Hee een andere camerahoek. Er staat zeker een lekkere family pizza op hem te wachten in de keukenquote:Op zondag 11 juli 2021 14:29 schreef datismijnmening het volgende:
Wat een gestagede prullenbak zakalles een beetje opgefrommeld en dan een halve kroket die nog uitsteekt
Dat zou braddie nooit doen! Hij is een man van zijn woord.quote:Op zondag 11 juli 2021 14:34 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Jij vermoed dat hij stiekem alles heeft opgesmikkeld?
quote:Op zondag 11 juli 2021 15:11 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Voor jou maak ik een uitzondering. Opzouten.
Als ik de media moet geloven leven uitkeringstrekkers (bijstand, wajong etc.) in diepe armoede. Zulke mensen gaan toch geen eten weggooien? En zelfs als je rijk bent vind ik het not-done om eten weg te gooien, tenzij er iets mee aan de hand is.quote:Op zondag 11 juli 2021 14:34 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Jij vermoed dat hij stiekem alles heeft opgesmikkeld?
Ja verder komt ie niet idd.quote:Op zondag 11 juli 2021 15:21 schreef datismijnmening het volgende:
Conclusie hij vindt het lekker en een goede bite![]()
Goh verrassend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 juli 2021 15:33 schreef Modus het volgende:
Die minimaal 5 minuten filmpjes waren zoooooo veel beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is je mening over de audio?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
Ik leef met mijn wajong als een god in Frankrijkquote:Op zondag 11 juli 2021 15:22 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Als ik de media moet geloven leven uitkeringstrekkers (bijstand, wajong etc.) in diepe armoede. Zulke mensen gaan toch geen eten weggooien? En zelfs als je rijk bent vind ik het not-done om eten weg te gooien, tenzij er iets mee aan de hand is.
Al die snacks kon hij gewoon in de koelkast zetten en de volgende dag opeten. Nu vreet hij een salade van 500+ calorieën en die is echt niet veel gezonder dan een dürüm met vlees.
Ja hoor een kapsalon in de koelkast en dan volgende dag in de magnetron. Of mensen die roepen dat je het aan de buren kan geven. Je gaat toch geen koud ranzig fastfood aan de buren geven.quote:Op zondag 11 juli 2021 15:22 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Als ik de media moet geloven leven uitkeringstrekkers (bijstand, wajong etc.) in diepe armoede. Zulke mensen gaan toch geen eten weggooien? En zelfs als je rijk bent vind ik het not-done om eten weg te gooien, tenzij er iets mee aan de hand is.
Al die snacks kon hij gewoon in de koelkast zetten en de volgende dag opeten. Nu vreet hij een salade van 500+ calorieën en die is echt niet veel gezonder dan een dürüm met vlees.
Nou ja, het smaakt wellicht totaal niet maar zou fastfood in de koelkast bewaren voor de volgende dag echt schadelijk zijn?quote:Op zondag 11 juli 2021 15:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja hoor een kapsalon in de koelkast en dan volgende dag in de magnetron. Of mensen die roepen dat je het aan de buren kan geven. Je gaat toch geen koud ranzig fastfood aan de buren geven.
Nou, ik heb gisteren toch echt de helft van een hele grote pizza aan de buurman gegeven. Het is niet dat ik er met mijn vingers aangezeten had en hij was nog warm. En werd hartelijk in ontvangst genomen. Maar als ik een ranzig oud vrouwtje zou zijn dan had de buurman denk ik ook wel bedankt.quote:Op zondag 11 juli 2021 15:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja hoor een kapsalon in de koelkast en dan volgende dag in de magnetron. Of mensen die roepen dat je het aan de buren kan geven. Je gaat toch geen koud ranzig fastfood aan de buren geven.
lekker manquote:Op zondag 11 juli 2021 15:21 schreef datismijnmening het volgende:
Conclusie hij vindt het lekker en een goede bite![]()
Goh verrassend
Schadelijk niet maar gewoon viesquote:Op zondag 11 juli 2021 15:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, het smaakt wellicht totaal niet maar zou fastfood in de koelkast bewaren voor de volgende dag echt schadelijk zijn?
Het livestreamen was gedaan dacht ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |