Blij als een kind zit ie alles uit te pakken en te proeven en dat daarna "boos" doenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:39 schreef bamibij het volgende:
Een "veredelde" trollactie
De mensen die dit bestellen, hopen dat je je dood vreet..
Dan zal die wel weer iets anders bedenken om te reviewenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klopt. Maar binnenkort geen dealer meer in de buurt van Hilversum die hem voor zoveelste keer een auto mee gaat geven.
Dit inderdaad. Je bent toch niet contractueel verplicht om het op te eten en dat vervolgens op YouTube te uploaden?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:41 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Als het een troll actie is waarom upload je deze video dan
Vieze aandachtshoer
VOORLOPIG jaquote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:41 schreef Solotovski het volgende:
De fastfood reviews zijn voorlopig voorbij
Nu echt! Echt! Echt echt! Echt ECHT! Echt echt echt ECHT!! ECHT ECHT ECHT ECHT ECHT!quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:41 schreef Solotovski het volgende:
De fastfood reviews zijn voorlopig voorbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Nu echt! Echt! Echt echt! Echt ECHT! Echt echt echt ECHT!! ECHT ECHT ECHT ECHT ECHT!Bestel je dan weer eten voor hem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Binnenkort Braddie die stiekem voeten gaat filmen en dan een voetreview doetquote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:42 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Dan zal die wel weer iets anders bedenken om te reviewen
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Binnenkort Braddie die stiekem voeten gaat filmen en dan een voetreview doet
Is dat hoe hij zijn buik noemt tegenwoordig ja?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij zegt dat ie het in de koelkast heeft gezet.
Het is maar goed dat ie niet rooktquote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:47 schreef Raap het volgende:
Laatste foodreviewEn weer zegt hij dat met een stalen gezicht
wajoo hij is groot en precies zelfde pose wtf is deze habiboquote:
Letzte Lebensmittel Rezension!quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:49 schreef praadje het volgende:
Nee, niet de laatste foodreview wat ik begreep maar mensen kunnen geld doneren en dan besteld hij zelf eten. Over twee weken gaat hij naar Duitsland hoorde ik hem zeggen en daar een foodreview doen.
Dat is Braadzillaquote:
POLLquote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:49 schreef praadje het volgende:
Nee, niet de laatste foodreview wat ik begreep maar mensen kunnen geld doneren en dan besteld hij zelf eten. Over twee weken gaat hij naar Duitsland hoorde ik hem zeggen en daar een foodreview doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doet die ook hij is gewoon mad hij had dit liever verspreid over 2-3 dagen gehad dekn ik of het geld zodat hij nieuwe monitor /tv kan kopenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:56 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind het walgelijker dat hij meer dan de helft weggooit eigenlijk. Gooi het in de koelkast van mij part
als het een trollactie zou zijn die hij niet op prijs stelt, dan had hij het eten aangenomen en in de vuilbak geflikkert, op een dusdanige manier dat het echt niet meer te eten is. en dat gefilmtquote:
Hij eet het heus wel opquote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:56 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind het walgelijker dat hij meer dan de helft weggooit eigenlijk. Gooi het in de koelkast van mij part
Waarom bestel je dan ook een familiepizza in je eentjequote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:02 schreef praadje het volgende:
Ik was daarstraks even naar de kroeg geweest en op de terugweg een pizza gehaald. Ik kon letterlijk maar twee punten op. Heb de rest naar de buurman gebracht, die was er blij mee. Eten weggooien is zo'n verspilling.
Beter gewoon drie kleintjes iddquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:06 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Waarom bestel je dan ook een familiepizza in je eentje
Win winquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:05 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
als het een trollactie zou zijn die hij niet op prijs stelt, dan had hij het eten aangenomen en in de vuilbak geflikkert, op een dusdanige manier dat het echt niet meer te eten is. en dat gefilmt
nu hebben de trollerrs een lol, en braad vreet alles gewoon op, er is niets weggegooid
Weet ik veel. Ik haal nooit pizza's of ik bestel nooit pizza's maar had er ineens zin in. Was echt een joekel.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:06 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Als het een echte trollactie was dan zou ik helemaal niks laten weten. En dus al helemaal niet een video over maken.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:05 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
als het een trollactie zou zijn die hij niet op prijs stelt, dan had hij het eten aangenomen en in de vuilbak geflikkert, op een dusdanige manier dat het echt niet meer te eten is. en dat gefilmt
nu hebben de trollerrs een lol, en braad vreet alles gewoon op, er is niets weggegooid
Het was een kleine pizza van 74 cmquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:06 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Dat wordt kotsen vannacht danquote:
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat mensen hiermee stoppen!quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:07 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Als het een echte trollactie was dan zou ik helemaal niks laten weten. En dus al helemaal niet een video over maken.
Negeren werkt volgens mij het beste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |