Ik ben doof ik hoor dat nietquote:Op zondag 11 juli 2021 11:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hebben ze voor je gezongen in het seniorencomplex?
vertel? of link en door wie danquote:
geld zijn met uitkering dusquote:Op zondag 11 juli 2021 11:59 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
45 euro en 35 centen
Welke halve gare besteld er nou voor dat bedrag aan voedsel?
Even voor de show doen alsof je het niet lekker vind. Net als bij die pringles. Want hij is er nu echt klaar mee.quote:
LIF / Bankdrukken met zwakke schouderquote:Op zondag 11 juli 2021 12:48 schreef Geerd het volgende:
PTA / Koppeling vervangen, twijfel over schakelen
Braddy????
Scheelt weer onkruid wiedenquote:Op zondag 11 juli 2021 11:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij kan zichzelf niet eens uitlaten. Die hond mag waarschijnlijk drie keer per dag in de tuin pissen.
quote:Op zondag 11 juli 2021 08:04 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Zusje is wel ok.![]()
Angela, 24 år og fra AalborgIk vind wel dat ze allemaal stuk voor stuk kijken alsof er een pistool tegen hun slaap wordt gedrukt, mijn hemel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
Die heeft heel geen geld om een auto met minder dan 100k op de teller te kopen én er een nieuwe versnellingsbak in te zettenquote:Op zondag 11 juli 2021 12:48 schreef Geerd het volgende:
PTA / Koppeling vervangen, twijfel over schakelen
Braddy????
Jij vermoed dat hij stiekem alles heeft opgesmikkeld?quote:Op zondag 11 juli 2021 14:29 schreef datismijnmening het volgende:
Wat een gestagede prullenbak zakalles een beetje opgefrommeld en dan een halve kroket die nog uitsteekt
Die gaat straks gewoon in de airfrayer ..want een bakkie sla heeft die niet genoeg aan..net als met die pringleschips net doen of die het weggooit maar gewoon wat schone plasticzakken erin..quote:Op zondag 11 juli 2021 14:29 schreef datismijnmening het volgende:
Wat een gestagede prullenbak zakalles een beetje opgefrommeld en dan een halve kroket die nog uitsteekt
Echt wel!quote:Op zondag 11 juli 2021 14:34 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Jij vermoed dat hij stiekem alles heeft opgesmikkeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |