Waarom zouden ze daar dan niet over mogen klagen? Mag dat alleen als je er economische belangen bij hebtquote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:27 schreef Mortaxx het volgende:
Oh ze geven die shit gratis wegdan moet je helemaal niet klagen over de huur
Amazon is er groot mee gewordenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tuurlijk niemand die nog boeken leest joh
Fahrenheit 451 is een grotere dystopie voor lezersquote:
Die gaat op mijn bestellijst.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fahrenheit 451 is een grotere dystopie voor lezers
Brave New World is ook tof jaquote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:58 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Die gaat op mijn bestellijst.
Brave New World + Revisited past ook mooi in het rijtje.
Lijkt me sterk. Is geen snel en makkelijk vermaakquote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:21 schreef bamibij het volgende:
[..]
Het gaat over boeken. Zou Braad wel eens een boek gelezen hebben?
Een prentenboek zou al te moeilijk zijnquote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:21 schreef bamibij het volgende:
[..]
is dat serieus een vraag die je moet stellen gast?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:21 schreef bamibij het volgende:
[..]
Rupsje Nooitgenoeg.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:21 schreef bamibij het volgende:
[..]
Is dit Socios?quote:
Je zou maar langs komen fietsen en zo'n waus zien die tegen een voorbijkomende trein aan het schreeuwen isquote:
SJUS DE DDRquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zou maar langs komen fietsen en zo'n waus zien die tegen een voorbijkomende trein aan het schreeuwen is
Doet me denken aan de Treinenman van Jiskefetquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zou maar langs komen fietsen en zo'n waus zien die tegen een voorbijkomende trein aan het schreeuwen is
Boeken over misdaad en sportbiografieënquote:
Heb je dat Mocro Maffia boek ook gelezen? Ik las de eerste paar bladzijden en volgens mij was dat echt een stuk slechter dan de seriequote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Boeken over misdaad en sportbiografieën
heb je nog tips voor sportbiografieën?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Boeken over misdaad en sportbiografieën
Jaquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je dat Mocro Maffia boek ook gelezen? Ik las de eerste paar bladzijden en volgens mij was dat echt een stuk slechter dan de serie
Jij een vette pens, doe ermee wat je wilquote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:19 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Die meid in je OP heeft vet haar, ze moet wassen ziet er ranzig uit x
Boek van Floyd Landis is wel tof als je van wielrennen houdtquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:51 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
heb je nog tips voor sportbiografieën?
gr
absoluut nietquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Boek van Floyd Landis is wel tof als je van wielrennen houdt
Lees verder niet echt biografieën dus daar kan ik je niet bij helpen helaasquote:
Vond eigen doelpunt wel goed maar das niet echt sportbiografie. Bedoelde eigenlijk ook meer boeken over sport, en vooral voetbalquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:51 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
heb je nog tips voor sportbiografieën?
gr
Gaat die over sven van beekquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vond eigen doelpunt wel goed maar das niet echt sportbiografie. Bedoelde eigenlijk ook meer boeken over sport, en vooral voetbal
Met die pens doe ik ook wat ik wil. Maar ik maak hem tenminste wel schoon.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jij een vette pens, doe ermee wat je wil
In de wasstraat zekerquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:57 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Met die pens doe ik ook wat ik wil. Maar ik maak hem tenminste wel schoon.
Ik had al zo'n vermoeden.quote:
Staat toch op de deur in t begin van t filmpjequote:
Kijk deze detective danquote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Staat toch op de deur in t begin van t filmpje
Filmpje niet gekeken.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Staat toch op de deur in t begin van t filmpje
Het staat zowat pontificaal in beeldquote:
Autodealers krijgen gratis reclame door hem..quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:47 schreef Raap het volgende:
Autodealers moeten worden gewaarschuwd voor deze notoire niet-kopende proefrittenmaker die de vering verkloot
Prima, ik ookquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vond eigen doelpunt wel goed maar das niet echt sportbiografie. Bedoelde eigenlijk ook meer boeken over sport, en vooral voetbal
Niet zo bescheiden Nancy Drewquote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Het staat zowat pontificaal in beeld
Handboek Hooliganquote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:50 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Prima, ik ook
Eigen doelpunt klinkt interessant, meer tips pls
Solotovski Baantjerquote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden Nancy Drew
Ach hou toch op. Geen enkel bedrijf zit te wachten op "reclame" door deze mallootquote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:50 schreef bamibij het volgende:
[..]
Autodealers krijgen gratis reclame door hem..
De vering verklootzó dik kan je niet zijn
Het kost ze ook vrijwel niks. Als ze 1 auto meer verkopen aan een twijfelaar zijn ze spekkoperquote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:01 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ach hou toch op. Geen enkel bedrijf zit te wachten op "reclame" door deze malloot
En hij weet zelf ook wel dat ie nevernooit zo'n auto kan betalen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:01 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ach hou toch op. Geen enkel bedrijf zit te wachten op "reclame" door deze malloot
Dus autoverkopers zouden eigenlijk massaal marginale Youtubers moeten opzoeken voor deze "reviews"quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:02 schreef bamibij het volgende:
[..]
Het kost ze ook vrijwel niks. Als ze 1 auto meer verkopen aan een twijfelaar zijn ze spekkoper
Kost je wel een stuurbekrachtiging per keer he.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:42 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Dus autoverkopers zouden eigenlijk massaal marginale Youtubers moeten opzoeken voor deze "reviews"
quote:
Ben wel verbaasd dat hij die auto's gewoon meekrijgt.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:47 schreef Raap het volgende:
Autodealers moeten worden gewaarschuwd voor deze notoire niet-kopende proefrittenmaker die de vering verkloot
Wow zo stoer héquote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:45 schreef Makrelis het volgende:
Hè Braad, mocht je meelezen, vieze pisvlek, ga's werken voor je geld! Niemand zit te wachten op je reviews. Het is gewoon werken net als ieder ander.
Het zijn geen Ferrari's ofzoquote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:56 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Ben wel verbaasd dat hij die auto's gewoon meekrijgt.
Ik denk dat die autobedrijven een testauto van de fabrikant krijgen. Mocht iemand ermee vandoor gaan of die auto slopen, dan is het voor hen geen verlies.
Ooit van borg gehoord?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:56 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Ben wel verbaasd dat hij die auto's gewoon meekrijgt.
Ik denk dat die autobedrijven een testauto van de fabrikant krijgen. Mocht iemand ermee vandoor gaan of die auto slopen, dan is het voor hen geen verlies.
9 zakken op tafel? dafuqquote:
nog nooit gehad, wel kopie paspoort en een formulier ondertekenen maar nog nooit borg betaald voor een testritquote:
quote:Vandaag heeft een groepje eten voor mij besteld, had van te voren geen idee hoeveel het was, maar aan de thumbnail valt te zien dat het een veredelde troll actie was.
* Enige wat ik daadwerkelijk heb bewaard waren de chickenstrips, patat en chickenwings. Werd al misselijk tijdens het editen van de video. Leuke prank gasten, nee echt, 10/10.
Was ze natquote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:13 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
nog nooit gehad, wel kopie paspoort en een formulier ondertekenen maar nog nooit borg betaald voor een testrit
Borg hoeft ook niet per se geld te zijn, autosleutels of portemonnee achterlaten lijkt me redelijk gebruikelijkquote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:13 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
nog nooit gehad, wel kopie paspoort en een formulier ondertekenen maar nog nooit borg betaald voor een testrit
heb ik echt nog nooit gehad.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Borg hoeft ook niet per se geld te zijn, autosleutels of portemonnee achterlaten lijkt me redelijk gebruikelijk
Weer lekkere voedselverspillingquote:
Niet? Raarquote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
heb ik echt nog nooit gehad.
Ik kan aardig wat achter m'n holle kies krijgen maar patat + 8 snacks is ook voor mij iets teveel van het goedequote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij heeft dat gewoon allemaal opgepeuzeld hoor
Het is de admiraal, daar is alles lekker, hij zuigt het sneller naar binnen dan holle bolle gijsquote:
275k views, dat moet gevierd wordenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan aardig wat achter m'n holle kies krijgen maar patat + 8 snacks is ook voor mij iets teveel van het goede
Nou ja. Misschien nog wat bewaard voor een midnightsnack.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan aardig wat achter m'n holle kies krijgen maar patat + 8 snacks is ook voor mij iets teveel van het goede
Proefrit is altijd vrijblijvend. Daarvoor is het een PROEFritquote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:47 schreef Raap het volgende:
Wow dat is bizar veel.quote:
Klopt. Maar binnenkort geen dealer meer in de buurt van Hilversum die hem voor zoveelste keer een auto mee gaat geven.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:21 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Proefrit is altijd vrijblijvend. Daarvoor is het een PROEFrit
Als de vering van een auto niet eens bestand is tegen 150kg aan inzittenden dan kun je beter verder kijken.
47 euro aan etenquote:
quote:Ik ben absoluut niet ondankbaar, maar er is een grens. En dit was echt zwaar respectloos naar mij als persoon toe. Dat ik vervolgens veel weggooi is te verwachten. Ben 't wel zat.
Blij als een kind zit ie alles uit te pakken en te proeven en dat daarna "boos" doenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:39 schreef bamibij het volgende:
Een "veredelde" trollactie
De mensen die dit bestellen, hopen dat je je dood vreet..
Dan zal die wel weer iets anders bedenken om te reviewenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klopt. Maar binnenkort geen dealer meer in de buurt van Hilversum die hem voor zoveelste keer een auto mee gaat geven.
Dit inderdaad. Je bent toch niet contractueel verplicht om het op te eten en dat vervolgens op YouTube te uploaden?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:41 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Als het een troll actie is waarom upload je deze video dan
Vieze aandachtshoer
VOORLOPIG jaquote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:41 schreef Solotovski het volgende:
De fastfood reviews zijn voorlopig voorbij
Nu echt! Echt! Echt echt! Echt ECHT! Echt echt echt ECHT!! ECHT ECHT ECHT ECHT ECHT!quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:41 schreef Solotovski het volgende:
De fastfood reviews zijn voorlopig voorbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Nu echt! Echt! Echt echt! Echt ECHT! Echt echt echt ECHT!! ECHT ECHT ECHT ECHT ECHT!Bestel je dan weer eten voor hem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Binnenkort Braddie die stiekem voeten gaat filmen en dan een voetreview doetquote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:42 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Dan zal die wel weer iets anders bedenken om te reviewen
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Binnenkort Braddie die stiekem voeten gaat filmen en dan een voetreview doet
Is dat hoe hij zijn buik noemt tegenwoordig ja?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij zegt dat ie het in de koelkast heeft gezet.
Het is maar goed dat ie niet rooktquote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:47 schreef Raap het volgende:
Laatste foodreviewEn weer zegt hij dat met een stalen gezicht
wajoo hij is groot en precies zelfde pose wtf is deze habiboquote:
Letzte Lebensmittel Rezension!quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:49 schreef praadje het volgende:
Nee, niet de laatste foodreview wat ik begreep maar mensen kunnen geld doneren en dan besteld hij zelf eten. Over twee weken gaat hij naar Duitsland hoorde ik hem zeggen en daar een foodreview doen.
Dat is Braadzillaquote:
POLLquote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:49 schreef praadje het volgende:
Nee, niet de laatste foodreview wat ik begreep maar mensen kunnen geld doneren en dan besteld hij zelf eten. Over twee weken gaat hij naar Duitsland hoorde ik hem zeggen en daar een foodreview doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doet die ook hij is gewoon mad hij had dit liever verspreid over 2-3 dagen gehad dekn ik of het geld zodat hij nieuwe monitor /tv kan kopenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:56 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind het walgelijker dat hij meer dan de helft weggooit eigenlijk. Gooi het in de koelkast van mij part
als het een trollactie zou zijn die hij niet op prijs stelt, dan had hij het eten aangenomen en in de vuilbak geflikkert, op een dusdanige manier dat het echt niet meer te eten is. en dat gefilmtquote:
Hij eet het heus wel opquote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:56 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind het walgelijker dat hij meer dan de helft weggooit eigenlijk. Gooi het in de koelkast van mij part
Waarom bestel je dan ook een familiepizza in je eentjequote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:02 schreef praadje het volgende:
Ik was daarstraks even naar de kroeg geweest en op de terugweg een pizza gehaald. Ik kon letterlijk maar twee punten op. Heb de rest naar de buurman gebracht, die was er blij mee. Eten weggooien is zo'n verspilling.
Beter gewoon drie kleintjes iddquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:06 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Waarom bestel je dan ook een familiepizza in je eentje
Win winquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:05 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
als het een trollactie zou zijn die hij niet op prijs stelt, dan had hij het eten aangenomen en in de vuilbak geflikkert, op een dusdanige manier dat het echt niet meer te eten is. en dat gefilmt
nu hebben de trollerrs een lol, en braad vreet alles gewoon op, er is niets weggegooid
Weet ik veel. Ik haal nooit pizza's of ik bestel nooit pizza's maar had er ineens zin in. Was echt een joekel.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:06 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Als het een echte trollactie was dan zou ik helemaal niks laten weten. En dus al helemaal niet een video over maken.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:05 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
als het een trollactie zou zijn die hij niet op prijs stelt, dan had hij het eten aangenomen en in de vuilbak geflikkert, op een dusdanige manier dat het echt niet meer te eten is. en dat gefilmt
nu hebben de trollerrs een lol, en braad vreet alles gewoon op, er is niets weggegooid
Het was een kleine pizza van 74 cmquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:06 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Dat wordt kotsen vannacht danquote:
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat mensen hiermee stoppen!quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:07 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Als het een echte trollactie was dan zou ik helemaal niks laten weten. En dus al helemaal niet een video over maken.
Negeren werkt volgens mij het beste
maar dan had hij niet flink kunnen cashen met 2 reclames voor het filmpje en 4 reclames tijdensquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:07 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Als het een echte trollactie was dan zou ik helemaal niks laten weten. En dus al helemaal niet een video over maken.
Oh jaquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat mensen hiermee stoppen!
Dan moet hij ook niet zeiken.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:09 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
maar dan had hij niet flink kunnen cashen met 2 reclames voor het filmpje en 4 reclames tijdens
Hoeveel is anderhalf kilo spareribs en patat?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:13 schreef Fok-it het volgende:
Wat is het meeste aan kcal wat jullie in 1 sitting ooit hebben gegeten?
Geen idee. Meeste aan eten kan ookquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoeveel is anderhalf kilo spareribs en patat?
Was eens op een vrijgezellenfeest waar een heel varken aan het spit stond. Klein groepje maar aan het eind van de avond was er weinig over. Geen idee hoeveel kcal.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:13 schreef Fok-it het volgende:
Wat is het meeste aan kcal wat jullie in 1 sitting ooit hebben gegeten?
Lol ectootjequote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
Heb al moeite met een groot menu bij McDonald's
Nee. Wel echt super malse slow cooked ribben.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. Meeste aan eten kan ookanderhalf kilo is wel veel ja
all you can eat?
Er zijn ook andere manieren om te sporten.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:22 schreef datismijnmening het volgende:
Maar goed als je dat niet elke dag doet en regelmatig naar de sportschool gaat is er niet zoveel aan de hand
Vreeland is mooi manquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:26 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Er zijn ook andere manieren om te sporten.
1,1km wandelen door Vreeland bijvoorbeeld
Eens. Mooi dorpje aan de vecht. Zie je na 1 km alleen niet veel vanquote:
Meteen even wat gratis auto-onderhoud daar laten doen door de ADAC, ik heb gehoord dat die wel zeer stipt zijn.quote:
er zijn nog genoeg idioten over om het nogmaals te proberen, als je het laat zien, een keer of 3, is het zo afgelopenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:07 schreef Sheffield het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Meteen even wat gratis auto-onderhoud daar laten doen door de ADAC, ik heb gehoord dat die wel zeer stipt zijn.
ja duitsland sowieso stiptquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:30 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Waarom ga je niet met hem mee naar jouw Heimat?
Echt hoorquote:
Snoeiharde comebackquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:58 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Nul reacties van zijn gekochte volgers.
Dat is wel gelijk een stuk verder. Duitsland is maar 1,5 uur van Kortenhoef. Leipzig is nog wel zo'n 4 uur daarboven opquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:32 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
[..]
ja duitsland sowieso stipt
wil hem best meenemen naar mijn Heimat maar dan moet hij wel naar Leipzig of zo gaan daar wil ik altijd nog eens heen.
Kan je gelijk door naar Praaggodquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:32 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
[..]
ja duitsland sowieso stipt
wil hem best meenemen naar mijn Heimat maar dan moet hij wel naar Leipzig of zo gaan daar wil ik altijd nog eens heen.
#Morbideobesitas #troll #JanRoosquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:58 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Nul reacties van zijn gekochte volgers.
Ik verveel me, laat ik eens op hashtage weeshuis zoekenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:15 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
#Morbideobesitas #troll #JanRoos
Ziltige hamburgers van een louche vleesverwerker kun je prima aan de buren gevenquote:
Wat een leugenaar. Hij kreeg juist wel eten van de buurvrouw. Maar dat is gestopt nadat hij een euro vroeg om de buurvrouw naar de dierenarts te rijdenquote:
Wraak/braak/vraat/laat-zuchtend/dunkend/muntend.quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nadat hij een euro vroeg om de buurvrouw naar de dierenarts te rijden
Smelten in de oven met een bestelde pizza oid. Als die vrekken je niet betalen, moet je 't halen.quote:
Is dit echt waar? Wat een tweedehands lachspiegel weerquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat een leugenaar. Hij kreeg juist wel eten van de buurvrouw. Maar dat is gestopt nadat hij een euro vroeg om de buurvrouw naar de dierenarts te rijden
Haha watquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat een leugenaar. Hij kreeg juist wel eten van de buurvrouw. Maar dat is gestopt nadat hij een euro vroeg om de buurvrouw naar de dierenarts te rijden
Dit kloptquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij liep die buurvrouw helemaal zwart te maken. Maar uiteraard alleen zijn kant. Zal wel totaal anders liggen.quote:
En hoe zat dat dan met die fles cola laatst die hij moest meenemen van de buurman?quote:Als ik niks van de buren krijg geef ik ze ook niks
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De poffertjes kwamen toch van de buurvrouw?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En hij is toch zo aardig voor een buurvrouw dat hij telkens haar pakketjes aanneemt als ze niet thuis isquote:Op zondag 11 juli 2021 00:01 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
De poffertjes kwamen toch van de buurvrouw?
Ik wil braddie ergens zien of horen zeggen dat zijn buurman dat heeft gezegd.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:44 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
En hoe zat dat dan met die fles cola laatst die hij moest meenemen van de buurman?
Klopt ja. En maar zuur doen met die paprika's.quote:Op zondag 11 juli 2021 00:14 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
En hij is toch zo aardig voor een buurvrouw dat hij telkens haar pakketjes aanneemt als ze niet thuis is
Haar zoontje noemt braddie zelfs “buurmanpakketje” ofzo
Zo lief
Lekker paprikachips heb ik wel zin inquote:Op zondag 11 juli 2021 01:18 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Klopt ja. En maar zuur doen met die paprika's.
Wegwezen met die paprika's maat. Het is een keer klaar! Fuck de pedo, fuck de kapitan, fuck ford en fuck al hun allemaal de moedersquote:Op zondag 11 juli 2021 01:49 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Lekker paprikachips heb ik wel zin in
Zusje is wel ok.quote:Op zondag 11 juli 2021 02:41 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Wegwezen met die paprika's maat. Het is een keer klaar! Fuck de pedo, fuck de kapitan, fuck ford en fuck al hun allemaal de moeders
quote:Op zondag 11 juli 2021 08:04 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Zusje is wel ok.![]()
Angela, 24 år og fra Aalborgwas ze maar hier habiboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als die buurvrouw geen geld vraagt voor die poffertjes dan moet ze dat toch zelf weten? Braddie is het nu eenmaal gewend dat er mensen met gratis eten voor zijn deur staanquote:Op zondag 11 juli 2021 08:24 schreef Boze_Eend het volgende:
en wat een kneus 1 euro vragen om iemand naar dierenarts te rijden zo ver zijn dierenartsen toch niet als je dan af e ntoe gratis eten krijgt van die vrouw zoals poffertjes dan ga je toch niet moeilijk doen
iedereen moet het zelf weten maar als iemand mij wel eens gratis eten bracht zou ik ze ook wel proberen te helpen heb geen auto maar hoe duur kan het zijn iemand even naar de dierenarts te brengen?quote:Op zondag 11 juli 2021 08:30 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Als die buurvrouw geen geld vraagt voor die poffertjes dan moet ze dat toch zelf weten? Braddie is het nu eenmaal gewend dat er mensen met gratis eten voor zijn deur staan
Gewoon werken. Hij heeft eigen vervoer. Als je meeleest Braad, takkejong, en maar profiteren. Heb je nou werkelijk geen zelfrespect? M'n meis ziet me aankomen zonder zelf geregeld te zijn.quote:Op zondag 11 juli 2021 10:20 schreef spinazieruiker het volgende:
Dierenarts, één van de kostenposten waarom Braddie geen huisdier wil. Een hond zou wel goed zijn. Drie keer per dag een stukje wandelen.
Moet dat, dat gescheld?quote:Op zondag 11 juli 2021 10:25 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Gewoon werken. Hij heeft eigen vervoer. Als je meeleest Braad, takkejong, en maar profiteren. Heb je nou werkelijk geen zelfrespect? M'n meis ziet me aankomen zonder zelf geregeld te zijn.![]()
quote:Op zondag 11 juli 2021 10:27 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Moet dat, dat gescheld?Ik heb een hekel aan profiteurs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeft niet hoor, als je ze gewoon dood laat gaan kost het niets.quote:Op zondag 11 juli 2021 10:18 schreef Makrelis het volgende:
Zei iemand dierenarts? Ik weet wat het kost. Dat doe je voor een volwaardig gezinslid.
Wat een heerlijke tv ditquote:
dat beest heeft het toch nog lang volgehoudenquote:Op zondag 11 juli 2021 10:36 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, als je ze gewoon dood laat gaan kost het niets.
F&F / Hond loopt al 2 dagen te hoesten!
F&F / Hond Loopt al 2 Dagen te hoesten #2
Dat is kennelijk een misverstand, zoals Braddie toen ook al rustig uiteen zette:quote:Op zondag 11 juli 2021 10:41 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
die familie verdient geen huisdieren, stelletje asociale egoistische dierenbeulen.
quote:Laat maar zitten....
Ik word schijt ziek van al die KANKER!! reactie`s hier...
NIEMAND gelooft me terwijl ik GODVERDOMME de fucking HOEREN KANKER waarheid vertel!
MIJN TELEFOON IS AFGESLOTEN OMDAT DE ABN BANK EEN FOUT MAAKTE MET HET AUTOMATISCH OVERBOEKEN VAN HET GELD!!!!
MIJN MA WERKT IN EEN KAPSALON EN DAT IS TOT 8 EN MAANDAG DINSDAG WOENSDAG ZIT ZE TOT HALF 10 IN LEUSDEN OP SCHOOL!!!
DIE TV HEB IK NIET GEKOCHT... OMDAT IK LIEVER EEN GEZONDE HOND HEB DAN ZO`N VUILE HOEREN KANKER LCD TV!!!
Zo, Dat is er uit!!
Tevreden?
Wat een gehandicapte mongool is het ookquote:Op zondag 11 juli 2021 10:41 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dat beest heeft het toch nog lang volgehouden
F&F / Emotionele beslissing genomen.
nog een weekje wachten om je hond in extreme pijn in te laten slapen omdat je zijn verjaardag wil meemakendie familie verdient geen huisdieren, stelletje asociale egoistische dierenbeulen.
gelukkig is zijn taalgebruik al die jaren nog hetzelfde geblevenquote:Op zondag 11 juli 2021 10:43 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat is kennelijk een misverstand, zoals Braddie toen ook al rustig uiteen zette:
[..]
Ik ben er niks bijquote:Op zondag 11 juli 2021 10:45 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
gelukkig is zijn taalgebruik al die jaren nog hetzelfde gebleven
Dit ja. Hadden ze Braddie maar laten inslapen 10 jaar geledenquote:Op zondag 11 juli 2021 10:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat een gehandicapte mongool is het ook
Ondanks dat dat profiel op #ANONIEM is gegaan kun je toch nog kanjergoed zien wie het is, inderdaad.quote:Op zondag 11 juli 2021 10:45 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
gelukkig is zijn taalgebruik al die jaren nog hetzelfde gebleven
Wow uitspraken ditquote:Op zondag 11 juli 2021 10:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit ja. Hadden ze Braddie maar laten inslapen 10 jaar geleden
Ik vraag me af of hij ooit gaat realiseren dat het gewoon achterlijk is om zoveel prive informatie te delen op het internetquote:Op zondag 11 juli 2021 10:43 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat is kennelijk een misverstand, zoals Braddie toen ook al rustig uiteen zette:
[..]
Wacht maar tot hij huisdieren gaat reviewen danquote:Op zondag 11 juli 2021 10:38 schreef Makrelis het volgende:
Er bestaan mensen die buiten de boot vallen, die moeten financieel geholpen worden. Zo doen wij dat in een beschaafde samenleving. Echter, als je kan werken moet je gewoon aan de bak. Auto-reviews, Fastfood-reviews. Ik nou nou nou, ik wil nu iets gaan zeggen, dat kan ik maar beter voor me houden. Een huisdier is wel verboten. Ik grijp in als hij er eentje 'neemt' Ik bel gelijk de kit.
goeie bitequote:Op zondag 11 juli 2021 11:08 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Wacht maar tot hij huisdieren gaat reviewen dan
Even een proefrondje met een hond of kat uit het asiel
quote:
Bij Frits was de dierenarts ook geen kostenpost want braddie ging er gewoon niet heen. Beter een natuurlijke dood dan zo'n kankerspuitjequote:Op zondag 11 juli 2021 10:20 schreef spinazieruiker het volgende:
Dierenarts, één van de kostenposten waarom Braddie geen huisdier wil. Een hond zou wel goed zijn. Drie keer per dag een stukje wandelen.
Hij kan zichzelf niet eens uitlaten. Die hond mag waarschijnlijk drie keer per dag in de tuin pissen.quote:Op zondag 11 juli 2021 10:20 schreef spinazieruiker het volgende:
zo hey dat is al wel kankertje oudquote:Op zondag 11 juli 2021 11:25 schreef Fok-it het volgende:
Heuj @:Solotovski is vandaag 35 geworden
Gefeliciteerd
Ik ben geen 35 gewordenquote:Op zondag 11 juli 2021 11:25 schreef Fok-it het volgende:
Heuj @:Solotovski is vandaag 35 geworden
Gefeliciteerd
36?quote:
Haha dit is nog waar ookquote:Op zondag 11 juli 2021 11:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij kan zichzelf niet eens uitlaten. Die hond mag waarschijnlijk drie keer per dag in de tuin pissen.
Vraag maar aan je dikke hoerenmoederquote:
nou nouquote:Op zondag 11 juli 2021 11:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vraag maar aan je dikke hoerenmoeder
Ik ben doof ik hoor dat nietquote:Op zondag 11 juli 2021 11:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hebben ze voor je gezongen in het seniorencomplex?
vertel? of link en door wie danquote:
geld zijn met uitkering dusquote:Op zondag 11 juli 2021 11:59 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
45 euro en 35 centen
Welke halve gare besteld er nou voor dat bedrag aan voedsel?
Even voor de show doen alsof je het niet lekker vind. Net als bij die pringles. Want hij is er nu echt klaar mee.quote:
LIF / Bankdrukken met zwakke schouderquote:Op zondag 11 juli 2021 12:48 schreef Geerd het volgende:
PTA / Koppeling vervangen, twijfel over schakelen
Braddy????
Scheelt weer onkruid wiedenquote:Op zondag 11 juli 2021 11:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij kan zichzelf niet eens uitlaten. Die hond mag waarschijnlijk drie keer per dag in de tuin pissen.
quote:Op zondag 11 juli 2021 08:04 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Zusje is wel ok.![]()
Angela, 24 år og fra AalborgIk vind wel dat ze allemaal stuk voor stuk kijken alsof er een pistool tegen hun slaap wordt gedrukt, mijn hemel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
Die heeft heel geen geld om een auto met minder dan 100k op de teller te kopen én er een nieuwe versnellingsbak in te zettenquote:Op zondag 11 juli 2021 12:48 schreef Geerd het volgende:
PTA / Koppeling vervangen, twijfel over schakelen
Braddy????
Jij vermoed dat hij stiekem alles heeft opgesmikkeld?quote:Op zondag 11 juli 2021 14:29 schreef datismijnmening het volgende:
Wat een gestagede prullenbak zakalles een beetje opgefrommeld en dan een halve kroket die nog uitsteekt
Die gaat straks gewoon in de airfrayer ..want een bakkie sla heeft die niet genoeg aan..net als met die pringleschips net doen of die het weggooit maar gewoon wat schone plasticzakken erin..quote:Op zondag 11 juli 2021 14:29 schreef datismijnmening het volgende:
Wat een gestagede prullenbak zakalles een beetje opgefrommeld en dan een halve kroket die nog uitsteekt
Echt wel!quote:Op zondag 11 juli 2021 14:34 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Jij vermoed dat hij stiekem alles heeft opgesmikkeld?
Hee een andere camerahoek. Er staat zeker een lekkere family pizza op hem te wachten in de keukenquote:Op zondag 11 juli 2021 14:29 schreef datismijnmening het volgende:
Dat zou braddie nooit doen! Hij is een man van zijn woord.quote:Op zondag 11 juli 2021 14:34 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 juli 2021 15:11 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Voor jou maak ik een uitzondering. Opzouten.
Als ik de media moet geloven leven uitkeringstrekkers (bijstand, wajong etc.) in diepe armoede. Zulke mensen gaan toch geen eten weggooien? En zelfs als je rijk bent vind ik het not-done om eten weg te gooien, tenzij er iets mee aan de hand is.quote:Op zondag 11 juli 2021 14:34 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ja verder komt ie niet idd.quote:Op zondag 11 juli 2021 15:21 schreef datismijnmening het volgende:
Conclusie hij vindt het lekker en een goede bite![]()
Goh verrassend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 juli 2021 15:33 schreef Modus het volgende:
Die minimaal 5 minuten filmpjes waren zoooooo veel beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is je mening over de audio?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
Ik leef met mijn wajong als een god in Frankrijkquote:Op zondag 11 juli 2021 15:22 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Als ik de media moet geloven leven uitkeringstrekkers (bijstand, wajong etc.) in diepe armoede. Zulke mensen gaan toch geen eten weggooien? En zelfs als je rijk bent vind ik het not-done om eten weg te gooien, tenzij er iets mee aan de hand is.
Al die snacks kon hij gewoon in de koelkast zetten en de volgende dag opeten. Nu vreet hij een salade van 500+ calorieën en die is echt niet veel gezonder dan een dürüm met vlees.
Ja hoor een kapsalon in de koelkast en dan volgende dag in de magnetron. Of mensen die roepen dat je het aan de buren kan geven. Je gaat toch geen koud ranzig fastfood aan de buren geven.quote:Op zondag 11 juli 2021 15:22 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Als ik de media moet geloven leven uitkeringstrekkers (bijstand, wajong etc.) in diepe armoede. Zulke mensen gaan toch geen eten weggooien? En zelfs als je rijk bent vind ik het not-done om eten weg te gooien, tenzij er iets mee aan de hand is.
Al die snacks kon hij gewoon in de koelkast zetten en de volgende dag opeten. Nu vreet hij een salade van 500+ calorieën en die is echt niet veel gezonder dan een dürüm met vlees.
Nou ja, het smaakt wellicht totaal niet maar zou fastfood in de koelkast bewaren voor de volgende dag echt schadelijk zijn?quote:Op zondag 11 juli 2021 15:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja hoor een kapsalon in de koelkast en dan volgende dag in de magnetron. Of mensen die roepen dat je het aan de buren kan geven. Je gaat toch geen koud ranzig fastfood aan de buren geven.
Nou, ik heb gisteren toch echt de helft van een hele grote pizza aan de buurman gegeven. Het is niet dat ik er met mijn vingers aangezeten had en hij was nog warm. En werd hartelijk in ontvangst genomen. Maar als ik een ranzig oud vrouwtje zou zijn dan had de buurman denk ik ook wel bedankt.quote:Op zondag 11 juli 2021 15:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja hoor een kapsalon in de koelkast en dan volgende dag in de magnetron. Of mensen die roepen dat je het aan de buren kan geven. Je gaat toch geen koud ranzig fastfood aan de buren geven.
lekker manquote:Op zondag 11 juli 2021 15:21 schreef datismijnmening het volgende:
Conclusie hij vindt het lekker en een goede bite![]()
Goh verrassend
Schadelijk niet maar gewoon viesquote:Op zondag 11 juli 2021 15:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, het smaakt wellicht totaal niet maar zou fastfood in de koelkast bewaren voor de volgende dag echt schadelijk zijn?
Het livestreamen was gedaan dacht ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |