Waarom zouden ze daar dan niet over mogen klagen? Mag dat alleen als je er economische belangen bij hebtquote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:27 schreef Mortaxx het volgende:
Oh ze geven die shit gratis wegdan moet je helemaal niet klagen over de huur
Amazon is er groot mee gewordenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tuurlijk niemand die nog boeken leest joh
Fahrenheit 451 is een grotere dystopie voor lezersquote:
Die gaat op mijn bestellijst.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fahrenheit 451 is een grotere dystopie voor lezers
Brave New World is ook tof jaquote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:58 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Die gaat op mijn bestellijst.
Brave New World + Revisited past ook mooi in het rijtje.
Lijkt me sterk. Is geen snel en makkelijk vermaakquote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:21 schreef bamibij het volgende:
[..]
Het gaat over boeken. Zou Braad wel eens een boek gelezen hebben?
Een prentenboek zou al te moeilijk zijnquote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:21 schreef bamibij het volgende:
[..]
is dat serieus een vraag die je moet stellen gast?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:21 schreef bamibij het volgende:
[..]
Rupsje Nooitgenoeg.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:21 schreef bamibij het volgende:
[..]
Is dit Socios?quote:
Je zou maar langs komen fietsen en zo'n waus zien die tegen een voorbijkomende trein aan het schreeuwen isquote:
SJUS DE DDRquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zou maar langs komen fietsen en zo'n waus zien die tegen een voorbijkomende trein aan het schreeuwen is
Doet me denken aan de Treinenman van Jiskefetquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zou maar langs komen fietsen en zo'n waus zien die tegen een voorbijkomende trein aan het schreeuwen is
Boeken over misdaad en sportbiografieënquote:
Heb je dat Mocro Maffia boek ook gelezen? Ik las de eerste paar bladzijden en volgens mij was dat echt een stuk slechter dan de seriequote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Boeken over misdaad en sportbiografieën
heb je nog tips voor sportbiografieën?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Boeken over misdaad en sportbiografieën
Jaquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je dat Mocro Maffia boek ook gelezen? Ik las de eerste paar bladzijden en volgens mij was dat echt een stuk slechter dan de serie
Jij een vette pens, doe ermee wat je wilquote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:19 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Die meid in je OP heeft vet haar, ze moet wassen ziet er ranzig uit x
Boek van Floyd Landis is wel tof als je van wielrennen houdtquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:51 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
heb je nog tips voor sportbiografieën?
gr
absoluut nietquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Boek van Floyd Landis is wel tof als je van wielrennen houdt
Lees verder niet echt biografieën dus daar kan ik je niet bij helpen helaasquote:
Vond eigen doelpunt wel goed maar das niet echt sportbiografie. Bedoelde eigenlijk ook meer boeken over sport, en vooral voetbalquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:51 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
heb je nog tips voor sportbiografieën?
gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |