quote:Welkom, welkom in het Big Brother-huis
Welkom, welkom wat hebben plezier
Welkom, welkom in het Big Brother-huis
Kom maar snel naar hier
Mensen komen, mensen gaan, maar de vriendschap blijft bestaan
Rode loper of gemaskerd of misschien wel uit een doos
Of een opdracht van Big Brother, in het ho-olst van de nacht
Wees gewoon jezelf en alles komt wel los
So throw your ass in a circle en voel je lekker thuis
Welkom, welkom wat hebben plezier
Kom maar snel naar hier
10 uur dansen, heel lang breien en het ijs dat moest kapot
Nomineren en het gemis. Dat is echt geen kattenpis
We ontvangen je met open armen
Maar bij weerwolven ieder voor zich
Word je onze nieuwe vriend en heb je goede vibes
We hebben nog wat plekjes vrij, dus kies je bedje uit
Welkom, welkom wat hebben plezier (Welkom!)
Kom maar snel naar hiiiieeer
(En als het je niet aanstaat.... Daar is de deur!)
Valt denk ik vies tegen als je van haar kaliber bentquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou denk dat ze er vet genoeg van verdient
Niks meer aan doen.quote:
Ze kan er van leven,die pakt wel genoeg.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:04 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Valt denk ik vies tegen als je van haar kaliber bent
Ja.quote:
Josti mag zeker niet?quote:
komen er dan ook gelijk nieuwe bewoners?quote:
Dat is wel heftigquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:08 schreef TheRacingElf het volgende:
In het vorige topic ging het over Zoëy en haar bekendheid/DJ kunsten. Ik weet dat het afgelopen jaar heel moeilijk zijn geweest voor artiesten maar van de week vertelde ze tegen Liese dat ze een uitkering heeft, 120 euro per maand betaald voor een opslagruimte voor haar meubels omdat ze dakloos is...
Nee, komen denk ik tijdens de liveshowquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:09 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
komen er dan ook gelijk nieuwe bewoners?
quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:09 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Nee, komen denk ik tijdens de liveshow
Staat weinig bij over haar DJ-kwaliteitenquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
https://partyflock.nl/artist/91145:Zoey-Hasselbank
Klopt,heel weinig te zien.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:11 schreef D. het volgende:
[..]
Staat weinig bij over haar DJ-kwaliteiten
Ik gok het er maar op dat ze het vooral van haar looks moet hebben
Da's half waar, ze was aan het verhuizen en heeft nog niets nieuws omdat ze eerst het BB-huis in gingquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:08 schreef TheRacingElf het volgende:
In het vorige topic ging het over Zoëy en haar bekendheid/DJ kunsten. Ik weet dat het afgelopen jaar heel moeilijk is geweest voor artiesten maar van de week vertelde ze tegen Liese dat ze een uitkering heeft, 120 euro per maand betaald voor een opslagruimte voor haar meubels omdat ze dakloos is...
Nick.quote:
ja klopt heb ik ook gehoord is wel een erg contrast met wat je op der insta kan vernemen waar ze allemaal komt en verblijft voor der djwerkquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:08 schreef TheRacingElf het volgende:
In het vorige topic ging het over Zoëy en haar bekendheid/DJ kunsten. Ik weet dat het afgelopen jaar heel moeilijk is geweest voor artiesten maar van de week vertelde ze tegen Liese dat ze een uitkering heeft, 120 euro per maand betaald voor een opslagruimte voor haar meubels omdat ze dakloos is...
Stream 2 is de 'StreamLock' stream. Die is echt live. De andere stream loopt altijd zo'n 3 minuten achter.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:12 schreef MacDeMarco het volgende:
De streams staan beide op live bij mij en toch staan Liese, Michel en Zoey op de ene stream en zitten ze op de andere stream.
quote:
volgens mij niet toch? wel grappigquote:
Nopequote:
wat houd dat precies in, speelt hij nou echt zelf of is dat voorgeprogrammeerd in dat dingquote:
Voorgeprogrammeerde demo's.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat houd dat precies in, speelt hij nou echt zelf of is dat voorgeprogrammeerd in dat ding
quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat houd dat precies in, speelt hij nou echt zelf of is dat voorgeprogrammeerd in dat ding
Voorgeprogrammeerd en dan doet hij offie t zelf speelt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nee.Maar hij doet het master.quote:
Nick Soerjadi..quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:13 schreef Benny het volgende:
Nick is wel muzikaal. Die pikte de melodie zo op
Mooi speelgoed.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:17 schreef Aggie46 het volgende:
Hij doet dat zeker NIET zelf.
Ik heb ook een (mooi) keyboard en daar zitten inderdaad heel veel demo's in met hele orkesten.
[ afbeelding ]
Boogie woogie speel ik ook graag mee, das makkelijk improviseren.quote:
Jep!quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:18 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Boogie woogie speel ik ook graag mee, das makkelijk improviseren.
Echt wel. En heel veel midi's downloaden, muziek uitprinten met een progje en meespelen maar.quote:
Wyfke toch.Ik snap het.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:19 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Echt wel. En heel veel midi's downloaden, muziek uitprinten met een progje en meespelen maar.
Goede afleiding in verdrietige tijden (voor mij)
Nope.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:20 schreef MacDeMarco het volgende:
Hebben jullie geluid op stream 2?
Nope..quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:20 schreef MacDeMarco het volgende:
Geweldig....het keyboard zelf dus😊quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:21 schreef Blackprinces het volgende:
Was in de keuken en ik ging kijken wie er zo goed aan het spelen was
Leuk Youtube-kanaal dan om te volgen. Engelse dude die op openbare piano's los gaat met boogie woogie:quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:18 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
hier ook niet, al lange tijd niksquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:20 schreef MacDeMarco het volgende:
quote:
quote:
Dit is echt heel slecht.quote:
Yep die ken ik. Geweldig leuk en goed.Heerlijk, dat YT.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Leuk Youtube-kanaal dan om te volgen. Engelse dude die op openbare piano's los gaat met boogie woogie:
https://www.youtube.com/p(...)f_Q8RDOVz8afset721xL
Dan mag Jill ook een nieuwe kleedje.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:25 schreef D. het volgende:
Michel's broek is kapot
Mag wel wat uit de pot halen zodat ie een nieuwe kan bestellen
Zo had ik het dus ook begrepen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:12 schreef D. het volgende:
[..]
Da's half waar, ze was aan het verhuizen en heeft nog niets nieuws omdat ze eerst het BB-huis in ging
En Thomas dan?quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:25 schreef D. het volgende:
Michel's broek is kapot
Mag wel wat uit de pot halen zodat ie een nieuwe kan bestellen
Sjorbanden stelde iemand voor.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
En Thomas dan?
Zijn kleding kan hij in zwemmen onderhand.
Iemand een idee hoeveel kilo die al kwijt is?quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
En Thomas dan?
Die heeft een hele nieuwe garderobe nodig, die loopt hele dagen in pyjamaquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan mag Jill ook een nieuwe kleedje.
Kan wel het beste zingen van allemaalquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas wil geen instrument bespelen.
Thomas : Ik wil gewoon ook een keer meezingen
Iedereen nieuwe kleding, pot leegquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
En Thomas dan?
Hij kan het gewoon nietquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas wil geen instrument bespelen.
Thomas : Ik wil gewoon ook een keer meezingen
Niet echt de slimste nee....quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:28 schreef Juan_Roman het volgende:
Jill: "wauw hoe kan je zonder handen spelen"
Een nummertje voor het etenquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:28 schreef FreshFruit het volgende:
Amai,voor het eten het nummertje zingen.
Dit is één van haar betere uitspraken !!!!!quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:28 schreef Juan_Roman het volgende:
Zal vast een leuke meid zijn om mee te stappen, maar haar intelligentie zit bij Thomas in z'n verloren kilo'squote:Op donderdag 4 februari 2021 16:29 schreef Benny het volgende:
Nick heeft de demomodus aan gezet. Doet net alsof hij speelt.
Naomi danst erop. Vervolgens vraagt Nick of Naomi ook wil spelen
Hij staat op, handjes vrij van de piano
Jill: "Huh, hoe kan je verder spelen?"
Eigenlijk moeten zulke opmerkingen echt ergens worden verzameldquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:30 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Zal vast een leuke meid zijn om mee te stappen, maar haar intelligentie zit bij Thomas in z'n verloren kilo's
Ik weet nog dat Britt Dekker ook alles vroeg, jaren geleden. Precies zoals Jill nu doet.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:30 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Zal vast een leuke meid zijn om mee te stappen, maar haar intelligentie zit bij Thomas in z'n verloren kilo's
Ze zal vast tegen Britt opkijken.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:30 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Britt Dekker ook alles vroeg, jaren geleden. Precies zoals Jill nu doet.
En kijk waar BB nu is..voilà.
Britt Dekker verliest het van haar.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:29 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dit is één van haar betere uitspraken !!!!!
we hebben nog even te gaan voor de komende uitsprakenquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:30 schreef Benny het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten zulke opmerkingen echt ergens worden verzameld
quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:30 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Britt Dekker ook alles vroeg, jaren geleden. Precies zoals Jill nu doet.
En kijk waar BB nu is..voilà.
Ik denk dat ze gelijk opgaan.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Britt Dekker verliest het van haar.
Ze is zoeyzo leukerquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Britt Dekker verliest het van haar.
Zal wel zwaar vermoeid zijn.quote:
Ik vind ze beide geweldig,dat onbevangen zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:32 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gelijk opgaan.
Moet ook altijd nog lachen om Britt, net zoals Jill.
Dit is de meest creatieve en BB gerelateerde schrijfwijze van sowieso die ik ooit heb gezien.quote:
En dan staat Thomas nog verkeerd ook (achter het keyboard)quote:
Die kan iedereen die ook maar een béétje kan keyboard spelen wel terwijl je er verkeerd voor (of achter) staatquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:34 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
En dan staat Thomas nog verkeerd ook (achter het keyboard)
De vorige keer dacht ze dat Thomas maar net deed alsof hij speelde en toen bleek hij echt te spelen. Nu is het andersom. Helemaal in de war natuurlijk!quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:29 schreef Benny het volgende:
Nick heeft de demomodus aan gezet. Doet net alsof hij speelt.
Naomi danst erop. Vervolgens vraagt Nick of Naomi ook wil spelen
Hij staat op, handjes vrij van de piano
Jill: "Huh, hoe kan je zonder handen spelen?"
Vind het wel mooi klinkenquote:
Misschien dat ie het beter speelt als ie het minder nonchalant doetquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:34 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
En dan staat Thomas nog verkeerd ook (achter het keyboard)
Ik ben maar een amateurtje.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:34 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Die kan iedereen die ook maar een béétje kan keyboard spelen wel terwijl je er verkeerd voor (of achter) staat
Waar blijft mijn Tegel topic?quote:
Kun je zelf openenquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waar blijft mijn Tegel topic?
BB / FreshFruit's Tegel topicquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waar blijft mijn Tegel topic?
Is dit een sneer?quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:37 schreef D. het volgende:
[..]
Kun je zelf openen
Met topics openen heb je normaal ook weinig moeite
quote:
Te laatquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:40 schreef Li0nHeart het volgende:
BB / Het grote BB 2021 tegeljestopic
was het niet als je stoer doetmoet je stoer blijvenquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:40 schreef Li0nHeart het volgende:
BB / Het grote BB 2021 tegeljestopic
correctquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
was het niet als je stoer doetmoet je stoer blijven
haha.. shit .. ik ga 'm aanpassenquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
was het niet als je stoer doetmoet je stoer blijven
Hij ziet dat andere het ook leuk vinden/sneller oppikken? Word 'ie denk ik knetter onzeker van.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:42 schreef FreshFruit het volgende:
Waarom laat Thomas het nu zo afweten?
Moet ik ook aan denken.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:40 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Rollercoaster Tycoon achtige shit
Ik had hem serieus achter dat ding geschopt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:43 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Hij ziet dat andere het ook leuk vinden/sneller oppikken? Word 'ie denk ik knetter onzeker van.
Ja same! JIJ BENT MUZIKANT VERDOMMEquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had hem serieus achter dat ding geschopt.
Gaaf!quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:18 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gaaf!
Speel je een beetje op haar niveau?Dat is waanzinnigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is óók keigaaf.
Geen boogiewoogie though.
Hij wilde meezingen. Wat ik wel begrijp. Is de enige die stemvast is.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:43 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Hij ziet dat andere het ook leuk vinden/sneller oppikken? Word 'ie denk ik knetter onzeker van.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gaaf!
Speel je een beetje op haar niveau?Lol...nee hoor, echt niet. Toen ik jong was MOEST ik op pianoles, dus ik kan noten lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar met een keyboard (waar hele orkesten in zitten) kan ik lekker meespelen.
Met koptelefoon op, dat dan weer wel
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Dat klopt. Geen aangename stem, maar wel toonvast.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:46 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hij wilde meezingen. Wat ik wel begrijp. Is de enige die stemvast is.
Hij heeft zich beter voorgedaan dan ie is en valt nu door de mand, dus hij probeert zijn eer te reddenquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:42 schreef FreshFruit het volgende:
Waarom laat Thomas het nu zo afweten?
En de uitspraak is stuitendquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:47 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Dat klopt. Geen aangename stem, maar wel toonvast.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:52 schreef D. het volgende:
Naomi! Gotta have more cowbell!
[ afbeelding ]
Telkens als je denkt dat ze je niet meer kan verbazen, weet ze je toch weer te verrassen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:28 schreef Juan_Roman het volgende:
Ik moet weer aan Lieske - BB5 denken.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:30 schreef Benny het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten zulke opmerkingen echt ergens worden verzameld
quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:57 schreef Sangha het volgende:
Hebben jullie het ook wel eens dat je naar bewegende gifs in het topic blijft kijken en er na een (te lange) tijd achter komt dat het zich eigenlijk steeds herhaalt...
Nee nooit.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:57 schreef Sangha het volgende:
Hebben jullie het ook wel eens dat je naar bewegende gifs in het topic blijft kijken en er na een (te lange) tijd achter komt dat het zich eigenlijk steeds herhaalt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Moet je het wel goed kunnen spelenquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Met het keyboard kun je vast het refreintje opnemen en dan afspelen op het goede moment. Heb je in ieder geval een beetje houvast.
Yep ,regelmatig.En er zijn hier goede GIF maaksters.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:57 schreef Sangha het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je naar bewegende gifs in het topic blijft kijken en er na een (te lange) tijd achter komt dat het zich eigenlijk steeds herhaalt...
Ik vind het een simpel keyboard, dus weet niet of het kan. Maar dat idee dacht ik ook.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Met het keyboard kun je vast het refreintje opnemen en dan afspelen op het goede moment. Heb je in ieder geval een beetje houvast.
Komt op cd uit . Klinkt niet verkeerd hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:57 schreef 5thencounter het volgende:
Tering wat een beschamende vertoning .....
En ja "Ze Staan Er Toch Maar Mooi..." en meer van die BS
Dank u dank uquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Yep ,regelmatig.En er zijn hier goede GIF maaksters.
Da's niet zo spectaculair. Dubai is het Torremolinos van de 21ste eeuw.quote:
Het beste paard van stal.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja Liese, met jouw lengte moet je echt vooraan gaan staan.
Zekers!quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De bekendste gifmaaksterquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Samen met Naomiquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:01 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Jezus wat heeft Zoey toch een irritante stem
Nee #11.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:01 schreef D. het volgende:
[..]
De bekendste gifmaakster
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:01 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Mijn pannenkoek ligt op mijn iPad
Sorry.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:01 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Mijn pannenkoek ligt op mijn iPad
Joey DeFrancesco is waanzinnig. Komt ook uit een heel muzikale familie.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:45 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Dat is waanzinnig
Dit is óók keigaaf.
Geen boogiewoogie though.
Naomi vind ik dan nog wel te overzien. Die heeft ook wel een schelle stem, maar die van Zoey komt echt overal boven uitquote:
Kloptquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Joey DeFrancesco is waanzinnig. Komt ook uit een heel muzikale familie.
Ach nee,#12.quote:
Die zingt niet, die toetertquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:04 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Naomi vind ik dan nog wel te overzien. Die heeft ook wel een schelle stem, maar die van Zoey komt echt overal boven uit
quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:46 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Lol...nee hoor, echt niet. Toen ik jong was MOEST ik op pianoles, dus ik kan noten lezen.
Maar met een keyboard (waar hele orkesten in zitten) kan ik lekker meespelen.
Met koptelefoon op, dat dan weer wel
Ze noemen mij weleens the man in blackquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:05 schreef Mrsprickles het volgende:
Heel veel mensen dragen zo vaak zwarte kleding
Die bezigheidstherapie werkt wel.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:05 schreef Sangha het volgende:
Zo wat een rust nu daar... ze hadden ook niet langer door moeten gaan...
Ja echt, als je je de godsganse dag loopt te vervelen wordt alles leuk. Zelfs weerwolven.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die bezigheidstherapie werkt wel.
Lekker sjaslikkie op de BBQ.quote:
Ik wil hier zo graag iets op zeggen,maar dat is zo OT.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ze noemen mij weleens the man in black
VOL is met hoofdletters, dat zou jij toch moeten weten.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:51 schreef 5thencounter het volgende:
En nu maar wachten, tot die hele Josie-BBBand door de mand valt . sjeezus wat een kolerezooitje
Hulde voor iedereen hier die er zo geweldig in meegaat....Hou Vol
En met een ¡ ik weet hetquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
VOL is met hoofdletters, dat zou jij toch moeten weten.
Zo stel ik me haar gezichtsuitdrukking voor als ze hoort dat ik al bezet ben.quote:
Naomi;Crackers.quote:
(clap) (clap) (clap)quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:57 schreef 5thencounter het volgende:
Tering wat een beschamende vertoning .....
En ja "Ze Staan Er Toch Maar Mooi..." en meer van die BS
Gezelluggg!quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:16 schreef Mrsprickles het volgende:
Bonte avond met zingen, verkleedfeestjes en jeu de boules.
BB op de camping
nou volgens mijn is het bloedduurquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Da's niet zo spectaculair. Dubai is het Torremolinos van de 21ste eeuw.
Dan doe maar nietquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil hier zo graag iets op zeggen,maar dat is zo OT.
BB Slagharen editiequote:Op donderdag 4 februari 2021 17:16 schreef Mrsprickles het volgende:
Bonte avond met zingen, verkleedfeestjes en jeu de boules.
BB op de camping
quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:14 schreef 5thencounter het volgende:
Sjahh en nu?
Benen wijder ... nog meer Vampen? hoe dan, het leven van een Geile BB Favoriet gaat niet over rozen, keihard werken ...
[ afbeelding ]
Op Stream 2 is Koken met Nick (en Michel)quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:16 schreef 5thencounter het volgende:
En over naar JeuDeBullShitten...
Sjeezus wat hou ik toch van BB 2021
En toch blijf je kijken hequote:Op donderdag 4 februari 2021 17:16 schreef 5thencounter het volgende:
En over naar JeuDeBullShitten...
Sjeezus wat hou ik toch van BB 2021
Ik geniet.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:20 schreef Benny het volgende:
[..]
Op Stream 2 is Koken met Nick (en Michel)
Hebben we al gestemd?quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom zouden we nu gister eigenlijk hebben moeten stemmen op de favoriete bewoner? Zouden ze daar in de liveshow iets mee gaan doen?
Nee dat denk ik niet, volgend jaar misschien of medio dit jaar met vips, dat soort dingen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:18 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Als na 100 dagen het einde is .Beginnen ze dan weer opnieuw met andere bewoners?
Koud? Nee joh, valt mee hoorquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:22 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Thomas loopt in korte broek en het is echt super koud .
Da's al de 2e stemming die ik misquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, kon vanaf na de uitzending van gisteravond tot 8.00 uur vanochtend.
nou ik moest nog inloggen ervoor en toen ik was ingelogd waren er geen stemmingen meer kreeg ikquote:
En hij heeft wat natuurlijke bescherming tegen de kouquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:23 schreef D. het volgende:
[..]
Koud? Nee joh, valt mee hoor
Daarnaast, benen kunnen wel wat hebben
Ik hoor het nu pas, dus ben ook ietsje te laatquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ik moest nog inloggen ervoor en toen ik was ingelogd waren er geen stemmingen meer kreeg ik
volgende week word het koudquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:23 schreef D. het volgende:
[..]
Koud? Nee joh, valt mee hoor
Daarnaast, benen kunnen wel wat hebben
Helpt ookquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En hij heeft wat natuurlijke bescherming tegen de kou
Ja goeie, ben ik ook wel benieuwd naar. Zeker kijken vanavond!quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom zouden we nu gister eigenlijk hebben moeten stemmen op de favoriete bewoner? Zouden ze daar in de liveshow iets mee gaan doen?
en heleboel sneeuw word er voorspeltquote:
Ow, da's dan weer wel leukquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
en heleboel sneeuw word er voorspelt
En gevoelstemperatuur van -20 bij windkracht 7quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet verder met de buitenboel schilderen dusquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:26 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Zondag gevoelstemperatuur - 20 graden
Dat wordt een enorme Samuel 2.0quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
er werd gezegd dat er vanavond 2 binnen zouden komen en wij konden stemmen zodat die er dan ook na binnen gingquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:25 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja goeie, ben ik ook wel benieuwd naar. Zeker kijken vanavond!
Oef, dat is very fris, dat zijn we niet meer gewend hier. Toch maar eens de kast in voor het winterkledingspul, of de zolder.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:26 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hoop maar dat BB nu wel even handschoenen en sjalen voor ze regeltquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat wordt een enorme Samuel 2.0
nee vind er niets aanquote:
Lol ik moest effe denken wie dat ook alweer was!quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat wordt een enorme Samuel 2.0
Lekker binnenblijven...lockgedoe enzoquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:28 schreef Sangha het volgende:
[..]
Oef, dat is very fris, dat zijn we niet meer gewend hier. Toch maar eens de kast in voor het winterkledingspul, of de zolder.
Ja maar dit ging over het stemmen van gisteravond; wie nu de meest favoriete van de groep is.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
er werd gezegd dat er vanavond 2 binnen zouden komen en wij konden stemmen zodat die er dan ook na binnen ging
hoe weet je dat ?? vreselijkquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:26 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Oh maar ik woon bij het bos, dus lekker atb-ritje maken!quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:29 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Lekker binnenblijven...lockgedoe enzo
Kranten staan er vol mee. Maar of het allemaal waar is (ik hoop het niet).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |