En een vriendje. Voor hoe lang nog?quote:Op maandag 28 december 2020 10:03 schreef Nielsch het volgende:
Ah het lekkere wijf waarvan in de beschrijving toch ook even gemeld moet worden dat ze een pittige kant heeft.
tis geen temptation island he... zou ook niet weten met wie dan... die Theo is heel oud, Jowi is homo, Thomas is veel te dik voor zo'n lekker wijf en Ziko is vroom moslim dus die zal niets voor het huwelijk doen (haha dat laatste is niet waar, dat geldt alleen voor moslimvrouwen, voor de mannen gelden die regels niet).quote:Op maandag 28 december 2020 10:05 schreef Benny het volgende:
[..]
En een vriendje. Voor hoe lang nog?
Waarom jammer, wat is er mis met Belgie dan"quote:Op maandag 28 december 2020 10:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
leuk meisje, jammer dat ze uit belgie komt, kan ik helaas niet supporten LOL (alle belgen graag eersten eruit)
Zie Expeditie Robinson toen het nog met Belgen was, je krijgt groepsvorming en dat zie je dan ook terug bij het stemmen waardoor de naïeve Nederlanders het onder spit delven.quote:Op maandag 28 december 2020 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom jammer, wat is er mis met Belgie dan"
En dan gaat ze het live uitmaken met d'r vriendje etcquote:Op maandag 28 december 2020 11:07 schreef freaky40 het volgende:
Liese toch het Belgische meisje zoals ik al had voorspeld. Dit soort namen kom je in Nederland niet (vaak) tegen. Ziet er leuk uit maar wordt snel gekoppeld aan iemand ga ik vanuit, er moet wel TV gemaakt worden natuurlijk.
Ik zie de scripts al weer helemaal voor me.quote:Op maandag 28 december 2020 11:51 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
En dan gaat ze het live uitmaken met d'r vriendje etc
En komt ze er ineens achter dat ze eigenlijk helemaal niet op mannen valt.quote:Op maandag 28 december 2020 11:51 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
En dan gaat ze het live uitmaken met d'r vriendje etc
Oh jéé heeft Mario dit topic al ontdektquote:Op maandag 28 december 2020 17:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fan.
Was niet van plan het te gaan kijken, maar misschien toch wel.
Oh nee he?quote:Op maandag 28 december 2020 12:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze doet me een beetje denken aan Eline (zusje van Dido - BB5) uit The Bunker.
[ afbeelding ]
Hey die heb ik gemaaktquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |