Tis maar een hond joh?quote:
Gast...quote:Op maandag 29 maart 2010 03:47 schreef DrDentz het volgende:
Nou nou nou nou, even dimmen.
Een hond kan heel veel waarde hebben voor iemand. Dus ik vind dit een beetje een lompe reactie op een nogal gevoelige mededeling.quote:
Je manier is niet erg effectiefquote:Op maandag 29 maart 2010 04:46 schreef DrDentz het volgende:
Ik probeer die jongen een beetje te troosten.
Dit dus...quote:Op maandag 29 maart 2010 07:31 schreef Harajuku. het volgende:
Als het nu zo slecht met hem gaat, kan je die afspraak dan niet naar voren halen?
Je zult vast ook geen succes bij de dames hebben als je zo troostquote:Op maandag 29 maart 2010 04:46 schreef DrDentz het volgende:
Ja, dat zei je al.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:47 schreef Braddie het volgende:
Net een paar daagjes na de 14e verjaardag van Frits..
quote:Op maandag 29 maart 2010 03:19 schreef Braddie het volgende:
Het is helaas zover..
Hoe kan ik het beste met z`n verlies omgaan?
PM van Braddiequote:Ik ga 4 april met Frits naar de Dierenarts, Want dat is net na z`n verjaardag en dan heb ik toch nog een beetje een leuke periode met hem voordat hij een spuitje krijgt.
maar t beessie is toch enorm ziek? waarom dan nog tot zondag wachten?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:02 schreef Greys het volgende:
[..]
PM van Braddie
En ik mocht het hier neer zetten.
Ik heb al teruggePMd met wat vragenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar t beessie is toch enorm ziek? waarom dan nog tot zondag wachten?
denk eraan zondag is wel duurder DA tarief!
Ja, precies heej. Komop zeg jongens heej. Potverdorie zeg!quote:Op maandag 29 maart 2010 04:46 schreef DrDentz het volgende:
Ja dat snap ik ook niet. Voor de hond hoef je het niet uit te stellen, dus je doet het dan alleen voor jezelf en dat is toch het meest egoistische wat je kan doen, vind ik.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar t beessie is toch enorm ziek? waarom dan nog tot zondag wachten?
denk eraan zondag is wel duurder DA tarief!
En dan wachten tot 4 aprilquote:Maar het gaat niet meer, hij is echt op.
Omdat wij allebei hier wilden weten wanneer die verjaardag nou was.quote:
Ga nou niet op zondag he, dat is echt de duurste dag die je je kunt bedenken.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:21 schreef Braddie het volgende:
Het gaat niet echt heel slecht met het hondje, Hij is oud, En hij is wel redelijk op... Maar ik vind het dan weer zo lullig om hem voor zijn 14e in te laten slapen, duurt nog maar 1 weekje(4 april) en die dag wil ik nog wel even mee maken met Frits.......
Volgens je OP gaat het wel "echt slecht" en is hij "echt op". t Maakt voor die hond niet uit dat ie geen 14 wordt, hoorquote:Op maandag 29 maart 2010 16:21 schreef Braddie het volgende:
Het gaat niet echt heel slecht met het hondje, Hij is oud, En hij is wel redelijk op... Maar ik vind het dan weer zo lullig om hem voor zijn 14e in te laten slapen, duurt nog maar 1 weekje(4 april) en die dag wil ik nog wel even mee maken met Frits.......
Het gaat slecht met die hond, En hij is ook echt op...quote:Op maandag 29 maart 2010 16:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens je OP gaat het wel "echt slecht" en is hij "echt op". t Maakt voor die hond niet uit dat ie geen 14 wordt, hoorDat zijn jouw egoïstische redenen. Daarbij klaag je altijd over geldproblemen, maar nu ga je op zondag naar de dierenarts die dan een weekendtarief rekent?
Maar nu gaat het natuurlijk dan toch weer niet zo slecht, en is hij eigenlijk nog heel fit enzo. Nou, sterkte hoor Braddie.
5 april wordt 'm ook niet, dat is tweede paasdag.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het gaat slecht met die hond, En hij is ook echt op...
En die hond weet niet dat ie 14 wordt, maar ik wel, En dat is over een week, En wil graag nog die laatste verjaardag van hem bij hem zijn voordat ik hem in laat slapen..
Ik wist overigens niet dat 4april een zondag was, dan is Frits jarig, Dus het wordt 5 april dat we hem laten inslapen...
Als frits deze week pijn gaat lijden dan verlossen we hem dezelfde week nog:(, want het is gewoon echt kut....quote:Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef Greys het volgende:
Maar als Frits van de week pijn gaat lijden - je zei ook dat ie niet meer uit zijn waterbak kon komen met zijn tong?? - dan ga je het niet nog een week rekken he?
Goed. Sterkte. En nogmaals, vergeet niet nog wat mooie foto's te maken.
TS heeft allang de keuze gemaakt, het is nu even ikke ikke en ikke voor TS en of het beestje pijn heeft: Jammer. Hij haalt iig de 14e verjaardag nog.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:16 schreef MissBliss het volgende:
Heb je al met je moeder gesproken, Braddie?
Ja inderdaad... Die hond is allang blij dat ie 13 is gewordenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:40 schreef Aneurism het volgende:
[..]
TS heeft allang de keuze gemaakt, het is nu even ikke ikke en ikke voor TS en of het beestje pijn heeft: Jammer. Hij haalt iig de 14e verjaardag nog.
TS zal je bijdrage zeer waarderenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:32 schreef sig000 het volgende:
Alweer gezeik met die hond? Hond krijst... ligt op zij.. Is versuft... Staat weer op...
Tja dierenarts doet het nou eenmaal niet voor niets....materiaal en zijn tijd kosten nou eenmaal geld, net als elk ander consult. Geniet nog van de laatste dagen met je hond...je hebt er nog even de tijd voor met inslapen....maak nog wat mooie foto's of desnoods bewegende beelden als herinnering, altijd fijn om te hebben in de toekomst.quote:Op vrijdag 2 april 2010 03:46 schreef Braddie het volgende:
Dank u wel!.
Het is echt moeilijk om die beslissing te nemen, het is zooo kut..
maar het is helaas niet anders!.
Vindt het overigens schandalig dat het geld kost om een dier te laten inslapen!
Het gaat nu weer een tikkeltje beter, die buik word steeds groter helaas... en het lopen gaat steeds slechter... maar het hoesten is wegquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:07 schreef Greys het volgende:
Hoe gaat het nu met je hond?
En niet weer de discussie over geld hoor Braddie, die hebben we in je andere F&F topics al gevoerd
En heeft ie niet enorm veel pijn aan die steeds groter wordende buik?quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het gaat nu weer een tikkeltje beter, die buik word steeds groter helaas... en het lopen gaat steeds slechter... maar het hoesten is weg
Ik ga hem niet onnodig laten lijden absoluut niet!!quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:55 schreef Greys het volgende:
[..]
En heeft ie niet enorm veel pijn aan die steeds groter wordende buik?
Je gaat hem nu niet alsnog onnodig laten lijden he?
?quote:Op vrijdag 2 april 2010 @ 13:04 schreef MissBliss het volgende:
Hebben jullie al een afspraak gemaakt bij de dierenarts? En zo ja, wanneer?
Ja dag. Nog onbekende datum.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:40 schreef Braddie het volgende:
Afspraak stond voor zondag,maar deze is dus verzet omdat het pasen is kom ik net achter, naar 1 nog onbekende datum in April!!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:47 schreef Braddie het volgende:
De beslissing is gemaakt, de hond zou zondag ingeslapen worden, maar we kregen nog geen 30 minuten geleden een telefoontje van de dierenarts dat het niet kan omdat het pasen is!
Waarom dan niet gelijk een afspraak maken voor dinsdag?quote:Op vrijdag 2 april 2010 @ 14:47 schreef Braddie het volgende:
De beslissing is gemaakt, de hond zou zondag ingeslapen worden, maar we kregen nog geen 30 minuten geleden een telefoontje van de dierenarts dat het niet kan omdat het pasen is!
Hoe kan je er nou net achterkomen terwijl het al meerdere keren in dit topic genoemd is??quote:Op vrijdag 2 april 2010 @ 14:40 schreef Braddie het volgende:
Afspraak stond voor zondag,maar deze is dus verzet omdat het pasen is kom ik net achter, naar 1 nog onbekende datum in April!!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Waarom dan niet gelijk een afspraak maken voor dinsdag?
Alsof de dierenarts die datum niet al een jaar van tevoren doorgekruisd heeft staan in hun agenda. Je kan dan alleen voor écht spoedeisende dingen terecht.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:47 schreef Braddie het volgende:
Beetje eigen schuld hé. Je hebt of de meest slordige dierenarts ever, of je liegt de boel weer bij elkaar. Kan je wel lekker gaan lopen vloeken en tieren, maar dat maakt je verhaal niet geloofwaardig.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:50 schreef Braddie het volgende:
weetje wat, doe inderdaad maar zo`n kanker slotje!, donder straal lekker in elkaar...
alsof ik het lekker vind dat ik nooit geloofd wordt, en dat het allemaal zo achterlijk door elkaar loopt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |