Voorgeprogrammeerde demo's.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat houd dat precies in, speelt hij nou echt zelf of is dat voorgeprogrammeerd in dat ding
quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat houd dat precies in, speelt hij nou echt zelf of is dat voorgeprogrammeerd in dat ding
Voorgeprogrammeerd en dan doet hij offie t zelf speelt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nee.Maar hij doet het master.quote:
Nick Soerjadi..quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:13 schreef Benny het volgende:
Nick is wel muzikaal. Die pikte de melodie zo op
Mooi speelgoed.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:17 schreef Aggie46 het volgende:
Hij doet dat zeker NIET zelf.
Ik heb ook een (mooi) keyboard en daar zitten inderdaad heel veel demo's in met hele orkesten.
[ afbeelding ]
Boogie woogie speel ik ook graag mee, das makkelijk improviseren.quote:
Jep!quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:18 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Boogie woogie speel ik ook graag mee, das makkelijk improviseren.
Echt wel. En heel veel midi's downloaden, muziek uitprinten met een progje en meespelen maar.quote:
Wyfke toch.Ik snap het.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:19 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Echt wel. En heel veel midi's downloaden, muziek uitprinten met een progje en meespelen maar.
Goede afleiding in verdrietige tijden (voor mij)
Nope.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:20 schreef MacDeMarco het volgende:
Hebben jullie geluid op stream 2?
Nope..quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:20 schreef MacDeMarco het volgende:
Hebben jullie geluid op stream 2?
Geweldig....het keyboard zelf dus😊quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:21 schreef Blackprinces het volgende:
Was in de keuken en ik ging kijken wie er zo goed aan het spelen was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |