Nja het is ongeveer hetzelfde als vorige keer. Niet echt ziek maar wel heel erg moe en zwak.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:51 schreef H_T het volgende:
[..]Naar dat je zo'n last hebt van de tweede prik
Heb je nog wel iets kunnen vinden dat je een beetje troost biedt?
Op bedrijfsborrels, bij verjaardagsfeesten of tuinfeesten. Bij de chique versies kan je er nog een soort tafeljurk omheen doenquote:
Ik ga voor je duimenquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nja het is ongeveer hetzelfde als vorige keer. Niet echt ziek maar wel heel erg moe en zwak.
En nee, maar morgen gaat het vast/hopelijk beter.
Statafel met human for scale:quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zonder mens for scale zie je nog niet echt of het een statafel is.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Op bedrijfsborrels, bij verjaardagsfeesten of tuinfeesten. Bij de chique versies kan je er nog een soort tafeljurk omheen doen
Wat een raar land wonen jullie in zeg...quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:52 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Op feestjes, eetgelegenheden (snackbar, viskraam of zo), dat soort dingen
Gelukkig is er sinds 1993 weinig veranderd in het basisprincipe van de statafelquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:53 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Statafel met human for scale:
[ afbeelding ]
Het is een hele revolutie vergeleken met in een kring zitten!quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:54 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Wat een raar land wonen jullie in zeg...
Haar rechterbeen is op de foto rechts waar je die links zou verwachten. Of ze moet heel nodig plassen, dat kan natuurlijk ookquote:
Ja maar dan kon je tenminste nog zitten... Ik vind het geen vooruitgang eigenijk.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is een hele revolutie vergeleken met in een kring zitten!
Ja absoluut. Bij ons deden we ook vaak hoogspringen met trampoline. Nou was ik zelf wel goed in veel sporten, maar op de een of andere manier kwam ik nooit 100% gelijk uit op de trampoline. Was altijd net iets eerder met een van mijn twee voeten, dan wordt de trampoline er niet prettiger opquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:03 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Trampolines is één van de dingen waar ik een trauma over heb. Zeker in combinatie met de bok
Zeker niet omdat als je maar met genoeg mensen om zo'n tafel gaat staan er zich dus alsnog een kring vormt.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dan kon je tenminste nog zitten... Ik vind het geen vooruitgang eigenijk.
Het neemt minder ruimte in wat soms handig kan zijn, en je mengt je iets makkelijker met een andere tafel waardoor je niet de hele avond naast die saaie tante Sjaan zit. Voor snackbars heeft het als bijkomend voordeel dat je waarschijnlijk eerder weer optyftquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dan kon je tenminste nog zitten... Ik vind het geen vooruitgang eigenijk.
Ja precies, en het blijven dezelfde saaie mensen. In het beste scenario heb je er slechts minder van rond je tafeltje.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zeker niet omdat als je maar met genoeg mensen om zo'n tafel gaat staan er zich dus alsnog een kring vormt.
Alleen zit je dan niet meer in een kring, maar sta je in een kring.
Eigenlijk is het enige voordeel aan die statafels dat je al staat en dus lekker snel van die mensen weg kan lopen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies, en het blijven dezelfde saaie mensen. In het beste scenario heb je er slechts minder van rond je tafeltje.
Het tweede lijkt mij een groter bezwaar. Soms is het gewoon écht nodig om toe te geven aan een craving. Vaak niet, soms welquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:57 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb cravings naar een magnum maar ik mag niet want #viesdik. Ook heb ik geen magnums.
In zo'n park hebben ze waarschijnlijk van die echte trampolines, niet die moordmachines die ze op school ook trampolines noemden maar wat eigenlijk gewoon springplanken zijn.quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:02 schreef H_T het volgende:
Ik ben een paar jaar terug nog voor de lol naar een trampolinepark geweestDuurde wel weer even voor ik een salto durfde
quote:
Ik 1 keer met hulp, maar in m'n eentje ga ik daar niet aan beginnen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In zo'n park hebben ze waarschijnlijk van die echte trampolines, niet die moordmachines die ze op school ook trampolines noemden maar wat eigenlijk gewoon springplanken zijn.![]()
En ik heb nog steeds nooit in mijn leven een salto gesprongen, ook niet op een echte trampoline.
Ja. Zie. Dit kan ik dus nietquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:53 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Statafel met human for scale:
[ afbeelding ]
Je kunt eraan staan.quote:
Ja ookquote:
Richard Magnum?quote:
Jaquote:Op maandag 9 augustus 2021 21:17 schreef H_T het volgende:
Ik zie de laatste tijd reclame voor een Kinder Melkschijfje en vind het niet kloppen dat die dingen rechthoekig zijn. Schijfjes zijn rond!
Ik had zo'n hekel aan de piepjestest. Die waar je zo ver mogelijk moest rennen in een bepaalde tijd was beter te doen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:18 schreef Cee het volgende:
Ik had ooit een 60-jarige oud-acrobaat als gymleraar, dat was een rare man, die kon echt salto’s maken en streng zijn, ik was er bang van maar veel leerlingen vonden hem heel tof en op zijn laatste lesdag kreeg hij van de klas een goudvis cadeau.
Verder haatte ik gym, ik durfde niks, ik kon niks, met shuttle-run testen ging ik zodra de 5,5 was gehaald hijgend naar de kant en ik heb ook al een keer huilend een rondje om het sportveld gelopen omdat ik zo moe was en het niet volhield en mijn sense of drama was zó sterk dat ik van pure uitputting met mijn shirt aan de railing bleef haken en er een grote scheur in ontstond.
Mezelf letterlijk aan flarden gelopen voor een onvoldoende. Ik kon echt níks.![]()
/liefdagboek
Hij speelde Magnum, maar ook Richard in Friends. Verkering van Monica.quote:
Ah, dan snap ik waarom ik de verwijzing niet snaptequote:Op maandag 9 augustus 2021 21:23 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hij speelde Magnum, maar ook Richard in Friends. Verkering van Monica.
Adriaan van Toor?quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:18 schreef Cee het volgende:
Ik had ooit een 60-jarige oud-acrobaat als gymleraar, dat was een rare man, die kon echt salto’s maken en streng zijn, ik was er bang van maar veel leerlingen vonden hem heel tof en op zijn laatste lesdag kreeg hij van de klas een goudvis cadeau.
Verder haatte ik gym, ik durfde niks, ik kon niks, met shuttle-run testen ging ik zodra de 5,5 was gehaald hijgend naar de kant en ik heb ook al een keer huilend een rondje om het sportveld gelopen omdat ik zo moe was en het niet volhield en mijn sense of drama was zó sterk dat ik van pure uitputting met mijn shirt aan de railing bleef haken en er een grote scheur in ontstond.
Mezelf letterlijk aan flarden gelopen voor een onvoldoende. Ik kon echt níks.![]()
/liefdagboek
De piepjestest was de enige test bij gym waarin ik excelleerdequote:Op maandag 9 augustus 2021 21:22 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik had zo'n hekel aan de piepjestest. Die waar je zo ver mogelijk moest rennen in een bepaalde tijd was beter te doen.
Nee dat niet, de minicoopertest wist ik wel af te leggen in die tijd.quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De piepjestest was de enige test bij gym waarin ik excelleerde![]()
Die andere is de Coopertest. Die liepen talenten als @:strani en ik binnen de 10 minuten.
Nee, het was niet Adriaantjehhh!quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:26 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Adriaan van Toor?
Maar wacht. Jij loopt toch vaak hard nu?
Heerlijk die dagboek-verhalen. Keep it up
Tommy en Alice voelen zich gepasseerd.quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat niet, de minicoopertest wist ik wel af te leggen in die tijd.
https://www.voedingscentr(...)op-de-maag-ligt.aspxquote:Op maandag 9 augustus 2021 21:22 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja![]()
En dat ze doen voor (of over?) komen dat die dingen gezond zijn
quote:“Een frisse melkcrème en heerlijke honing, tussen twee luchtige laagjes cake” [...] ‘luchtige’ laagjes cake. Dat woord vind ik nogal misleidend voor een koek die dichtgemetseld is met verzadigd vet en suiker.
Double caramel magnum is heerlijk.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:57 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb cravings naar een magnum maar ik mag niet want #viesdik. Ook heb ik geen magnums.
Is een statafel nog een statafel als er stoelen/krukken bij staan?quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:42 schreef Meke het volgende:
Ik had net een surpriseparty voor de héle SC georganiseerd, maar ik ga het wel weer afbreken hoor
[ afbeelding ]
Marathonquote:Op maandag 9 augustus 2021 21:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, het was niet Adriaantjehhh!![]()
Ja, ik loop hard nu, blijf het bizar vinden dat het me toch is gelukt om dat door te zetten en al een paar keer een halve marathon te hebben gelopen.
Hoeft niet hoor, alleen de statafelsquote:Op maandag 9 augustus 2021 21:42 schreef Meke het volgende:
Ik had net een surpriseparty voor de héle SC georganiseerd, maar ik ga het wel weer afbreken hoor
[ afbeelding ]
Hier kan ik me druk over maken. Het is gewoon misleidingquote:Op maandag 9 augustus 2021 21:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
https://www.voedingscentr(...)op-de-maag-ligt.aspx
[..]![]()
Dat hele stukje is het waard om te lezen, staan ook wat mooie voorbeelden in van visuele trucjes die in zo'n reclame zitten om te proberen de associatie met gezonde voeding te creëren.
Je hebt het denk ik nodig! Om te herstellen van je prik.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:57 schreef Guanabana het volgende:
ik heb wel eens een koprol onder water gemaakt, dat telt wel als salto vind ikquote:Op maandag 9 augustus 2021 21:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In zo'n park hebben ze waarschijnlijk van die echte trampolines, niet die moordmachines die ze op school ook trampolines noemden maar wat eigenlijk gewoon springplanken zijn.![]()
En ik heb nog steeds nooit in mijn leven een salto gesprongen, ook niet op een echte trampoline.
Eensquote:Op maandag 9 augustus 2021 21:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Double caramel magnum is heerlijk.
*ploft op de bank neer.quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:42 schreef Meke het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |