De bekendste gifmaaksterquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Yep ,regelmatig.En er zijn hier goede GIF maaksters.
Samen met Naomiquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:01 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Jezus wat heeft Zoey toch een irritante stem
Nee #11.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:01 schreef D. het volgende:
[..]
De bekendste gifmaakster
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:01 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Mijn pannenkoek ligt op mijn iPad
Sorry.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:01 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Mijn pannenkoek ligt op mijn iPad
Joey DeFrancesco is waanzinnig. Komt ook uit een heel muzikale familie.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:45 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Dat is waanzinnig
Dit is óók keigaaf.
Geen boogiewoogie though.
Naomi vind ik dan nog wel te overzien. Die heeft ook wel een schelle stem, maar die van Zoey komt echt overal boven uitquote:
Kloptquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Joey DeFrancesco is waanzinnig. Komt ook uit een heel muzikale familie.
Ach nee,#12.quote:
Die zingt niet, die toetertquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:04 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Naomi vind ik dan nog wel te overzien. Die heeft ook wel een schelle stem, maar die van Zoey komt echt overal boven uit
quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:46 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Lol...nee hoor, echt niet. Toen ik jong was MOEST ik op pianoles, dus ik kan noten lezen.
Maar met een keyboard (waar hele orkesten in zitten) kan ik lekker meespelen.
Met koptelefoon op, dat dan weer wel
Ze noemen mij weleens the man in blackquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:05 schreef Mrsprickles het volgende:
Heel veel mensen dragen zo vaak zwarte kleding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |