Een nummertje voor het etenquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:28 schreef FreshFruit het volgende:
Amai,voor het eten het nummertje zingen.
Dit is één van haar betere uitspraken !!!!!quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:28 schreef Juan_Roman het volgende:
Jill: "wauw hoe kan je zonder handen spelen"
Zal vast een leuke meid zijn om mee te stappen, maar haar intelligentie zit bij Thomas in z'n verloren kilo'squote:Op donderdag 4 februari 2021 16:29 schreef Benny het volgende:
Nick heeft de demomodus aan gezet. Doet net alsof hij speelt.
Naomi danst erop. Vervolgens vraagt Nick of Naomi ook wil spelen
Hij staat op, handjes vrij van de piano
Jill: "Huh, hoe kan je verder spelen?"
Eigenlijk moeten zulke opmerkingen echt ergens worden verzameldquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:30 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Zal vast een leuke meid zijn om mee te stappen, maar haar intelligentie zit bij Thomas in z'n verloren kilo's
Ik weet nog dat Britt Dekker ook alles vroeg, jaren geleden. Precies zoals Jill nu doet.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:30 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Zal vast een leuke meid zijn om mee te stappen, maar haar intelligentie zit bij Thomas in z'n verloren kilo's
Ze zal vast tegen Britt opkijken.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:30 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Britt Dekker ook alles vroeg, jaren geleden. Precies zoals Jill nu doet.
En kijk waar BB nu is..voilà.
Britt Dekker verliest het van haar.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:29 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dit is één van haar betere uitspraken !!!!!
we hebben nog even te gaan voor de komende uitsprakenquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:30 schreef Benny het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten zulke opmerkingen echt ergens worden verzameld
quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:30 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Britt Dekker ook alles vroeg, jaren geleden. Precies zoals Jill nu doet.
En kijk waar BB nu is..voilà.
Ik denk dat ze gelijk opgaan.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Britt Dekker verliest het van haar.
Ze is zoeyzo leukerquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Britt Dekker verliest het van haar.
Zal wel zwaar vermoeid zijn.quote:
Ik vind ze beide geweldig,dat onbevangen zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:32 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gelijk opgaan.
Moet ook altijd nog lachen om Britt, net zoals Jill.
Dit is de meest creatieve en BB gerelateerde schrijfwijze van sowieso die ik ooit heb gezien.quote:
En dan staat Thomas nog verkeerd ook (achter het keyboard)quote:
Die kan iedereen die ook maar een béétje kan keyboard spelen wel terwijl je er verkeerd voor (of achter) staatquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:34 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
En dan staat Thomas nog verkeerd ook (achter het keyboard)
De vorige keer dacht ze dat Thomas maar net deed alsof hij speelde en toen bleek hij echt te spelen. Nu is het andersom. Helemaal in de war natuurlijk!quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:29 schreef Benny het volgende:
Nick heeft de demomodus aan gezet. Doet net alsof hij speelt.
Naomi danst erop. Vervolgens vraagt Nick of Naomi ook wil spelen
Hij staat op, handjes vrij van de piano
Jill: "Huh, hoe kan je zonder handen spelen?"
Vind het wel mooi klinkenquote:
Misschien dat ie het beter speelt als ie het minder nonchalant doetquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:34 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
En dan staat Thomas nog verkeerd ook (achter het keyboard)
Ik ben maar een amateurtje.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:34 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Die kan iedereen die ook maar een béétje kan keyboard spelen wel terwijl je er verkeerd voor (of achter) staat
Waar blijft mijn Tegel topic?quote:
Kun je zelf openenquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waar blijft mijn Tegel topic?
BB / FreshFruit's Tegel topicquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waar blijft mijn Tegel topic?
Is dit een sneer?quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:37 schreef D. het volgende:
[..]
Kun je zelf openen
Met topics openen heb je normaal ook weinig moeite
quote:
Te laatquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:40 schreef Li0nHeart het volgende:
BB / Het grote BB 2021 tegeljestopic
was het niet als je stoer doetmoet je stoer blijvenquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:40 schreef Li0nHeart het volgende:
BB / Het grote BB 2021 tegeljestopic
correctquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
was het niet als je stoer doetmoet je stoer blijven
haha.. shit .. ik ga 'm aanpassenquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
was het niet als je stoer doetmoet je stoer blijven
Hij ziet dat andere het ook leuk vinden/sneller oppikken? Word 'ie denk ik knetter onzeker van.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:42 schreef FreshFruit het volgende:
Waarom laat Thomas het nu zo afweten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |