En hij is toch zo aardig voor een buurvrouw dat hij telkens haar pakketjes aanneemt als ze niet thuis isquote:Op zondag 11 juli 2021 00:01 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
De poffertjes kwamen toch van de buurvrouw?
Ik wil braddie ergens zien of horen zeggen dat zijn buurman dat heeft gezegd.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:44 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
En hoe zat dat dan met die fles cola laatst die hij moest meenemen van de buurman?
Klopt ja. En maar zuur doen met die paprika's.quote:Op zondag 11 juli 2021 00:14 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
En hij is toch zo aardig voor een buurvrouw dat hij telkens haar pakketjes aanneemt als ze niet thuis is
Haar zoontje noemt braddie zelfs “buurmanpakketje” ofzo
Zo lief
Lekker paprikachips heb ik wel zin inquote:Op zondag 11 juli 2021 01:18 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Klopt ja. En maar zuur doen met die paprika's.
Wegwezen met die paprika's maat. Het is een keer klaar! Fuck de pedo, fuck de kapitan, fuck ford en fuck al hun allemaal de moedersquote:Op zondag 11 juli 2021 01:49 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Lekker paprikachips heb ik wel zin in
Zusje is wel ok.quote:Op zondag 11 juli 2021 02:41 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Wegwezen met die paprika's maat. Het is een keer klaar! Fuck de pedo, fuck de kapitan, fuck ford en fuck al hun allemaal de moeders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 juli 2021 08:04 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Zusje is wel ok.![]()
Angela, 24 år og fra Aalborgwas ze maar hier habiboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als die buurvrouw geen geld vraagt voor die poffertjes dan moet ze dat toch zelf weten? Braddie is het nu eenmaal gewend dat er mensen met gratis eten voor zijn deur staanquote:Op zondag 11 juli 2021 08:24 schreef Boze_Eend het volgende:
en wat een kneus 1 euro vragen om iemand naar dierenarts te rijden zo ver zijn dierenartsen toch niet als je dan af e ntoe gratis eten krijgt van die vrouw zoals poffertjes dan ga je toch niet moeilijk doen
iedereen moet het zelf weten maar als iemand mij wel eens gratis eten bracht zou ik ze ook wel proberen te helpen heb geen auto maar hoe duur kan het zijn iemand even naar de dierenarts te brengen?quote:Op zondag 11 juli 2021 08:30 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Als die buurvrouw geen geld vraagt voor die poffertjes dan moet ze dat toch zelf weten? Braddie is het nu eenmaal gewend dat er mensen met gratis eten voor zijn deur staan
Gewoon werken. Hij heeft eigen vervoer. Als je meeleest Braad, takkejong, en maar profiteren. Heb je nou werkelijk geen zelfrespect? M'n meis ziet me aankomen zonder zelf geregeld te zijn.quote:Op zondag 11 juli 2021 10:20 schreef spinazieruiker het volgende:
Dierenarts, één van de kostenposten waarom Braddie geen huisdier wil. Een hond zou wel goed zijn. Drie keer per dag een stukje wandelen.
Moet dat, dat gescheld?quote:Op zondag 11 juli 2021 10:25 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Gewoon werken. Hij heeft eigen vervoer. Als je meeleest Braad, takkejong, en maar profiteren. Heb je nou werkelijk geen zelfrespect? M'n meis ziet me aankomen zonder zelf geregeld te zijn.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 juli 2021 10:27 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Moet dat, dat gescheld?Ik heb een hekel aan profiteurs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeft niet hoor, als je ze gewoon dood laat gaan kost het niets.quote:Op zondag 11 juli 2021 10:18 schreef Makrelis het volgende:
Zei iemand dierenarts? Ik weet wat het kost. Dat doe je voor een volwaardig gezinslid.
Wat een heerlijke tv ditquote:
dat beest heeft het toch nog lang volgehoudenquote:Op zondag 11 juli 2021 10:36 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, als je ze gewoon dood laat gaan kost het niets.
F&F / Hond loopt al 2 dagen te hoesten!
F&F / Hond Loopt al 2 Dagen te hoesten #2
Dat is kennelijk een misverstand, zoals Braddie toen ook al rustig uiteen zette:quote:Op zondag 11 juli 2021 10:41 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
die familie verdient geen huisdieren, stelletje asociale egoistische dierenbeulen.
quote:Laat maar zitten....
Ik word schijt ziek van al die KANKER!! reactie`s hier...
NIEMAND gelooft me terwijl ik GODVERDOMME de fucking HOEREN KANKER waarheid vertel!
MIJN TELEFOON IS AFGESLOTEN OMDAT DE ABN BANK EEN FOUT MAAKTE MET HET AUTOMATISCH OVERBOEKEN VAN HET GELD!!!!
MIJN MA WERKT IN EEN KAPSALON EN DAT IS TOT 8 EN MAANDAG DINSDAG WOENSDAG ZIT ZE TOT HALF 10 IN LEUSDEN OP SCHOOL!!!
DIE TV HEB IK NIET GEKOCHT... OMDAT IK LIEVER EEN GEZONDE HOND HEB DAN ZO`N VUILE HOEREN KANKER LCD TV!!!
Zo, Dat is er uit!!
Tevreden?
Wat een gehandicapte mongool is het ookquote:Op zondag 11 juli 2021 10:41 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dat beest heeft het toch nog lang volgehouden
F&F / Emotionele beslissing genomen.
nog een weekje wachten om je hond in extreme pijn in te laten slapen omdat je zijn verjaardag wil meemakendie familie verdient geen huisdieren, stelletje asociale egoistische dierenbeulen.
gelukkig is zijn taalgebruik al die jaren nog hetzelfde geblevenquote:Op zondag 11 juli 2021 10:43 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat is kennelijk een misverstand, zoals Braddie toen ook al rustig uiteen zette:
[..]
Ik ben er niks bijquote:Op zondag 11 juli 2021 10:45 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
gelukkig is zijn taalgebruik al die jaren nog hetzelfde gebleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |