Gekke Fransozen en driekwart van de Nederlandse mediaquote:Op maandag 24 mei 2021 22:17 schreef Andromache het volgende:
Prima verklaring van de EBU waarmee ze vierkant achter de band staan.En nou snavels dicht, gekke Fransozen.
“Maar met de test is vast gesjoemeld”, incoming.quote:Op maandag 24 mei 2021 22:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gekke Fransozen en driekwart van de Nederlandse media
Ik heb al voorbij zien komen dat mensen denken dat hij 'net deed alsof hij drugs snoof om stoer te doen voor de camera'quote:Op maandag 24 mei 2021 18:29 schreef Greys het volgende:
Nou, drugstest negatief en weer een statement van de EBU. Hopelijk is het dan nu klaar. (Maar dat zal wel weer niet, hij zal z'n eerstgeborene wel aan de Paus moeten offeren voor ze hem geloven waarschijnlijk.)
[ twitter ]
Want verder is het natuurlijk een mietje om te zien met zijn heerlijke rauwe stem, zijn enorme charisma, zijn gehele optreden, houding, sexy looks.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 02:04 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb al voorbij zien komen dat mensen denken dat hij 'net deed alsof hij drugs snoof om stoer te doen voor de camera'Echt hóé dan
Uit een bak ijsblokjes. Want hij wilde graag testen hoé dom mensen nou precies zijn en nou nou, dát viel nog harder tegen dan hij dacht. Hou op met me hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2021 02:04 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb al voorbij zien komen dat mensen denken dat hij 'net deed alsof hij drugs snoof om stoer te doen voor de camera'Echt hóé dan
Ben ook best veel aan het draaienquote:
Echt mooi dit. Ben altijd wel voor het steunen van jonge/nieuwe bands. Ze worden genegeerd door radio/tv, dus moeten het echt hebben van streamingplatformen en live shows. Een van de redenen dat ik de vinyls maar meteen gekocht heb. Klein steuntje in de rug en lekkere muziek om op vinyl te hebben.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 14:06 schreef molloot200 het volgende:
In de stalkbalk zoals ik hem altijd noem, aan de rechterkant van Spotify, heb ik ook al zo veel mensen gezien die de rest van de muziek van Maneskin ook is gaan luisteren. Vind ik echt leuk voor ze, dit verdienen ze. Ze zijn veel meer dan alleen Zitti E Buoni en ik vind het ongelofelijk tof dat het zo goed aanslaat bij mijn generatie(iets wat ik de afgelopen jaren wel miste bij de songfestivalartiesten; dit jaar heb ik al mensen zien luisteren naar de rest van de discografie van Maneskin, Blind Channel en Go_A).
I wanna be your slave is een heerlijke oorwurm, lekker nummer hoor! Hun muziek geeft een goede energie!quote:Op dinsdag 25 mei 2021 14:49 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ben ook best veel aan het draaien
Gisteren hele dag "I wanna be your slave" in mijn hoofd gehad.
[..]
Echt mooi dit. Ben altijd wel voor het steunen van jonge/nieuwe bands. Ze worden genegeerd door radio/tv, dus moeten het echt hebben van streamingplatformen en live shows. Een van de redenen dat ik de vinyls maar meteen gekocht heb. Klein steuntje in de rug en lekkere muziek om op vinyl te hebben.
Ik heb dat toch wel een paar keer meegemaakt:quote:Op zondag 23 mei 2021 19:12 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Bij Servië 2007 en Duncan heb ik zo hard staan juichen. En als Barbara dit jaar had gewonnen
Zo tof als je favoriet wint.
Die is ook fijn ja.quote:
Ben gaan luisteren. Mooi ja!quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:26 schreef BlackYellow het volgende:
Heb hun albums al een paar weken regelmatig aan op Spotify. Van hun langzamere nummers vind ik Vent'anni echt een pareltje.
Haha, zat gisteren nog te geinen dat ik Italiaans moet leren om de teksten wat beter te begrijpenquote:
SPOILER: VertalingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Zo die klinkt ook echt lekkerquote:Op woensdag 26 mei 2021 13:47 schreef koffieleuk het volgende:
Stukje van de stand-in rehearsal!
[ twitter ]
Wow, Rock am Ring.quote:
Wow!quote:
Dit! Echt heel tof voor zequote:Op woensdag 26 mei 2021 15:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wow!Die gasten hebben echt een flinke boost in hun band-carrière. Wat een line-up om tussen te staan zeg.
Ja, eens!quote:Op woensdag 26 mei 2021 16:10 schreef Greys het volgende:
En het is ook zo goed voor het Eurovisie Songfestival! Dat de laatste twee winnaars echt heel veel hebben aan hun winst, qua faam en optredens.
En zelfs andere populaire deelnemers als Litouwen en IJsland en Oekraïne gaan hier echt profijt van hebben. De echte muzikanten en muziekmakers, niet echt de brengers van de popfabriekliedjes. Weet niet goed hoe ik het uit moet leggen. Maar jullie snappen vast wat ik bedoel.
Denk dat zelfs mensen als Jendrik (toch heel eigen) er iets aan gaan hebben ondanks de superlage score. Die heeft er ook echt fans bij. Want of het nou je ding is of niet, hij is echt. Als hij ooit in NL een concert geeft met ukeleleliedjes ben ik erbij!
Wat er ook gebeurt, ze kunnen straks in ieder geval zeggen dat ze op een festival hebben gestaan met Scooter!quote:
In Scandinavië, de Baltische Staten en de Balkan lopen genoeg alternatieve artiesten rond, dus de kans is er zeker.quote:Op woensdag 26 mei 2021 16:17 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, eens!
Ik zou bijvoorbeeld ook best naar een optreden van Black Mamba, Hooverphonics en Go A willen gaan. Gewoon fijn dat meer en meer echte artiesten komen naar het ESF. Die halen er dan veel uit, en dat trekt weer meer echte artiesten aan, etc. Mooie sneeuwbaleffect.
Hopen dat meer landen afstappen van overgeproduceerde dertien in een dozijn nunmers.
Zolang Melfest op deze manier werkt vrees ik dat de Zweden ook niet mee zullen gaan helaasquote:Op woensdag 26 mei 2021 19:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
In Scandinavië, de Baltische Staten en de Balkan lopen genoeg alternatieve artiesten rond, dus de kans is er zeker.
Alleen in Cyprus en Griekenland gaat er nooit wat veranderen denk ik zo.
Heb je wel een punt ja. Al kan daar wel weer eens een Loreen door komen.quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zolang Melfest op deze manier werkt vrees ik dat de Zweden ook niet mee zullen gaan helaas
Euphoria reken ik ook tot de popfabriekliedjes hoor. Thomas G:son heeft 99 songfestivalliedjes op zijn naam staan.quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb je wel een punt ja. Al kan daar wel weer eens een Loreen door komen.
Klopt hoor, maar Euphoria oversteeg dat wel een beetje. Bovendien moet er ook nog steeds ruimte blijven voor kwaliteitspop.quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:39 schreef Viv het volgende:
[..]
Euphoria reken ik ook tot de popfabriekliedjes hoor. Thomas G:son heeft 99 songfestivalliedjes op zijn naam staan.
Heb je gezien hoe ze eruitzien?quote:Op woensdag 26 mei 2021 20:41 schreef Perrin het volgende:
Toch bizar, al die brave families en vrolijke homo's die dan massaal op een rauwe rockband stemmen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐠 Only dead fish go with the flow.
Dat is inderdaad niet zo’n lekker ding.quote:Op woensdag 26 mei 2021 20:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind die blonde gitarist eruit zien alsof een klap van de molen heeft gehad eerlijk gezegd
Hij doet me een een beetje denken aan een indiaanquote:Op woensdag 26 mei 2021 21:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet zo’n lekker ding.
Die andere 3 zijn gewoon mooie mensen. Al moet die drummer nog wel een beetje volwassener/ouder worden. Wordt een prachtige man later.
Taylor Lautner uit Twillight.quote:Op woensdag 26 mei 2021 22:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hij doet me een een beetje denken aan een indiaan
Uk ben nu even aan het genieten van een paalsdansact tijdens een optreden door Damianoquote:Op woensdag 26 mei 2021 23:07 schreef Evenstar het volgende:
Mensen zijn serieus dom... Nog steeds zie ik idioten die beweren dat er daadwerkelijk drugs is gebruikt. Kan mij daar zo kwaad over maken.
Lekker uit je luie stoel jonge mensen beschuldigen hi ha ho. Totdat het een keer gebeurt bij jezelf of een dierbare...
Ja, en zonder dat het arrogant wordt.quote:Op woensdag 26 mei 2021 23:10 schreef Candaasje het volgende:
Ik vind het zo heerlijk hoeveel zelfvertrouwen 'ie heeft. Zo heerlijk vrij beweegt en zingt.
Mwah Zweden heeft ooit The Ark gestuurd, al was dat wel meer toegankelijke glamrockquote:Op woensdag 26 mei 2021 19:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zolang Melfest op deze manier werkt vrees ik dat de Zweden ook niet mee zullen gaan helaas
Geen aandacht aan besteden en dit topic gebruiken voor positieve of kloppende dingen. Dat onderwerp is nu wel klaar toch.quote:Op woensdag 26 mei 2021 23:07 schreef Evenstar het volgende:
Mensen zijn serieus dom... Nog steeds zie ik idioten die beweren dat er daadwerkelijk drugs is gebruikt. Kan mij daar zo kwaad over maken.
Lekker uit je luie stoel jonge mensen beschuldigen hi ha ho. Totdat het een keer gebeurt bij jezelf of een dierbare...
Die vond ik erg leuk toenquote:Op donderdag 27 mei 2021 12:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah Zweden heeft ooit The Ark gestuurd, al was dat wel meer toegankelijke glamrock
Ik destijds niet, maar in retroperspectief dan weer welquote:
Hope dat ze die ooit nog in een studioversie gaan uitbrengen. Geweldig. Het was deze versie waardoor ik gelijk na het winnen van San Remo fan werd en hun album kocht.quote:Op donderdag 27 mei 2021 23:13 schreef molloot200 het volgende:
Ik blijf kippenvel van deze krijgenDe strijkers in de bridge, boh
Waarom dat en via welke kanalen heb je er last van dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:06 schreef Nexum het volgende:
Ik word niet goed van de hype die er rondom deze band speelt nu, maar goed dat zal na een maandje wel weer over zijn
Vooral omdat het niet je smaak is? Eleni hype vond je vast niet ergquote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:06 schreef Nexum het volgende:
Ik word niet goed van de hype die er rondom deze band speelt nu, maar goed dat zal na een maandje wel weer over zijn
De Eleni hype was lang niet zo intens als de Maneskin hypequote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Vooral omdat het niet je smaak is? Eleni hype vond je vast niet erg
Dat was toen echt niet zo’n giftige bendequote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Vooral omdat het niet je smaak is? Eleni hype vond je vast niet erg
Ik hoor er buiten hier heel weinig over. Dat ligt dan meer aan wat je verder allemaal leestquote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:06 schreef Nexum het volgende:
Die had dan ook niet gewonnenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:46 schreef Nexum het volgende:
[..]
De Eleni hype was lang niet zo intens als de Maneskin hype
Ja behalve dit topic merk ik daar ook niks van, maar ik ben dan ook niet zo actief op allerlei socials.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik hoor er buiten hier heel weinig over. Dat ligt dan meer aan wat je verder allemaal leest
Nou ja, het is duidelijk je smaak niet. Dat maak je overal duidelijk. Verder heb ik bij jou wel altijd het gevoel dat je sowieso niet open staat voor iets wat niet in je straatje past. Verder even goede vrienden hoor, bedoel het niet lullig en er is ook helemaal niks mis mee als je gewoon bij je eigen genre(s) blijftquote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:06 schreef Nexum het volgende:
Maar er zit nog wel een verschil tussen een hype op allerlei reguliere plekken of dat je het zelf op zoekt door allerlei ESF websites bezoekt waar op veel plekken ze altijd heel erg giftig zijn. Idem voor Twitter.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:44 schreef Em31 het volgende:
Beetje vreemde reacties richting Nexum. Niet iedereen zit alleen hier natuurlijk. Dus om nou te doen dat het dan maar aan Nexum zelf ligt omdat je er zelf niets van merktNormaal vind ik het ook leuk om van alles en nog wat te lezen, maar de winnaars van dit jaar zijn nog bozer dan toen ze tweede werden. Dus ja als je verder dan dit forum kijkt is het jammer dat er nu zo’n giftige sfeer hangt.
Ik zit dit met verbazing te lezen. Welke hype en waar precies dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:44 schreef Em31 het volgende:
Beetje vreemde reacties richting Nexum. Niet iedereen zit alleen hier natuurlijk. Dus om nou te doen dat het dan maar aan Nexum zelf ligt omdat je er zelf niets van merktNormaal vind ik het ook leuk om van alles en nog wat te lezen, maar de winnaars van dit jaar zijn nog bozer dan toen ze tweede werden. Dus ja als je verder dan dit forum kijkt is het jammer dat er nu zo’n giftige sfeer hangt.
Kan ook een oprechte vraag zijn toch? Waar is Måneskin dan zo'n hype buiten dit forum? Want op de radio worden ze in ieder geval niet of nauwelijks gedraaid in Nederland.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:44 schreef Em31 het volgende:
Beetje vreemde reacties richting Nexum. Niet iedereen zit alleen hier natuurlijk. Dus om nou te doen dat het dan maar aan Nexum zelf ligt omdat je er zelf niets van merkt![]()
Nah dit is echt wel een verschil. Normaal moest je ook wel langs wat onzin scrollen, maar dit is wel een stapje extra met hoe o.a. Barbara wordt aangevallen en die hype mag echt wel snel doodbloeden. Zal wel door het type band komen in combinatie met volgens mij erg jonge fans die zich dan zo gaan gedragen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar er zit nog wel een verschil tussen een hype op allerlei reguliere plekken of dat je het zelf op zoekt door allerlei ESF websites bezoekt waar op veel plekken ze altijd heel erg giftig zijn. Idem voor Twitter.
Barbara aangevallen ja? Kinderachtig. Had wel gezien dat veel tieners fan waren, dan krijg je dit soort dingen wel eerder volgens mij, dan is de band hun leven ineens. Denk maar aan One Direction of Tokio Hotel.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nah dit is echt wel een verschil. Normaal moest je ook wel langs wat onzin scrollen, maar dit is wel een stapje extra met hoe o.a. Barbara wordt aangevallen en die hype mag echt wel snel doodbloeden. Zal wel door het type band komen in combinatie met volgens mij erg jonge fans die zich dan zo gaan gedragen.
Haat richting Barbara? Ik vraag mij echt af wat voor sites/forums jullie dan zitten.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nah dit is echt wel een verschil. Normaal moest je ook wel langs wat onzin scrollen, maar dit is wel een stapje extra met hoe o.a. Barbara wordt aangevallen en die hype mag echt wel snel doodbloeden. Zal wel door het type band komen in combinatie met volgens mij erg jonge fans die zich dan zo gaan gedragen.
“Die hype mag echt wel snel doodbloeden”.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mwah het is vooral wat Evenstar zegt. Maar uiteindelijk is het vooral een storm in een glas water. En niet eens zo veel anders dan andere jaren. De haat jegens Duncan was ook heel groot in Italië.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
De enige die hier een beetje zit te trollen en reacties zit uit te lokken ben jij hoor.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:30 schreef Em31 het volgende:
Geen idee waarom jullie je zo aangevallen voelen. Natuurlijk bedoel ik geen rock over het algemeen. Zulke bands trekken gewoon jongeren aan in die hele ESF-wereld die wegzwijmelen bij de zanger etc. En met het doodbloeden van de hype bedoel ik al die haat die erbij komt kijken, niet de muziek zelf. Dat Barbara een enorm kutwijf is kan ik persoonlijk wel zonder.
En ineens weet ik van niets van de ESF-wereld ofzo terwijl ik jaren verspil aan het ESF volgen?
Nou precies dit, meer is het niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Barbara aangevallen ja? Kinderachtig. Had wel gezien dat veel tieners fan waren, dan krijg je dit soort dingen wel eerder volgens mij, dan is de band hun leven ineens. Denk maar aan One Direction of Tokio Hotel.
Dat laatste zin is toch echt niet nodig? Niemand zegt dat je niets van ESF weet? Dat haal jij er nu zelf bij. en dan zeg je ook nog eens dat wij diegenen zijn die zich aangevallen voelen?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:30 schreef Em31 het volgende:
Geen idee waarom jullie je zo aangevallen voelen. Natuurlijk bedoel ik geen rock over het algemeen. Zulke bands trekken gewoon jongeren aan in die hele ESF-wereld die wegzwijmelen bij de zanger etc. En met het doodbloeden van de hype bedoel ik al die haat die erbij komt kijken, niet de muziek zelf. Dat Barbara een enorm kutwijf is kan ik persoonlijk wel zonder.
En ineens weet ik van niets van de ESF-wereld ofzo terwijl ik jaren verspil aan het ESF volgen?
Of je vat wat ik zeg gewoon veel te zwaar op? Als een aanval op Måneskin ofzo, terwijl ik dat helemaal niet doe.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
De enige die hier een beetje zit te trollen en reacties zit uit te lokken ben jij hoor.
We hadden het er gisteren nog over in de SC, waar Dave belachelijke tweets over Duncan deelde, die nu ook vergeleken wordt met deze band. Over het algemeen kom je door het scrollen door gewoon veel van dat soort tweets tegen. Dit was in die hele Mahmood-Duncan tijd ook zo, nu gewoon een stuk erger. Die hype mag best weggaan, zodat de 'rustige' fans overblijven. Dat is het. Dat heeft toch niets met een aanval of Maneskin of rock of wat ook maar te maken? reacties op dit soort tweets zijn gewoon giftiger dan normaal, dat is gewoon zo na jaren alles volgen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:34 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat laatste zin is toch echt niet nodig? Niemand zegt dat je niets van ESF weet? Dat haal jij er nu zelf bij. en dan zeg je ook nog eens dat wij diegenen zijn die zich aangevallen voelen?
Zijn nu al verschillende users geweest met de oprechte vraag waar jullie dan al die haat terugzien en die hebben nog steeds geen antwoord gekregen. Grootste deel van de haat dat ik zie is richting Franse media en de Franse minister en in beide gevallen hebben ze volkomen gelijk.
Tuurlijk zijn er rotte appels die Barbara een kutwijf vinden, maar net zo goed zijn er mensen die Maneskin een stel omhoog gevallen emo's vinden toch? Als we op al die dingen gaan letten dan blijven wij bezig.
Barbara heeft al vaak genoeg gezegd dat Maneskin terecht heeft gewonnen en dat ze blij is met de tweede plek. Heel veel fans van Maneskin roepen op Twitter bijvoobeeld op om te stoppen met haten op Frankrijk en gewoon te genieten van de overwinning. Als ik dan zoek op echte haat Tweets kom ik eigenlijk bizar weinig tegen.
Om eerlijk te zijn vind ik het wel verrassend hoeveel deze band wordt opgepikt op de socials en qua streams. Ze zijn best goed, maar ze maken ook wel vrij cliché rock. Misschien is het nieuw voor de vele tieners die deze band omarmen, dat zou kunnen. En ze hebben natuurlijk een goede uitstraling.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:12 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou ja, het is duidelijk je smaak niet. Dat maak je overal duidelijk. Verder heb ik bij jou wel altijd het gevoel dat je sowieso niet open staat voor iets wat niet in je straatje past. Verder even goede vrienden hoor, bedoel het niet lullig en er is ook helemaal niks mis mee als je gewoon bij je eigen genre(s) blijft![]()
![]()
De hype is wel ergens op gebaseerd natuurlijk. Ze zijn gewoon heel erg goedNatuurlijk ook terecht dat echte muzikale artiesten die hebben gewonnen wat meer aandacht krijgen dan schudden met je heupen meisjes die niet eens gewonnen hebben
![]()
Het word wel insane veel gestreamd in Nederland hoor, anders kom je niet binnen op 8 in de Nederlandse tipparade.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:18 schreef Viv het volgende:
[..]
Kan ook een oprechte vraag zijn toch? Waar is Måneskin dan zo'n hype buiten dit forum? Want op de radio worden ze in ieder geval niet of nauwelijks gedraaid in Nederland.
Haten op andere artiesten mag nog wel even doorgaan?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
“Die hype mag echt wel snel doodbloeden”.Je praat nu zelf als een kind van 16.
En verder zit je lekker in je vooroordelen dus daar hou ik het bij.
Duidelijk. Het is ook echt niet erg als je dat soort opmerkingen maakt, maar nu onderbouw je het wel wat meer dan net:quote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
We hadden het er gisteren nog over in de SC, waar Dave belachelijke tweets over Duncan deelde, die nu ook vergeleken wordt met deze band. Over het algemeen kom je door het scrollen door gewoon veel van dat soort tweets tegen. Dit was in die hele Mahmood-Duncan tijd ook zo, nu gewoon een stuk erger. Die hype mag best weggaan, zodat de 'rustige' fans overblijven. Dat is het. Dat heeft toch niets met een aanval of Maneskin of rock of wat ook maar te maken? reacties op dit soort tweets zijn gewoon giftiger dan normaal, dat is gewoon zo na jaren alles volgen.
https://twitter.com/Bestsongsworlds/status/1397374008992075780
https://twitter.com/CommonESCGirl/status/1397246099543502851
En dat zijn maar twee voorbeelden. Ik zie niet in waarom dat zo erg is om te zeggen. Het is wat Momo ook zegt, er ontstaat een soort K-pop-achtige reactie, vermoeiend maar misschien wel omdat het ESF door steeds meer jongeren gevolgd wordt.
quote:ståneskins pls fuck off x
quote:I knew Måneskin's stans would be toxic after loosing, didn't realise they would be also after winning. Disgusting people
Allemaal dit soort reacties, terwijl ik nog steeds geen tweet kan vinden waarbij Barbara echt de grond in wordt geboordquote:Man, can we stop discrediting Barbara's song and insulting her? It wasn't she who created the mess but the French press.
Ik zie eigenlijk voornamelijk verontschuldigingen voor het giftige gedrag van anderen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
We hadden het er gisteren nog over in de SC, waar Dave belachelijke tweets over Duncan deelde, die nu ook vergeleken wordt met deze band. Over het algemeen kom je door het scrollen door gewoon veel van dat soort tweets tegen. Dit was in die hele Mahmood-Duncan tijd ook zo, nu gewoon een stuk erger. Die hype mag best weggaan, zodat de 'rustige' fans overblijven. Dat is het. Dat heeft toch niets met een aanval of Maneskin of rock of wat ook maar te maken? reacties op dit soort tweets zijn gewoon giftiger dan normaal, dat is gewoon zo na jaren alles volgen.
https://twitter.com/Bestsongsworlds/status/1397374008992075780
https://twitter.com/CommonESCGirl/status/1397246099543502851
En dat zijn maar twee voorbeelden. Ik zie niet in waarom dat zo erg is om te zeggen. Het is wat Momo ook zegt, er ontstaat een soort K-pop-achtige reactie, vermoeiend maar misschien wel omdat het ESF door steeds meer jongeren gevolgd wordt.
Ik heb niet alle comments bij die tweets gelezen, maar degene die ik zag vond ik best meevallenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk voornamelijk verontschuldigingen voor het giftige gedrag van anderen.
Ja, dat is wat ik bedoelquote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk voornamelijk verontschuldigingen voor het giftige gedrag van anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |