Ik had hem serieus achter dat ding geschopt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:43 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Hij ziet dat andere het ook leuk vinden/sneller oppikken? Word 'ie denk ik knetter onzeker van.
Ja same! JIJ BENT MUZIKANT VERDOMMEquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had hem serieus achter dat ding geschopt.
Gaaf!quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:18 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Boogie woogie speel ik ook graag mee, das makkelijk improviseren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gaaf!
Speel je een beetje op haar niveau?Dat is waanzinnigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is óók keigaaf.
Geen boogiewoogie though.
Hij wilde meezingen. Wat ik wel begrijp. Is de enige die stemvast is.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:43 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Hij ziet dat andere het ook leuk vinden/sneller oppikken? Word 'ie denk ik knetter onzeker van.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gaaf!
Speel je een beetje op haar niveau?Lol...nee hoor, echt niet. Toen ik jong was MOEST ik op pianoles, dus ik kan noten lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar met een keyboard (waar hele orkesten in zitten) kan ik lekker meespelen.
Met koptelefoon op, dat dan weer wel
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Dat klopt. Geen aangename stem, maar wel toonvast.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:46 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hij wilde meezingen. Wat ik wel begrijp. Is de enige die stemvast is.
Hij heeft zich beter voorgedaan dan ie is en valt nu door de mand, dus hij probeert zijn eer te reddenquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:42 schreef FreshFruit het volgende:
Waarom laat Thomas het nu zo afweten?
En de uitspraak is stuitendquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:47 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Dat klopt. Geen aangename stem, maar wel toonvast.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:52 schreef D. het volgende:
Naomi! Gotta have more cowbell!
[ afbeelding ]
Telkens als je denkt dat ze je niet meer kan verbazen, weet ze je toch weer te verrassen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:28 schreef Juan_Roman het volgende:
Jill: "wauw hoe kan je zonder handen spelen"
Ik moet weer aan Lieske - BB5 denken.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:30 schreef Benny het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten zulke opmerkingen echt ergens worden verzameld
quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:57 schreef Sangha het volgende:
Hebben jullie het ook wel eens dat je naar bewegende gifs in het topic blijft kijken en er na een (te lange) tijd achter komt dat het zich eigenlijk steeds herhaalt...
Nee nooit.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:57 schreef Sangha het volgende:
Hebben jullie het ook wel eens dat je naar bewegende gifs in het topic blijft kijken en er na een (te lange) tijd achter komt dat het zich eigenlijk steeds herhaalt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Moet je het wel goed kunnen spelenquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Met het keyboard kun je vast het refreintje opnemen en dan afspelen op het goede moment. Heb je in ieder geval een beetje houvast.
Yep ,regelmatig.En er zijn hier goede GIF maaksters.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:57 schreef Sangha het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je naar bewegende gifs in het topic blijft kijken en er na een (te lange) tijd achter komt dat het zich eigenlijk steeds herhaalt...
Ik vind het een simpel keyboard, dus weet niet of het kan. Maar dat idee dacht ik ook.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Met het keyboard kun je vast het refreintje opnemen en dan afspelen op het goede moment. Heb je in ieder geval een beetje houvast.
Komt op cd uit . Klinkt niet verkeerd hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:57 schreef 5thencounter het volgende:
Tering wat een beschamende vertoning .....
En ja "Ze Staan Er Toch Maar Mooi..." en meer van die BS
Dank u dank uquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Yep ,regelmatig.En er zijn hier goede GIF maaksters.
Da's niet zo spectaculair. Dubai is het Torremolinos van de 21ste eeuw.quote:
Het beste paard van stal.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja Liese, met jouw lengte moet je echt vooraan gaan staan.
Zekers!quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De bekendste gifmaaksterquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Samen met Naomiquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:01 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Jezus wat heeft Zoey toch een irritante stem
Nee #11.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:01 schreef D. het volgende:
[..]
De bekendste gifmaakster
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:01 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Mijn pannenkoek ligt op mijn iPad
Sorry.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:01 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Mijn pannenkoek ligt op mijn iPad
Joey DeFrancesco is waanzinnig. Komt ook uit een heel muzikale familie.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:45 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Dat is waanzinnig
Dit is óók keigaaf.
Geen boogiewoogie though.
Naomi vind ik dan nog wel te overzien. Die heeft ook wel een schelle stem, maar die van Zoey komt echt overal boven uitquote:
Kloptquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Joey DeFrancesco is waanzinnig. Komt ook uit een heel muzikale familie.
Ach nee,#12.quote:
Die zingt niet, die toetertquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:04 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Naomi vind ik dan nog wel te overzien. Die heeft ook wel een schelle stem, maar die van Zoey komt echt overal boven uit
quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:46 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Lol...nee hoor, echt niet. Toen ik jong was MOEST ik op pianoles, dus ik kan noten lezen.
Maar met een keyboard (waar hele orkesten in zitten) kan ik lekker meespelen.
Met koptelefoon op, dat dan weer wel
Ze noemen mij weleens the man in blackquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:05 schreef Mrsprickles het volgende:
Heel veel mensen dragen zo vaak zwarte kleding
Die bezigheidstherapie werkt wel.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:05 schreef Sangha het volgende:
Zo wat een rust nu daar... ze hadden ook niet langer door moeten gaan...
Ja echt, als je je de godsganse dag loopt te vervelen wordt alles leuk. Zelfs weerwolven.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die bezigheidstherapie werkt wel.
Lekker sjaslikkie op de BBQ.quote:
Ik wil hier zo graag iets op zeggen,maar dat is zo OT.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ze noemen mij weleens the man in black
VOL is met hoofdletters, dat zou jij toch moeten weten.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:51 schreef 5thencounter het volgende:
En nu maar wachten, tot die hele Josie-BBBand door de mand valt . sjeezus wat een kolerezooitje
Hulde voor iedereen hier die er zo geweldig in meegaat....Hou Vol
En met een ¡ ik weet hetquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
VOL is met hoofdletters, dat zou jij toch moeten weten.
Zo stel ik me haar gezichtsuitdrukking voor als ze hoort dat ik al bezet ben.quote:
Naomi;Crackers.quote:
(clap) (clap) (clap)quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:57 schreef 5thencounter het volgende:
Tering wat een beschamende vertoning .....
En ja "Ze Staan Er Toch Maar Mooi..." en meer van die BS
Gezelluggg!quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:16 schreef Mrsprickles het volgende:
Bonte avond met zingen, verkleedfeestjes en jeu de boules.
BB op de camping
nou volgens mijn is het bloedduurquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Da's niet zo spectaculair. Dubai is het Torremolinos van de 21ste eeuw.
Dan doe maar nietquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil hier zo graag iets op zeggen,maar dat is zo OT.
BB Slagharen editiequote:Op donderdag 4 februari 2021 17:16 schreef Mrsprickles het volgende:
Bonte avond met zingen, verkleedfeestjes en jeu de boules.
BB op de camping
quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:14 schreef 5thencounter het volgende:
Sjahh en nu?
Benen wijder ... nog meer Vampen? hoe dan, het leven van een Geile BB Favoriet gaat niet over rozen, keihard werken ...
[ afbeelding ]
Op Stream 2 is Koken met Nick (en Michel)quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:16 schreef 5thencounter het volgende:
En over naar JeuDeBullShitten...
Sjeezus wat hou ik toch van BB 2021
En toch blijf je kijken hequote:Op donderdag 4 februari 2021 17:16 schreef 5thencounter het volgende:
En over naar JeuDeBullShitten...
Sjeezus wat hou ik toch van BB 2021
Ik geniet.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:20 schreef Benny het volgende:
[..]
Op Stream 2 is Koken met Nick (en Michel)
Hebben we al gestemd?quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom zouden we nu gister eigenlijk hebben moeten stemmen op de favoriete bewoner? Zouden ze daar in de liveshow iets mee gaan doen?
Nee dat denk ik niet, volgend jaar misschien of medio dit jaar met vips, dat soort dingen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:18 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Als na 100 dagen het einde is .Beginnen ze dan weer opnieuw met andere bewoners?
Koud? Nee joh, valt mee hoorquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:22 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Thomas loopt in korte broek en het is echt super koud .
Da's al de 2e stemming die ik misquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, kon vanaf na de uitzending van gisteravond tot 8.00 uur vanochtend.
nou ik moest nog inloggen ervoor en toen ik was ingelogd waren er geen stemmingen meer kreeg ikquote:
En hij heeft wat natuurlijke bescherming tegen de kouquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:23 schreef D. het volgende:
[..]
Koud? Nee joh, valt mee hoor
Daarnaast, benen kunnen wel wat hebben
Ik hoor het nu pas, dus ben ook ietsje te laatquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ik moest nog inloggen ervoor en toen ik was ingelogd waren er geen stemmingen meer kreeg ik
volgende week word het koudquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:23 schreef D. het volgende:
[..]
Koud? Nee joh, valt mee hoor
Daarnaast, benen kunnen wel wat hebben
Helpt ookquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En hij heeft wat natuurlijke bescherming tegen de kou
Ja goeie, ben ik ook wel benieuwd naar. Zeker kijken vanavond!quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom zouden we nu gister eigenlijk hebben moeten stemmen op de favoriete bewoner? Zouden ze daar in de liveshow iets mee gaan doen?
en heleboel sneeuw word er voorspeltquote:
Ow, da's dan weer wel leukquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
en heleboel sneeuw word er voorspelt
En gevoelstemperatuur van -20 bij windkracht 7quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet verder met de buitenboel schilderen dusquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:26 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Zondag gevoelstemperatuur - 20 graden
Dat wordt een enorme Samuel 2.0quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
er werd gezegd dat er vanavond 2 binnen zouden komen en wij konden stemmen zodat die er dan ook na binnen gingquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:25 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja goeie, ben ik ook wel benieuwd naar. Zeker kijken vanavond!
Oef, dat is very fris, dat zijn we niet meer gewend hier. Toch maar eens de kast in voor het winterkledingspul, of de zolder.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:26 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hoop maar dat BB nu wel even handschoenen en sjalen voor ze regeltquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat wordt een enorme Samuel 2.0
nee vind er niets aanquote:
Lol ik moest effe denken wie dat ook alweer was!quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat wordt een enorme Samuel 2.0
Lekker binnenblijven...lockgedoe enzoquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:28 schreef Sangha het volgende:
[..]
Oef, dat is very fris, dat zijn we niet meer gewend hier. Toch maar eens de kast in voor het winterkledingspul, of de zolder.
Ja maar dit ging over het stemmen van gisteravond; wie nu de meest favoriete van de groep is.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
er werd gezegd dat er vanavond 2 binnen zouden komen en wij konden stemmen zodat die er dan ook na binnen ging
hoe weet je dat ?? vreselijkquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:26 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Oh maar ik woon bij het bos, dus lekker atb-ritje maken!quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:29 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Lekker binnenblijven...lockgedoe enzo
Kranten staan er vol mee. Maar of het allemaal waar is (ik hoop het niet).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |