Hahaquote:Op zondag 23 mei 2021 08:22 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik denk dat daar wel vrijwilligers genoeg voor zijn.
LOL, denk het ook jaquote:Op zondag 23 mei 2021 08:22 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik denk dat daar wel vrijwilligers genoeg voor zijn.
Van Chantal geloof ik.quote:Op zondag 23 mei 2021 08:24 schreef TLC het volgende:
Van wie hebben ze de bokaal nu gekregen ? dat heb ik gisternacht totaal gemist ?
Nou nadat ze hadden opgetreden dacht ik nee dit gaat niet winnen.quote:Op zondag 23 mei 2021 08:52 schreef roos94 het volgende:
Ben ik de enige die dit een kutnummer vindt ? Ik snap deze winst echt niet.
Ik vind het aardig. Maar voor mij is het niet genoeg voor de winst.quote:Op zondag 23 mei 2021 08:52 schreef roos94 het volgende:
Die Franse deelneemster vond het ook afschuwelijk aan haar zure gekkie te zienquote:Op zondag 23 mei 2021 08:52 schreef roos94 het volgende:
Nee hoor. Zo niet songfestival. Maar ja.quote:Op zondag 23 mei 2021 08:52 schreef roos94 het volgende:
Doet me denken aan een reactie op nu.nlquote:Op zondag 23 mei 2021 10:41 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee hoor. Zo niet songfestival. Maar ja.
quote:Dat Italië won is echter geheel onterecht, rockmuziek hoort feitelijk niet thuis op het Eurovisiesongfestival
Vooral sad dat mensen dus denken dat artiesten zomaar drugs mee naar Ahoy binnen kunnen smokkelen en dat zomaar middenin de zaal daar op een tafeltje met een camera op hun snufferd gaan zitten snatsenquote:Op zondag 23 mei 2021 08:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jammer inderdaad. Het zou natuurlijk ‘mooi’ passen bij hun ruige imago en dan is de link makkelijk gelegd.
Als het bij een andere, bravere act was, waren er niet zo makkelijk conclusies getrokken.
Metoo.quote:Op zondag 23 mei 2021 08:52 schreef roos94 het volgende:
Zekersquote:Op zondag 23 mei 2021 03:20 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik gooi maar vast een balletje op: als ze gaan touren en naar Nederland komen, kijken of we daar een meet van kunnen maken met de liefhebbers hier?
Gefeliciteerd Italië en alle fans die dit lied als favoriet hadden!quote:Op zondag 7 maart 2021 19:11 schreef grazz het volgende:
Irama![]()
Ik heb helemaal niks met het gekozen lied. Zou hier normaal gesproken ook niet snel naar luisteren.
Wat ik wel kan waarderen is dat het een keer wat anders is uit Italië en voor de variëteit ook goed om erbij te hebben.
Sanja (de donker harige) was wel erg gecharmeerd van de zanger van de band. Dat bleek wel uit interviews en filmpjes die voorbij zijn gekomenquote:Op zondag 23 mei 2021 02:11 schreef Evenstar het volgende:
Vond het mooi hoe die meiden van Servië even langskwamen om ze te feliciteren, die waren echt groot fan
Ik vind het zo leuk voor jullie dat ze gewonnen hebben, na jullie enorme enthousiasme van vrijdag!quote:Op zondag 23 mei 2021 12:26 schreef Evenstar het volgende:
Mensen die nog steeds roepen dat het geen ESF nummer is....
Bij de televotes zaten twee harde rocknummers bij de top 4. Tijd voor de jury's om eens wat verder te kijken dan neus lang is wat mij betreft.
Rock hoort gewoon ook bij ESF.
Dat is sowieso onzin ja. Buiten de twee rocknummers zijn Oekraïne en IJsland ook geen typischequote:Op zondag 23 mei 2021 12:26 schreef Evenstar het volgende:
Mensen die nog steeds roepen dat het geen ESF nummer is....
Bij de televotes zaten twee harde rocknummers bij de top 4. Tijd voor de jury's om eens wat verder te kijken dan neus lang is wat mij betreft.
Rock hoort gewoon ook bij ESF.
En je dochter was ook blij denk ik?quote:Op zondag 23 mei 2021 12:29 schreef Manusje_v_a het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk voor jullie dat ze gewonnen hebben, na jullie enorme enthousiasme van vrijdag!
Heb ook wel het idee dat veel mensen klaar zijn met die standaard geproduceerde popnummers met een knappe zangeres met matige vocals. Hopelijk sturen meer landen iets wat muzikaal interessant en origineel is.quote:Op zondag 23 mei 2021 12:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is sowieso onzin ja. Buiten de twee rocknummers zijn Oekraïne en IJsland ook geen typische
ESF nummers. Mensen hebben gewoon gestemd wat ze leuk vonden.
"Diversiteit, maar niet qua muziek" lol.quote:Op zondag 23 mei 2021 12:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Heb ook wel het idee dat veel mensen klaar zijn met die standaard geproduceerde popnummers met een knappe zangeres met matige vocals. Hopelijk sturen meer landen iets wat muzikaal interessant en origineel is.
Men houdt zéker wel van rock, maar het wordt (in ieder geval in Nederland) gewoon nauwelijks gedraaid op de radio, behalve tijdens evenementen als de Top 2000.quote:Op zondag 23 mei 2021 09:19 schreef Guanabana het volgende:
ROCK 'N ROLL WILL NEVER DIE genot![]()
![]()
Verbaast me wel echt, heb niet de indruk dat veel mensen vandaag de dag nog van rock houden, laat stáán het ESF publiek.
Er is nog hoop voor dit wansmakelijk continentje.
Wat Floor tijdens Beste Zangers en verschillende interviews zo mooi kan zeggen....quote:Op zondag 23 mei 2021 09:19 schreef Guanabana het volgende:
ROCK 'N ROLL WILL NEVER DIE genot![]()
![]()
Verbaast me wel echt, heb niet de indruk dat veel mensen vandaag de dag nog van rock houden, laat stáán het ESF publiek.
Er is nog hoop voor dit wansmakelijk continentje.
quote:
Welke stad het ook wordt, ik hoop dat het een stad in Noord-Italië zal zijn; de regio die het hardst door de coronacrisis is getroffen.quote:Op zondag 23 mei 2021 10:51 schreef TheVulture het volgende:
Het heeft er alle schijn van dat het Turijn 2022 gaat worden
Ja hequote:Op zondag 23 mei 2021 16:07 schreef Cyan9 het volgende:
Dit was ook zo geweldig om live mee te maken.
Ik heb nog eens de jaren '00 doorgenomen. Wat zat daar toch absolute troep bij. Zo veel middle of the road. Goede top-3 wilde nog wel eens voorkomen, maar dan. Godzijdank is sinds ongeveer 2009 de kentering ingezet.quote:Op zondag 23 mei 2021 12:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Heb ook wel het idee dat veel mensen klaar zijn met die standaard geproduceerde popnummers met een knappe zangeres met matige vocals. Hopelijk sturen meer landen iets wat muzikaal interessant en origineel is.
quote:Op zondag 23 mei 2021 16:35 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik heb nog eens de jaren '00 doorgenomen. Wat zat daar toch absolute troep bij. Zo veel middle of the road. Goede top-3 wilde nog wel eens voorkomen, maar dan. Godzijdank is sinds ongeveer 2009 de kentering ingezet.
En het enige instrument dat ik live kon horen: de drummer mepte er hard op los. Geweldig om dat gewoon te horen!quote:Op zondag 23 mei 2021 16:07 schreef Cyan9 het volgende:
Dit was ook zo geweldig om live mee te maken.
Nouja ..quote:Op zondag 23 mei 2021 17:20 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind het echt jammer dat de zanger zichzelf zo moet verdedigen, omdat een paar complete losers op sociale media (en helaas ook hier op FOK!) dit soort onzin de wereld in helpen. Je moet toch wel behoorlijk kut in het leven staan om zo'n instelling te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |