Moet ik ook aan denken.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:40 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Rollercoaster Tycoon achtige shit
Ik had hem serieus achter dat ding geschopt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:43 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Hij ziet dat andere het ook leuk vinden/sneller oppikken? Word 'ie denk ik knetter onzeker van.
Ja same! JIJ BENT MUZIKANT VERDOMMEquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had hem serieus achter dat ding geschopt.
Gaaf!quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:18 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Boogie woogie speel ik ook graag mee, das makkelijk improviseren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gaaf!
Speel je een beetje op haar niveau?Dat is waanzinnigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is óók keigaaf.
Geen boogiewoogie though.
Hij wilde meezingen. Wat ik wel begrijp. Is de enige die stemvast is.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:43 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Hij ziet dat andere het ook leuk vinden/sneller oppikken? Word 'ie denk ik knetter onzeker van.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gaaf!
Speel je een beetje op haar niveau?Lol...nee hoor, echt niet. Toen ik jong was MOEST ik op pianoles, dus ik kan noten lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar met een keyboard (waar hele orkesten in zitten) kan ik lekker meespelen.
Met koptelefoon op, dat dan weer wel
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Dat klopt. Geen aangename stem, maar wel toonvast.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:46 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hij wilde meezingen. Wat ik wel begrijp. Is de enige die stemvast is.
Hij heeft zich beter voorgedaan dan ie is en valt nu door de mand, dus hij probeert zijn eer te reddenquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:42 schreef FreshFruit het volgende:
Waarom laat Thomas het nu zo afweten?
En de uitspraak is stuitendquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:47 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Dat klopt. Geen aangename stem, maar wel toonvast.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:52 schreef D. het volgende:
Naomi! Gotta have more cowbell!
[ afbeelding ]
Telkens als je denkt dat ze je niet meer kan verbazen, weet ze je toch weer te verrassen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:28 schreef Juan_Roman het volgende:
Jill: "wauw hoe kan je zonder handen spelen"
Ik moet weer aan Lieske - BB5 denken.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:30 schreef Benny het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten zulke opmerkingen echt ergens worden verzameld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |