TS zal je bijdrage zeer waarderenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:32 schreef sig000 het volgende:
Alweer gezeik met die hond? Hond krijst... ligt op zij.. Is versuft... Staat weer op...
Tja dierenarts doet het nou eenmaal niet voor niets....materiaal en zijn tijd kosten nou eenmaal geld, net als elk ander consult. Geniet nog van de laatste dagen met je hond...je hebt er nog even de tijd voor met inslapen....maak nog wat mooie foto's of desnoods bewegende beelden als herinnering, altijd fijn om te hebben in de toekomst.quote:Op vrijdag 2 april 2010 03:46 schreef Braddie het volgende:
Dank u wel!.
Het is echt moeilijk om die beslissing te nemen, het is zooo kut..
maar het is helaas niet anders!.
Vindt het overigens schandalig dat het geld kost om een dier te laten inslapen!
Het gaat nu weer een tikkeltje beter, die buik word steeds groter helaas... en het lopen gaat steeds slechter... maar het hoesten is wegquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:07 schreef Greys het volgende:
Hoe gaat het nu met je hond?
En niet weer de discussie over geld hoor Braddie, die hebben we in je andere F&F topics al gevoerd
En heeft ie niet enorm veel pijn aan die steeds groter wordende buik?quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het gaat nu weer een tikkeltje beter, die buik word steeds groter helaas... en het lopen gaat steeds slechter... maar het hoesten is weg
Ik ga hem niet onnodig laten lijden absoluut niet!!quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:55 schreef Greys het volgende:
[..]
En heeft ie niet enorm veel pijn aan die steeds groter wordende buik?
Je gaat hem nu niet alsnog onnodig laten lijden he?
?quote:Op vrijdag 2 april 2010 @ 13:04 schreef MissBliss het volgende:
Hebben jullie al een afspraak gemaakt bij de dierenarts? En zo ja, wanneer?
Ja dag. Nog onbekende datum.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:40 schreef Braddie het volgende:
Afspraak stond voor zondag,maar deze is dus verzet omdat het pasen is kom ik net achter, naar 1 nog onbekende datum in April!!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:47 schreef Braddie het volgende:
De beslissing is gemaakt, de hond zou zondag ingeslapen worden, maar we kregen nog geen 30 minuten geleden een telefoontje van de dierenarts dat het niet kan omdat het pasen is!
Waarom dan niet gelijk een afspraak maken voor dinsdag?quote:Op vrijdag 2 april 2010 @ 14:47 schreef Braddie het volgende:
De beslissing is gemaakt, de hond zou zondag ingeslapen worden, maar we kregen nog geen 30 minuten geleden een telefoontje van de dierenarts dat het niet kan omdat het pasen is!
Hoe kan je er nou net achterkomen terwijl het al meerdere keren in dit topic genoemd is??quote:Op vrijdag 2 april 2010 @ 14:40 schreef Braddie het volgende:
Afspraak stond voor zondag,maar deze is dus verzet omdat het pasen is kom ik net achter, naar 1 nog onbekende datum in April!!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Waarom dan niet gelijk een afspraak maken voor dinsdag?
Alsof de dierenarts die datum niet al een jaar van tevoren doorgekruisd heeft staan in hun agenda. Je kan dan alleen voor écht spoedeisende dingen terecht.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:47 schreef Braddie het volgende:
Beetje eigen schuld hé. Je hebt of de meest slordige dierenarts ever, of je liegt de boel weer bij elkaar. Kan je wel lekker gaan lopen vloeken en tieren, maar dat maakt je verhaal niet geloofwaardig.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:50 schreef Braddie het volgende:
weetje wat, doe inderdaad maar zo`n kanker slotje!, donder straal lekker in elkaar...
alsof ik het lekker vind dat ik nooit geloofd wordt, en dat het allemaal zo achterlijk door elkaar loopt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |