heb ik echt nog nooit gehad.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Borg hoeft ook niet per se geld te zijn, autosleutels of portemonnee achterlaten lijkt me redelijk gebruikelijk
Weer lekkere voedselverspillingquote:
Niet? Raarquote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
heb ik echt nog nooit gehad.
Ik kan aardig wat achter m'n holle kies krijgen maar patat + 8 snacks is ook voor mij iets teveel van het goedequote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij heeft dat gewoon allemaal opgepeuzeld hoor
Het is de admiraal, daar is alles lekker, hij zuigt het sneller naar binnen dan holle bolle gijsquote:
275k views, dat moet gevierd wordenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan aardig wat achter m'n holle kies krijgen maar patat + 8 snacks is ook voor mij iets teveel van het goede
Nou ja. Misschien nog wat bewaard voor een midnightsnack.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan aardig wat achter m'n holle kies krijgen maar patat + 8 snacks is ook voor mij iets teveel van het goede
Proefrit is altijd vrijblijvend. Daarvoor is het een PROEFritquote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:47 schreef Raap het volgende:
Autodealers moeten worden gewaarschuwd voor deze notoire niet-kopende proefrittenmaker die de vering verkloot
Wow dat is bizar veel.quote:
Klopt. Maar binnenkort geen dealer meer in de buurt van Hilversum die hem voor zoveelste keer een auto mee gaat geven.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:21 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Proefrit is altijd vrijblijvend. Daarvoor is het een PROEFrit
Als de vering van een auto niet eens bestand is tegen 150kg aan inzittenden dan kun je beter verder kijken.
47 euro aan etenquote:
quote:Ik ben absoluut niet ondankbaar, maar er is een grens. En dit was echt zwaar respectloos naar mij als persoon toe. Dat ik vervolgens veel weggooi is te verwachten. Ben 't wel zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |