quote:We wish to congratulate Måneskin once again and wish them huge success. We look forward to working with our Italian member Rai on producing a spectacular Eurovision Song Contest in Italy next year.
Hahaha ja die tweets zie je nu. "Neprockers!"quote:Op maandag 24 mei 2021 18:51 schreef Perrin het volgende:
Wel enigszins teleurstellend dat een rockband negatief test op drugs
Een zelf geregelde drugstest in Italië, daar kun je inderdaad geen waarde aan hechten.quote:Op maandag 24 mei 2021 18:29 schreef Greys het volgende:
Nou, drugstest negatief en weer een statement van de EBU. Hopelijk is het dan nu klaar. (Maar dat zal wel weer niet, hij zal z'n eerstgeborene wel aan de Paus moeten offeren voor ze hem geloven waarschijnlijk.)
[ twitter ]
Behalve dan dat ze op de avond zelf in Ahoy het al aanboden te doen daar en de EBU die test toen niet kon regelen.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Een zelf geregelde drugstest in Italië, daar kun je inderdaad geen waarde aan hechten.
Dat is dan ook wel weer nogal sneu voor Babs, aangezien die al lang gezegd heeft dat ze zo helemaal niet wil winnen.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:03 schreef Em31 het volgende:
Wel prachtig ironisch om Italianen los te zien gaan over Frankrijk als ‘sore losers omdat ze tweede zijn geworden’.![]()
Die herkennen ze natuurlijk goed.
Het boeit mij helemaal niks. Al staan ze stijf van de drugs joh.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Behalve dan dat ze op de avond zelf in Ahoy het al aanboden te doen daar en de EBU die test toen niet kon regelen.
Maar geloof wat je wilt.
Italianen zijn altijd al slechte verliezers geweest. Zit in het DNA van sommige landenquote:Op maandag 24 mei 2021 19:03 schreef Em31 het volgende:
Wel prachtig ironisch om Italianen los te zien gaan over Frankrijk als ‘sore losers omdat ze tweede zijn geworden’.![]()
Die herkennen ze natuurlijk goed.
quote:Op maandag 24 mei 2021 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel weer nogal sneu voor Babs, aangezien die al lang gezegd heeft dat ze zo helemaal niet wil winnen.
Wat een chaos. Er gaat geen mens ooit nog durven bukken in een Green Room.
Daar hebben ze allemaal last van in Zuid-Europa en elk land waar de zomers HEET zijn.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Italianen zijn altijd al slechte verliezers geweest. Zit in het DNA van sommige landen
Wel nogal dat ze het bewijs aangeleverd wilden krijgen van de onafhankelijke organisatie, maar dat het niet kon.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het boeit mij helemaal niks. Al staan ze stijf van de drugs joh.
Maar om nou een zelf geregeld testje als een soort van absoluut bewijs aan te voeren vind ik wat naïef.
Het was in deze wel vooral de Franse pers die hier bovenop sprong. Ik heb behoorlijk wat Fransen op social media gezien die de beschuldigingen belachelijk vonden.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:11 schreef Andromache het volgende:
Pure jaloezie van de Fransen. De regering gaat zich er mee bemoeien.Hoe vreselijk zielig. Frankrijk is een mooi land. Jammer dat er zo veel Fransen wonen. Heel kwetsend voor deze superleuke band, deze onheuse bejegening.
Nu achter elkaar Ballo della vita en Teatro d'ira aan het luisteren. Lekkere muziek.![]()
Zitti e buoni zit aan de hardere kant van hun repertoire.
Daar zou je dus ook alle Fransen mee straffen die niet meegaan in de beschuldigingen..quote:Op maandag 24 mei 2021 17:43 schreef joko97 het volgende:
Gatverdamme I'm moet gewoon een klein beetje overgeven over hoe die Franse minister zich uit laat over het diskwalificeren van Italië. Ik ben voor een diskwalificatie voor Frankrijk volgend jaar of een degradatie uit de big 5 voor Frankrijk... Wat een huilie huilie allemaal. Kunnen we het alsjeblieft over de muziek hebben danku.
Absoluut, maar dat soort mensen heb je in meer landen. Meestal komen dit soort berichten van iemand met een publieke functie die denkt voor een heel land te kunnen spreken.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar hebben ze allemaal last van in Zuid-Europa en elk land waar de zomers HEET zijn.![]()
Maar een minister laten blaten is toch echt van een andere orde.
De meeste Franssen doen hier inderdaad helemaal niet aan mee.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Daar zou je dus ook alle Fransen mee straffen die niet meegaan in de beschuldigingen..
Ja dat is ook sneu, maar na hun gedrag richting Duncan en Nederland zal ze dat ook niet uitmaken gok ik zoquote:Op maandag 24 mei 2021 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel weer nogal sneu voor Babs, aangezien die al lang gezegd heeft dat ze zo helemaal niet wil winnen.
Wat een chaos. Er gaat geen mens ooit nog durven bukken in een Green Room.
Dit dus. Echt heel triest als dit ze alsnog blijft achtervolgen, wat kunnen ze nog meer doen om het te ontkrachten dan?quote:Op maandag 24 mei 2021 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Behalve dan dat ze op de avond zelf in Ahoy het al aanboden te doen daar en de EBU die test toen niet kon regelen.
Maar geloof wat je wilt.
Basta.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:41 schreef Evenstar het volgende:
Mooi, is dat ook weer klaar.
Kansloos gedoe, zonde.
Ik denk dat het voor al die mensen pas genoeg is als ze de trofee overhandigen aan Barbaraquote:Op maandag 24 mei 2021 19:43 schreef Viv het volgende:
[..]
Dit dus. Echt heel triest als dit ze alsnog blijft achtervolgen, wat kunnen ze nog meer doen om het te ontkrachten dan?
Booh dat heerlijk rauwe geluid van Victoriaquote:
En 3 jaar geleden speelden ze nog in de straten van Rome.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:52 schreef Em31 het volgende:
Zo jong en dan al Sanremo en het Songfestival hebben gewonnenals dat geen fantastisch begin is
Heb je het statement van EBU gelezen? Het is in combinatie van een test en het bekijken van alle camerabeelden. Enig idee hoeveel camera's er daar aanwezig waren die er pal bovenop stonden uit allerlei hoeken?quote:Op maandag 24 mei 2021 19:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het boeit mij helemaal niks. Al staan ze stijf van de drugs joh.
Maar om nou een zelf geregeld testje als een soort van absoluut bewijs aan te voeren vind ik wat naïef.
quote:Op maandag 24 mei 2021 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je het statement van EBU gelezen? Het is in combinatie met het bekijken van alle camerabeelden. Enig idee hoeveel camera's er daar aanwezig waren die er pal bovenop stonden uit allerlei hoeken?![]()
De EBU gaat dit echt niet zo stellig (en zelfs ietwat bozig om het fake nieuws) officieel verklaren met het gevaar dat één iemand van de 3500 man publiek iets anders heeft gefilmd op hun telefoon. Echt niet.
En dat nog weer in combinatie met het feit dat de zanger direct op de avond zelf al zei in Ahoy 'kom maar met je drugstest, wij gebruiken geen drugs'.
Wie het dan nu nog niet gelooft, daar kan dan echt niemand meer iets aan doen.
En ze waren er zo ongelooflijk blij meequote:Op maandag 24 mei 2021 20:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En 3 jaar geleden speelden ze nog in de straten van Rome.
Wat dat betreft ben ik ook heel blij met de winst van Italië. Het zijn muzikanten die doen wat hun hart ingeeft.
Wie is hij?quote:Op maandag 24 mei 2021 20:08 schreef Em31 het volgende:
Hij deelt het nieuws zelf met ‘voilà’ erbij, sneu voor Barbara dus ook dat de media daar en die minister erover bleven praten, want nu krijg je zulke dingen.
Die durfde echt niet blij te zijn de eerste 15-20 seconden. Bleef echt naar scherm staren van "wacht, wacht, wacht even, geen VAR? geen extra land?"quote:Op maandag 24 mei 2021 20:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
En ze waren er zo ongelooflijk blij meeHoe die drummer een tijde gehurkt voor zich uit zit te starten, zo van wat is ons nou overkomen.
Natuurlijk heb ik dat gelezen, ik doe niet aan dom roeptoeteren. Maar goed, ik snap niet zo goed waar ik me druk om maak eigenlijkquote:Op maandag 24 mei 2021 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je het statement van EBU gelezen? Het is in combinatie met het bekijken van alle camerabeelden. Enig idee hoeveel camera's er daar aanwezig waren die er pal bovenop stonden uit allerlei hoeken?![]()
De EBU gaat dit echt niet zo stellig (en zelfs ietwat bozig om het fake nieuws) officieel verklaren met het gevaar dat één iemand van de 3500 man publiek iets anders heeft gefilmd op hun telefoon. Echt niet.
En dat nog weer in combinatie met het feit dat de zanger direct op de avond zelf al zei in Ahoy 'kom maar met je drugstest, wij gebruiken geen drugs'.
Wie het dan nu nog niet gelooft, daar kan dan echt niemand meer iets aan doen.
Ik denk dat de Voilà naar de Franse minister is die ze wilde laten diskwalificeren. Niet naar Barbara.quote:Op maandag 24 mei 2021 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laat dat dan gewoon zitten joh, zij heeft daar ook niet om gevraagd.
Meh, dit vind ik dan weer een beetje sneu voor Barbara, omdat zij duideiljk afstand nam van de opmerking van de minister. Maar vanuit de kant van Maneskin begrjip ik het wel. Hopelijk houdt nu iedereen er over op. Basta.quote:
Klopt, maar ik snap de frustratie ook wel hoor, vooral als een fucking Franse minister zich ermee gaat bemoeien. Denk ook niet dat dit richting haar persoonlijk is.quote:Op maandag 24 mei 2021 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met de groeten naar de Franse minister.quote:Op maandag 24 mei 2021 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat begrijp ik, maar dit voelt wel op die manier.quote:Op maandag 24 mei 2021 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat de Voilà naar de Franse minister is die ze wilde laten diskwalificeren. Niet naar Barbara.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |