Niet zo bescheiden Nancy Drewquote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Het staat zowat pontificaal in beeld
Handboek Hooliganquote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:50 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Prima, ik ook
Eigen doelpunt klinkt interessant, meer tips pls
Solotovski Baantjerquote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden Nancy Drew
Ach hou toch op. Geen enkel bedrijf zit te wachten op "reclame" door deze mallootquote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:50 schreef bamibij het volgende:
[..]
Autodealers krijgen gratis reclame door hem..
De vering verklootzó dik kan je niet zijn
Het kost ze ook vrijwel niks. Als ze 1 auto meer verkopen aan een twijfelaar zijn ze spekkoperquote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:01 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ach hou toch op. Geen enkel bedrijf zit te wachten op "reclame" door deze malloot
En hij weet zelf ook wel dat ie nevernooit zo'n auto kan betalen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:01 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ach hou toch op. Geen enkel bedrijf zit te wachten op "reclame" door deze malloot
Dus autoverkopers zouden eigenlijk massaal marginale Youtubers moeten opzoeken voor deze "reviews"quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:02 schreef bamibij het volgende:
[..]
Het kost ze ook vrijwel niks. Als ze 1 auto meer verkopen aan een twijfelaar zijn ze spekkoper
Kost je wel een stuurbekrachtiging per keer he.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:42 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Dus autoverkopers zouden eigenlijk massaal marginale Youtubers moeten opzoeken voor deze "reviews"
quote:
Ben wel verbaasd dat hij die auto's gewoon meekrijgt.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:47 schreef Raap het volgende:
Autodealers moeten worden gewaarschuwd voor deze notoire niet-kopende proefrittenmaker die de vering verkloot
Wow zo stoer héquote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:45 schreef Makrelis het volgende:
Hè Braad, mocht je meelezen, vieze pisvlek, ga's werken voor je geld! Niemand zit te wachten op je reviews. Het is gewoon werken net als ieder ander.
Het zijn geen Ferrari's ofzoquote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:56 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Ben wel verbaasd dat hij die auto's gewoon meekrijgt.
Ik denk dat die autobedrijven een testauto van de fabrikant krijgen. Mocht iemand ermee vandoor gaan of die auto slopen, dan is het voor hen geen verlies.
Ooit van borg gehoord?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:56 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Ben wel verbaasd dat hij die auto's gewoon meekrijgt.
Ik denk dat die autobedrijven een testauto van de fabrikant krijgen. Mocht iemand ermee vandoor gaan of die auto slopen, dan is het voor hen geen verlies.
9 zakken op tafel? dafuqquote:
nog nooit gehad, wel kopie paspoort en een formulier ondertekenen maar nog nooit borg betaald voor een testritquote:
quote:Vandaag heeft een groepje eten voor mij besteld, had van te voren geen idee hoeveel het was, maar aan de thumbnail valt te zien dat het een veredelde troll actie was.
* Enige wat ik daadwerkelijk heb bewaard waren de chickenstrips, patat en chickenwings. Werd al misselijk tijdens het editen van de video. Leuke prank gasten, nee echt, 10/10.
Was ze natquote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:13 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
nog nooit gehad, wel kopie paspoort en een formulier ondertekenen maar nog nooit borg betaald voor een testrit
Borg hoeft ook niet per se geld te zijn, autosleutels of portemonnee achterlaten lijkt me redelijk gebruikelijkquote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:13 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
nog nooit gehad, wel kopie paspoort en een formulier ondertekenen maar nog nooit borg betaald voor een testrit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |