Het erge is dat zelfs 'serieuze' media er over geschreven hebbenquote:Op zondag 23 mei 2021 17:20 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind het echt jammer dat de zanger zichzelf zo moet verdedigen, omdat een paar complete losers op sociale media (en helaas ook hier op FOK!) dit soort onzin de wereld in helpen. Je moet toch wel behoorlijk kut in het leven staan om zo'n instelling te hebben.
Helemaal erg ja. Lekker sensatie zoeken, zelfs NOS doet er aan mee. Mooi staaltje journalistiek hoor. Dat een nobody op een zolder het doet is één ding, maar dat zelfs NOS er een berichtje aan moet wagen is echt om te kotsen.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:24 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Het erge is dat zelfs 'serieuze' media er over geschreven hebbenDat is het gevaar van social media - je kan van alles roepen en als het door anderen opgepakt wordt, help je het nooit meer uit de wereld, hoe onzinnig ook.
Ja, zie wel een Melkweg of Tivoli ofzo gebeurenquote:Op zondag 23 mei 2021 17:29 schreef egeltje1985 het volgende:
Tot nu toe hebben ze alleen concerten in Italië gepland staan, maar lijkt me dat daar nog wel een paar Europese concerten aan toegevoegd gaan worden.
Waarom werd hij dan aangetikt ? wat deed ie anders ? zijn contactlenzen zoeken ? vragen vragen vragenquote:Op zondag 23 mei 2021 17:24 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Het erge is dat zelfs 'serieuze' media er over geschreven hebbenDat is het gevaar van social media - je kan van alles roepen en als het door anderen opgepakt wordt, help je het nooit meer uit de wereld, hoe onzinnig ook.
Gewoon, omdat 'heej man, we zijn in beeld, doe enthousiast'.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:31 schreef TLC het volgende:
[..]
Waarom werd hij dan aangetikt ? wat deed ie anders ? zijn contactlenzen zoeken ? vragen vragen vragen
Dat zou kunnen, en misschien net op het moment dat hij wegdoezelde.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:32 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Gewoon, omdat 'heej man, we zijn in beeld, doe enthousiast'.
Hij was aan het juichen, volgens mij is dit fragmentje nadat ze twaalf punten kregen van een jury. Je ziet de gitarist en bassist ook juichen. De zanger roept iets, balt zijn (rechter)vuist en kijkt naar beneden.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:32 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Haha mooi ge-csi'd.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:35 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hij was aan het juichen, volgens mij is dit fragmentje nadat ze twaalf punten kregen van een jury. Je ziet de gitarist en bassist ook juichen. De zanger roept iets, balt zijn (rechter)vuist en kijkt naar beneden.
[ afbeelding ]
Als hij in deze houding een lijntje kan snuiven van een tafel dat een heel stuk lager staat dan heeft meer zuigkracht dan een gemiddelde Dyson.
Mijn gedachte is wel, is hij linkshandig.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:35 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hij was aan het juichen, volgens mij is dit fragmentje nadat ze twaalf punten kregen van een jury. Je ziet de gitarist en bassist ook juichen. De zanger roept iets, balt zijn (rechter)vuist en kijkt naar beneden.
[ afbeelding ]
Als hij in deze houding een lijntje kan snuiven van een tafel dat een heel stuk lager staat dan heeft meer zuigkracht dan een gemiddelde Dyson.
Edit: Plaatje gejat van twitter
Het ziet er gek uit, absoluut, maar het is ook een stukje "common sense".quote:Op zondag 23 mei 2021 17:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn gedachte is wel, is hij linkshandig.
Zonder dollen.
Gister live was het m’n eerste gedachte, gewoon puur die beweging. Maar het kan van alles zijn. Het is nogal een beschuldiging.
Doe een beetje enthousiast! De zanger was wel een beetje aan arrogante chagrijn om te zien.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:32 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Het lijkt me ook vreemd om dit in een drukke zaal te doen. Anderzijds kun je laag op de tafel duiken en denken dat je amper in beeld bent, want je bukt “even” en snel, en je kunt ook denken dat het juist door een drukke zaal niet opgemerkt wordt omdat er 100 andere situaties zijn met zóveel mensen die dan in beeld komen.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:53 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het ziet er gek uit, absoluut, maar het is ook een stukje "common sense".
Hij zit daar niet alleen, maar met 25+ camera's, 3500 man aan publiek, 500 man aan delegaties/medewerkers, eigen delegatie van RAI op dezelfde bank, 200 miljoen mensen die thuis kijken en cameramannen die letterlijk twee meter va hun afstaan om alle reacties etc. in beeld te brengen.
Positie van Italïe was ook nog eens echt precies in het midden van de zaal. Pal voor podium, met links en rechts nog meer delegaties. Denk je echt dat al die mensen daar geen foto hadden gemaakt als er daadwerkelijk iets was gebeurd? Of dat de delegaties van Frankrijk/Zwitserland etc. een klacht hadden ingediend?
Het is een hoop kabaal om niks.
In welke wereld haalt dan iemand in zijn hoofd om een lijntje te doen
Scherven aan de kant rommelen kan ook met je schoenen toch? Dat zou ik zelf doen in ieder geval.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:58 schreef Momazie het volgende:
Dat 'er was een glas gebroken en die pakte ik op'- verhaal lijkt natuurlijk nergens naar als je ziet dat hij beide handen boven de tafel heeft tijdens dit fragment. Goed dat hij een drugstest doet, zonde dat het nodig is, maar de verklaring die ze geven klopt gewoon ook niet..
Er stond daar niet eens een tafel, alleen een drinkbowl, zie de screenshot hierbovenquote:Op zondag 23 mei 2021 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het lijkt me ook vreemd om dit in een drukke zaal te doen. Anderzijds kun je laag op de tafel duiken en denken dat je amper in beeld bent, want je bukt “even” en snel, en je kunt ook denken dat het juist door een drukke zaal niet opgemerkt wordt omdat er 100 andere situaties zijn met zóveel mensen die dan in beeld komen.
Wanhoop, stress en nood naar een lijntje kan groot zijn.
Het lijkt me nog steeds sterk. Als het niet waar is, is het echt een vervelende trieste beschuldiging.
Maar over de beelden van het hele team van Oekraïne hoor je niemand. Die trokken me een paar bekken.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Doe een beetje enthousiast! De zanger was wel een beetje aan arrogante chagrijn om te zien.
Ik dacht dat het Coen Swijnenberg ofzo was die zich bij dat gifje gelijk afvroeg of de band wel kon optreden. Alsof hij de eerste zanger is die onder invloed optreedt.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:24 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Oekraïne was toch wel minder in beeld dus dat heb ik oprecht gemist.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar over de beelden van het hele team van Oekraïne hoor je niemand. Die trokken me een paar bekken.![]()
Die eyeliner werkt niet mee als je bozig kijkt.
Overigens denk ik dat je er als artiest ook wel doorheen zit.Een show die tot in den treuren doorgaat. Dagenlang interviews. Maar toch veel in een verplichte corona bubbel. Ik denk dat veel artiesten wel aardig toe zijn aan wat dagen rust.
Het lijkt mij eerder lastig optreden als je zoals die gitarist in tranen bent.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Coen Swijnenberg ofzo was die zich bij dat gifje gelijk afvroeg of de band wel kon optreden. Alsof hij de eerste zanger is die onder invloed optreedt.
Scheelt dat muziek niet live isquote:Op zondag 23 mei 2021 18:06 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Het lijkt mij eerder lastig optreden als je zoals die gitarist in tranen bent.
Ah.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:03 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Er stond daar niet eens een tafel, alleen een drinkbowl, zie de screenshot hierboven
Stoere rocker dat ie is.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:06 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Het lijkt mij eerder lastig optreden als je zoals die gitarist in tranen bent.
Er staat volgens mij nergens dat ie het glas oppakte? Misschien keek ie naar de grond om het met z'n voet aan de kant te schoppen.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:58 schreef Momazie het volgende:
Dat 'er was een glas gebroken en die pakte ik op'- verhaal lijkt natuurlijk nergens naar als je ziet dat hij beide handen boven de tafel heeft tijdens dit fragment. Goed dat hij een drugstest doet, zonde dat het nodig is, maar de verklaring die ze geven klopt gewoon ook niet..
Haha ja idd, op menig festival heb ik concerten gezien van bands die flink onder invloed waren. Maar een paar keer gehad dat ze zo erg onder invloed waren dat t niet ging (bij system of a down o.a., die bliezen drie keer de boxen op en vielen van t podium).quote:Op zondag 23 mei 2021 18:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Coen Swijnenberg ofzo was die zich bij dat gifje gelijk afvroeg of de band wel kon optreden. Alsof hij de eerste zanger is die onder invloed optreedt.
Het is eigenlijk totaal niet boeiend als hij wel gebruikt.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
quote:
Dima Bilan zal het met je eens zijn (ook al zijn dat ook vooral geruchten uit de wandelgangen)quote:Op zondag 23 mei 2021 18:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk totaal niet boeiend als hij wel gebruikt.Alleen wel als het voor anderen te zien is.
Ja, wel, de NOS heeft hem zo gequote:quote:Op zondag 23 mei 2021 18:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Er staat volgens nergens dat ie het glas oppakte? Misschien keek ie naar de grond om het met z'n voet aan de kant te schoppen.
Het is geen tafeloppervlak voor hem, het is een bak ijs. Coke snuiven tussen ijsblokjes vandaan, ik zou het héél knap vinden om dat dan überhaupt in je neus te krijgen zo via de lucht.
Feit dat ie zelf ook gisteravond al aanbood een drugstest te doen maar dat de EBU dat vannacht niet meer kon regelen lijkt me dan vrij geloofwaardig. Dat gaat de EBU echt niet voor hem verzinnen. En dat er idd gebroken glas lag.
Maar dat lijkt me gewoon een slechte vertaling. In het statement van de EBU staat alleen:quote:Songfestivalwinnaar ontkent drugsgebruik: 'Ik pakte gebroken glas op'
quote:it was being cleared by the singer
Ah, ik wist dat ik het ergens gelezen had, maar kon het niet terugvinden.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:20 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, wel, de NOS heeft hem zo gequote:
https://nos.nl/l/2382008
[..]
Maar dat lijkt me gewoon een slechte vertaling. In het statement van de EBU staat alleen:
[..]
quote:Op zondag 23 mei 2021 18:32 schreef Moira het volgende:
[..]
Je kan toch zien dat zijn hoofd veel hoger hangt dan de tafelhoogte? Mensen verwarren die schaal met een tafel, die schaal komt niet eens in de buurt van zijn hoofd. De tafel overigens ook niet.
Ik heb echt het idee dat mensen aan het trollen zijn ofzo, of hebben ze nog nooit iemand écht zien snatsen? 'Cause this ain’t it
Alsof er überhaupt al cocaïne de greenroom in komt en je dan met een camera met felle lamp op je snufferd en 3500 mensen om je heen rustig een lijntje gaat snatsen
Dus toch een tafel.quote:
Er is i.i.g. een glas gebroken.quote:
Op het randje van de Kuip dan.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:38 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, maar zo laag komt zijn hoofd helemaal niet
Van de rand van die schaal met ijs.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:35 schreef Evenstar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Edit: Plaatje gejat van twitter
Bij mij pas de tweede keer. Na Rock 'N Roll Kids van Ierland jaren geleden. Mooi gevoel is dat hequote:Op zondag 23 mei 2021 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kwam vanochtend bij het opstaan tot het besef dat dit de eerste keer in m’n leven is dat iets wint waarvan ik wilde dat het zou winnen.Nu weet ik hoe het voor anderen heeft gevoeld in de afgelopen jaren.
Van de rand van de schaalquote:Op zondag 23 mei 2021 18:51 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Van de rand van die schaal met ijs.
Met zn vuisten juicht hij, hij ruimt geen glas op. Of misschien schuift hij het bijeen met zn voet, maar daarom lig je nog niet met je neus zo op die rand hoor
Die kerel ernaast geeft hem ook nog een stomp zodra ie de camera opmerkt
Daar kan ie toch wat uitgestrooid hebben?quote:Op zondag 23 mei 2021 18:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Van de rand van de schaalDat kan helemaal niet joh.
En met je linkerhand snatsen terwijl je met je rechtervuist aan het trommelen bent is ook best knapquote:Op zondag 23 mei 2021 18:36 schreef usagi414 het volgende:
@:Moira 302 post passen niet in een topic.
[..]
Ik heb nog nooit enige vorm van drugs gebruikt en zal het vrijwel zeker nooit gebruiken. Maar heel moeilijk is het niet om te weten dat je een vlakke ondergrond nodig hebt om een fatsoenlijk lijntje te kunnen snuiven.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:56 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Daar kan ie toch wat uitgestrooid hebben?
Ik heb er idd (gelukkig) geen verstand van hoe zoiets werkt hoor.
Ja, echt een leuk gevoel.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij mij pas de tweede keer. Na Rock 'N Roll Kids van Ierland jaren geleden. Mooi gevoel is dat he
Maar stel t zou waar zijn, hoezo zouden ze dan gediskwalificeerd worden?quote:Op zondag 23 mei 2021 19:02 schreef vencodark het volgende:
Mensen wíllen gewoon dat het waar is en zij dus gekwalificeerd worden.
Dat is allemaal nat van het ijs en de drankjes die ze uit die bak halen. Er kan veel, maar van een nattige rand kan je géén coke snuiven. Echt echt echt niet.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:56 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Daar kan ie toch wat uitgestrooid hebben?
Ik heb er idd (gelukkig) geen verstand van hoe zoiets werkt hoor.
Ik denk eerder dat wij vrezen dat mensen er toch niet op stemmen etc. Ook niet zo vreemd gezien wij van alle landen het minste punten aan Italië heb gekregen. En hoeveel mensen het herrie vinden. Daardoor vreesde ik er wel een beetje voor.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, echt een leuk gevoel.Normaal is de avond gewoon een erg tof feestje, maar dit is wel echt de overtreffende trap. Had er ook geen rekening mee gehouden. (Vrienden van mij in Italië zeiden dat Italië het wel wist.
![]()
. Zijn wij dan zo nuchter denk ik dan?
)
Bij Servië 2007 en Duncan heb ik zo hard staan juichen. En als Barbara dit jaar had gewonnenquote:Op zondag 23 mei 2021 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kwam vanochtend bij het opstaan tot het besef dat dit de eerste keer in m’n leven is dat iets wint waarvan ik wilde dat het zou winnen.Nu weet ik hoe het voor anderen heeft gevoeld in de afgelopen jaren.
Ja, precies dit.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat wij vrezen dat mensen er toch niet op stemmen etc. Ook niet zo vreemd gezien wij van alle landen het minste punten aan Italië heb gekregen. En hoeveel mensen het herrie vinden. Daardoor vreesde ik er wel een beetje voor.
quote:Op zondag 23 mei 2021 19:18 schreef Arizona het volgende:
De mooiste overwinning vond ik die van Duncan. Want daardoor kwam het ESF naar Nederland
Deze overwinning van Italië vind ik bíjna net zo mooi. Mijn favoriete inzending die wint en die ik die middag nog live heb mogen zien optreden
Ik vond ze bij Nikkie in de LookLab ook zo leuk! Eerder zacht dan hard, zeg maar.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
Leuke reactie net bij een klein stukje interview van Boulevard van gisteravond.
Niks arrogant of bozig, oprechte blije zanger, zeer blij met de overwinning.
Ja! Ik vond de zanger ook heel ingetogen als hij praat over het krijgen van kritiek.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond ze bij Nikkie in de LookLab ook zo leuk!
Precies dit!quote:Op zondag 23 mei 2021 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond ze bij Nikkie in de LookLab ook zo leuk! Eerder zacht dan hard, zeg maar.
Zal ook niet maar er zijn mensen die dat vast wel hopen.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:06 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Maar stel t zou waar zijn, hoezo zouden ze dan gediskwalificeerd worden?
Ik besefte vanmorgen hoe die jongen op Taylor Lautner leek in Twilight.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja! Ik vond de zanger ook heel ingetogen als hij praat over het krijgen van kritiek.![]()
Wel denk ik bij veel interviews, die jongen met lang donker haar wil ook zo graag een keer een woordje zeggen.
quote:Op zondag 23 mei 2021 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja! Ik vond de zanger ook heel ingetogen als hij praat over het krijgen van kritiek.![]()
Wel denk ik bij veel interviews, die jongen met lang donker haar wil ook zo graag een keer een woordje zeggen.
Wat schattig.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:34 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die is wat meer introvert dan de anderen, zo iemand heb je er eigenlijk altijd wel bij in een band
Rockers zijn doorgaans ook juist heel zachtquote:Op zondag 23 mei 2021 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond ze bij Nikkie in de LookLab ook zo leuk! Eerder zacht dan hard, zeg maar.
Zo goed is mijn Italiaans niet maar het Chantal schiet nu maar op was erg duidelijkquote:Op zondag 23 mei 2021 20:04 schreef grazz het volgende:
Weet niet of ie al is gepost, maar hier hoor je de reactie van de Italiaanse commentatoren terug
https://www.raiplay.it/vi(...)7c-fedfaf38b1f0.html
Coolquote:Op zondag 23 mei 2021 22:03 schreef Evenstar het volgende:
https://video.twimg.com/e(...)fR1cXKw37.mp4?tag=12
Finland covered Italië
Heb ik ook even snel gedaan, dit is mijn favoriet tot nu toequote:Op zondag 23 mei 2021 22:00 schreef vencodark het volgende:
Ik zit nog meer muziek van hen te luisteren en ze hebben echt top nummers.![]()
Die zanger is fantastisch.
Beetje naief om te denken dat drugs niet een ruimte binnen kan komen die van buitenaf gecontroleerd wordt, veel plaatsen waar je t onopzichtig kan verstoppen (bv in je schoen), en wellicht dacht ie nu kan t ffquote:Op zondag 23 mei 2021 18:32 schreef Moira het volgende:
[..]
Alsof er überhaupt al cocaïne de greenroom in komt en je dan met een camera met felle lamp op je snufferd en 3500 mensen om je heen rustig een lijntje gaat snatsen
Ik ben in de zaal geweest tijdens één van de finaleshows, met goed zicht op de greenroom. Als je daar gefilmd wordt is dat écht niet te missen, want dan staan ze recht voor je tafeltje.quote:Op maandag 24 mei 2021 00:24 schreef TLC het volgende:
[..]
Beetje naief om te denken dat drugs niet een ruimte binnen kan komen die van buitenaf gecontroleerd wordt, veel plaatsen waar je t onopzichtig kan verstoppen (bv in je schoen), en wellicht dacht ie nu kan t ff
https://www.hartvannederl(...)ugstest-songfestivalquote:'Diskwalificatie voor Italië bij positieve drugstest na Songfestival'
Een meerderheid van de Nederlanders vindt dat Italië gediskwalificeerd moet worden, als blijkt dat zanger Damiano David van Songfestival-winnaar Måneskin drugs heeft gebruikt. Dat blijkt uit representatief onderzoek onder het Hart van Nederland-panel, uitgevoerd door Shownieuws.
quote:Op maandag 24 mei 2021 01:14 schreef Momo het volgende:
[..]
https://www.hartvannederl(...)ugstest-songfestival
Tyf toch op joh
Nederland Hart van Nederland publiek is een walgelijk volk.quote:Op maandag 24 mei 2021 01:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Tyf toch op joh
Een meerderheid van de Nederlandersquote:Op maandag 24 mei 2021 01:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Tyf toch op joh
Nou dit jaquote:Op maandag 24 mei 2021 01:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nederland Hart van Nederland publiek is een walgelijk volk.
Wat een triestigheidquote:Op maandag 24 mei 2021 01:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Tyf toch op joh
Het misgunnen, de vooroordelen en het naïeve straaaalt er vanaf. Echt kut voor de band.quote:Op maandag 24 mei 2021 01:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Tyf toch op joh
Nee dan kan hij beter het publiek en de jury onder invloed brengen.quote:Op maandag 24 mei 2021 07:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het misgunnen, de vooroordelen en het naïeve straaaalt er vanaf. Echt kut voor de band.
En als de test negatief is, zal dit altijd ten sprake komen. Er is volk die daarna nog denkt dat er mee gesjoemeld is.
Beter lees ik zulke dingen niet.![]()
De muziek en band kan je smaak niet zijn maar die lui kunnen geweldig spelen.
Laat het.
Wat een non-poll trouwens. Alsof het de EBU iets kan schelen wat NL ervan vindt. Het is niet dat de zanger een oneerlijke presentatie heeft neergezet door eventueel onder invloed te zijn.![]()
Of het zijn de kijkers die sowieso al vonden dat Frankrijk moest winnen, met hun degelijke inzending met kort moeke kapseltje.quote:Op maandag 24 mei 2021 08:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat een hypocriet volk ook![]()
Als je al die reacties op oa Facebook leest krijg je toch de indruk dat 3/4 van Nederland het songfestival bagger vindt, vriendjespolitiek etc. Maar we buitelen wel over elkaar heen om wat te vinden over het vermeende cokegebruik van één van de deelnemers![]()
En ik weet zeker dat deze beschuldiging er niet was geweest als de zangeres van Frankrijk of Griekenland die beweging had gemaakt.quote:Op maandag 24 mei 2021 08:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat een hypocriet volk ook![]()
Als je al die reacties op oa Facebook leest krijg je toch de indruk dat 3/4 van Nederland het songfestival bagger vindt, vriendjespolitiek etc. Maar we buitelen wel over elkaar heen om wat te vinden over het vermeende cokegebruik van één van de deelnemers![]()
Ik vind het vooral naief te denken dat er gesnoven wordt als een camera met felle lamp op je snufferd staat voor 190mil kijkers en met 3500 mensen om je heen.quote:Op maandag 24 mei 2021 00:24 schreef TLC het volgende:
[..]
Beetje naief om te denken dat drugs niet een ruimte binnen kan komen die van buitenaf gecontroleerd wordt, veel plaatsen waar je t onopzichtig kan verstoppen (bv in je schoen), en wellicht dacht ie nu kan t ff
En ALS ze dat al zouden doen, dan ga je toch even naar de wcquote:Op maandag 24 mei 2021 10:07 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik vind het vooral naief te denken dat er gesnoven wordt als een camera met felle lamp op je snufferd staat voor 190mil kijkers en met 3500 mensen om je heen.
Wellicht nóg naiever als je denkt te ‘herkennen’ dat er drugs gesnoven worden op die beelden in die 1e seconde. Als je nog nooit iemand hebt zien snatsen zeg dan gewoon niks
Vind het triest dat mensen gewoon wíllen geloven dat zo’n band dat zou doen. Werk aan je vooroordelen.
Daar ben ik niet zo van.quote:Op zondag 23 mei 2021 23:34 schreef Cyan9 het volgende:
Een snel op en neer bewegende rechtervuist. Ik ben benieuwd wat @:Dave hier van vindt.
Vooral dat eerste.quote:Op maandag 24 mei 2021 11:37 schreef Meke het volgende:
[..]
En ALS ze dat al zouden doen, dan ga je toch even naar de wcKan me ook niet voorstellen dat de organisatie het ook in het openbaar toe zou staan.
Wie zit er nog op social media om vrijwillig al die drek te lezen? Ze kunnen dit in hun r..t steken: ZITTI E BUONI !!!quote:Op maandag 24 mei 2021 12:16 schreef Hamlapjes het volgende:
Wat ik vooral stom vind, is dat we het normaal (niet onterecht) altijd hebben over het inclusieve van het ESF. Maar nu gaat dat bij een boel mensen blijkbaar niet meer op en moeten die rockers kapot worden gemaakt, want ze zijn te anders of zo
Hier niet tot nauwelijks trouwens, maar vooral al die mensen via de (social) media en zulks
Rock = herrie. Zie je hier op Fok! ook hoor. Tig mensen die balen. Frankrijk had moeten winnen “want mooi”.quote:Op maandag 24 mei 2021 12:16 schreef Hamlapjes het volgende:
Wat ik vooral stom vind, is dat we het normaal (niet onterecht) altijd hebben over het inclusieve van het ESF. Maar nu gaat dat bij een boel mensen blijkbaar niet meer op en moeten die rockers kapot worden gemaakt, want ze zijn te anders of zo
Hier niet tot nauwelijks trouwens, maar vooral al die mensen via de (social) media en zulks
Hij is echt lekker.quote:Op maandag 24 mei 2021 13:56 schreef Candaasje het volgende:
Toen ik het Twitterberichtje snel las (zonder me er verder in te verdiepen of serieus verder over de waarschijnlijkheid na te denken) dacht ik; ja nou en? Iedereen zuipt daar ook alcohol... dat valt ook onder drugs alleen is sociaal wel geaccepteerd. Dat is dan geen probleem?![]()
Zuur en bekrompen gezeik vol vooroordelen ook.
Toffe band, verdiend gewonnen wat mij betreft![]()
En ik val doorgaans op wat oudere mannen, maar van deze 22jarige zanger krijg ik het toch ook wel wat warm
Het scheelt dat hij ouder lijkt dan hij is.quote:Op maandag 24 mei 2021 13:56 schreef Candaasje het volgende:
En ik val doorgaans op wat oudere mannen, maar van deze 22jarige zanger krijg ik het toch ook wel wat warm
Hoe fucking triest is dit. Het lijkt de Formule 1 wel, als het tijdens de wedstrijd niet lukt om te winnen, dan maar janken bij de wedstrijdleiding dat de ander gediskwalificeerd moet worden.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:21 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Hart van Frankrijk wil ook diskwalificatie
Dieptriest zeg, wat een slechte verliezersquote:Op maandag 24 mei 2021 14:21 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
22 pas ?! Ik schrik haha.quote:Op maandag 24 mei 2021 13:56 schreef Candaasje het volgende:
Toffe band, verdiend gewonnen wat mij betreft![]()
Frankrijkquote:Op maandag 24 mei 2021 14:21 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Is dat spul dan tegen die tijd nog in zijn systeem?quote:Op maandag 24 mei 2021 14:39 schreef Viv het volgende:
[..]
Hij zou een test doen in Italië, maar of die al afgenomen is, is niet bekend.
Volgens deze link wel:quote:Op maandag 24 mei 2021 14:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Is dat spul dan tegen die tijd nog in zijn systeem?
Het lijkt me ook relevant of er iets over drugsgebruik wordt vermeld in het wedstrijdreglement. Als daar niet in staat dat het grond is voor diskwalificatie, maakt die drugstest überhaupt geen verschil voor de uitslag van Eurovisie 2021.quote:Ik snap het probleem niet hoor. Ze hadden toch al opgetreden?
Ik doe écht mijn best om Frankrijk sympathiek te vinden... maar ze maken het zelf zo moeilijk om geen hekel aan ze te hebbenquote:Op maandag 24 mei 2021 14:21 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Als enige land niet in het Engels je punten doorgeven blijft ook wel een likeable dingetje.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik doe écht mijn best om Frankrijk sympathiek te vinden... maar ze maken het zelf zo moeilijk om geen hekel aan ze te hebben
Ze was zo te zien zelf ook heel blij met haar tweede plek, vrij snel na de uitslag. Slechts 25 punten achter de winnaar, da's gewoon zilver met een hele dikke gouden rand.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:15 schreef Em31 het volgende:
Barbara vindt het zelf dus ook helemaal niet leuk dat er zo gereageerd wordt: https://www.instagram.com/p/CPQXWjarSLR/?utm_medium=copy_link
Zelfs in een item over “Duncan blij met de winnaar” komt het aan de orde. Echt zo treurigquote:Op maandag 24 mei 2021 15:21 schreef Moira het volgende:
Ik vind het ook echt dieptriest hoe de media ermee aan de haal gaat. Dat een paar mensen op Twitter scheel zijn is prima, maar de wereldwijde media is blijkbaar ook scheel en vindt het een goed idee om hier überhaupt ruchtbaarheid aan te geven.
Echt weer een schitterend voorbeeld van de degeneratie van onze ‘media’..
En zonde van de smet op hun meer dan terechte winst
Hopelijk hebben ze in eigen land nu wel feestvreugde.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:32 schreef Molo het volgende:
Ja ok, triest is het, maar dit gaat echt hun imago niet schaden joh. Die band komt er wel![]()
![]()
Dit. Ik las net in de slowchat dat iemands 80-jarige moeder ook al over drugs begon, en die heeft dat echt niet van Twitter.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:21 schreef Moira het volgende:
Ik vind het ook echt dieptriest hoe de media ermee aan de haal gaat. Dat een paar mensen op Twitter scheel zijn is prima, maar de wereldwijde media is blijkbaar ook scheel en vindt het een goed idee om hier überhaupt ruchtbaarheid aan te geven.
Alles voor de clicks. Zo werkt het tegenwoordig. Je ziet op krantenwebsites - fictief voorbeeld - in plaats van koppen als "Sinaasappel goed tegen onvruchtbaarheid" steeds vaker: "Bang voor onvruchtbaarheid? Deze vrucht voorkomt het."quote:Op maandag 24 mei 2021 15:21 schreef Moira het volgende:
Die heeft het van van RTL Boulevard of Shownieuwsquote:Op maandag 24 mei 2021 15:42 schreef Viv het volgende:
[..]
Dit. Ik las net in de slowchat dat iemands 80-jarige moeder ook al over drugs begon, en die heeft dat echt niet van Twitter.
Ja want de NLse media hadden al even bij Jellinek kliniek (:')) navraag daarover gedaan en cocaïne is tot 7 dagen erna aan te tonen in je urine.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Is dat spul dan tegen die tijd nog in zijn systeem?
Dat ze dat zijn gaan navragen geeft echt een hoe achterlijk men bezig is.quote:Op maandag 24 mei 2021 16:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja want de NLse media hadden al even bij Jellinek kliniek (:')) navraag daarover gedaan en cocaïne is tot 7 dagen erna aan te tonen in je urine.
DAT ZE DIT UBERHAUPT ZIJN GAAN NAVRAGEN ALS DIE ZANGER OP DE AVOND ZELF AL AANBOOD TE TESTEN.
Nah ja. Wat hier al gezegd wordt. Ze overleven het best. Maar het is wel zuur voor ze dat ieder interview erover begint.
‘Snuifgate’.quote:Op maandag 24 mei 2021 17:04 schreef Evenstar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)utm_campaign=twitter
Dit is niet serieus toch? Toch?
.............
Toch?
![]()
![]()
![]()
Hoe diep zijn wij gezakt dat wij jonge mensen van 20-21 jaar gaan beschuldigen van drugsgebruik zonder enige vorm van bewijs. Iedereen praat elkaar maar na. Ik weet 100% zeker dat 99% van de mensen die over dit onderwerp meepraten de beelden nooit hebben gezien.
Media denkt OMGWTFBBQ SENSATIIIIEEEE en gooit er nog een laagje bovenop. Echt geen woorden meer voor.
Weer zo iemand die niet goed tegen zijn verlies kan. Waarbij ik mij ook nog eens afvraag of er überhaupt iets in de regels over staat wat tot diskwalificatie kan leiden.quote:Op maandag 24 mei 2021 17:04 schreef Evenstar het volgende:
.............
Toch?
![]()
![]()
![]()
Hoe diep zijn wij gezakt dat wij jonge mensen van 20-21 jaar gaan beschuldigen van drugsgebruik zonder enige vorm van bewijs. Iedereen praat elkaar maar na. Ik weet 100% zeker dat 99% van de mensen die over dit onderwerp meepraten de beelden nooit hebben gezien.
Media denkt OMGWTFBBQ SENSATIIIIEEEE en gooit er nog een laagje bovenop. Echt geen woorden meer voor.
Schandalig. Van die Fransen maar ook van de Telegraaf, met hun "Snuifgate"quote:Op maandag 24 mei 2021 17:04 schreef Evenstar het volgende:
.............
Toch?
![]()
![]()
![]()
En Barbara voelt er ook helemaal niets voor om op deze manier te winnen (even meegenomen van het Frankrijk topic)quote:Op maandag 24 mei 2021 17:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Schandalig. Van die Fransen maar ook van de Telegraaf, met hun "Snuifgate"![]()
![]()
Niet tegen je verlies kunnen.quote:Op maandag 24 mei 2021 17:04 schreef Evenstar het volgende:
.............
Toch?
![]()
![]()
![]()
quote:We wish to congratulate Måneskin once again and wish them huge success. We look forward to working with our Italian member Rai on producing a spectacular Eurovision Song Contest in Italy next year.
Hahaha ja die tweets zie je nu. "Neprockers!"quote:Op maandag 24 mei 2021 18:51 schreef Perrin het volgende:
Wel enigszins teleurstellend dat een rockband negatief test op drugs
Een zelf geregelde drugstest in Italië, daar kun je inderdaad geen waarde aan hechten.quote:Op maandag 24 mei 2021 18:29 schreef Greys het volgende:
Nou, drugstest negatief en weer een statement van de EBU. Hopelijk is het dan nu klaar. (Maar dat zal wel weer niet, hij zal z'n eerstgeborene wel aan de Paus moeten offeren voor ze hem geloven waarschijnlijk.)
[ twitter ]
Behalve dan dat ze op de avond zelf in Ahoy het al aanboden te doen daar en de EBU die test toen niet kon regelen.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Een zelf geregelde drugstest in Italië, daar kun je inderdaad geen waarde aan hechten.
Dat is dan ook wel weer nogal sneu voor Babs, aangezien die al lang gezegd heeft dat ze zo helemaal niet wil winnen.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:03 schreef Em31 het volgende:
Wel prachtig ironisch om Italianen los te zien gaan over Frankrijk als ‘sore losers omdat ze tweede zijn geworden’.![]()
Die herkennen ze natuurlijk goed.
Het boeit mij helemaal niks. Al staan ze stijf van de drugs joh.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Behalve dan dat ze op de avond zelf in Ahoy het al aanboden te doen daar en de EBU die test toen niet kon regelen.
Maar geloof wat je wilt.
Italianen zijn altijd al slechte verliezers geweest. Zit in het DNA van sommige landenquote:Op maandag 24 mei 2021 19:03 schreef Em31 het volgende:
Wel prachtig ironisch om Italianen los te zien gaan over Frankrijk als ‘sore losers omdat ze tweede zijn geworden’.![]()
Die herkennen ze natuurlijk goed.
quote:Op maandag 24 mei 2021 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel weer nogal sneu voor Babs, aangezien die al lang gezegd heeft dat ze zo helemaal niet wil winnen.
Wat een chaos. Er gaat geen mens ooit nog durven bukken in een Green Room.
Daar hebben ze allemaal last van in Zuid-Europa en elk land waar de zomers HEET zijn.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Italianen zijn altijd al slechte verliezers geweest. Zit in het DNA van sommige landen
Wel nogal dat ze het bewijs aangeleverd wilden krijgen van de onafhankelijke organisatie, maar dat het niet kon.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het boeit mij helemaal niks. Al staan ze stijf van de drugs joh.
Maar om nou een zelf geregeld testje als een soort van absoluut bewijs aan te voeren vind ik wat naïef.
Het was in deze wel vooral de Franse pers die hier bovenop sprong. Ik heb behoorlijk wat Fransen op social media gezien die de beschuldigingen belachelijk vonden.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:11 schreef Andromache het volgende:
Pure jaloezie van de Fransen. De regering gaat zich er mee bemoeien.Hoe vreselijk zielig. Frankrijk is een mooi land. Jammer dat er zo veel Fransen wonen. Heel kwetsend voor deze superleuke band, deze onheuse bejegening.
Nu achter elkaar Ballo della vita en Teatro d'ira aan het luisteren. Lekkere muziek.![]()
Zitti e buoni zit aan de hardere kant van hun repertoire.
Daar zou je dus ook alle Fransen mee straffen die niet meegaan in de beschuldigingen..quote:Op maandag 24 mei 2021 17:43 schreef joko97 het volgende:
Gatverdamme I'm moet gewoon een klein beetje overgeven over hoe die Franse minister zich uit laat over het diskwalificeren van Italië. Ik ben voor een diskwalificatie voor Frankrijk volgend jaar of een degradatie uit de big 5 voor Frankrijk... Wat een huilie huilie allemaal. Kunnen we het alsjeblieft over de muziek hebben danku.
Absoluut, maar dat soort mensen heb je in meer landen. Meestal komen dit soort berichten van iemand met een publieke functie die denkt voor een heel land te kunnen spreken.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar hebben ze allemaal last van in Zuid-Europa en elk land waar de zomers HEET zijn.![]()
Maar een minister laten blaten is toch echt van een andere orde.
De meeste Franssen doen hier inderdaad helemaal niet aan mee.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Daar zou je dus ook alle Fransen mee straffen die niet meegaan in de beschuldigingen..
Ja dat is ook sneu, maar na hun gedrag richting Duncan en Nederland zal ze dat ook niet uitmaken gok ik zoquote:Op maandag 24 mei 2021 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel weer nogal sneu voor Babs, aangezien die al lang gezegd heeft dat ze zo helemaal niet wil winnen.
Wat een chaos. Er gaat geen mens ooit nog durven bukken in een Green Room.
Dit dus. Echt heel triest als dit ze alsnog blijft achtervolgen, wat kunnen ze nog meer doen om het te ontkrachten dan?quote:Op maandag 24 mei 2021 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Behalve dan dat ze op de avond zelf in Ahoy het al aanboden te doen daar en de EBU die test toen niet kon regelen.
Maar geloof wat je wilt.
Basta.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:41 schreef Evenstar het volgende:
Mooi, is dat ook weer klaar.
Kansloos gedoe, zonde.
Ik denk dat het voor al die mensen pas genoeg is als ze de trofee overhandigen aan Barbaraquote:Op maandag 24 mei 2021 19:43 schreef Viv het volgende:
[..]
Dit dus. Echt heel triest als dit ze alsnog blijft achtervolgen, wat kunnen ze nog meer doen om het te ontkrachten dan?
Booh dat heerlijk rauwe geluid van Victoriaquote:
En 3 jaar geleden speelden ze nog in de straten van Rome.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:52 schreef Em31 het volgende:
Zo jong en dan al Sanremo en het Songfestival hebben gewonnenals dat geen fantastisch begin is
Heb je het statement van EBU gelezen? Het is in combinatie van een test en het bekijken van alle camerabeelden. Enig idee hoeveel camera's er daar aanwezig waren die er pal bovenop stonden uit allerlei hoeken?quote:Op maandag 24 mei 2021 19:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het boeit mij helemaal niks. Al staan ze stijf van de drugs joh.
Maar om nou een zelf geregeld testje als een soort van absoluut bewijs aan te voeren vind ik wat naïef.
quote:Op maandag 24 mei 2021 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je het statement van EBU gelezen? Het is in combinatie met het bekijken van alle camerabeelden. Enig idee hoeveel camera's er daar aanwezig waren die er pal bovenop stonden uit allerlei hoeken?![]()
De EBU gaat dit echt niet zo stellig (en zelfs ietwat bozig om het fake nieuws) officieel verklaren met het gevaar dat één iemand van de 3500 man publiek iets anders heeft gefilmd op hun telefoon. Echt niet.
En dat nog weer in combinatie met het feit dat de zanger direct op de avond zelf al zei in Ahoy 'kom maar met je drugstest, wij gebruiken geen drugs'.
Wie het dan nu nog niet gelooft, daar kan dan echt niemand meer iets aan doen.
En ze waren er zo ongelooflijk blij meequote:Op maandag 24 mei 2021 20:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En 3 jaar geleden speelden ze nog in de straten van Rome.
Wat dat betreft ben ik ook heel blij met de winst van Italië. Het zijn muzikanten die doen wat hun hart ingeeft.
Wie is hij?quote:Op maandag 24 mei 2021 20:08 schreef Em31 het volgende:
Hij deelt het nieuws zelf met ‘voilà’ erbij, sneu voor Barbara dus ook dat de media daar en die minister erover bleven praten, want nu krijg je zulke dingen.
Die durfde echt niet blij te zijn de eerste 15-20 seconden. Bleef echt naar scherm staren van "wacht, wacht, wacht even, geen VAR? geen extra land?"quote:Op maandag 24 mei 2021 20:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
En ze waren er zo ongelooflijk blij meeHoe die drummer een tijde gehurkt voor zich uit zit te starten, zo van wat is ons nou overkomen.
Natuurlijk heb ik dat gelezen, ik doe niet aan dom roeptoeteren. Maar goed, ik snap niet zo goed waar ik me druk om maak eigenlijkquote:Op maandag 24 mei 2021 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je het statement van EBU gelezen? Het is in combinatie met het bekijken van alle camerabeelden. Enig idee hoeveel camera's er daar aanwezig waren die er pal bovenop stonden uit allerlei hoeken?![]()
De EBU gaat dit echt niet zo stellig (en zelfs ietwat bozig om het fake nieuws) officieel verklaren met het gevaar dat één iemand van de 3500 man publiek iets anders heeft gefilmd op hun telefoon. Echt niet.
En dat nog weer in combinatie met het feit dat de zanger direct op de avond zelf al zei in Ahoy 'kom maar met je drugstest, wij gebruiken geen drugs'.
Wie het dan nu nog niet gelooft, daar kan dan echt niemand meer iets aan doen.
Ik denk dat de Voilà naar de Franse minister is die ze wilde laten diskwalificeren. Niet naar Barbara.quote:Op maandag 24 mei 2021 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laat dat dan gewoon zitten joh, zij heeft daar ook niet om gevraagd.
Meh, dit vind ik dan weer een beetje sneu voor Barbara, omdat zij duideiljk afstand nam van de opmerking van de minister. Maar vanuit de kant van Maneskin begrjip ik het wel. Hopelijk houdt nu iedereen er over op. Basta.quote:
Klopt, maar ik snap de frustratie ook wel hoor, vooral als een fucking Franse minister zich ermee gaat bemoeien. Denk ook niet dat dit richting haar persoonlijk is.quote:Op maandag 24 mei 2021 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met de groeten naar de Franse minister.quote:Op maandag 24 mei 2021 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat begrijp ik, maar dit voelt wel op die manier.quote:Op maandag 24 mei 2021 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat de Voilà naar de Franse minister is die ze wilde laten diskwalificeren. Niet naar Barbara.
quote:Op maandag 24 mei 2021 20:15 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Laten we vooral praten over het nummer![]()
Ja sorry de emoties waren een beetje hoog bij mij.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Daar zou je dus ook alle Fransen mee straffen die niet meegaan in de beschuldigingen..
Gekke Fransozen en driekwart van de Nederlandse mediaquote:Op maandag 24 mei 2021 22:17 schreef Andromache het volgende:
Prima verklaring van de EBU waarmee ze vierkant achter de band staan.En nou snavels dicht, gekke Fransozen.
“Maar met de test is vast gesjoemeld”, incoming.quote:Op maandag 24 mei 2021 22:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gekke Fransozen en driekwart van de Nederlandse media
Ik heb al voorbij zien komen dat mensen denken dat hij 'net deed alsof hij drugs snoof om stoer te doen voor de camera'quote:Op maandag 24 mei 2021 18:29 schreef Greys het volgende:
Nou, drugstest negatief en weer een statement van de EBU. Hopelijk is het dan nu klaar. (Maar dat zal wel weer niet, hij zal z'n eerstgeborene wel aan de Paus moeten offeren voor ze hem geloven waarschijnlijk.)
[ twitter ]
Want verder is het natuurlijk een mietje om te zien met zijn heerlijke rauwe stem, zijn enorme charisma, zijn gehele optreden, houding, sexy looks.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 02:04 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb al voorbij zien komen dat mensen denken dat hij 'net deed alsof hij drugs snoof om stoer te doen voor de camera'Echt hóé dan
Uit een bak ijsblokjes. Want hij wilde graag testen hoé dom mensen nou precies zijn en nou nou, dát viel nog harder tegen dan hij dacht. Hou op met me hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2021 02:04 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb al voorbij zien komen dat mensen denken dat hij 'net deed alsof hij drugs snoof om stoer te doen voor de camera'Echt hóé dan
Ben ook best veel aan het draaienquote:
Echt mooi dit. Ben altijd wel voor het steunen van jonge/nieuwe bands. Ze worden genegeerd door radio/tv, dus moeten het echt hebben van streamingplatformen en live shows. Een van de redenen dat ik de vinyls maar meteen gekocht heb. Klein steuntje in de rug en lekkere muziek om op vinyl te hebben.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 14:06 schreef molloot200 het volgende:
In de stalkbalk zoals ik hem altijd noem, aan de rechterkant van Spotify, heb ik ook al zo veel mensen gezien die de rest van de muziek van Maneskin ook is gaan luisteren. Vind ik echt leuk voor ze, dit verdienen ze. Ze zijn veel meer dan alleen Zitti E Buoni en ik vind het ongelofelijk tof dat het zo goed aanslaat bij mijn generatie(iets wat ik de afgelopen jaren wel miste bij de songfestivalartiesten; dit jaar heb ik al mensen zien luisteren naar de rest van de discografie van Maneskin, Blind Channel en Go_A).
I wanna be your slave is een heerlijke oorwurm, lekker nummer hoor! Hun muziek geeft een goede energie!quote:Op dinsdag 25 mei 2021 14:49 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ben ook best veel aan het draaien
Gisteren hele dag "I wanna be your slave" in mijn hoofd gehad.
[..]
Echt mooi dit. Ben altijd wel voor het steunen van jonge/nieuwe bands. Ze worden genegeerd door radio/tv, dus moeten het echt hebben van streamingplatformen en live shows. Een van de redenen dat ik de vinyls maar meteen gekocht heb. Klein steuntje in de rug en lekkere muziek om op vinyl te hebben.
Ik heb dat toch wel een paar keer meegemaakt:quote:Op zondag 23 mei 2021 19:12 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Bij Servië 2007 en Duncan heb ik zo hard staan juichen. En als Barbara dit jaar had gewonnen
Zo tof als je favoriet wint.
Die is ook fijn ja.quote:
Ben gaan luisteren. Mooi ja!quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:26 schreef BlackYellow het volgende:
Heb hun albums al een paar weken regelmatig aan op Spotify. Van hun langzamere nummers vind ik Vent'anni echt een pareltje.
Haha, zat gisteren nog te geinen dat ik Italiaans moet leren om de teksten wat beter te begrijpenquote:
SPOILER: VertalingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Zo die klinkt ook echt lekkerquote:Op woensdag 26 mei 2021 13:47 schreef koffieleuk het volgende:
Stukje van de stand-in rehearsal!
[ twitter ]
Wow, Rock am Ring.quote:
Wow!quote:
Dit! Echt heel tof voor zequote:Op woensdag 26 mei 2021 15:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wow!Die gasten hebben echt een flinke boost in hun band-carrière. Wat een line-up om tussen te staan zeg.
Ja, eens!quote:Op woensdag 26 mei 2021 16:10 schreef Greys het volgende:
En het is ook zo goed voor het Eurovisie Songfestival! Dat de laatste twee winnaars echt heel veel hebben aan hun winst, qua faam en optredens.
En zelfs andere populaire deelnemers als Litouwen en IJsland en Oekraïne gaan hier echt profijt van hebben. De echte muzikanten en muziekmakers, niet echt de brengers van de popfabriekliedjes. Weet niet goed hoe ik het uit moet leggen. Maar jullie snappen vast wat ik bedoel.
Denk dat zelfs mensen als Jendrik (toch heel eigen) er iets aan gaan hebben ondanks de superlage score. Die heeft er ook echt fans bij. Want of het nou je ding is of niet, hij is echt. Als hij ooit in NL een concert geeft met ukeleleliedjes ben ik erbij!
Wat er ook gebeurt, ze kunnen straks in ieder geval zeggen dat ze op een festival hebben gestaan met Scooter!quote:
In Scandinavië, de Baltische Staten en de Balkan lopen genoeg alternatieve artiesten rond, dus de kans is er zeker.quote:Op woensdag 26 mei 2021 16:17 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, eens!
Ik zou bijvoorbeeld ook best naar een optreden van Black Mamba, Hooverphonics en Go A willen gaan. Gewoon fijn dat meer en meer echte artiesten komen naar het ESF. Die halen er dan veel uit, en dat trekt weer meer echte artiesten aan, etc. Mooie sneeuwbaleffect.
Hopen dat meer landen afstappen van overgeproduceerde dertien in een dozijn nunmers.
Zolang Melfest op deze manier werkt vrees ik dat de Zweden ook niet mee zullen gaan helaasquote:Op woensdag 26 mei 2021 19:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
In Scandinavië, de Baltische Staten en de Balkan lopen genoeg alternatieve artiesten rond, dus de kans is er zeker.
Alleen in Cyprus en Griekenland gaat er nooit wat veranderen denk ik zo.
Heb je wel een punt ja. Al kan daar wel weer eens een Loreen door komen.quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zolang Melfest op deze manier werkt vrees ik dat de Zweden ook niet mee zullen gaan helaas
Euphoria reken ik ook tot de popfabriekliedjes hoor. Thomas G:son heeft 99 songfestivalliedjes op zijn naam staan.quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb je wel een punt ja. Al kan daar wel weer eens een Loreen door komen.
Klopt hoor, maar Euphoria oversteeg dat wel een beetje. Bovendien moet er ook nog steeds ruimte blijven voor kwaliteitspop.quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:39 schreef Viv het volgende:
[..]
Euphoria reken ik ook tot de popfabriekliedjes hoor. Thomas G:son heeft 99 songfestivalliedjes op zijn naam staan.
Heb je gezien hoe ze eruitzien?quote:Op woensdag 26 mei 2021 20:41 schreef Perrin het volgende:
Toch bizar, al die brave families en vrolijke homo's die dan massaal op een rauwe rockband stemmen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐠 Only dead fish go with the flow.
Dat is inderdaad niet zo’n lekker ding.quote:Op woensdag 26 mei 2021 20:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind die blonde gitarist eruit zien alsof een klap van de molen heeft gehad eerlijk gezegd
Hij doet me een een beetje denken aan een indiaanquote:Op woensdag 26 mei 2021 21:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet zo’n lekker ding.
Die andere 3 zijn gewoon mooie mensen. Al moet die drummer nog wel een beetje volwassener/ouder worden. Wordt een prachtige man later.
Taylor Lautner uit Twillight.quote:Op woensdag 26 mei 2021 22:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hij doet me een een beetje denken aan een indiaan
Uk ben nu even aan het genieten van een paalsdansact tijdens een optreden door Damianoquote:Op woensdag 26 mei 2021 23:07 schreef Evenstar het volgende:
Mensen zijn serieus dom... Nog steeds zie ik idioten die beweren dat er daadwerkelijk drugs is gebruikt. Kan mij daar zo kwaad over maken.
Lekker uit je luie stoel jonge mensen beschuldigen hi ha ho. Totdat het een keer gebeurt bij jezelf of een dierbare...
Ja, en zonder dat het arrogant wordt.quote:Op woensdag 26 mei 2021 23:10 schreef Candaasje het volgende:
Ik vind het zo heerlijk hoeveel zelfvertrouwen 'ie heeft. Zo heerlijk vrij beweegt en zingt.
Mwah Zweden heeft ooit The Ark gestuurd, al was dat wel meer toegankelijke glamrockquote:Op woensdag 26 mei 2021 19:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zolang Melfest op deze manier werkt vrees ik dat de Zweden ook niet mee zullen gaan helaas
Geen aandacht aan besteden en dit topic gebruiken voor positieve of kloppende dingen. Dat onderwerp is nu wel klaar toch.quote:Op woensdag 26 mei 2021 23:07 schreef Evenstar het volgende:
Mensen zijn serieus dom... Nog steeds zie ik idioten die beweren dat er daadwerkelijk drugs is gebruikt. Kan mij daar zo kwaad over maken.
Lekker uit je luie stoel jonge mensen beschuldigen hi ha ho. Totdat het een keer gebeurt bij jezelf of een dierbare...
Die vond ik erg leuk toenquote:Op donderdag 27 mei 2021 12:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah Zweden heeft ooit The Ark gestuurd, al was dat wel meer toegankelijke glamrock
Ik destijds niet, maar in retroperspectief dan weer welquote:
Hope dat ze die ooit nog in een studioversie gaan uitbrengen. Geweldig. Het was deze versie waardoor ik gelijk na het winnen van San Remo fan werd en hun album kocht.quote:Op donderdag 27 mei 2021 23:13 schreef molloot200 het volgende:
Ik blijf kippenvel van deze krijgenDe strijkers in de bridge, boh
Waarom dat en via welke kanalen heb je er last van dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:06 schreef Nexum het volgende:
Ik word niet goed van de hype die er rondom deze band speelt nu, maar goed dat zal na een maandje wel weer over zijn
Vooral omdat het niet je smaak is? Eleni hype vond je vast niet ergquote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:06 schreef Nexum het volgende:
Ik word niet goed van de hype die er rondom deze band speelt nu, maar goed dat zal na een maandje wel weer over zijn
De Eleni hype was lang niet zo intens als de Maneskin hypequote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Vooral omdat het niet je smaak is? Eleni hype vond je vast niet erg
Dat was toen echt niet zo’n giftige bendequote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Vooral omdat het niet je smaak is? Eleni hype vond je vast niet erg
Ik hoor er buiten hier heel weinig over. Dat ligt dan meer aan wat je verder allemaal leestquote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:06 schreef Nexum het volgende:
Die had dan ook niet gewonnenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:46 schreef Nexum het volgende:
[..]
De Eleni hype was lang niet zo intens als de Maneskin hype
Ja behalve dit topic merk ik daar ook niks van, maar ik ben dan ook niet zo actief op allerlei socials.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik hoor er buiten hier heel weinig over. Dat ligt dan meer aan wat je verder allemaal leest
Nou ja, het is duidelijk je smaak niet. Dat maak je overal duidelijk. Verder heb ik bij jou wel altijd het gevoel dat je sowieso niet open staat voor iets wat niet in je straatje past. Verder even goede vrienden hoor, bedoel het niet lullig en er is ook helemaal niks mis mee als je gewoon bij je eigen genre(s) blijftquote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:06 schreef Nexum het volgende:
Maar er zit nog wel een verschil tussen een hype op allerlei reguliere plekken of dat je het zelf op zoekt door allerlei ESF websites bezoekt waar op veel plekken ze altijd heel erg giftig zijn. Idem voor Twitter.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:44 schreef Em31 het volgende:
Beetje vreemde reacties richting Nexum. Niet iedereen zit alleen hier natuurlijk. Dus om nou te doen dat het dan maar aan Nexum zelf ligt omdat je er zelf niets van merktNormaal vind ik het ook leuk om van alles en nog wat te lezen, maar de winnaars van dit jaar zijn nog bozer dan toen ze tweede werden. Dus ja als je verder dan dit forum kijkt is het jammer dat er nu zo’n giftige sfeer hangt.
Ik zit dit met verbazing te lezen. Welke hype en waar precies dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:44 schreef Em31 het volgende:
Beetje vreemde reacties richting Nexum. Niet iedereen zit alleen hier natuurlijk. Dus om nou te doen dat het dan maar aan Nexum zelf ligt omdat je er zelf niets van merktNormaal vind ik het ook leuk om van alles en nog wat te lezen, maar de winnaars van dit jaar zijn nog bozer dan toen ze tweede werden. Dus ja als je verder dan dit forum kijkt is het jammer dat er nu zo’n giftige sfeer hangt.
Kan ook een oprechte vraag zijn toch? Waar is Måneskin dan zo'n hype buiten dit forum? Want op de radio worden ze in ieder geval niet of nauwelijks gedraaid in Nederland.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:44 schreef Em31 het volgende:
Beetje vreemde reacties richting Nexum. Niet iedereen zit alleen hier natuurlijk. Dus om nou te doen dat het dan maar aan Nexum zelf ligt omdat je er zelf niets van merkt![]()
Nah dit is echt wel een verschil. Normaal moest je ook wel langs wat onzin scrollen, maar dit is wel een stapje extra met hoe o.a. Barbara wordt aangevallen en die hype mag echt wel snel doodbloeden. Zal wel door het type band komen in combinatie met volgens mij erg jonge fans die zich dan zo gaan gedragen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar er zit nog wel een verschil tussen een hype op allerlei reguliere plekken of dat je het zelf op zoekt door allerlei ESF websites bezoekt waar op veel plekken ze altijd heel erg giftig zijn. Idem voor Twitter.
Barbara aangevallen ja? Kinderachtig. Had wel gezien dat veel tieners fan waren, dan krijg je dit soort dingen wel eerder volgens mij, dan is de band hun leven ineens. Denk maar aan One Direction of Tokio Hotel.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nah dit is echt wel een verschil. Normaal moest je ook wel langs wat onzin scrollen, maar dit is wel een stapje extra met hoe o.a. Barbara wordt aangevallen en die hype mag echt wel snel doodbloeden. Zal wel door het type band komen in combinatie met volgens mij erg jonge fans die zich dan zo gaan gedragen.
Haat richting Barbara? Ik vraag mij echt af wat voor sites/forums jullie dan zitten.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nah dit is echt wel een verschil. Normaal moest je ook wel langs wat onzin scrollen, maar dit is wel een stapje extra met hoe o.a. Barbara wordt aangevallen en die hype mag echt wel snel doodbloeden. Zal wel door het type band komen in combinatie met volgens mij erg jonge fans die zich dan zo gaan gedragen.
“Die hype mag echt wel snel doodbloeden”.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mwah het is vooral wat Evenstar zegt. Maar uiteindelijk is het vooral een storm in een glas water. En niet eens zo veel anders dan andere jaren. De haat jegens Duncan was ook heel groot in Italië.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:30 schreef Em31 het volgende:
Geen idee waarom jullie je zo aangevallen voelen. Natuurlijk bedoel ik geen rock