Boeken over misdaad en sportbiografieënquote:
Heb je dat Mocro Maffia boek ook gelezen? Ik las de eerste paar bladzijden en volgens mij was dat echt een stuk slechter dan de seriequote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Boeken over misdaad en sportbiografieën
heb je nog tips voor sportbiografieën?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Boeken over misdaad en sportbiografieën
Jaquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je dat Mocro Maffia boek ook gelezen? Ik las de eerste paar bladzijden en volgens mij was dat echt een stuk slechter dan de serie
Jij een vette pens, doe ermee wat je wilquote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:19 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Die meid in je OP heeft vet haar, ze moet wassen ziet er ranzig uit x
Boek van Floyd Landis is wel tof als je van wielrennen houdtquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:51 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
heb je nog tips voor sportbiografieën?
gr
absoluut nietquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Boek van Floyd Landis is wel tof als je van wielrennen houdt
Lees verder niet echt biografieën dus daar kan ik je niet bij helpen helaasquote:
Vond eigen doelpunt wel goed maar das niet echt sportbiografie. Bedoelde eigenlijk ook meer boeken over sport, en vooral voetbalquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:51 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
heb je nog tips voor sportbiografieën?
gr
Gaat die over sven van beekquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vond eigen doelpunt wel goed maar das niet echt sportbiografie. Bedoelde eigenlijk ook meer boeken over sport, en vooral voetbal
Met die pens doe ik ook wat ik wil. Maar ik maak hem tenminste wel schoon.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jij een vette pens, doe ermee wat je wil
In de wasstraat zekerquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:57 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Met die pens doe ik ook wat ik wil. Maar ik maak hem tenminste wel schoon.
Ik had al zo'n vermoeden.quote:
Staat toch op de deur in t begin van t filmpjequote:
Kijk deze detective danquote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Staat toch op de deur in t begin van t filmpje
Filmpje niet gekeken.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Staat toch op de deur in t begin van t filmpje
Het staat zowat pontificaal in beeldquote:
Autodealers krijgen gratis reclame door hem..quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:47 schreef Raap het volgende:
Autodealers moeten worden gewaarschuwd voor deze notoire niet-kopende proefrittenmaker die de vering verkloot
Prima, ik ookquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vond eigen doelpunt wel goed maar das niet echt sportbiografie. Bedoelde eigenlijk ook meer boeken over sport, en vooral voetbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |