Dat is wel gelijk een stuk verder. Duitsland is maar 1,5 uur van Kortenhoef. Leipzig is nog wel zo'n 4 uur daarboven opquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:32 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
[..]
ja duitsland sowieso stipt
wil hem best meenemen naar mijn Heimat maar dan moet hij wel naar Leipzig of zo gaan daar wil ik altijd nog eens heen.
Kan je gelijk door naar Praaggodquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:32 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
[..]
ja duitsland sowieso stipt
wil hem best meenemen naar mijn Heimat maar dan moet hij wel naar Leipzig of zo gaan daar wil ik altijd nog eens heen.
#Morbideobesitas #troll #JanRoosquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:58 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Nul reacties van zijn gekochte volgers.
Ik verveel me, laat ik eens op hashtage weeshuis zoekenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:15 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
#Morbideobesitas #troll #JanRoos
Ziltige hamburgers van een louche vleesverwerker kun je prima aan de buren gevenquote:
Wat een leugenaar. Hij kreeg juist wel eten van de buurvrouw. Maar dat is gestopt nadat hij een euro vroeg om de buurvrouw naar de dierenarts te rijdenquote:
Wraak/braak/vraat/laat-zuchtend/dunkend/muntend.quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nadat hij een euro vroeg om de buurvrouw naar de dierenarts te rijden
Smelten in de oven met een bestelde pizza oid. Als die vrekken je niet betalen, moet je 't halen.quote:
Is dit echt waar? Wat een tweedehands lachspiegel weerquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat een leugenaar. Hij kreeg juist wel eten van de buurvrouw. Maar dat is gestopt nadat hij een euro vroeg om de buurvrouw naar de dierenarts te rijden
Haha watquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat een leugenaar. Hij kreeg juist wel eten van de buurvrouw. Maar dat is gestopt nadat hij een euro vroeg om de buurvrouw naar de dierenarts te rijden
Dit kloptquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij liep die buurvrouw helemaal zwart te maken. Maar uiteraard alleen zijn kant. Zal wel totaal anders liggen.quote:
En hoe zat dat dan met die fles cola laatst die hij moest meenemen van de buurman?quote:Als ik niks van de buren krijg geef ik ze ook niks
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De poffertjes kwamen toch van de buurvrouw?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |