3 dagen Friesland.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar dan dus wel goed uit blijven kijken dat we niet alsnog in een kring om die statafels terechtkomen natuurlijk.![]()
Nog reisplannen of wordt het een thuisvakantie?
Buitenlandreis dus?quote:
Exact.quote:
Een dag Em, een dag ESFG en een dag Prince natuurlijkquote:
Misschien.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Een dag Em, een dag ESFG en een dag Prince natuurlijk
Netjes.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:13 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Exact.
2 weken precies na 2e prik.
Grou-Jinssum here we come.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Netjes.
Waarschijnlijk wel nodig ook, weet je tenminste zeker dat je een goede verbinding hebt daar in the middle of nowhere.
Stuk beter te doen dan Parijs-Roubaixquote:
Dat is wel heel erg in het midden.quote:
Leeuwarden redelijk te doen en dicht bij de Alde Feanen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg in het midden.
Als dat twee plekken zijn waar je naartoe wil zit je daar idd wel beter dan in Bakhuizen, ja.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Leeuwarden redelijk te doen en dicht bij de Alde Feanen.
Als je dit googelt leer je dat je 's ochtends moe bent als je te weinig slaapt.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom ben ik de hele ochtend moe en kom ik nu niet in slaap.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als je dit googelt leer je dat je 's ochtends moe bent als je te weinig slaapt.
Wie zou dat ooit gedacht hebben?
Het is eigenlijk meer niet wíllen dan niet kúnnen hè.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:49 schreef Redefine het volgende:
Balen dat het regentNu geen wandeling kunnen maken voordat ik begin met werken.
Je bent toch niet gemaakt van suiker???quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:49 schreef Redefine het volgende:
Balen dat het regentNu geen wandeling kunnen maken voordat ik begin met werken.
Echt hè, ik schaam me er gewoon voor dat hij van mijn generatie isquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je bent toch niet gemaakt van suiker???
Heel begrijpelijk!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt hè, ik schaam me er gewoon voor dat hij van mijn generatie is
* thee paktquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
* Thee en extra sterke koffie neerzet
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |