quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:09 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Nee, komen denk ik tijdens de liveshow
Staat weinig bij over haar DJ-kwaliteitenquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
https://partyflock.nl/artist/91145:Zoey-Hasselbank
Klopt,heel weinig te zien.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:11 schreef D. het volgende:
[..]
Staat weinig bij over haar DJ-kwaliteiten
Ik gok het er maar op dat ze het vooral van haar looks moet hebben
Da's half waar, ze was aan het verhuizen en heeft nog niets nieuws omdat ze eerst het BB-huis in gingquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:08 schreef TheRacingElf het volgende:
In het vorige topic ging het over Zoëy en haar bekendheid/DJ kunsten. Ik weet dat het afgelopen jaar heel moeilijk is geweest voor artiesten maar van de week vertelde ze tegen Liese dat ze een uitkering heeft, 120 euro per maand betaald voor een opslagruimte voor haar meubels omdat ze dakloos is...
Nick.quote:
ja klopt heb ik ook gehoord is wel een erg contrast met wat je op der insta kan vernemen waar ze allemaal komt en verblijft voor der djwerkquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:08 schreef TheRacingElf het volgende:
In het vorige topic ging het over Zoëy en haar bekendheid/DJ kunsten. Ik weet dat het afgelopen jaar heel moeilijk is geweest voor artiesten maar van de week vertelde ze tegen Liese dat ze een uitkering heeft, 120 euro per maand betaald voor een opslagruimte voor haar meubels omdat ze dakloos is...
Stream 2 is de 'StreamLock' stream. Die is echt live. De andere stream loopt altijd zo'n 3 minuten achter.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:12 schreef MacDeMarco het volgende:
De streams staan beide op live bij mij en toch staan Liese, Michel en Zoey op de ene stream en zitten ze op de andere stream.
Nopequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |