Ik vind het vooral naief te denken dat er gesnoven wordt als een camera met felle lamp op je snufferd staat voor 190mil kijkers en met 3500 mensen om je heen.quote:Op maandag 24 mei 2021 00:24 schreef TLC het volgende:
[..]
Beetje naief om te denken dat drugs niet een ruimte binnen kan komen die van buitenaf gecontroleerd wordt, veel plaatsen waar je t onopzichtig kan verstoppen (bv in je schoen), en wellicht dacht ie nu kan t ff
En ALS ze dat al zouden doen, dan ga je toch even naar de wcquote:Op maandag 24 mei 2021 10:07 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik vind het vooral naief te denken dat er gesnoven wordt als een camera met felle lamp op je snufferd staat voor 190mil kijkers en met 3500 mensen om je heen.
Wellicht nķg naiever als je denkt te ‘herkennen’ dat er drugs gesnoven worden op die beelden in die 1e seconde. Als je nog nooit iemand hebt zien snatsen zeg dan gewoon niks
Vind het triest dat mensen gewoon wíllen geloven dat zo’n band dat zou doen. Werk aan je vooroordelen.
Daar ben ik niet zo van.quote:Op zondag 23 mei 2021 23:34 schreef Cyan9 het volgende:
Een snel op en neer bewegende rechtervuist. Ik ben benieuwd wat @:Dave hier van vindt.
Vooral dat eerste.quote:Op maandag 24 mei 2021 11:37 schreef Meke het volgende:
[..]
En ALS ze dat al zouden doen, dan ga je toch even naar de wcKan me ook niet voorstellen dat de organisatie het ook in het openbaar toe zou staan.
Wie zit er nog op social media om vrijwillig al die drek te lezen? Ze kunnen dit in hun r..t steken: ZITTI E BUONI !!!quote:Op maandag 24 mei 2021 12:16 schreef Hamlapjes het volgende:
Wat ik vooral stom vind, is dat we het normaal (niet onterecht) altijd hebben over het inclusieve van het ESF. Maar nu gaat dat bij een boel mensen blijkbaar niet meer op en moeten die rockers kapot worden gemaakt, want ze zijn te anders of zo
Hier niet tot nauwelijks trouwens, maar vooral al die mensen via de (social) media en zulks
Rock = herrie. Zie je hier op Fok! ook hoor. Tig mensen die balen. Frankrijk had moeten winnen “want mooi”.quote:Op maandag 24 mei 2021 12:16 schreef Hamlapjes het volgende:
Wat ik vooral stom vind, is dat we het normaal (niet onterecht) altijd hebben over het inclusieve van het ESF. Maar nu gaat dat bij een boel mensen blijkbaar niet meer op en moeten die rockers kapot worden gemaakt, want ze zijn te anders of zo
Hier niet tot nauwelijks trouwens, maar vooral al die mensen via de (social) media en zulks
Hij is echt lekker.quote:Op maandag 24 mei 2021 13:56 schreef Candaasje het volgende:
Toen ik het Twitterberichtje snel las (zonder me er verder in te verdiepen of serieus verder over de waarschijnlijkheid na te denken) dacht ik; ja nou en? Iedereen zuipt daar ook alcohol... dat valt ook onder drugs alleen is sociaal wel geaccepteerd. Dat is dan geen probleem?![]()
Zuur en bekrompen gezeik vol vooroordelen ook.
Toffe band, verdiend gewonnen wat mij betreft![]()
En ik val doorgaans op wat oudere mannen, maar van deze 22jarige zanger krijg ik het toch ook wel wat warm
Het scheelt dat hij ouder lijkt dan hij is.quote:Op maandag 24 mei 2021 13:56 schreef Candaasje het volgende:
En ik val doorgaans op wat oudere mannen, maar van deze 22jarige zanger krijg ik het toch ook wel wat warm
Hoe fucking triest is dit. Het lijkt de Formule 1 wel, als het tijdens de wedstrijd niet lukt om te winnen, dan maar janken bij de wedstrijdleiding dat de ander gediskwalificeerd moet worden.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:21 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Hart van Frankrijk wil ook diskwalificatie
Dieptriest zeg, wat een slechte verliezersquote:Op maandag 24 mei 2021 14:21 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
22 pas ?! Ik schrik haha.quote:Op maandag 24 mei 2021 13:56 schreef Candaasje het volgende:
Toffe band, verdiend gewonnen wat mij betreft![]()
Frankrijkquote:Op maandag 24 mei 2021 14:21 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Is dat spul dan tegen die tijd nog in zijn systeem?quote:Op maandag 24 mei 2021 14:39 schreef Viv het volgende:
[..]
Hij zou een test doen in Italië, maar of die al afgenomen is, is niet bekend.
Volgens deze link wel:quote:Op maandag 24 mei 2021 14:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Is dat spul dan tegen die tijd nog in zijn systeem?
Het lijkt me ook relevant of er iets over drugsgebruik wordt vermeld in het wedstrijdreglement. Als daar niet in staat dat het grond is voor diskwalificatie, maakt die drugstest überhaupt geen verschil voor de uitslag van Eurovisie 2021.quote:Ik snap het probleem niet hoor. Ze hadden toch al opgetreden?
Ik doe écht mijn best om Frankrijk sympathiek te vinden... maar ze maken het zelf zo moeilijk om geen hekel aan ze te hebbenquote:Op maandag 24 mei 2021 14:21 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Als enige land niet in het Engels je punten doorgeven blijft ook wel een likeable dingetje.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik doe écht mijn best om Frankrijk sympathiek te vinden... maar ze maken het zelf zo moeilijk om geen hekel aan ze te hebben
Ze was zo te zien zelf ook heel blij met haar tweede plek, vrij snel na de uitslag. Slechts 25 punten achter de winnaar, da's gewoon zilver met een hele dikke gouden rand.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:15 schreef Em31 het volgende:
Barbara vindt het zelf dus ook helemaal niet leuk dat er zo gereageerd wordt: https://www.instagram.com/p/CPQXWjarSLR/?utm_medium=copy_link
Zelfs in een item over “Duncan blij met de winnaar” komt het aan de orde. Echt zo treurigquote:Op maandag 24 mei 2021 15:21 schreef Moira het volgende:
Ik vind het ook echt dieptriest hoe de media ermee aan de haal gaat. Dat een paar mensen op Twitter scheel zijn is prima, maar de wereldwijde media is blijkbaar ook scheel en vindt het een goed idee om hier überhaupt ruchtbaarheid aan te geven.
Echt weer een schitterend voorbeeld van de degeneratie van onze ‘media’..
En zonde van de smet op hun meer dan terechte winst
Hopelijk hebben ze in eigen land nu wel feestvreugde.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:32 schreef Molo het volgende:
Ja ok, triest is het, maar dit gaat echt hun imago niet schaden joh. Die band komt er wel![]()
![]()
Dit. Ik las net in de slowchat dat iemands 80-jarige moeder ook al over drugs begon, en die heeft dat echt niet van Twitter.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:21 schreef Moira het volgende:
Ik vind het ook echt dieptriest hoe de media ermee aan de haal gaat. Dat een paar mensen op Twitter scheel zijn is prima, maar de wereldwijde media is blijkbaar ook scheel en vindt het een goed idee om hier überhaupt ruchtbaarheid aan te geven.
Alles voor de clicks. Zo werkt het tegenwoordig. Je ziet op krantenwebsites - fictief voorbeeld - in plaats van koppen als "Sinaasappel goed tegen onvruchtbaarheid" steeds vaker: "Bang voor onvruchtbaarheid? Deze vrucht voorkomt het."quote:Op maandag 24 mei 2021 15:21 schreef Moira het volgende:
Die heeft het van van RTL Boulevard of Shownieuwsquote:Op maandag 24 mei 2021 15:42 schreef Viv het volgende:
[..]
Dit. Ik las net in de slowchat dat iemands 80-jarige moeder ook al over drugs begon, en die heeft dat echt niet van Twitter.
Ja want de NLse media hadden al even bij Jellinek kliniek (:')) navraag daarover gedaan en cocaīne is tot 7 dagen erna aan te tonen in je urine.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Is dat spul dan tegen die tijd nog in zijn systeem?
Dat ze dat zijn gaan navragen geeft echt een hoe achterlijk men bezig is.quote:Op maandag 24 mei 2021 16:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja want de NLse media hadden al even bij Jellinek kliniek (:')) navraag daarover gedaan en cocaīne is tot 7 dagen erna aan te tonen in je urine.
DAT ZE DIT UBERHAUPT ZIJN GAAN NAVRAGEN ALS DIE ZANGER OP DE AVOND ZELF AL AANBOOD TE TESTEN.
Nah ja. Wat hier al gezegd wordt. Ze overleven het best. Maar het is wel zuur voor ze dat ieder interview erover begint.
‘Snuifgate’.quote:Op maandag 24 mei 2021 17:04 schreef Evenstar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)utm_campaign=twitter
Dit is niet serieus toch? Toch?
.............
Toch?
![]()
![]()
![]()
Hoe diep zijn wij gezakt dat wij jonge mensen van 20-21 jaar gaan beschuldigen van drugsgebruik zonder enige vorm van bewijs. Iedereen praat elkaar maar na. Ik weet 100% zeker dat 99% van de mensen die over dit onderwerp meepraten de beelden nooit hebben gezien.
Media denkt OMGWTFBBQ SENSATIIIIEEEE en gooit er nog een laagje bovenop. Echt geen woorden meer voor.
Weer zo iemand die niet goed tegen zijn verlies kan. Waarbij ik mij ook nog eens afvraag of er überhaupt iets in de regels over staat wat tot diskwalificatie kan leiden.quote:Op maandag 24 mei 2021 17:04 schreef Evenstar het volgende:
.............
Toch?
![]()
![]()
![]()
Hoe diep zijn wij gezakt dat wij jonge mensen van 20-21 jaar gaan beschuldigen van drugsgebruik zonder enige vorm van bewijs. Iedereen praat elkaar maar na. Ik weet 100% zeker dat 99% van de mensen die over dit onderwerp meepraten de beelden nooit hebben gezien.
Media denkt OMGWTFBBQ SENSATIIIIEEEE en gooit er nog een laagje bovenop. Echt geen woorden meer voor.
Schandalig. Van die Fransen maar ook van de Telegraaf, met hun "Snuifgate"quote:Op maandag 24 mei 2021 17:04 schreef Evenstar het volgende:
.............
Toch?
![]()
![]()
![]()
En Barbara voelt er ook helemaal niets voor om op deze manier te winnen (even meegenomen van het Frankrijk topic)quote:Op maandag 24 mei 2021 17:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Schandalig. Van die Fransen maar ook van de Telegraaf, met hun "Snuifgate"![]()
![]()
Niet tegen je verlies kunnen.quote:Op maandag 24 mei 2021 17:04 schreef Evenstar het volgende:
.............
Toch?
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |