abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_196922914

Naam: Naomi Timmerman
Leeftijd: 31 jaar
Beroep: Biologe

'Mensen geven altijd commentaar, wat je ook doet, dus je kan maar beter iets doen wat je leuk vindt.'

De 31-jarige Naomi werkt in een vegan lunchbar in Mechelen. Ze noemt zichzelf het zonnetje in huis en laat mensen graag lachen. Vandaar dat ze ook gemakkelijk in groepen gedijt. Ze kan moeilijk liegen en houdt niet van mensen die achterbakse spelletjes spelen. Ze is zeer actief op sociale media en deelt veel met haar volgers. Naomi heeft best laat ontdekt dat ze niet alleen op mannen valt, maar echt op een persoon; niet op een geslacht. Als iemand grappig is, dan kan ze al heel snel verliefd worden.Wie weet lukt het deze biologe om haar medebewoners ervan te overtuigen veganistisch te gaan eten.

[ Bericht 44% gewijzigd door Benny op 04-01-2021 16:57:45 ]
pi_196923260
Worthless without pics. 14.gif
  donderdag 24 december 2020 @ 14:48:53 #3
308499 Dven
Voorbeelduser
pi_196924403
TVP voor dit groenlinksmeisje.
pi_196960783
Biologe dus die komt heel ver, mogelijke finaliste (met alle ''Greta'' Klimaatverandering aanhang)
BB Favo: Nick/Zoey/Michel the holy trinity
  zaterdag 26 december 2020 @ 10:46:19 #5
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_196961926
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 09:42 schreef TheVoice4ever het volgende:
Biologe dus die komt heel ver, mogelijke finaliste (met alle ''Greta'' Klimaatverandering aanhang)
Ze kan ook dierproeven doen he :7
pi_196967625
Ik gok op deze https://www.facebook.com/naomi.timmerman

https://www.flair.be/nl/c(...)/#Echobox=1597388494

[ Bericht 22% gewijzigd door Amputalent op 26-12-2020 15:38:34 ]
Wijsheid met gebreken, Lopend vuurtje, Niet over iemand heen lopend, Brekebeentje, Monopotig
pi_197013499

Ik had het dus goed.

Mechelse Naomi gaat in Big Brother-huis wonen: “Niet bedoeling verliefd te worden”
Mechelen - En van de vier uitverkoren Vlamingen om in het nieuwe Big Brother-huis te wonen is de Mechelse Naomi Timmerman (31). “Ik heb zeen van tijd om mee te doen, want zolang de horeca gesloten blijft heb ik toch niks omhanden.”
https://www.gva.be/cnt/dmf20201227_95695085
Wijsheid met gebreken, Lopend vuurtje, Niet over iemand heen lopend, Brekebeentje, Monopotig
  Moderator maandag 28 december 2020 @ 09:45:25 #8
255123 crew  Benny
pi_197014158
OP bijgewerkt: Foto en info toegevoegd
  maandag 28 december 2020 @ 10:01:33 #9
78680 Nielsch
zie signature
pi_197014528
Schattig meiske
zie ondertitel
pi_197014950
''niet bedoeling verliefd te worden'' hahahahaha dat is een goeie, zeggen ze allemaal en juist dan krijgen ze dat liefdes script _O- _O-

ziet er ook uit als een sletje lol
BB Favo: Nick/Zoey/Michel the holy trinity
pi_197017328
Deze is wel de leukste
pi_197017505
Is dit haar zusje?

twitter
What we have loved, Others will love, and we will teach them how.
  maandag 28 december 2020 @ 12:10:27 #13
141378 Pearlbitch
Team Lieses Angels
pi_197017738
Naomi: ‘Hoe stel je als single slim je bubbel samen? Of beter gezegd, bij welke bubbel is er nog plaats?’
Bioloog en blogster Naomi Timmerman (31) schrijft deze week over het leven als single in dit bubbelbestaan.

In onze reeks #Megafoon bieden we relevante stemmen een megafoon aan. We geven met andere woorden ons bereik even weg aan wie iets waardevols te zeggen heeft en daarmee blikken kan doen verruimen. Deze week: bioloog en blogster Naomi Timmerman (31) over het leven als single in dit bubbelbestaan.

Het is een zwoele zomeravond, ik zit alleen in de zetel en heb zonet op onverklaarbare wijze mijn bh in twee gebroken. Ik mag er niet aan denken dat binnen enkele dagen de avondklok weer ingaat. Het gevoel dat er is ingeslopen sinds de verstrengde maatregelen vorige maand, bereikt zijn hoogtepunt. Dit is echt kut. Mijn agenda vrijwel leeg, onder normale omstandigheden zat ik nu aan een kampvuur ergens in de bossen net over de Franse grens. In de plaats daarvan bevind ik mij in een zwart gat gevuld met keuzestress. Wat ga ik dit weekend weer doen, maar vooral met wie?

In een maatschappij die gericht is op koppels en gezinnen, val je al snel uit de boot wanneer contacten beperkt moeten worden.

Beslissingen. ‘Wie zou je meenemen naar een onbewoond eiland?’ is niet langer een hypothetische vraag dezer dagen. Hoe stel je als single verstandig je bubbel samen? Of beter gezegd, bij welke bubbel is er nog plaats? Ze zeggen weleens dat je moet roeien met de riemen die je hebt maar in een maatschappij die gericht is op koppels en gezinnen, val je al snel uit de boot wanneer contacten beperkt moeten worden. Velen trekken zich terug in hun veilige cocon thuis en laat ons zeggen dat niet iedereen even gediend is met veelvuldige avondjes met z’n drien. (Ik snap het ook niet.) Hoe wordt de bubbel zelfs verdeeld als je een roomie hebt? En met nieuwe dates wil je nu ook niet meteen beginnen tenzij je ongemakkelijke gesprekken wil voeren la ‘Ik vind u wel tof enzo maar ik weet niet of je bubbelmateriaal bent’. Alsof we al niet de constante maatschappelijke en financile druk voelden om ons ontbrekend puzzelstukje te vinden, hebben ze nu ook nog eens onze speeltijd afgeschaft. Ze maken het ons singles niet gemakkelijk, maar dat is niets nieuws onder de zon. Nooit aan het minimum bestelbedrag geraken, niemand om de schuld op te steken als je de vuilniszakken weer bent vergeten buiten te zetten, en geen discussies om je te helpen bepalen welke Netflixfilm je vanavond eens wil zien.

Toen de eerste lockdown halverwege maart werd aangekondigd, was ik alleen op m’n appartement. M’n gsm stond roodgloeiend maar ik kon enkel voor me uitstaren terwijl woorden zoals ‘quarantaine’ nazinderden door heel m’n lichaam. De volgende ochtend ben ik meteen naar m’n werk gewandeld, een ontbijt- en lunchbar die voor God weet hoelang de deuren moest sluiten. Hoewel ik die dag helemaal niet op het rooster stond, heb ik op automatische piloot koffietassen staan afwassen tot sluitingstijd. Vervolgens heb ik de rest van de avond met vrienden doorgebracht in een waas van emotie en alcohol, om klokslag 12u kondigde ‘Les lacs du Connemara’ het einde aan van het leven zoals we het kenden. Ik weet dat ik die dag beter gewoon thuis was gebleven maar de verstikkende gedachte aan sociaal isolement had het van m’n rede overgenomen. Als single ben ik altijd onderweg en leer ik continu nieuwe mensen kennen, en nu werd ik plotseling gedwongen om al m’n tijd alleen door te brengen binnen dezelfde vier muren. Gelukkig woonde ik samen met een vriendin, waardoor de eenzaamheid veel zachter binnenkwam. Ik had nog een paar armen waar ik in kon kruipen als het allemaal wat te veel werd. De afgelopen maanden heb ik enorm meegeleefd met m’n vrienden die hun mentale gezondheid alleen moesten zien te handhaven. Het vrolijke kinderliedje ten spijt, op een onbewoond eiland zijn helaas niet alle dagen fijn.

Een zeer waardevolle les die ik als single heb geleerd, is om minstens evenveel te investeren in vriendschaps- en familierelaties als romantische relaties. Het zijn net die sterke banden die je erdoor sleuren in beangstigende tijden als deze en je ondersteunen zoals een partner dat zou doen. Soms van wat dichterbij, soms van wat verder, maar nooit uit het zicht dankzij videochat.

Samen komen we hier door, beloofd!
En dan pakken we elkaar terug eens stevig vast.

Naomi Timmerman (31) is bioloog en werkt deeltijds in een duurzame ontbijt- en lunchbar. In haar vrije tijd deelt ze portretten en single-avonturen op haar Instagrampagina.

https://www.flair.be/nl/c(...)erman-single-bubbel/
De wereld begrijpt mij niet meer
  maandag 28 december 2020 @ 14:51:00 #14
78680 Nielsch
zie signature
pi_197022513
quote:
Naomi heeft best laat ontdekt dat ze niet alleen op mannen valt, maar echt op een persoon; niet op een geslacht.
Scharen met Liese, of anders met die MILF uit Brabant. Dat levert kijkcijfers op.
zie ondertitel
pi_197026066
Voor nu mijn favoriete bewoonster..
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  maandag 28 december 2020 @ 16:33:10 #16
389345 IkFok
jij fokt. wij fokken.
pi_197026467
Wie weet lukt het deze biologe om haar medebewoners ervan te overtuigen veganistisch te gaan eten.

Weer dat gezeik van bewoners om dat vegan aan andere mensen op te dringen a la bas en amanda
  maandag 28 december 2020 @ 16:38:33 #17
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_197026665
Ik hou mijn hart al vast voor die Ouwe Bokworst Lul.. knuffelknutselman die in zowat in alle BB's en spinoffs moet zitten
  dinsdag 29 december 2020 @ 15:36:53 #18
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_197059309
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  dinsdag 29 december 2020 @ 19:31:14 #19
168093 Soury
Sqeeeeeeeeeeeeeek
pi_197066929
Ze doet me denken aan Elaine, en dat is geen compiment
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie.
pi_197187752
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_197188059
Blogje van Naomi

http://www.opgejaagdwild.be/van-twee-walletjes-eten/

VAN TWEE WALLETJES ETEN.
June 5, 2020
Toen ik twee jaar geleden door oude foto’s aan het rommelen was, kwam ik er eentje tegen van mijn favoriete leidster, Gitte heette ze, die innig omhelsd werd door een tienjarige Naomi. Grijnzend schudde ik met m’n hoofd, wetende wat ik nu weet.

Eind je twintiger jaren pas ontdekken dat je niet alleen op mannen valt, kan ik! Heel bevreemdend wel om na al die tijd te beseffen. Het was een besef dat er stilletjes aan is ingeslopen. Je gaat namelijk niet van fangirl tot “I’ve got a big, lesbian crush on you” in n dag. Of zo ging het voor mij persoonlijk toch niet.

Alhoewel het – voor zover ik me toen kon herinneren – nog nooit eerder was voorgevallen, vond ik het helemaal niet zo’n gek gegeven om verliefd te zijn op een vrouw. Uiteraard ging het even slikken zijn voor mijn omgeving, maar ik wist dat ik omringd werd met prachtige mensen die mij hoe dan ook volledig aanvaarden. Tot ik begon na te denken over de intieme implicaties ervan. Knuffelen en kussen tot daar aan toe, ik denk dat dat bij de meesten onder ons wel bij de uitspattingen van het studentenleven hoort. Toch? Of had ik daar meer lessen uit moeten trekken? Maar dan. De eerste keer intiem zijn met een vrouw was uiteraard onwaarschijnlijk spannend maar voelde vanaf de eerste aanraking zo vertrouwd aan. Enorm zacht en teder. Ik zou het de volle 5 sterren geven op Tripadvisor.

Vanaf dat moment begon daten een beetje anders aan te voelen. Plotsklaps bevind je je in een ander segment van de maatschappij, eentje waarin er met andere ogen naar je gekeken wordt op straat. Ik was compleet onvoorbereid op die eerste keer dat ik werd nageroepen omdat ik hand in hand liep met een vrouw. Het gevoel dat daarmee gepaard ging, zal ik niet snel vergeten. Maar er waren gelukkig ook mooie momenten, zoals subtiele knikjes vol warme erkenning van andere holebi koppels.

En hoe verloopt het daten zelf? Hoewel ik zelf soms nog een beetje worstel met m’n nieuw zelfbeeld, gaan de ogen van mannelijke dates voornamelijk fonkelen wanneer het woord ‘biseksueel’ valt. Ik zal jullie manvolk maar ineens voorgoed desillusioneren: ik doe niet aan trio’s met potentile partners. Buiten het dating gegeven is dat een compleet andere zaak, maar laat ons daar nu niet verder over uitweiden. Van vrouwelijke dates krijg ik dan weer vaak blikken van ongeloof. Ja, ik val echt op vrouwen en nee, het is geen fase.

Er wordt vaak nog afwijzend gereageerd tegenover biseksualiteit vanuit beide hoeken. Mijn ogen konden niet verder m’n hoofd inrollen toen bij het Netflix-programma ‘Love is Blind’ een dramatische onthulling uiteindelijk gewoon de biseksuele geaardheid van een van de kandidaten bleek te zijn. De vrouw die het nieuws vernam, kon het echter niet verkroppen dat haar gloednieuwe man zoiets verderfelijk voor haar had verborgen gehouden. Toen moest ik wel even twee keer slikken. Hoe gaat mijn toekomstige partner hierop reageren? Wanneer vertel ik zoiets? Hoe breng ik het aan? Ik ga er even m’n hoofd nog niet over breken. Er staat een nieuw seizoen van ‘Workin’ Moms’ op mij te wachten.

Biseksueel door het leven gaan, is weddenschappen afsluiten met uw vriendinnen over wie die hete gast achter de toog kan krijgen. Het is nadien vragen krijgen over diezelfde vriendinnen wanneer je knusse foto’s met hen post. Het is begrip tonen voor uw partner, omdat in hun hoofd de competitie dubbel zo groot is. Het is u bewust zijn van uw privilege om te kunnen opgaan in onze heteronormatieve maatschappij. Het is overal en nergens thuishoren. Maar het is vooral ook gewoon verliefd worden op mooie mensen, los van hun geslacht.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_197188064
'Friends' gekeken als voorbereiding op Big Brother...nee, nu komt het goed... _O-
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 3 januari 2021 @ 14:09:07 #23
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_197188560
Godsamme, het clubke "douw er maar vanalleswat in" is nu wel compleet
Homo, bi, ouwe sjaggo, dikkertje, egootje.. en wat komt er nog bij als dit niet werkt
  Moderator zondag 3 januari 2021 @ 14:30:47 #24
249559 crew  Lavenderr
pi_197188869
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 14:09 schreef 5thencounter het volgende:
Godsamme, het clubke "douw er maar vanalleswat in" is nu wel compleet
Homo, bi, ouwe sjaggo, dikkertje, egootje.. en wat komt er nog bij als dit niet werkt
Alleen jij kan nog redding brengen 5th >:)
  zondag 3 januari 2021 @ 14:38:28 #25
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_197188978
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 14:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Alleen jij kan nog redding brengen 5th >:)
Jahh De geheime Mol van Fok!

De Trollen houden ze nog in reserve voor het geval dit setje miscasts de boel verzieken

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commercile doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 2
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')