Vanmiddag om 13:00 uur ook nogquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:59 schreef TheVulture het volgende:
Vanavond in ieder geval nog de huldiging van de atleten
Oh thanks, die was ik vergetenquote:
Zitti e buoni ben ik wel steeds meer gaan waarderen naarmate ik het vaker hoor, I wanna be your slave is zeker een heel lekker nummer, daar had ik geen meerdere keren luisteren voor nodig.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:19 schreef Yesse het volgende:
Ik vond het Zitti e buoni van Måneskin niet zo, maar ik heb net I wanna be your slave toegevoegd aan onze roadtrip playlist voor in september![]()
Hij omschreef zichzelf als voorstander van het conflictmodelquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Een manipulerende gek die 6 wissels toepast in één wedstrijd?
Lekker compliment Fred.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij omschreef zichzelf als voorstander van het conflictmodel
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:13 schreef Guanabana het volgende:
Weer over @:H_T gedroomd, dit gaat erge vormen aannemen.
Schopje KPDquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat mag niet in dit topic, er kunnen kinderen meelezen!
Aaaawhquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:13 schreef Guanabana het volgende:
Weer over @:H_T gedroomd, dit gaat erge vormen aannemen.
Nah, slachtoffers gaan te snel dood, dan kan zo'n virus zich ook niet makkelijk verder verspreidenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:32 schreef Koen66 het volgende:
Zou het Marburg virus ook eens onze kant op komen?
Mwa, nog niet zo heb ik het idee. Maar ik ben nog niet zo lang wakkerquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Aaaawh
Ben je ook wel weer wat opgeknapt ten opzichte van gisteren?
Dat weet ik nog wel van vorig jaar in het voorjaar massaal Pandemic spelen. Lekker proberen de hele wereld uit te roeien met je eigen virus omdat corona toch niet deze kant op zou komen of dat het op een andere manier allemaal zo'n vaart niet zou lopenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nah, slachtoffers gaan te snel dood, dan kan zo'n virus zich ook niet makkelijk verder verspreiden
Ik verdenk jullie er nog altijd van dat jullie de goden verzocht hebbenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat weet ik nog wel van vorig jaar in het voorjaar massaal Pandemic spelen. Lekker proberen de hele wereld uit te roeien met je eigen virus omdat corona toch niet deze kant op zou komen of dat het op een andere manier allemaal zo'n vaart niet zou lopen
Ik vond het besmetten/uitroeien van de hele wereld ook makkelijker dan het tegengaan van een virus..quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat weet ik nog wel van vorig jaar in het voorjaar massaal Pandemic spelen. Lekker proberen de hele wereld uit te roeien met je eigen virus omdat corona toch niet deze kant op zou komen of dat het op een andere manier allemaal zo'n vaart niet zou lopen
Ik vind slechts 36x op verre vakantie kunnen best weinigquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:53 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]
Brb, even 10x de wereld over vliegen, elke dag vlees eten, niks recyclen en altijd de auto nemen, want heb geen kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |