quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:57 schreef Sangha het volgende:
Hebben jullie het ook wel eens dat je naar bewegende gifs in het topic blijft kijken en er na een (te lange) tijd achter komt dat het zich eigenlijk steeds herhaalt...
Nee nooit.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:57 schreef Sangha het volgende:
Hebben jullie het ook wel eens dat je naar bewegende gifs in het topic blijft kijken en er na een (te lange) tijd achter komt dat het zich eigenlijk steeds herhaalt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Moet je het wel goed kunnen spelenquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Met het keyboard kun je vast het refreintje opnemen en dan afspelen op het goede moment. Heb je in ieder geval een beetje houvast.
Yep ,regelmatig.En er zijn hier goede GIF maaksters.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:57 schreef Sangha het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je naar bewegende gifs in het topic blijft kijken en er na een (te lange) tijd achter komt dat het zich eigenlijk steeds herhaalt...
Ik vind het een simpel keyboard, dus weet niet of het kan. Maar dat idee dacht ik ook.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Met het keyboard kun je vast het refreintje opnemen en dan afspelen op het goede moment. Heb je in ieder geval een beetje houvast.
Komt op cd uit . Klinkt niet verkeerd hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:57 schreef 5thencounter het volgende:
Tering wat een beschamende vertoning .....
En ja "Ze Staan Er Toch Maar Mooi..." en meer van die BS
Dank u dank uquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Yep ,regelmatig.En er zijn hier goede GIF maaksters.
Da's niet zo spectaculair. Dubai is het Torremolinos van de 21ste eeuw.quote:
Het beste paard van stal.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja Liese, met jouw lengte moet je echt vooraan gaan staan.
Zekers!quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Yep ,regelmatig.En er zijn hier goede GIF maaksters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |