Dat ook. Muziek vond ik dan niet zo erg, omdat we een leuke leraar hadden en ook gewoon redelijk vrij waren om te doen wat we wilden, maar bij tekenen werd je ook nog heel erg beperkt in wat je mocht tekenen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een goede docent geeft nog wel een redelijke score als de inzet goed is en ook een gevarieerd programma waardoor iedereen wel ergens in kan uitblinken.
Bij vakken als Tekenen of Muziek vond ik het veel storender dat eigenlijk 90% van de score bepaald werd door aangeboren talent en je nauwelijks iets ‘leerde’.
Ik kreeg wel redelijk cijfer voor inzet.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:58 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ze zeiden dan altijd, ja iedereen wordt beloond voor inzet, maar als je nooit de bal krijgt of wat dan ook, kan je daar ook niets mee
Dit gaat wel echt 'mis' bij de docenten. Ik vond de kunstlessen op de pabo écht heel leuk, en je leert ook superinteressante dingen. En ook echt om die ontwikkeling te stimulerenquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij vakken als Tekenen of Muziek vond ik het veel storender dat eigenlijk 90% van de score bepaald werd door aangeboren talent en je nauwelijks iets ‘leerde’.
Trampolines is één van de dingen waar ik een trauma over heb. Zeker in combinatie met de bokquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:01 schreef Redefine het volgende:
Gym vond ik zelf heel leuk. Mits we balsporten deden. Elke vorm van turnen dan weer niet. En al helemaal geen dingen met trampolines
Dit moest ik even opzoeken. Maar het blijkt ook wel Knotshockey te heten.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Daarom zijn dingen als tamponhockey nog het minst erg
Als jochie van een jaar of 6,7,8 zat ik op voetbal. Het trainen was erg leuk maar wedstrijden spelen was een drama.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:55 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Schoolgym heeft mij echt trauma's bezorgd
quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:06 schreef Meke het volgende:
Ik heb ook wel eens een gymleraar gehad waarbij zelfs jongens weg konden komen met de smoes 'ik ben ongesteld'
Nou ja, ikzelf dus ook.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Blijkbaar was ik zo'n loser, omdat ik slecht was in gym
Ja ik geloof ook wel dat dat soort dingen deels aan de docent liggen. En ook wel dat na 20 jaar Tekenen of Muziek geven aan kutpubers je enthousiasme er wel af is. Maar dan heb je als leerling dus vrij weinig aan het vak, als je zoals wij een jaar op een klokkenspel zit te hameren of lukraak wat strak omkaderde onderwerpen moet tekenen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit gaat wel echt 'mis' bij de docenten. Ik vond de kunstlessen op de pabo écht heel leuk, en je leert ook superinteressante dingen. En ook echt om die ontwikkeling te stimuleren![]()
Maarja dan sta je voor de klas en heb je daar allemaal geen tijd meer voor en maak je 30x dezelfde pinguin van een wc-rol
Soort van moordwapens zijn hetquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:03 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Trampolines is één van de dingen waar ik een trauma over heb. Zeker in combinatie met de bok
Iedereen is welkom op onze comfortabele zitplekkenquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:29 schreef GeorgeM het volgende:
@:Cyan9 en @:Arizona, kan ik ook lid worden van de ‘verbod-op-de-statafel-club’?
Ik haat die dingen. Ik ben lang en kan er niet op steunen. Terwijl iedereen erop hangt, steek ik weer overal bovenuit. Bovendien kan ik ook niet lang staan. Niet vanwege klachten maar ik vind het gewoon slopend.
Heftige verhalen van jullie zeg
Ik vind statafels nog wel okay, ook al ben ik lang en heb ik een hekel aan lang stilstaan. Ik moet er dan weer niet aan denken om aan een stabureau te werkenquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:29 schreef GeorgeM het volgende:
@:Cyan9 en @:Arizona, kan ik ook lid worden van de ‘verbod-op-de-statafel-club’?
Ik haat die dingen. Ik ben lang en kan er niet op steunen. Terwijl iedereen erop hangt, steek ik weer overal bovenuit. Bovendien kan ik ook niet lang staan. Niet vanwege klachten maar ik vind het gewoon slopend.
Heftige verhalen van jullie zeg
quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:15 schreef AgnesGru het volgende:
Oke, tot zover mijn bizarre dag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duusss!
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Jeujquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Iedereen is welkom op onze comfortabele zitplekken
Ik had een verstelbaar bureau. Vond het wel ideaal, die afwisseling van zitten/staan.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind statafels nog wel okay, ook al ben ik lang en heb ik een hekel aan lang stilstaan. Ik moet er dan weer niet aan denken om aan een stabureau te werken
1 meter 90quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:41 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik had een verstelbaar bureau. Vond het wel ideaal, die afwisseling van zitten/staan.
Alleen staan lijkt me ook niks.
Hoe lang ben jij?
Statafel:quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:48 schreef Strani het volgende:
Wat zijn statafels in vredesnaam? In een café of zo bedoelen jullie?
quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:47 schreef Guanabana het volgende:
Hoi, ik ben ook team nietlangstaan (niet omdat ik lang ben), ik heb niet echt een trauma van gym maar wel van wiskunde en verder lig ik al heel de dag uitgeput en boos op bed door vaccinatie van gisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |