Leuk Youtube-kanaal dan om te volgen. Engelse dude die op openbare piano's los gaat met boogie woogie:quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:18 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Boogie woogie speel ik ook graag mee, das makkelijk improviseren.
hier ook niet, al lange tijd niksquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:20 schreef MacDeMarco het volgende:
Hebben jullie geluid op stream 2?
quote:
Dit is echt heel slecht.quote:
Yep die ken ik. Geweldig leuk en goed.Heerlijk, dat YT.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Leuk Youtube-kanaal dan om te volgen. Engelse dude die op openbare piano's los gaat met boogie woogie:
https://www.youtube.com/p(...)f_Q8RDOVz8afset721xL
Dan mag Jill ook een nieuwe kleedje.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:25 schreef D. het volgende:
Michel's broek is kapot
Mag wel wat uit de pot halen zodat ie een nieuwe kan bestellen
Zo had ik het dus ook begrepen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:12 schreef D. het volgende:
[..]
Da's half waar, ze was aan het verhuizen en heeft nog niets nieuws omdat ze eerst het BB-huis in ging
En Thomas dan?quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:25 schreef D. het volgende:
Michel's broek is kapot
Mag wel wat uit de pot halen zodat ie een nieuwe kan bestellen
Sjorbanden stelde iemand voor.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
En Thomas dan?
Zijn kleding kan hij in zwemmen onderhand.
Iemand een idee hoeveel kilo die al kwijt is?quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
En Thomas dan?
Die heeft een hele nieuwe garderobe nodig, die loopt hele dagen in pyjamaquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan mag Jill ook een nieuwe kleedje.
Kan wel het beste zingen van allemaalquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas wil geen instrument bespelen.
Thomas : Ik wil gewoon ook een keer meezingen
Iedereen nieuwe kleding, pot leegquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
En Thomas dan?
Hij kan het gewoon nietquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas wil geen instrument bespelen.
Thomas : Ik wil gewoon ook een keer meezingen
Niet echt de slimste nee....quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:28 schreef Juan_Roman het volgende:
Jill: "wauw hoe kan je zonder handen spelen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |