Estland had ik liever niet Uku gehad. Kroatië en Denemarken had ik niet echt per se heel erg favorieten dus maakte het me niet echt uit. Voor de rest overal waar ik sterke favorieten had, wel gekregenquote:Op zondag 7 maart 2021 02:33 schreef Sableheart het volgende: [..] Gaat inderdaad fantastisch met jouw favorieten. Ben je al ergens teleurgesteld?
Landslide.quote:Op zondag 7 maart 2021 02:37 schreef hole1988 het volgende:
Uitslag:
Emral 28.8%
Francesca 30.5%
Maneskin 40.7%
Televote:
Emral 18.2%
Francesca 28.3%
Maneskin 53.5%
Insgelijks!quote:
Ze is niet voor niets onze social media & TT queenquote:Op zondag 7 maart 2021 02:37 schreef molloot200 het volgende:
@:koffieleuk in hoofdletters de titel ookja hoor
Geen idee, accreditatie is nog niet heropend, misschien dat ze iedereen overhevelen naar dit jaar en dat ze dan kijken wie wel of niet kan/wil komen? In ieder geval plaats voor 500 ipv 1500 dit keer dus kansen zijn wel geslonken.quote:Op zondag 7 maart 2021 02:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Weten jullie wanneer jullie iets te horen krijgen over het perscentrum?
Finland komt de halve finale wel door denk ik, want nog geen concurrentie van Italië, maar in de finale wel balen voor ze inderdaad.quote:Op zondag 7 maart 2021 02:41 schreef Sableheart het volgende:
Muzikaal sterk, Finland gaat niet blij zijn met de concurrentie. Moeilijk te zeggen hoe dit het uiteindelijk in mei gaat doen. Het is Italie, dus goed? Ongebruikelijk genre, dat alleen met een extravagante act kon winnen, dus matig? Ik verwacht beter dan Hatari, dus top 10, maar de overwinning is waarschijnlijk te hoog gegrepen.
Beter dan Finland dezequote:Op zondag 7 maart 2021 09:14 schreef Guanabana het volgende:
Ben net wakker, ga straks luisteren. Ik las al vergelijking met Finland en rock/metal dus ben zeer benieuwd
quote:Op zondag 7 maart 2021 09:35 schreef Cee het volgende:
Dit is lastiger om tijdens een lockdown vanaf je balkon te zingen ja.
Hier!quote:Op zondag 7 maart 2021 09:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Beter dan Finland dezeIk heb een nieuwe nummer 1 in mijn persoonlijke lijstje
Waar is je rockende gitaar smiley als je m nodig hebt?
Ja met het orkest kwam het ook zo verrassend goed uit de verfquote:Op zondag 7 maart 2021 10:00 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
Nu weet ik alweer waarom Italë tot mijn favoriete Eurovisie landen behoort. Hup mijn top 3 in (nu even nummer 2).
De live versie met orkest vind ik trouwens nóg beter!
Ik hoorde dat het nu #1 staat in de app, dus er zijn wel een hoop fans. Maar ik vrees een beetje voor de jury. Als in iedere jury iemand zit wie dit niet aanspreekt kan het zo floppen in de jurystemming.quote:Op zondag 7 maart 2021 09:02 schreef Fred_B het volgende:
Verrassende uitkomst en ik ben er zeker blij mee![]()
Ik denk niet dat dit een dusdanig breed publiek aanspreekt dat het kan winnen, maar wel dat het mooi kan scoren.
Doet een beetje pijn om nu te luisteren en te weten dat het nooit een ESF-nummer zal zijn.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:14 schreef ijs_beer het volgende:
mja ik ben best een rock-liefhebber maar dit doet me niks.
Avevi un solo lavoro Italia e quel lavoro era scegliere Irama! [ afbeelding ]
echt mijn favorieten winnen san remo nooit.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Doet een beetje pijn om nu te luisteren en te weten dat het nooit een ESF-nummer zal zijn.
Dan moet ik toch maar eens keer goed opnieuw luisteren.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:44 schreef Cee het volgende:
Ik vind het nummer in enkele opzichten ook wel wat weg hebben van I bet you look good on the dancefloor.
Ik zou gek worden als Italiaanquote:Op maandag 8 maart 2021 21:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Straks weer tweede/derde ofzo, die worden gek daar
Mochten ze wel winnen, dan worden wij het jaar erna ook gek natuurlijkquote:Op maandag 8 maart 2021 22:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zou gek worden als ItaliaanIn 10 jaar telkens top 10 dus ontzettend dichtbij maar nooit "die plek" weten te bemachtigen.
Damn, dat dacht ik ook..quote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:28 schreef Momo het volgende:
Ik lees dat de bandleden 20 tot 22 jaar oud zijn, ik dacht dat ze echt een stuk ouder waren (25-30 jaar).
We zijn nog lang niet van ze afquote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:28 schreef Momo het volgende:
Ik lees dat de bandleden 20 tot 22 jaar oud zijn, ik dacht dat ze echt een stuk ouder waren (25-30 jaar).
Bohhh kneitergoed livequote:Op woensdag 10 maart 2021 19:41 schreef Em31 het volgende:
Hier zingt hij goed zeg, meteen een stuk toegankelijker dan in die versie van RAI. Dat stukje tussen 2:30-2:55 bijv.Hoop dat ze met een hele goede staging komen, wie weet wat er dan kan gebeuren.
Goed begin van de dagquote:Op vrijdag 12 maart 2021 00:56 schreef Momo het volgende:
Een groot metalkanaal (300k subs) heeft er een cover van gemaakt
Ja als je de originele tekst bekijkt, kwam het mannelijke geslachtsdeel voorbijquote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:38 schreef koffieleuk het volgende:
De ingekorte versie is er! Volgens mij hebben ze de tekst ook iets gecensureerd.
Ik had al zo'n vermoeden toen hij 'm vastpakte.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja als je de originele tekst bekijkt, kwam het mannelijke geslachtsdeel voorbijNiet dat wij daar iets van verstaan.
Måneskin valt me toch een beetje tegen. Ik vind hun vorige album uit 2018 leuker en veelzijdiger. Dit album borduurt voort op hun inzending, maar dan telkens net even minder. Alleen het slotnummer (ook op single verschenen) springt er voor mij uit.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:06 schreef koffieleuk het volgende:
Vandaag nieuwe albums van zowel Maneskin, Madame, en een nieuwe single van Achille Lauro!
Madame heeft nummers met Gaia (Sanremo 2021) en Pinguini Tattici Nucleari (Sanremo 2020).
Ja deze was echt geweldig geweestquote:Op zondag 28 maart 2021 10:46 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Wow deze performance van Irama, dat was ook een goede keuze geweest voor ESF
-edit--- mmm tweets doen raar
Ja wrijf het er nog effe in.quote:Op zondag 28 maart 2021 10:46 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Wow deze performance van Irama, dat was ook een goede keuze geweest voor ESF
-edit--- mmm tweets doen raar
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:53 schreef koffieleuk het volgende:
Heb echt opeens heel sterk het gevoel dat Irama het in Rotterdam had kunnen winnen. Zó goed
Hij zou op 2 hebben gestaan bij mij na Frankrijk.quote:
Het is weer mooi gedaanquote:Gewoon je bek houden, en me accepteren zoals ik ben.
Dat is de Italiaanse Eurovisieinzending van 2021 in een notendop. En dat is op z’n minst opvallend te noemen. Want was het juist niet Italië dat vorig jaar, bij monde van zanger Diodato, iedereen opriep om lawaai te maken?
Als je puur en alleen naar de titels kijkt, is er inderdaad sprake van een geinig contrast, maar daarmee is alles ook meteen wel gezegd. Diodato zong met zijn Fai rumore (‘Maak lawaai’) immers over de liefde die voorbij is, en over alle geluiden in huis die je anders nooit had opgemerkt: het tikken van de klok, het gezoem van de vaatwasser, de kat die krakend z’n brokjes vermaalt. En dat terwijl Måneskin meer van het ruige werk is. Onder begeleiding van brullende gitaren zingt de band over mensen die praten, praten en praten maar eigenlijk geen idee hebben waarover ze nu wérkelijk praten. Weg met al die kleurloze types en hun gekeuvel, leve de authenticiteit! En inderdaad, nu je het zegt, Måneskin had dat bakje kattenvoer allang door de keuken geschopt, en alle brokjes een voor een fijngestampt.
Leuk, best wat andere namen ook!quote:Op vrijdag 23 april 2021 14:49 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Maneskin doet eindelijk mee met iets Eurovisie
Ik ben ook vooral benieuwd of sommigen dezelfde video hebben gestuurd. Omdat Keiino en Dami Im ook hier mee doen.quote:Op vrijdag 23 april 2021 14:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Leuk, best wat andere namen ook!
Ik ga trouwens gieren als hier Rafal zit met kaarslicht en zoDat ie gewoon zijn filmpjes voor Concert in the Dark en deze preparty verkeerdom heeft opgestuurd
Mjah, zij hadden de vorige keer Israël boven Frankrijk 2021. Beetje aparte smaak wel hier en daar.quote:
Dat laatste zeker. Staging moet ook wel goed zijn en ik vind dat Italië daar helaas vaak tekort schiet...quote:Op zondag 25 april 2021 11:57 schreef Moira het volgende:
Voor mij is dit nog steeds een top 3 nummer, maar ze moeten ook wel live echt spot-on zitten (heb het gevoel dat hij hier er soms net onder hangt) én de staging moet ook wel echt baas zijn. Anders weet ik niet of het ook top 3 gaat eindigen
Ja ik heb bij Italie al meermaals gehad dat een nummer op Spotify in m'n top 5/top 10 zat en door de staging en live performance eerder bottom 10 werdquote:Op zondag 25 april 2021 12:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat laatste zeker. Staging moet ook wel goed zijn en ik vind dat Italië daar helaas vaak tekort schiet...
Ik vond Lordi ook best serieusquote:Op zondag 25 april 2021 22:06 schreef Andromache het volgende:
Heerlijk nummer, helemaal mijn smaak. Ik gun het Italië zo om nou eens een keer te winnen. Met een serieus rocknummer is het niemand gelukt hoger dan 2 te eindigen (Manga). Duimen.
Net geluisterd, heerlijk weerquote:
Ik hoop gewoon dat het wint. Ja, het is mijn favoriet, maar los daarvan zie ik graag een land winnen dat net niet tot de grote favorieten behoort. IJsland of Litouwen zou ik ook heel erg fijn vinden om die reden.quote:Op zondag 9 mei 2021 17:15 schreef Meridiaan het volgende:
Ik vind dit steeds meer en meer toffer worden, mag gerust winnen. Dit lied is een stuk spannender dan dat van Zwitserland en Malta.
quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:17 schreef Cee het volgende:
Italië
We beginnen van achter de LED deuren en leadzanger Damiano neemt ons mee naar en groet ons met een nette buiging (hoe is dat mogelijk in die strakke leren broek?). De drummer staat op een piramidevormige showtrap met lichten. Op de achtergrond zien we de silhouetten van de bandleden die aan het spelen zijn. De interactie tussen Damiano en de bandleden en ook de camera is enorm. Dit is een rockshow van een band die helemaal op gaat in hun muziek. Aan eind is er van links, van rechts, van boven en van achter vuurwerk.
Tante Annie belde ook voor Lordiquote:Op donderdag 13 mei 2021 17:30 schreef TheVulture het volgende:
Tja, los van dat ik het persoonlijk vet vind, zie ik Tante Annie hier toch echt niet eerder de telefoon voor pakken dan voor IJsland bijvoorbeeld. Snap de plotselinge beweging in de odds niet...
Dat kwam ook door de gemaskerde act, het lied was daarnaast in het Engels en toegankelijkerquote:Op donderdag 13 mei 2021 18:01 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
[..]
Tante Annie belde ook voor Lordi
Nee, nee, daardoor twijfelde tante even, want dat was toch best nog eng. Maar ze was stoer en pakte de telefoon toch. Gaat ze nu ook doen... omdat ze die halfblote meneer wel leuk vindt.quote:Op donderdag 13 mei 2021 18:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat kwam ook door de gemaskerde act, het lied was daarnaast in het Engels en toegankelijker
Misschien als ze die buiging in het recap clipje doen. Maar dat zal wel nietquote:Op donderdag 13 mei 2021 17:30 schreef TheVulture het volgende:
Tja, los van dat ik het persoonlijk vet vind, zie ik Tante Annie hier toch echt niet eerder de telefoon voor pakken dan voor IJsland bijvoorbeeld. Snap de plotselinge beweging in de odds niet...
@Cyan9quote:Op donderdag 13 mei 2021 19:39 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of de generatie jaren 70-rockers spreekt het juist aan.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:25 schreef Eightyone het volgende:
Ik zie dit graag winnen, maar denk dat de rijpe kijker er een stokje voor gaan steken.
Wel de wat meer vrijzinnige ouderen, maar de meesten zijn dat niet.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Of de generatie jaren 70-rockers spreekt het juist aan.
Jaaaaaaaa, te gek. Ik vind Frankrijk ook goed hoor, maar Italië is en blijft mijn favoriet en ik heb doorlopend ook het gevoel dat een rocksong dit jaar gaat winnen.quote:
Ik ben 51 dus dat klopt dan wel haha (ook al schatten ze me meestal jaren jonger)quote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:03 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Wel de wat meer vrijzinnige ouderen, maar de meesten zijn dat niet.
Ik vond ze bij Sanremo super tof maar dacht "nah, dat gaat misschien top 3 worden maar zoiets kan Sanremo toch niet winnen."quote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:09 schreef blackswangreen het volgende:
Wel grappig eigenlijk, als je Sanremo zat te kijken dacht je: jezus, wat een bagger allemaal. En dan komt er toch eentje uit naar voren die echt een serieuze kandidaat voor de winst is. Sterker nog, ik denk dat ze ook echt gaan winnen.
Hier was ik bijquote:
Verder kun je toch niet veel doen..quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:56 schreef Em31 het volgende:
Volgens mij zijn de Italianen gewoon elke dag gezellig in AhoyZelfs als het niet nodig is. Praten met anderen en pingpongen.
Geniaalquote:Op donderdag 20 mei 2021 11:02 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Betere beelden van hoe blij ze waren
Bij mij ook op één nu. Leuke mensen, heel goed nummerquote:Op donderdag 20 mei 2021 10:55 schreef Guanabana het volgende:
Het is zover, Italië is nu mijn nummer 1, niet meer Frankrijk
U hoorde het hier als eerste van mijquote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:05 schreef molloot200 het volgende:
Vanavond gaan we de ESF 2021 winnaar horen![]()
Prima winnaar en ik gun het Italie, maar dat snuiven dat kan echt niet.quote:Op zondag 23 mei 2021 01:08 schreef aarontje112 het volgende:
Wat een winnaar, we krijgen vast weer de gebruikelijke types die het niks vinden, maar geweldige winnaar
Haha zou dit niet gewoon voor de grap zijn?? Ze wisten toch dat ze in beeld kwamenquote:Op zondag 23 mei 2021 01:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Prima winnaar en ik gun het Italie, maar dat snuiven dat kan echt niet.
Nee. Je ziet die linker hem ook aanstoten.quote:Op zondag 23 mei 2021 01:15 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Haha zou dit niet gewoon voor de grap zijn??
Zijn wel vaak hard genaaid in het verleden met Il Volo onder andere dus gun het ze wel.quote:Op zondag 23 mei 2021 01:22 schreef TLC het volgende:
Ik gun het Italie, alleen snap ik het totaal niet waarom dit gewonnen heeft, naja..
buona fortuna prossima anno in Italia
Profetische woorden....quote:Op zondag 7 maart 2021 17:55 schreef DJ11 het volgende:
Na de fraaie en goed scorende inzendingen van de afgelopen jaren is dit een flinke stap terug. Generieke rock, totaal niet boeiend. We hoeven niet bang te zijn dat het Songfestival in 2022 in Italië plaatsvindt. Sterker nog: dit is gedoemd om ergens helemaal onderaan te eindigen in de finale.
Jammer dat het zo lijkt en dáár weer zo over gelult wordt.quote:Op zondag 23 mei 2021 01:28 schreef Prego het volgende:
[ twitter ]
Oh, het gezeik begint al, de zanger zou hebben zitten snuiven
Hij had een glas laten vallenquote:Op zondag 23 mei 2021 01:28 schreef Prego het volgende:
[ twitter ]
Oh, het gezeik begint al, de zanger zou hebben zitten snuiven
Eens, ik heb Twitter inmiddels dicht gedaan. Het is wel weer genoeg zoquote:Op zondag 23 mei 2021 01:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jammer dat het zo lijkt en dáár weer zo over gelult wordt.
Wel een soort oeuvreprijs voor Italië ja. Los daarvan ook gewoon een prima nummer, wel top 5 sowieso.quote:Op zondag 23 mei 2021 01:39 schreef GlennQuagmire het volgende:
Niet waar ik op zou hebben gestemd, maar na zoveel jaar kwaliteit sturen is het ze gegunt
Ik kwam deze gisteren ook tegen en BOOOOOHHHHquote:Op zondag 23 mei 2021 03:13 schreef Evenstar het volgende:
Måneskin (Italy Eurovision 2021) “Zitti E Buoni†& “I Wanna Be Your Slave†| Wiwi Jam at Home
I Wanna Be Your Slave klinkt ook wel heerlijk
@Viv en ik zullen er wel bij zijnquote:Op zondag 23 mei 2021 03:20 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik gooi maar vast een balletje op: als ze gaan touren en naar Nederland komen, kijken of we daar een meet van kunnen maken met de liefhebbers hier?
Jammer inderdaad. Het zou natuurlijk ‘mooi’ passen bij hun ruige imago en dan is de link makkelijk gelegd.quote:Op zondag 23 mei 2021 08:03 schreef zorro28 het volgende:
De band heeft er nu ook nog wat over gezegd op Instagram:
[ afbeelding ]
En nu maar weer door met waar het écht om gaat.
We are ready to get tastedquote:Op zondag 23 mei 2021 08:03 schreef zorro28 het volgende:
De band heeft er nu ook nog wat over gezegd op Instagram:
[ afbeelding ]
En nu maar weer door met waar het écht om gaat.
Hahaquote:Op zondag 23 mei 2021 08:22 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik denk dat daar wel vrijwilligers genoeg voor zijn.
LOL, denk het ook jaquote:Op zondag 23 mei 2021 08:22 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik denk dat daar wel vrijwilligers genoeg voor zijn.
Van Chantal geloof ik.quote:Op zondag 23 mei 2021 08:24 schreef TLC het volgende:
Van wie hebben ze de bokaal nu gekregen ? dat heb ik gisternacht totaal gemist ?
Nou nadat ze hadden opgetreden dacht ik nee dit gaat niet winnen.quote:Op zondag 23 mei 2021 08:52 schreef roos94 het volgende:
Ben ik de enige die dit een kutnummer vindt ? Ik snap deze winst echt niet.
Ik vind het aardig. Maar voor mij is het niet genoeg voor de winst.quote:Op zondag 23 mei 2021 08:52 schreef roos94 het volgende:
Die Franse deelneemster vond het ook afschuwelijk aan haar zure gekkie te zienquote:Op zondag 23 mei 2021 08:52 schreef roos94 het volgende:
Nee hoor. Zo niet songfestival. Maar ja.quote:Op zondag 23 mei 2021 08:52 schreef roos94 het volgende:
Doet me denken aan een reactie op nu.nlquote:Op zondag 23 mei 2021 10:41 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee hoor. Zo niet songfestival. Maar ja.
quote:Dat Italië won is echter geheel onterecht, rockmuziek hoort feitelijk niet thuis op het Eurovisiesongfestival
Vooral sad dat mensen dus denken dat artiesten zomaar drugs mee naar Ahoy binnen kunnen smokkelen en dat zomaar middenin de zaal daar op een tafeltje met een camera op hun snufferd gaan zitten snatsenquote:Op zondag 23 mei 2021 08:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jammer inderdaad. Het zou natuurlijk ‘mooi’ passen bij hun ruige imago en dan is de link makkelijk gelegd.
Als het bij een andere, bravere act was, waren er niet zo makkelijk conclusies getrokken.
Metoo.quote:Op zondag 23 mei 2021 08:52 schreef roos94 het volgende:
Zekersquote:Op zondag 23 mei 2021 03:20 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik gooi maar vast een balletje op: als ze gaan touren en naar Nederland komen, kijken of we daar een meet van kunnen maken met de liefhebbers hier?
Gefeliciteerd Italië en alle fans die dit lied als favoriet hadden!quote:Op zondag 7 maart 2021 19:11 schreef grazz het volgende:
Irama![]()
Ik heb helemaal niks met het gekozen lied. Zou hier normaal gesproken ook niet snel naar luisteren.
Wat ik wel kan waarderen is dat het een keer wat anders is uit Italië en voor de variëteit ook goed om erbij te hebben.
Sanja (de donker harige) was wel erg gecharmeerd van de zanger van de band. Dat bleek wel uit interviews en filmpjes die voorbij zijn gekomenquote:Op zondag 23 mei 2021 02:11 schreef Evenstar het volgende:
Vond het mooi hoe die meiden van Servië even langskwamen om ze te feliciteren, die waren echt groot fan
Ik vind het zo leuk voor jullie dat ze gewonnen hebben, na jullie enorme enthousiasme van vrijdag!quote:Op zondag 23 mei 2021 12:26 schreef Evenstar het volgende:
Mensen die nog steeds roepen dat het geen ESF nummer is....
Bij de televotes zaten twee harde rocknummers bij de top 4. Tijd voor de jury's om eens wat verder te kijken dan neus lang is wat mij betreft.
Rock hoort gewoon ook bij ESF.
Dat is sowieso onzin ja. Buiten de twee rocknummers zijn Oekraïne en IJsland ook geen typischequote:Op zondag 23 mei 2021 12:26 schreef Evenstar het volgende:
Mensen die nog steeds roepen dat het geen ESF nummer is....
Bij de televotes zaten twee harde rocknummers bij de top 4. Tijd voor de jury's om eens wat verder te kijken dan neus lang is wat mij betreft.
Rock hoort gewoon ook bij ESF.
En je dochter was ook blij denk ik?quote:Op zondag 23 mei 2021 12:29 schreef Manusje_v_a het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk voor jullie dat ze gewonnen hebben, na jullie enorme enthousiasme van vrijdag!
Heb ook wel het idee dat veel mensen klaar zijn met die standaard geproduceerde popnummers met een knappe zangeres met matige vocals. Hopelijk sturen meer landen iets wat muzikaal interessant en origineel is.quote:Op zondag 23 mei 2021 12:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is sowieso onzin ja. Buiten de twee rocknummers zijn Oekraïne en IJsland ook geen typische
ESF nummers. Mensen hebben gewoon gestemd wat ze leuk vonden.
"Diversiteit, maar niet qua muziek" lol.quote:Op zondag 23 mei 2021 12:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Heb ook wel het idee dat veel mensen klaar zijn met die standaard geproduceerde popnummers met een knappe zangeres met matige vocals. Hopelijk sturen meer landen iets wat muzikaal interessant en origineel is.
Men houdt zéker wel van rock, maar het wordt (in ieder geval in Nederland) gewoon nauwelijks gedraaid op de radio, behalve tijdens evenementen als de Top 2000.quote:Op zondag 23 mei 2021 09:19 schreef Guanabana het volgende:
ROCK 'N ROLL WILL NEVER DIE genot![]()
![]()
Verbaast me wel echt, heb niet de indruk dat veel mensen vandaag de dag nog van rock houden, laat stáán het ESF publiek.
Er is nog hoop voor dit wansmakelijk continentje.
Wat Floor tijdens Beste Zangers en verschillende interviews zo mooi kan zeggen....quote:Op zondag 23 mei 2021 09:19 schreef Guanabana het volgende:
ROCK 'N ROLL WILL NEVER DIE genot![]()
![]()
Verbaast me wel echt, heb niet de indruk dat veel mensen vandaag de dag nog van rock houden, laat stáán het ESF publiek.
Er is nog hoop voor dit wansmakelijk continentje.
quote:
Welke stad het ook wordt, ik hoop dat het een stad in Noord-Italië zal zijn; de regio die het hardst door de coronacrisis is getroffen.quote:Op zondag 23 mei 2021 10:51 schreef TheVulture het volgende:
Het heeft er alle schijn van dat het Turijn 2022 gaat worden
Ja hequote:Op zondag 23 mei 2021 16:07 schreef Cyan9 het volgende:
Dit was ook zo geweldig om live mee te maken.
Ik heb nog eens de jaren '00 doorgenomen. Wat zat daar toch absolute troep bij. Zo veel middle of the road. Goede top-3 wilde nog wel eens voorkomen, maar dan. Godzijdank is sinds ongeveer 2009 de kentering ingezet.quote:Op zondag 23 mei 2021 12:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Heb ook wel het idee dat veel mensen klaar zijn met die standaard geproduceerde popnummers met een knappe zangeres met matige vocals. Hopelijk sturen meer landen iets wat muzikaal interessant en origineel is.
quote:Op zondag 23 mei 2021 16:35 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik heb nog eens de jaren '00 doorgenomen. Wat zat daar toch absolute troep bij. Zo veel middle of the road. Goede top-3 wilde nog wel eens voorkomen, maar dan. Godzijdank is sinds ongeveer 2009 de kentering ingezet.
En het enige instrument dat ik live kon horen: de drummer mepte er hard op los. Geweldig om dat gewoon te horen!quote:Op zondag 23 mei 2021 16:07 schreef Cyan9 het volgende:
Dit was ook zo geweldig om live mee te maken.
Nouja ..quote:Op zondag 23 mei 2021 17:20 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind het echt jammer dat de zanger zichzelf zo moet verdedigen, omdat een paar complete losers op sociale media (en helaas ook hier op FOK!) dit soort onzin de wereld in helpen. Je moet toch wel behoorlijk kut in het leven staan om zo'n instelling te hebben.
Eens, wat een ophef om niets. En al was er wel wat gebeurd, dan was het nog onzinnigquote:Op zondag 23 mei 2021 17:20 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind het echt jammer dat de zanger zichzelf zo moet verdedigen, omdat een paar complete losers op sociale media (en helaas ook hier op FOK!) dit soort onzin de wereld in helpen. Je moet toch wel behoorlijk kut in het leven staan om zo'n instelling te hebben.
Je kan toch zien dat zijn hoofd veel hoger hangt dan de tafelhoogte? Mensen verwarren die schaal met een tafel, die schaal komt niet eens in de buurt van zijn hoofd. De tafel overigens ook niet.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:22 schreef TLC het volgende:
[..]
Nouja ..
https://nos.nl/collectie/(...)kte-gebroken-glas-op
Op de beelden is idd te zien dat hij via n lichte schouderduw gewaarschuwd wordt dat de camera op hem staat,
en gebroken glas met je neus oppakken is wel knap hoor.
Ik betwijfel nog of het ESF volgend jaar in Italie zal zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |