebruiken hier.
Getverderriequote:Op maandag 9 augustus 2021 22:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou die krukken leken me nou ook niet lekker zittenquote:Op maandag 9 augustus 2021 21:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is een statafel nog een statafel als er stoelen/krukken bij staan?![]()
Daarbij zie ik een zeer mooie bank, hoeft weinig te worden afgebroken imo.
Ja, het zag er best leuk uitquote:Op maandag 9 augustus 2021 22:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou die krukken leken me nou ook niet lekker zittenEn ik had de statafels nog wel zo chique versierd
Haha wow dit vind ik er zelfs gezellig uitzien.quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:42 schreef Meke het volgende:
[ afbeelding ]
Rip Strani.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:01 schreef GeorgeM het volgende:
@:Strani Reinier zegt dat het aankomend weekend in delen van Spanje 45 tot 48 graden wordt
Nou ja ach het is langzaam aan ook wel mooi geweest, toch nog een aardige leeftijd weten te behalen.quote:
Die krukken zagen er beter uit dan sommige barkrukken waar ik op heb gezeten, dus dat zal best meevallen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou die krukken leken me nou ook niet lekker zittenEn ik had de statafels nog wel zo chique versierd
Maar dan dus wel goed uit blijven kijken dat we niet alsnog in een kring om die statafels terechtkomen natuurlijk.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:46 schreef ijs_beer het volgende:
Ja maar als het alternatief een kring verjaardag is? Zullen we dan voor staantafels gaan met barkrukken?
@:Strani rip en sterkte.![]()
![]()
Verder zit ik met m'n hoofd al bij m'n vakantie vanaf volgende week. Graag even terug van die herfst naar zomer aub.
Zeker als de jarige voor zichzelf wel gewoon een luie stoel heeft neergezet.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voordeel van een verjaardag met statafel is wel dat de visite niet te lang blijft plakken.
Ik ben lang, maar met relatief korte beentjes.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:50 schreef ijs_beer het volgende:
Ohja Gym. Tja. Turnen en dat soort dingen was kut. Verder compenseert lange benen en daarmee hard kunnen rennen veel. Ook bij balsporten.
3 dagen Friesland.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar dan dus wel goed uit blijven kijken dat we niet alsnog in een kring om die statafels terechtkomen natuurlijk.![]()
Nog reisplannen of wordt het een thuisvakantie?
Buitenlandreis dus?quote:
Exact.quote:
Een dag Em, een dag ESFG en een dag Prince natuurlijkquote:
Misschien.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Een dag Em, een dag ESFG en een dag Prince natuurlijk
Netjes.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:13 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Exact.
2 weken precies na 2e prik.
Grou-Jinssum here we come.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Netjes.
Waarschijnlijk wel nodig ook, weet je tenminste zeker dat je een goede verbinding hebt daar in the middle of nowhere.
Stuk beter te doen dan Parijs-Roubaixquote:
Dat is wel heel erg in het midden.quote:
Leeuwarden redelijk te doen en dicht bij de Alde Feanen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg in het midden.
Als dat twee plekken zijn waar je naartoe wil zit je daar idd wel beter dan in Bakhuizen, ja.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Leeuwarden redelijk te doen en dicht bij de Alde Feanen.
Als je dit googelt leer je dat je 's ochtends moe bent als je te weinig slaapt.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom ben ik de hele ochtend moe en kom ik nu niet in slaap.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als je dit googelt leer je dat je 's ochtends moe bent als je te weinig slaapt.
Wie zou dat ooit gedacht hebben?
Het is eigenlijk meer niet wllen dan niet knnen h.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:49 schreef Redefine het volgende:
Balen dat het regentNu geen wandeling kunnen maken voordat ik begin met werken.
Je bent toch niet gemaakt van suiker???quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:49 schreef Redefine het volgende:
Balen dat het regentNu geen wandeling kunnen maken voordat ik begin met werken.
Echt h, ik schaam me er gewoon voor dat hij van mijn generatie isquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je bent toch niet gemaakt van suiker???
Heel begrijpelijk!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt h, ik schaam me er gewoon voor dat hij van mijn generatie is
* thee paktquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
* Thee en extra sterke koffie neerzet
![]()
Stiekem zijn we het vrijwel altijd eens, maar eens per maand bespreken we samen hoe we het in de komende weken oneens gaan zijn om de sfeer in de SC scherp te blijven houden. We doen dit eigenlijk voor julliequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Em die het eens is met @:Strani ?
Awwhh, wat liefquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Stiekem zijn we het vrijwel altijd eens, maar eens per maand bespreken we samen hoe we het in de komende weken oneens gaan zijn om de sfeer in de SC scherp te blijven houden. We doen dit eigenlijk voor jullie
Jij bent eigenlijk de Mark van Bommel van deze SC.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Stiekem zijn we het vrijwel altijd eens, maar eens per maand bespreken we samen hoe we het in de komende weken oneens gaan zijn om de sfeer in de SC scherp te blijven houden. We doen dit eigenlijk voor jullie
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Beetje zoals analisten bij de voetbal. Dat ze allebei een andere mening hebben over een overtreding bijvoorbeeld, zodat er een leuke discussie ontstaat.
Ik denk niet dat jij in deze stortbui buiten was gaan lopenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is eigenlijk meer niet wllen dan niet knnen h.
Jawel. Ik heb zoveel suiker gegeten tijdens het OS kijken, dat ik nu zou weg smeltenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je bent toch niet gemaakt van suiker???
Goed idee. Ik ren gelijk naar buiten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zou wel makkelijk afvallen zijn trouwens.
Sterkte ermee.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:14 schreef Redefine het volgende:
Ik hoef dan weer niet te vrezen voor het zwarte gat na de OS. Er ligt nog zoveel werk klaar dat ik geen eens meer aan de OS kan denken. Dat is op zich niet zo vreemd en erg. Maar er is echt heel veel werk onnodig blijven liggen de afgelopen twee weken. Dat is dus niet opgepakt door anderen. En nu zit ik dus allemaal met dingen die nu af nog even snel moeten worden gedaan i.v.m. deadlines
Nou dat is ook lekker lullig voor jou.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:14 schreef Redefine het volgende:
Ik hoef dan weer niet te vrezen voor het zwarte gat na de OS. Er ligt nog zoveel werk klaar dat ik geen eens meer aan de OS kan denken. Dat is op zich niet zo vreemd en erg. Maar er is echt heel veel werk onnodig blijven liggen de afgelopen twee weken. Dat is dus niet opgepakt door anderen. En nu zit ik dus allemaal met dingen die nu af nog even snel moeten worden gedaan i.v.m. deadlines
Dat was dan wel weer een voordeel van in een restaurant werken. In de keuken zijn de deadlines lekker kort waardoor een opstapeling van achterstallig werk eigenlijk vrijwel niet mogelijk is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:14 schreef Redefine het volgende:
Ik zag Strani zijn post nog niet, anders had ik dit nooit geplaatst natuurlijk, kon niet meer terug.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Em die het eens is met @:Strani ?
Zeg je nu dat je het niet eens bent met zijn uitleg over hoe jullie het altijd eens zijn?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zag Strani zijn post nog niet, anders had ik dit nooit geplaatst natuurlijk.
Kloptquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zeg je nu dat je het niet eens bent met zijn uitleg over hoe jullie het altijd eens zijn?
Nou lekker collegiaal dan.. Zonder de deadlines was het misschien nog wel lekker geweest. Hier is het juist heel rustig en dat komt niet ten goede aan de motivatie voor dingen die nog wel ooit moeten gebeuren maar geen haast achter zitquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:14 schreef Redefine het volgende:
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nou lekker collegiaal dan.. Zonder de deadlines was het misschien nog wel lekker geweest. Hier is het juist heel rustig en dat komt niet ten goede aan de motivatie voor dingen die nog wel ooit moeten gebeuren maar geen haast achter zit
Een manipulerende gek die 6 wissels toepast in n wedstrijd?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk de Mark van Bommel van deze SC.
Lekker dan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:14 schreef Redefine het volgende:
Ik ben niet anders gewend hierquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Een manipulerende gek die 6 wissels toepast in n wedstrijd?
Lekker compliment Fred.
Als je het zo zegt klinkt Mark van Bommel idd een beetje als @Straniquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Lekker compliment Fred.
Vanmiddag om 13:00 uur ook nogquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:59 schreef TheVulture het volgende:
Vanavond in ieder geval nog de huldiging van de atleten
Oh thanks, die was ik vergetenquote:
Zitti e buoni ben ik wel steeds meer gaan waarderen naarmate ik het vaker hoor, I wanna be your slave is zeker een heel lekker nummer, daar had ik geen meerdere keren luisteren voor nodig.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:19 schreef Yesse het volgende:
Ik vond het Zitti e buoni van Mneskin niet zo, maar ik heb net I wanna be your slave toegevoegd aan onze roadtrip playlist voor in september![]()
Hij omschreef zichzelf als voorstander van het conflictmodelquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Lekker compliment Fred.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij omschreef zichzelf als voorstander van het conflictmodel
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:13 schreef Guanabana het volgende:
Weer over @:H_T gedroomd, dit gaat erge vormen aannemen.
Schopje KPDquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat mag niet in dit topic, er kunnen kinderen meelezen!
Aaaawhquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:13 schreef Guanabana het volgende:
Weer over @:H_T gedroomd, dit gaat erge vormen aannemen.
Nah, slachtoffers gaan te snel dood, dan kan zo'n virus zich ook niet makkelijk verder verspreidenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:32 schreef Koen66 het volgende:
Zou het Marburg virus ook eens onze kant op komen?
Mwa, nog niet zo heb ik het idee. Maar ik ben nog niet zo lang wakkerquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Aaaawh
Ben je ook wel weer wat opgeknapt ten opzichte van gisteren?
Dat weet ik nog wel van vorig jaar in het voorjaar massaal Pandemic spelen. Lekker proberen de hele wereld uit te roeien met je eigen virus omdat corona toch niet deze kant op zou komen of dat het op een andere manier allemaal zo'n vaart niet zou lopenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nah, slachtoffers gaan te snel dood, dan kan zo'n virus zich ook niet makkelijk verder verspreiden
Ik verdenk jullie er nog altijd van dat jullie de goden verzocht hebbenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat weet ik nog wel van vorig jaar in het voorjaar massaal Pandemic spelen. Lekker proberen de hele wereld uit te roeien met je eigen virus omdat corona toch niet deze kant op zou komen of dat het op een andere manier allemaal zo'n vaart niet zou lopen
Ik vond het besmetten/uitroeien van de hele wereld ook makkelijker dan het tegengaan van een virus..quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat weet ik nog wel van vorig jaar in het voorjaar massaal Pandemic spelen. Lekker proberen de hele wereld uit te roeien met je eigen virus omdat corona toch niet deze kant op zou komen of dat het op een andere manier allemaal zo'n vaart niet zou lopen
Ik vind slechts 36x op verre vakantie kunnen best weinigquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:53 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]
Brb, even 10x de wereld over vliegen, elke dag vlees eten, niks recyclen en altijd de auto nemen, want heb geen kinderen.
Ik heb wel veel van die extra opties gespeeld (ook vampier/zombie en dergelijke) maar weet niet of ik ooit de optie voor het tegengaan gespeeld heb. Christmas hetzelfde verhaal. Misschien toch maar weer eens opstartenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vond het besmetten/uitroeien van de hele wereld ook makkelijker dan het tegengaan van een virus..Ik heb ook ooit als Christmas virus gespeeld, dat was leuk
36 keer per jaar is best prima toch? Anders kom je niet aan je rust toe tussen de vakanties doorquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vind slechts 36x op verre vakantie kunnen best weinig
Dat heeft niet zoveel met collegialiteit te maken. Maar meer met de werkdruk. En dan dus goed kunnen schakelen tussen wat er echt nu moet gebeuren en wat later kan. De een kan dat beter dan de ander.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nou lekker collegiaal dan.. Zonder de deadlines was het misschien nog wel lekker geweest. Hier is het juist heel rustig en dat komt niet ten goede aan de motivatie voor dingen die nog wel ooit moeten gebeuren maar geen haast achter zit
Ze zeggen wel eens dat de generatie van mijn ouders verantwoordelijk is voor de klimaatcrisis. Nu snap ik waarom.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:53 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]
Brb, even 10x de wereld over vliegen, elke dag vlees eten, niks recyclen en altijd de auto nemen, want heb geen kinderen.
Dat is inderdaad ook niet ideaal. Vooral als het daarvoor erg druk is geweest. Dan kun je weliswaar andere dingen doen. Maar daar heb je dan juist even geen zin in.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hier is het juist heel rustig en dat komt niet ten goede aan de motivatie voor dingen die nog wel ooit moeten gebeuren maar geen haast achter zit
Ik heb geen kinderen, geen auto en geen droger. Ik kan dus heel wat reizen makenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:53 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]
Oh het is per jaarquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:07 schreef H_T het volgende:
[..]
36 keer per jaar is best prima toch? Anders kom je niet aan je rust toe tussen de vakanties door
Een kind, twee auto’s en een drogerquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen, geen auto en geen droger. Ik kan dus heel wat reizen maken
Kan het niet zien maar ik nan me er wel wat bij voorstellenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:16 schreef Yesse het volgende:
Dat toneelstukje nu bij die huldiging van de medaillewinnaarsHet is echt enorm ongemakkelijk. Het begint wel iets beter te worden maar dan nog..
Oja daar zou ik ook niet tegen kunnen, dat je niet weet wat je moet verwachten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:21 schreef Arizona het volgende:
Ik heb nog twee meetings vanmiddag maar ik weet niet hoe laat.![]()
Nu op kantoor doen we dat weer “lekker informeel”![]()
Net zo irritant.
Niet komen opdagen en als iemand boos wordt counteren dat jij als enige om kwart over een klaar zat maar dat van de rest natuurlijk weer geen spoor te bekennen wasquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:21 schreef Arizona het volgende:
Ik heb nog twee meetings vanmiddag maar ik weet niet hoe laat.![]()
Nu op kantoor doen we dat weer “lekker informeel”![]()
Net zo irritant.
Gewoon alvast de notulen rondsturen met wat jij besloten hebt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet komen opdagen en als iemand boos wordt counteren dat jij als enige om kwart over een klaar zat maar dat van de rest natuurlijk weer geen spoor te bekennen was
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:50 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben illegaal thuis, niet verder vertellen.
Nee grapje, ik voelde me niet zo lekker dus ik ben naar huis gegaan.quote:
Balenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:14 schreef Redefine het volgende:
quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:16 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 15:18 schreef Arizona het volgende:
Meeting 1 gehad en toen ik heel informeel vroeg wanneer we informeel meeting 2 gingen doen, was het antwoord: uhh volgende week doen?
![]()
Nou ja ik vind het prima, mijn energie is wel op dus
Kan ik nog mooi even koffiedrinken en internettenquote:
Je had ons gewoon moeten bellen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:33 schreef H_T het volgende:
Ik droomde laatst dat ik een printerprobleem probeerde op te lossen. Dat lukte niet, toen ging Jos Verstappen zich ermee bemoeien en die werd uitgefoeterd door m'n baas omdat hij niets zei wat ik niet al geprobeerd had
Canon?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 15:59 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Je had ons gewoon moeten bellen.
(Ik werk voor een bedrijf die printerproblemen oplost).![]()
Dan hebben jullie Jos Verstappen zeker niet in dienstquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 15:59 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Je had ons gewoon moeten bellen.
(Ik werk voor een bedrijf die printerproblemen oplost).![]()
Ging ie ook meppen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:33 schreef H_T het volgende:
Ik droomde laatst dat ik een printerprobleem probeerde op te lossen. Dat lukte niet, toen ging Jos Verstappen zich ermee bemoeien en die werd uitgefoeterd door m'n baas omdat hij niets zei wat ik niet al geprobeerd had
Mij in elk geval nietquote:
Dat je dit nog herkentquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:52 schreef TheVulture het volgende:
Ze draaien Embers in m'n sportschool
Zo ging het ook letterlijk in m'n hoofdquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat je dit nog herkent
Ik zou denk ik iets hebben van: "Waar ken ik dit van? Volgens mij vind ik het kut, maar op de radio klinkt het wel ok"
Ik had hetzelfde toen El Diablo hier onlangs op (nota bene de Vlaamse Radio 2) de radio langskwam. Je raakt er toch aan gewend dat je de hele tijd de echte en namaak Rihanna’s, Billie Eilishen en Lady Gaga’s hoort, dat het niet meteen opvalt dat dit een ESF-nummer was.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 17:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zo ging het ook letterlijk in m'n hoofd
Nee.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan hebben jullie Jos Verstappen zeker niet in dienst
Daar worden wij niet warm of koud van.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 18:16 schreef H_T het volgende:
Ik heb net een minuut lang de koude kraan aangehad en me afgevraagd waarom het zo lang duurde voor het water warm werd
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 18:16 schreef H_T het volgende:
Ik heb net een minuut lang de koude kraan aangehad en me afgevraagd waarom het zo lang duurde voor het water warm werd
Ik bestel via AH, er waren toen nog iets van 2500 wachtenden voor me bij Picnic, dus bezorgbundel afgesloten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:30 schreef Meke het volgende:
Ik mag ook picnic bestellen![]()
![]()
Doen meer mensen hier dat? Klopt het dat je alleen op de app kunt bestellenIk vind dat z veel irritanter dan een website
Ik kan bij ze bestellen, maar heb dat nog nooit gedaan. Deels omdat je geloof ik inderdaad verplicht bent hun app te gebruiken, en ik ook meer van de oude websitestempel benquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:30 schreef Meke het volgende:
Ik mag ook picnic bestellen![]()
![]()
Doen meer mensen hier dat? Klopt het dat je alleen op de app kunt bestellenIk vind dat z veel irritanter dan een website
Nee dat is vast nog niet in Zeeland gelanceerdquote:
Ja ik vind AH zo duurr in m'n eentjequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:33 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik bestel via AH, er waren toen nog iets van 2500 wachtenden voor me bij Picnic, dus bezorgbundel afgesloten.
En week later was ik ineens aan de beurtzover ik weet kan je bij Picnic alleen via de app bestellen.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee dat is vast nog niet in Zeeland gelanceerd
Dat zal het zijn idd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee dat is vast nog niet in Zeeland gelanceerd
Jumbo een optie? Pick-up point is vanaf 25.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik vind AH zo duurr in m'n eentjeIk kom echt niet aan die vijftig euro per week en dan k nog die bezorgkosten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |