quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 15:18 schreef Arizona het volgende:
Meeting 1 gehad en toen ik heel informeel vroeg wanneer we informeel meeting 2 gingen doen, was het antwoord: uhh volgende week doen?
![]()
Nou ja ik vind het prima, mijn energie is wel op dus
Kan ik nog mooi even koffiedrinken en internettenquote:
Je had ons gewoon moeten bellen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:33 schreef H_T het volgende:
Ik droomde laatst dat ik een printerprobleem probeerde op te lossen. Dat lukte niet, toen ging Jos Verstappen zich ermee bemoeien en die werd uitgefoeterd door m'n baas omdat hij niets zei wat ik niet al geprobeerd had
Canon?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 15:59 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Je had ons gewoon moeten bellen.
(Ik werk voor een bedrijf die printerproblemen oplost).![]()
Dan hebben jullie Jos Verstappen zeker niet in dienstquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 15:59 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Je had ons gewoon moeten bellen.
(Ik werk voor een bedrijf die printerproblemen oplost).![]()
Ging ie ook meppen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:33 schreef H_T het volgende:
Ik droomde laatst dat ik een printerprobleem probeerde op te lossen. Dat lukte niet, toen ging Jos Verstappen zich ermee bemoeien en die werd uitgefoeterd door m'n baas omdat hij niets zei wat ik niet al geprobeerd had
Mij in elk geval nietquote:
Dat je dit nog herkentquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:52 schreef TheVulture het volgende:
Ze draaien Embers in m'n sportschool
Zo ging het ook letterlijk in m'n hoofdquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat je dit nog herkent
Ik zou denk ik iets hebben van: "Waar ken ik dit van? Volgens mij vind ik het kut, maar op de radio klinkt het wel ok"
Ik had hetzelfde toen El Diablo hier onlangs op (nota bene de Vlaamse Radio 2) de radio langskwam. Je raakt er toch aan gewend dat je de hele tijd de echte en namaak Rihanna’s, Billie Eilishen en Lady Gaga’s hoort, dat het niet meteen opvalt dat dit een ESF-nummer was.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 17:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zo ging het ook letterlijk in m'n hoofd
Nee.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan hebben jullie Jos Verstappen zeker niet in dienst
Daar worden wij niet warm of koud van.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 18:16 schreef H_T het volgende:
Ik heb net een minuut lang de koude kraan aangehad en me afgevraagd waarom het zo lang duurde voor het water warm werd
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 18:16 schreef H_T het volgende:
Ik heb net een minuut lang de koude kraan aangehad en me afgevraagd waarom het zo lang duurde voor het water warm werd
Ik bestel via AH, er waren toen nog iets van 2500 wachtenden voor me bij Picnic, dus bezorgbundel afgesloten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:30 schreef Meke het volgende:
Ik mag ook picnic bestellen![]()
![]()
Doen meer mensen hier dat? Klopt het dat je alleen op de app kunt bestellenIk vind dat zó veel irritanter dan een website
Ik kan bij ze bestellen, maar heb dat nog nooit gedaan. Deels omdat je geloof ik inderdaad verplicht bent hun app te gebruiken, en ik ook meer van de oude websitestempel benquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:30 schreef Meke het volgende:
Ik mag ook picnic bestellen![]()
![]()
Doen meer mensen hier dat? Klopt het dat je alleen op de app kunt bestellenIk vind dat zó veel irritanter dan een website
Nee dat is vast nog niet in Zeeland gelanceerdquote:
Ja ik vind AH zo duurr in m'n eentjequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:33 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik bestel via AH, er waren toen nog iets van 2500 wachtenden voor me bij Picnic, dus bezorgbundel afgesloten.
En week later was ik ineens aan de beurtzover ik weet kan je bij Picnic alleen via de app bestellen.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee dat is vast nog niet in Zeeland gelanceerd
Dat zal het zijn idd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee dat is vast nog niet in Zeeland gelanceerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |