Dat is inderdaad niet zo’n lekker ding.quote:Op woensdag 26 mei 2021 20:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind die blonde gitarist eruit zien alsof een klap van de molen heeft gehad eerlijk gezegd
Hij doet me een een beetje denken aan een indiaanquote:Op woensdag 26 mei 2021 21:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet zo’n lekker ding.
Die andere 3 zijn gewoon mooie mensen. Al moet die drummer nog wel een beetje volwassener/ouder worden. Wordt een prachtige man later.
Taylor Lautner uit Twillight.quote:Op woensdag 26 mei 2021 22:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hij doet me een een beetje denken aan een indiaan
Uk ben nu even aan het genieten van een paalsdansact tijdens een optreden door Damianoquote:Op woensdag 26 mei 2021 23:07 schreef Evenstar het volgende:
Mensen zijn serieus dom... Nog steeds zie ik idioten die beweren dat er daadwerkelijk drugs is gebruikt. Kan mij daar zo kwaad over maken.
Lekker uit je luie stoel jonge mensen beschuldigen hi ha ho. Totdat het een keer gebeurt bij jezelf of een dierbare...
Ja, en zonder dat het arrogant wordt.quote:Op woensdag 26 mei 2021 23:10 schreef Candaasje het volgende:
Ik vind het zo heerlijk hoeveel zelfvertrouwen 'ie heeft. Zo heerlijk vrij beweegt en zingt.
Mwah Zweden heeft ooit The Ark gestuurd, al was dat wel meer toegankelijke glamrockquote:Op woensdag 26 mei 2021 19:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zolang Melfest op deze manier werkt vrees ik dat de Zweden ook niet mee zullen gaan helaas
Geen aandacht aan besteden en dit topic gebruiken voor positieve of kloppende dingen. Dat onderwerp is nu wel klaar toch.quote:Op woensdag 26 mei 2021 23:07 schreef Evenstar het volgende:
Mensen zijn serieus dom... Nog steeds zie ik idioten die beweren dat er daadwerkelijk drugs is gebruikt. Kan mij daar zo kwaad over maken.
Lekker uit je luie stoel jonge mensen beschuldigen hi ha ho. Totdat het een keer gebeurt bij jezelf of een dierbare...
Die vond ik erg leuk toenquote:Op donderdag 27 mei 2021 12:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah Zweden heeft ooit The Ark gestuurd, al was dat wel meer toegankelijke glamrock
Ik destijds niet, maar in retroperspectief dan weer welquote:
Hope dat ze die ooit nog in een studioversie gaan uitbrengen. Geweldig. Het was deze versie waardoor ik gelijk na het winnen van San Remo fan werd en hun album kocht.quote:Op donderdag 27 mei 2021 23:13 schreef molloot200 het volgende:
Ik blijf kippenvel van deze krijgenDe strijkers in de bridge, boh
Waarom dat en via welke kanalen heb je er last van dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:06 schreef Nexum het volgende:
Ik word niet goed van de hype die er rondom deze band speelt nu, maar goed dat zal na een maandje wel weer over zijn
Vooral omdat het niet je smaak is? Eleni hype vond je vast niet ergquote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:06 schreef Nexum het volgende:
Ik word niet goed van de hype die er rondom deze band speelt nu, maar goed dat zal na een maandje wel weer over zijn
De Eleni hype was lang niet zo intens als de Maneskin hypequote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Vooral omdat het niet je smaak is? Eleni hype vond je vast niet erg
Dat was toen echt niet zo’n giftige bendequote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Vooral omdat het niet je smaak is? Eleni hype vond je vast niet erg
Ik hoor er buiten hier heel weinig over. Dat ligt dan meer aan wat je verder allemaal leestquote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:06 schreef Nexum het volgende:
Die had dan ook niet gewonnenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:46 schreef Nexum het volgende:
[..]
De Eleni hype was lang niet zo intens als de Maneskin hype
Ja behalve dit topic merk ik daar ook niks van, maar ik ben dan ook niet zo actief op allerlei socials.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik hoor er buiten hier heel weinig over. Dat ligt dan meer aan wat je verder allemaal leest
Nou ja, het is duidelijk je smaak niet. Dat maak je overal duidelijk. Verder heb ik bij jou wel altijd het gevoel dat je sowieso niet open staat voor iets wat niet in je straatje past. Verder even goede vrienden hoor, bedoel het niet lullig en er is ook helemaal niks mis mee als je gewoon bij je eigen genre(s) blijftquote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:06 schreef Nexum het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |