Ah.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:03 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Er stond daar niet eens een tafel, alleen een drinkbowl, zie de screenshot hierboven
Stoere rocker dat ie is.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:06 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Het lijkt mij eerder lastig optreden als je zoals die gitarist in tranen bent.
Er staat volgens mij nergens dat ie het glas oppakte? Misschien keek ie naar de grond om het met z'n voet aan de kant te schoppen.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:58 schreef Momazie het volgende:
Dat 'er was een glas gebroken en die pakte ik op'- verhaal lijkt natuurlijk nergens naar als je ziet dat hij beide handen boven de tafel heeft tijdens dit fragment. Goed dat hij een drugstest doet, zonde dat het nodig is, maar de verklaring die ze geven klopt gewoon ook niet..
Haha ja idd, op menig festival heb ik concerten gezien van bands die flink onder invloed waren. Maar een paar keer gehad dat ze zo erg onder invloed waren dat t niet ging (bij system of a down o.a., die bliezen drie keer de boxen op en vielen van t podium).quote:Op zondag 23 mei 2021 18:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Coen Swijnenberg ofzo was die zich bij dat gifje gelijk afvroeg of de band wel kon optreden. Alsof hij de eerste zanger is die onder invloed optreedt.
Het is eigenlijk totaal niet boeiend als hij wel gebruikt.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Coen Swijnenberg ofzo was die zich bij dat gifje gelijk afvroeg of de band wel kon optreden. Alsof hij de eerste zanger is die onder invloed optreedt.
quote:
Dima Bilan zal het met je eens zijn (ook al zijn dat ook vooral geruchten uit de wandelgangen)quote:Op zondag 23 mei 2021 18:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk totaal niet boeiend als hij wel gebruikt.Alleen wel als het voor anderen te zien is.
Ja, wel, de NOS heeft hem zo gequote:quote:Op zondag 23 mei 2021 18:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Er staat volgens nergens dat ie het glas oppakte? Misschien keek ie naar de grond om het met z'n voet aan de kant te schoppen.
Het is geen tafeloppervlak voor hem, het is een bak ijs. Coke snuiven tussen ijsblokjes vandaan, ik zou het héél knap vinden om dat dan überhaupt in je neus te krijgen zo via de lucht.
Feit dat ie zelf ook gisteravond al aanbood een drugstest te doen maar dat de EBU dat vannacht niet meer kon regelen lijkt me dan vrij geloofwaardig. Dat gaat de EBU echt niet voor hem verzinnen. En dat er idd gebroken glas lag.
Maar dat lijkt me gewoon een slechte vertaling. In het statement van de EBU staat alleen:quote:Songfestivalwinnaar ontkent drugsgebruik: 'Ik pakte gebroken glas op'
quote:it was being cleared by the singer
Ah, ik wist dat ik het ergens gelezen had, maar kon het niet terugvinden.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:20 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, wel, de NOS heeft hem zo gequote:
https://nos.nl/l/2382008
[..]
Maar dat lijkt me gewoon een slechte vertaling. In het statement van de EBU staat alleen:
[..]
quote:Op zondag 23 mei 2021 18:32 schreef Moira het volgende:
[..]
Je kan toch zien dat zijn hoofd veel hoger hangt dan de tafelhoogte? Mensen verwarren die schaal met een tafel, die schaal komt niet eens in de buurt van zijn hoofd. De tafel overigens ook niet.
Ik heb echt het idee dat mensen aan het trollen zijn ofzo, of hebben ze nog nooit iemand écht zien snatsen? 'Cause this ain’t it
Alsof er überhaupt al cocaïne de greenroom in komt en je dan met een camera met felle lamp op je snufferd en 3500 mensen om je heen rustig een lijntje gaat snatsen
Dus toch een tafel.quote:
Er is i.i.g. een glas gebroken.quote:
Op het randje van de Kuip dan.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:38 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, maar zo laag komt zijn hoofd helemaal niet
Van de rand van die schaal met ijs.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:35 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hij was aan het juichen, volgens mij is dit fragmentje nadat ze twaalf punten kregen van een jury. Je ziet de gitarist en bassist ook juichen. De zanger roept iets, balt zijn (rechter)vuist en kijkt naar beneden.
[ afbeelding ]
Als hij in deze houding een lijntje kan snuiven van een tafel dat een heel stuk lager staat dan heeft meer zuigkracht dan een gemiddelde Dyson.
Edit: Plaatje gejat van twitter
Bij mij pas de tweede keer. Na Rock 'N Roll Kids van Ierland jaren geleden. Mooi gevoel is dat hequote:Op zondag 23 mei 2021 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kwam vanochtend bij het opstaan tot het besef dat dit de eerste keer in m’n leven is dat iets wint waarvan ik wilde dat het zou winnen.Nu weet ik hoe het voor anderen heeft gevoeld in de afgelopen jaren.
Van de rand van de schaalquote:Op zondag 23 mei 2021 18:51 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Van de rand van die schaal met ijs.
Met zn vuisten juicht hij, hij ruimt geen glas op. Of misschien schuift hij het bijeen met zn voet, maar daarom lig je nog niet met je neus zo op die rand hoor
Die kerel ernaast geeft hem ook nog een stomp zodra ie de camera opmerkt
Daar kan ie toch wat uitgestrooid hebben?quote:Op zondag 23 mei 2021 18:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Van de rand van de schaalDat kan helemaal niet joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |