Dit ja. Hadden ze Braddie maar laten inslapen 10 jaar geledenquote:Op zondag 11 juli 2021 10:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat een gehandicapte mongool is het ook
Ondanks dat dat profiel op #ANONIEM is gegaan kun je toch nog kanjergoed zien wie het is, inderdaad.quote:Op zondag 11 juli 2021 10:45 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
gelukkig is zijn taalgebruik al die jaren nog hetzelfde gebleven
Wow uitspraken ditquote:Op zondag 11 juli 2021 10:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit ja. Hadden ze Braddie maar laten inslapen 10 jaar geleden
Ik vraag me af of hij ooit gaat realiseren dat het gewoon achterlijk is om zoveel prive informatie te delen op het internetquote:Op zondag 11 juli 2021 10:43 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat is kennelijk een misverstand, zoals Braddie toen ook al rustig uiteen zette:
[..]
Wacht maar tot hij huisdieren gaat reviewen danquote:Op zondag 11 juli 2021 10:38 schreef Makrelis het volgende:
Er bestaan mensen die buiten de boot vallen, die moeten financieel geholpen worden. Zo doen wij dat in een beschaafde samenleving. Echter, als je kan werken moet je gewoon aan de bak. Auto-reviews, Fastfood-reviews. Ik nou nou nou, ik wil nu iets gaan zeggen, dat kan ik maar beter voor me houden. Een huisdier is wel verboten. Ik grijp in als hij er eentje 'neemt' Ik bel gelijk de kit.
goeie bitequote:Op zondag 11 juli 2021 11:08 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Wacht maar tot hij huisdieren gaat reviewen dan
Even een proefrondje met een hond of kat uit het asiel
quote:
Bij Frits was de dierenarts ook geen kostenpost want braddie ging er gewoon niet heen. Beter een natuurlijke dood dan zo'n kankerspuitjequote:Op zondag 11 juli 2021 10:20 schreef spinazieruiker het volgende:
Dierenarts, één van de kostenposten waarom Braddie geen huisdier wil. Een hond zou wel goed zijn. Drie keer per dag een stukje wandelen.
Hij kan zichzelf niet eens uitlaten. Die hond mag waarschijnlijk drie keer per dag in de tuin pissen.quote:Op zondag 11 juli 2021 10:20 schreef spinazieruiker het volgende:
Dierenarts, één van de kostenposten waarom Braddie geen huisdier wil. Een hond zou wel goed zijn. Drie keer per dag een stukje wandelen.
zo hey dat is al wel kankertje oudquote:Op zondag 11 juli 2021 11:25 schreef Fok-it het volgende:
Heuj @:Solotovski is vandaag 35 geworden
Gefeliciteerd
Ik ben geen 35 gewordenquote:Op zondag 11 juli 2021 11:25 schreef Fok-it het volgende:
Heuj @:Solotovski is vandaag 35 geworden
Gefeliciteerd
36?quote:
Haha dit is nog waar ookquote:Op zondag 11 juli 2021 11:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij kan zichzelf niet eens uitlaten. Die hond mag waarschijnlijk drie keer per dag in de tuin pissen.
Vraag maar aan je dikke hoerenmoederquote:
nou nouquote:Op zondag 11 juli 2021 11:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vraag maar aan je dikke hoerenmoeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |