maar dan had hij niet flink kunnen cashen met 2 reclames voor het filmpje en 4 reclames tijdensquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:07 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Als het een echte trollactie was dan zou ik helemaal niks laten weten. En dus al helemaal niet een video over maken.
Negeren werkt volgens mij het beste
Oh jaquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat mensen hiermee stoppen!
Dan moet hij ook niet zeiken.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:09 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
maar dan had hij niet flink kunnen cashen met 2 reclames voor het filmpje en 4 reclames tijdens
Hoeveel is anderhalf kilo spareribs en patat?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:13 schreef Fok-it het volgende:
Wat is het meeste aan kcal wat jullie in 1 sitting ooit hebben gegeten?
Geen idee. Meeste aan eten kan ookquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoeveel is anderhalf kilo spareribs en patat?
Was eens op een vrijgezellenfeest waar een heel varken aan het spit stond. Klein groepje maar aan het eind van de avond was er weinig over. Geen idee hoeveel kcal.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:13 schreef Fok-it het volgende:
Wat is het meeste aan kcal wat jullie in 1 sitting ooit hebben gegeten?
Lol ectootjequote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
Heb al moeite met een groot menu bij McDonald's
Nee. Wel echt super malse slow cooked ribben.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. Meeste aan eten kan ookanderhalf kilo is wel veel ja
all you can eat?
Er zijn ook andere manieren om te sporten.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:22 schreef datismijnmening het volgende:
Maar goed als je dat niet elke dag doet en regelmatig naar de sportschool gaat is er niet zoveel aan de hand
Vreeland is mooi manquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:26 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Er zijn ook andere manieren om te sporten.
1,1km wandelen door Vreeland bijvoorbeeld
Eens. Mooi dorpje aan de vecht. Zie je na 1 km alleen niet veel vanquote:
Meteen even wat gratis auto-onderhoud daar laten doen door de ADAC, ik heb gehoord dat die wel zeer stipt zijn.quote:
er zijn nog genoeg idioten over om het nogmaals te proberen, als je het laat zien, een keer of 3, is het zo afgelopenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:07 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Als het een echte trollactie was dan zou ik helemaal niks laten weten. En dus al helemaal niet een video over maken.
Negeren werkt volgens mij het beste
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Meteen even wat gratis auto-onderhoud daar laten doen door de ADAC, ik heb gehoord dat die wel zeer stipt zijn.
ja duitsland sowieso stiptquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:30 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Waarom ga je niet met hem mee naar jouw Heimat?
Echt hoorquote:
Snoeiharde comebackquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:58 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Nul reacties van zijn gekochte volgers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |