Waarom zouden ze daar dan niet over mogen klagen? Mag dat alleen als je er economische belangen bij hebtquote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:27 schreef Mortaxx het volgende:
Oh ze geven die shit gratis wegdan moet je helemaal niet klagen over de huur
Amazon is er groot mee gewordenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tuurlijk niemand die nog boeken leest joh
Fahrenheit 451 is een grotere dystopie voor lezersquote:
Die gaat op mijn bestellijst.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fahrenheit 451 is een grotere dystopie voor lezers
Brave New World is ook tof jaquote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:58 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Die gaat op mijn bestellijst.
Brave New World + Revisited past ook mooi in het rijtje.
Lijkt me sterk. Is geen snel en makkelijk vermaakquote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:21 schreef bamibij het volgende:
[..]
Het gaat over boeken. Zou Braad wel eens een boek gelezen hebben?
Een prentenboek zou al te moeilijk zijnquote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:21 schreef bamibij het volgende:
[..]
is dat serieus een vraag die je moet stellen gast?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:21 schreef bamibij het volgende:
[..]
Rupsje Nooitgenoeg.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:21 schreef bamibij het volgende:
[..]
Is dit Socios?quote:
Je zou maar langs komen fietsen en zo'n waus zien die tegen een voorbijkomende trein aan het schreeuwen isquote:
SJUS DE DDRquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zou maar langs komen fietsen en zo'n waus zien die tegen een voorbijkomende trein aan het schreeuwen is
Doet me denken aan de Treinenman van Jiskefetquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zou maar langs komen fietsen en zo'n waus zien die tegen een voorbijkomende trein aan het schreeuwen is
Boeken over misdaad en sportbiografieënquote:
Heb je dat Mocro Maffia boek ook gelezen? Ik las de eerste paar bladzijden en volgens mij was dat echt een stuk slechter dan de seriequote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Boeken over misdaad en sportbiografieën
heb je nog tips voor sportbiografieën?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Boeken over misdaad en sportbiografieën
Jaquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je dat Mocro Maffia boek ook gelezen? Ik las de eerste paar bladzijden en volgens mij was dat echt een stuk slechter dan de serie
Jij een vette pens, doe ermee wat je wilquote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:19 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Die meid in je OP heeft vet haar, ze moet wassen ziet er ranzig uit x
Boek van Floyd Landis is wel tof als je van wielrennen houdtquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:51 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
heb je nog tips voor sportbiografieën?
gr
absoluut nietquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Boek van Floyd Landis is wel tof als je van wielrennen houdt
Lees verder niet echt biografieën dus daar kan ik je niet bij helpen helaasquote:
Vond eigen doelpunt wel goed maar das niet echt sportbiografie. Bedoelde eigenlijk ook meer boeken over sport, en vooral voetbalquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:51 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
heb je nog tips voor sportbiografieën?
gr
Gaat die over sven van beekquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vond eigen doelpunt wel goed maar das niet echt sportbiografie. Bedoelde eigenlijk ook meer boeken over sport, en vooral voetbal
Met die pens doe ik ook wat ik wil. Maar ik maak hem tenminste wel schoon.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jij een vette pens, doe ermee wat je wil
In de wasstraat zekerquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:57 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Met die pens doe ik ook wat ik wil. Maar ik maak hem tenminste wel schoon.
Ik had al zo'n vermoeden.quote:
Staat toch op de deur in t begin van t filmpjequote:
Kijk deze detective danquote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Staat toch op de deur in t begin van t filmpje
Filmpje niet gekeken.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Staat toch op de deur in t begin van t filmpje
Het staat zowat pontificaal in beeldquote:
Autodealers krijgen gratis reclame door hem..quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:47 schreef Raap het volgende:
Autodealers moeten worden gewaarschuwd voor deze notoire niet-kopende proefrittenmaker die de vering verkloot
Prima, ik ookquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vond eigen doelpunt wel goed maar das niet echt sportbiografie. Bedoelde eigenlijk ook meer boeken over sport, en vooral voetbal
Niet zo bescheiden Nancy Drewquote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Het staat zowat pontificaal in beeld
Handboek Hooliganquote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:50 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Prima, ik ook
Eigen doelpunt klinkt interessant, meer tips pls
Solotovski Baantjerquote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden Nancy Drew
Ach hou toch op. Geen enkel bedrijf zit te wachten op "reclame" door deze mallootquote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:50 schreef bamibij het volgende:
[..]
Autodealers krijgen gratis reclame door hem..
De vering verklootzó dik kan je niet zijn
Het kost ze ook vrijwel niks. Als ze 1 auto meer verkopen aan een twijfelaar zijn ze spekkoperquote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:01 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ach hou toch op. Geen enkel bedrijf zit te wachten op "reclame" door deze malloot
En hij weet zelf ook wel dat ie nevernooit zo'n auto kan betalen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:01 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ach hou toch op. Geen enkel bedrijf zit te wachten op "reclame" door deze malloot
Dus autoverkopers zouden eigenlijk massaal marginale Youtubers moeten opzoeken voor deze "reviews"quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:02 schreef bamibij het volgende:
[..]
Het kost ze ook vrijwel niks. Als ze 1 auto meer verkopen aan een twijfelaar zijn ze spekkoper
Kost je wel een stuurbekrachtiging per keer he.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:42 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Dus autoverkopers zouden eigenlijk massaal marginale Youtubers moeten opzoeken voor deze "reviews"
quote:
Ben wel verbaasd dat hij die auto's gewoon meekrijgt.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:47 schreef Raap het volgende:
Autodealers moeten worden gewaarschuwd voor deze notoire niet-kopende proefrittenmaker die de vering verkloot
Wow zo stoer héquote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:45 schreef Makrelis het volgende:
Hè Braad, mocht je meelezen, vieze pisvlek, ga's werken voor je geld! Niemand zit te wachten op je reviews. Het is gewoon werken net als ieder ander.
Het zijn geen Ferrari's ofzoquote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:56 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Ben wel verbaasd dat hij die auto's gewoon meekrijgt.
Ik denk dat die autobedrijven een testauto van de fabrikant krijgen. Mocht iemand ermee vandoor gaan of die auto slopen, dan is het voor hen geen verlies.
Ooit van borg gehoord?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:56 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Ben wel verbaasd dat hij die auto's gewoon meekrijgt.
Ik denk dat die autobedrijven een testauto van de fabrikant krijgen. Mocht iemand ermee vandoor gaan of die auto slopen, dan is het voor hen geen verlies.
9 zakken op tafel? dafuqquote:
nog nooit gehad, wel kopie paspoort en een formulier ondertekenen maar nog nooit borg betaald voor een testritquote:
quote:Vandaag heeft een groepje eten voor mij besteld, had van te voren geen idee hoeveel het was, maar aan de thumbnail valt te zien dat het een veredelde troll actie was.
* Enige wat ik daadwerkelijk heb bewaard waren de chickenstrips, patat en chickenwings. Werd al misselijk tijdens het editen van de video. Leuke prank gasten, nee echt, 10/10.
Was ze natquote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:13 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
nog nooit gehad, wel kopie paspoort en een formulier ondertekenen maar nog nooit borg betaald voor een testrit
Borg hoeft ook niet per se geld te zijn, autosleutels of portemonnee achterlaten lijkt me redelijk gebruikelijkquote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:13 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
nog nooit gehad, wel kopie paspoort en een formulier ondertekenen maar nog nooit borg betaald voor een testrit
heb ik echt nog nooit gehad.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Borg hoeft ook niet per se geld te zijn, autosleutels of portemonnee achterlaten lijkt me redelijk gebruikelijk
Weer lekkere voedselverspillingquote:
Niet? Raarquote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
heb ik echt nog nooit gehad.
Ik kan aardig wat achter m'n holle kies krijgen maar patat + 8 snacks is ook voor mij iets teveel van het goedequote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij heeft dat gewoon allemaal opgepeuzeld hoor
Het is de admiraal, daar is alles lekker, hij zuigt het sneller naar binnen dan holle bolle gijsquote:
275k views, dat moet gevierd wordenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan aardig wat achter m'n holle kies krijgen maar patat + 8 snacks is ook voor mij iets teveel van het goede
Nou ja. Misschien nog wat bewaard voor een midnightsnack.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan aardig wat achter m'n holle kies krijgen maar patat + 8 snacks is ook voor mij iets teveel van het goede
Proefrit is altijd vrijblijvend. Daarvoor is het een PROEFritquote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:47 schreef Raap het volgende:
Wow dat is bizar veel.quote:
Klopt. Maar binnenkort geen dealer meer in de buurt van Hilversum die hem voor zoveelste keer een auto mee gaat geven.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:21 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Proefrit is altijd vrijblijvend. Daarvoor is het een PROEFrit
Als de vering van een auto niet eens bestand is tegen 150kg aan inzittenden dan kun je beter verder kijken.
47 euro aan etenquote:
quote:Ik ben absoluut niet ondankbaar, maar er is een grens. En dit was echt zwaar respectloos naar mij als persoon toe. Dat ik vervolgens veel weggooi is te verwachten. Ben 't wel zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |